Homoseksuaalisuus...

Homoseksuaalisuus on aina ja jatkuvasti täällä esillä, vaikka syytä en aina tiedä. Puhutaanpas siis hieman siitä. Olisiko elämämme onnellisempaa, jos homot olisivat edelleenkin "kaapissa"? Millä tavoin olisimme onnellisempia?

Homothan eivät ole minnekään kadonneet, vaikka laitontakin homoseksuaalisuus on ollut. Seurauksena on nollut kulissiavioliittoja, onnettomuutta ja murhetta. Onko se tilanne ollut siis parempi? Silläkö asiat paremmiksi muuttuvat, että kaikki "ruma" lakaistaan piiloon?

Lisäksi ihmettelen sitä, mikä lopulta saa heteromiehet (?) päivästä toiseen jankuttamaan homoista. Mikä se on? Uskoko? Sekö oli Jeesuksen opetusten ydin? Itse en heteromiehenä hirvittävän paljoa jaksa kiinnostua aiheesta. Se ei ole ajankohtainen. Se ei kosketa minua. En pelkää oman seksuaalisuuteni puolesta. Homot eivät ole minulle uhka. Toki kovasti naismainen mies saattaa ärsyttää, mutta ärsyttää tässä maailmassa moni muukin asia. Minua ei kiinnosta, kuka kenenkin kanssa makuuhuoneessa puuhastelee, jos asia ei minua kosketa.

Kun luen muutamien kovasti uskovaisten kommentteja, esiin nousee ilmiselvä halua loukata ja satuttaa. Sekö sitten oli Jeesuksen opetusten ydin? Saada toinen surulliseksi? Satuttaa? Sitäkö kautta ihminen "paranee"?

93

904

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ns. palstafundiksilla on ilmeisesti niin heikko itsetunto että ainut keino sen pönkittämiseksi on homojen sortaminen ja raamatunkohtien kaiveleminen kuvitelluista ja tulkituista homokohdista. Mitkään muut kohdat Raamatusta eikä siellä vallankaan olevista Jeesuksen opetuksista ei näitä fundiksia hetkauta.

• Juuri näin homma näyttää toimivan. Käytännössä nämä muutamat ihmiset tekevät suurta vahinkoa koko käsitteelle "uskovainen".

• InhottavaRealisti kirjoitti:

Juuri näin homma näyttää toimivan. Käytännössä nämä muutamat ihmiset tekevät suurta vahinkoa koko käsitteelle "uskovainen".

Uskovien hampaisiin on joutunut kautta historian monet ihmisryhmän. Nyt on homojen vuoro.

Vai onko kyse siitä, että siitä puhe mistä puute. Harva pohtii heteroseksiä kuten uskovat homoja.

Juuri näin homma näyttää toimivan. Käytännössä nämä muutamat ihmiset tekevät suurta vahinkoa koko käsitteelle "uskovainen".

Yhtään aloitusta Jeesuksen eettisistä opetuksista en muista fundiksien tekeminä tänä reilun viiden vuoden aikana jota olen palstaa seurannut ja kirjoittanut. Mutta vihaa, valhetta, uhkailua ja tuomitsemista kyllä sitäkin enemmin.

• InhottavaRealisti
        sage8 kirjoitti:

Yhtään aloitusta Jeesuksen eettisistä opetuksista en muista fundiksien tekeminä tänä reilun viiden vuoden aikana jota olen palstaa seurannut ja kirjoittanut. Mutta vihaa, valhetta, uhkailua ja tuomitsemista kyllä sitäkin enemmin.

Näin homma toimii.

• Harva unelmoi kuten sinä. Mutta jäät ilman.

• ihanata.ihanata
        torre12 kirjoitti:

Harva unelmoi kuten sinä. Mutta jäät ilman.

Sinä unelmoit Pertsasta. Mutta jäät ilman.

• ihanata.ihanata kirjoitti:

Sinä unelmoit Pertsasta. Mutta jäät ilman.

Voi sinua. Ei ole varmaan ketään, joka haluaisi pertasta yhtään mitään. Hän on omalla listallani viimeisenä.

Eikö ole turhauttavaa keksiä päättömiä juttuja?

• torre12 kirjoitti:

Voi sinua. Ei ole varmaan ketään, joka haluaisi pertasta yhtään mitään. Hän on omalla listallani viimeisenä.

Tämä veijari ei toimi normaalia ihmistä kskevan logiikan mukaan. Se on aina syytä muistaa.

• ihanata.ihanata
        InhottavaRealisti kirjoitti:

Tämä veijari ei toimi normaalia ihmistä kskevan logiikan mukaan. Se on aina syytä muistaa.

Sinä ymmärrät Torren ajatuksenjuoksua, olettehan molemmat homoja.

• ihanata.ihanata
        torre12 kirjoitti:

On toki hyvä tietää että sinulla on olemassa erillinen "panolista".

Ja Pertsa toki mielessäsi on aina.

Mikä Pertsan ominaisuus Sinusta on sellainen, että arvelet Torren innostuvan siitä?

• ihanata.ihanata

Mikä Pertsan ominaisuus Sinusta on sellainen, että arvelet Torren innostuvan siitