Nyt on ihan turha sitten kirjoitella mistään " jännämiehistä jyystäreistä ym" sillä tavallinen raitis mies etsii raitista , terveet arvot omaavaa naista jonllaiseen jännämiehillä ei ole mahdollisuutta.
Jos raitismies ei kulje tanssipaikoilla eikä ole luonteeltaan extrovertti, niin aloitteiden teko on hankalaa ja naisten kiinnostus on vaikea hankkia? Harrastuksissa ja kadulla kyllä näkee naisia, mutta etenkin kadulta on vaikea iskeä vaikkapa 35-45 vuotiasta naista. Onko nettitreffit niitä harvoja paikkoja jossa kaksi samanlaisen arvomaailman omaavaa voi kohdata?
Mistä kumppani rauhalliselle, raittiille miehelle?
24
608
Vastaukset
- hyvämyösnäinon
Kaipa nettitreffejä kannattaa kokeilla. Olen nelikymppinen nainen, ja olin treffit24:ssä viime vuonna muutamia kuukausia, mutta omalla kohdallani koin, että en jaksa enempää etsiä, koska se on netissäå hakuammuntaa. Mutta luulisin, että joka jaksaa olla sinnikäs, ja etsiä vaikka vuoden tai parikin, voi löytää kivan kumppanin. Ainakin hyvälle ystävälleni kävi näin.
Treffipalstalla törmää monenlaisiin tyyppeihin, fiksuista vähemmän fiksuihin. Joten kun jaksaa sivuuttaa ne huonokäytöksiset jne ja keskittyä mukaviin ja kiinnostaviin, niin voi vaikka onnestaa.
Itse kallistuin omalla kohdallani siihen, että etsin kaverin mieluummin oikeasta elämästä. Tai en sen kummemmin etsi, elän vaan tätä elämääni tyytyväisenä ja positiivisella asenteella. Jos minulle sopiva mies vielä elämääni ilmestyy, niin mikäpä sen hauskempaa.- Vanhempi_ATM
Minäkin totesin nettideittien epäonnistuneen. Suurin osa mahdollisista kumppaneista ei vastaa yhteydenottoihini ollenkaan. Muutaman olen tavannut ja näistä muutamasta yksi osoittautui viimeisen päälle kauniiksi mutta hirvittävän ujoksi eikä halunnut jatkaa tutustumista (Oulu). Kaksi osoittautui ylilihaviksi vaikka muuta kertoi (Uusikaupunki, Jyväskylän ymp.). Yhtä kiinnosti vain pyykinpesu (Mäntsälä), toista tarjoamani kahvi enkä minä (Oulu). Yksi sokeutuva haki omaishoitajaa (Hki ymp.), yksi haki sitä aina vain parempaa (Espoo) kuten yhä hakee toinenkin samalta suunnalta. Kaksi hirvittävän rumia ja sairaita, mutta muuten OK. Yksi nivelreumainen, mukava, ymmärsimme toistemme koko lauseen jo puolesta sanasta (Klaukkala), jätti minut nähtävästi alkavan impotenttiuteni takia vaikka en hänen väljyydestään mitään sanonut.
Tuossa taisi olla ainakin melkein kaikki vuosikymmenten kokemukseni.
Nyt katselen ympärilleni sekä palstalla että luonnossa sitä mahdollista mutta yhä epätodennäköisempää henkilöä joka edes puhetuttavaksi alkaisi. Ei vain löydy sellaistakaan täysin kunnolliselle hyvin toimeentulevalle vanhemmalle ätmille, jonka sosiaaliset kyvyt ovat alle keskiarvon. Palstan kuvalliset naiset hakevat enimmäkseen itseään ainakin 30 cm pitempää toimitusjohtajatason pintaliitäjää. Tai sitten omaishoitajaa. Kuvattomista en tiedä enkä enää oikein uskalla riskeerata muutaman järkytyksen jälkeen. - jhgjhgj
Vanhempi_ATM kirjoitti:
Minäkin totesin nettideittien epäonnistuneen. Suurin osa mahdollisista kumppaneista ei vastaa yhteydenottoihini ollenkaan. Muutaman olen tavannut ja näistä muutamasta yksi osoittautui viimeisen päälle kauniiksi mutta hirvittävän ujoksi eikä halunnut jatkaa tutustumista (Oulu). Kaksi osoittautui ylilihaviksi vaikka muuta kertoi (Uusikaupunki, Jyväskylän ymp.). Yhtä kiinnosti vain pyykinpesu (Mäntsälä), toista tarjoamani kahvi enkä minä (Oulu). Yksi sokeutuva haki omaishoitajaa (Hki ymp.), yksi haki sitä aina vain parempaa (Espoo) kuten yhä hakee toinenkin samalta suunnalta. Kaksi hirvittävän rumia ja sairaita, mutta muuten OK. Yksi nivelreumainen, mukava, ymmärsimme toistemme koko lauseen jo puolesta sanasta (Klaukkala), jätti minut nähtävästi alkavan impotenttiuteni takia vaikka en hänen väljyydestään mitään sanonut.
Tuossa taisi olla ainakin melkein kaikki vuosikymmenten kokemukseni.
Nyt katselen ympärilleni sekä palstalla että luonnossa sitä mahdollista mutta yhä epätodennäköisempää henkilöä joka edes puhetuttavaksi alkaisi. Ei vain löydy sellaistakaan täysin kunnolliselle hyvin toimeentulevalle vanhemmalle ätmille, jonka sosiaaliset kyvyt ovat alle keskiarvon. Palstan kuvalliset naiset hakevat enimmäkseen itseään ainakin 30 cm pitempää toimitusjohtajatason pintaliitäjää. Tai sitten omaishoitajaa. Kuvattomista en tiedä enkä enää oikein uskalla riskeerata muutaman järkytyksen jälkeen.Sulla on mennyt kuintenkin ihan hyvin, koska olet päässyt noin monta kertaa treffeille! Et oikein vaikuta "alemman tason mieheltä".. :)
- Vanhempi_ATM
jhgjhgj kirjoitti:
Sulla on mennyt kuintenkin ihan hyvin, koska olet päässyt noin monta kertaa treffeille! Et oikein vaikuta "alemman tason mieheltä".. :)
Miten sen nyt ottaa... Noin monesti enemmän kuin 30 vuoden kuluessa. Onko se paljon?
- eijatk00n
Miksi kiva, hyvä tai edes välttävä 35 nainen tai mies on vapaa?
Jotain vikaa on löydyttävä, muutenhan olisi joku jo ottanut kainaloonsa vuosia sitten.
Vapaina kulkee vain alemman tason miehiä, eivät kelpaa edes parisuhteeseen. - oikeassa.olet
eijatk00n kirjoitti:
Miksi kiva, hyvä tai edes välttävä 35 nainen tai mies on vapaa?
Jotain vikaa on löydyttävä, muutenhan olisi joku jo ottanut kainaloonsa vuosia sitten.
Vapaina kulkee vain alemman tason miehiä, eivät kelpaa edes parisuhteeseen.Olet oikessa. Molempien sukupuolien lorttoja ja prinsessa syndroomasta kärsiviä naisia sekä näille kelpaamattomia miehiä, kuin myös miehiä joille edellä mainitut eivät kelpaa.
hyvämyösnäinon, jo kirjoittikin hyvin. Varsin asiallisen vastauksen. Iskeminenhän se just hankalaa onkin, jos ei ole iskijätyyppiä tai ts. pidä iskemistä luontevana tapana lähestyä muita.
Joku arkinen tilanne missä voi ryhtyä juttelemaan niitä näitä, voi joskus toimia hyvänä alkuna. Tietysti miten se siitä muka luontevasti sitten jatkuisi, niin ei ehkä mitenkään. Pitäisi ehkä olla rohkeutta kysyä vaikka, että olen menossa tästä kahville haluatko lähteä mukaan tms? Voinko tarjota sinulle kahvin tai tulisitko seurakseni, olisi kiva jutella lisää kanssasi. Mitä nyt luontevasti keksii.
Nettitreffit on varmaan, kuten edellinen kertoikin..pitkähermoisten paikka. Pitää jaksaa ne kaikki rasittavatkin suodattaa...
Mä olen lähestynyt kuvaamallani tavalla miehiä ja niin muakin on joskus lähestytty ja koen, että se on ihan kohtelias ja asiallinen tapa löhestyä. Juttelu mistä nyt yhteisen aiheen keksii...ja miksi sitten muodostuu, sen näkee sitten. Jos ei mitään, niin se oli yksi mukava ihminen turistella. Siitä voi jäädä ainakin hyvä mieli, jos ei muuta. 🙂No nettitreffeillä kannattaa panostaa profiiliin. Sinne lyhyesti, mutta tarkasti millainen itse on....
Lähesty naisia asiallisella ja omannäköisellä viestillä. Se voi sisältää pienen kysymyksen, joka koukuttaa vastaamaan.
Ja malttia mahdottomasti. Naisille tulee tuollasissa paikoissa moninkerroin enemmän yhteydenottoja kuin miehille.. Sinun pitää itse erottua, että sinut huomataan massasta. Ikävänkuuloista, mutta niin totta.
Mutta kumpi on tärkeämpää? Löytää mukava nainen vai ahdistua sen löytämisestä?- viinamies
Raitis mies ei naista löydä. Pitää vain alkaa juomaan viinaa niin naisenkin voi löytää kun käy baareissa ja yökerhoissa ryyppäämässä. Suhteet syntyvät tälläisissä paikoissa alkoholin voimalla. Arkielämässä ei naisia tavata.
Ehkä viina ja humalatila ei innosta, mutta elämässä joutuu vain toisinaan pakottamaan itsensä tekemään myös asioita jotka eivät niin innostaisi.- hölökynkölökyn
Eikä raitis nainen miestä.
- JokaisellaRooli
Raitis=tylsä jaarittelija. Kukaan jaksa tylsimyksen luennointeja kuunnella.
Miehen pitää olla kovaääninen seuramies, eikä mikään nynny maalainen.
- Kaljallevaan
Mielestäni nuo nettitreffit on kyllä lähes ajanhaaskausta tänä päivänä miehelle. Toki pääset suht helposti treffeille mikäli kirjoittelee naisille asiallisesti ja on muutenkin ok tyyppi. Mutta ongelma on livekohtaaminen. Naisilla on treffeillä se asenne, että tässä mä nyt oon, sun tehtävä miehenä on hurmata mut niin voin miettiä toisia treffejä. Se on hiljaiselle miehelle mahdottomuus. Jos mies ei keksi juteltavaa treffeillä, seuraa hiljaisuus. Nainen ei varmana aloita mitään juttua. Muutenkin naiset suhtautuvat treffeillä miehiin kuin liukuhihnatuotteisiin. Kun yhden kanssa ei juttu kulje, niin ei muuta kuin sopimaan treffejä uuden miehen kanssa. Naisille on seuraa tarjolla ovista ja ikkunoista.
Aloittajalle -unohda nettitreffit ja raittius. Ala käymään kaljalla joka viikonloppu. Kun pidät ryyppäämistä kohtuudessa, kyllä joku nainen vielä lähtee sun mukaan baarista. Niin se pariutuminen täällä Suomessa menee.On kyllä hiljaisiakin naisia. Miksi se olisi yksin miehen piirre?
Ei noita miehiä ikkunoista ja ovista tunge jos nainen on ujo eikä saa juttua aikaiseksi.- einekäänhalua
Hiljaiset naiset tarvitsevat supliikin miehen, kun itse ovat niin hiljaisia. Samoin puheliaat tarvitsevat supliikin miehen, että on juttu seuraa. Lyhyet naiset tarvitsevat pitkän miehen, että yltää kaupassa ylähyllylle, ja pitkät naiset tarvitsevat myös pitkän, koska muutoin näyttää hölmöltä.
- Kjftt
Exraitis3 varmaan osaa valistaa sua parhaiten millä opilla se nainen löytyy. Siinä voi joutua heittämään ahdasmielisiä asenteita roskiin.
- ex-raitis3
Pitää vain alkaa muuttaa omaa persoonaansa siihen suuntaan, että viina maistuu, humalassa on kivaa ja yökerhossa bailaaminen onnistuu. Tämä voi viedä aikaa jos on aiemmin muodostanut persoonansa ja minäkuvansa raittiuden ympärille. Pitää vain väkisin alkaa juomaan ja esittämään että pitää siitä.
Raitis mies ei saa naista. Pitää muuttua naisten haluamaksi mieheksi joka juo ja bailaa yökerhoissa.
- Viinamies----
Et pääse treffeille 50 vuoteen ellet juo alkoholia. Naiset haluaa viinaa juovien jännämiesten kanssa seurustella. Valitettava totuus jota ei kukaan halua myöntää mutta niin se vaan on.
- Chkmhup
”Nyt on ihan turha sitten kirjoitella mistään " jännämiehistä jyystäreistä ym"”
Viinamies ei selvästikään lukenut aloitusta. Onko viina jo sumentanut näönkin?
Tuossa sulle nainen, nappaa kiinni ennen kuin muut vie:
https://keskustelu.suomi24.fi/t/15205095/tavalliset-miehet-ei-lahesty#comment-93031582- Raitis-mies-
Raittiit naiset haluaa viinaa juovan miehen. Ei raitis mies kelpaa kenellekkään naiselle.
- elämänkokemustaon
Raitis ja terveet arvot eli mitkä arvot?
Konservatiivi? Isämmaallisuus? Heteronormatiivisuus? Sukupuoliroolit?
Luontosuhde?
Eläinten- ja ihmisoikeudet? Henkinen kasvu?
Netistä löytää, jos osaa etsiä.
1) Etsi oikea foorumi. Konservatiivi vai liberaali?
2) Tee hyvä ilmoitus.
3) Täyty kysymyksiä, jos on (esim. ok cupidissa).
4) Kirjoita arvojesi mukaisille profiileille.
Yleisesti: jos oot konservatiivi, vaikeeta tulee olemaan. Jos olet liberaali, sulla on varaa mistä valita. - ihmejunttieinari
Mikset käy tanssipaikoilla, voihan sitä käydä selvinpäinkin liikenteessä, juoda vaikka limpparia.
Taidat olla vain mammelinpoika, ole siis yksinäsi ikuisesti.- viinamies
Ei sellaisia 60-luvun tanssipaikkoja enää ole missään, eikä niissä muutamissa jäljelle jääneissäkään käy kuin jotain eläkeläisiä.
Nykyään on baareja ja yökerhoja joissa juodaan viinaa ja bailataan. Siellä ei ole raittiille miehelle sijaa.
- Ikisinkkunainen
Vaikea on kysyä kumppanin omistavilta sukulaismiehiltäkään neuvoa. Ne kun ovat kaikki jännämies jyystäreitä. Eihän heillä kumppania muuten olisi.
Palstan sinkkumiehet taas on samassa tilanteessa kanssasi joten käytännön neuvoja hankala saada.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1174973Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss1071962- 1381393
- 1051234
- 911198
Priden osallistujamäärä suuri pettymys!
Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate1831042Joku kysyy
Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g651000Huono grilli kokemus
Menimme grillille ostamaan ruokaa. Myyjät nauroivat meille, ja saimme todella asiatonta palvelua. Odotimme ruokaa innoll27979- 45967
IS Viikonloppu 28.-29.6.2025
3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit57851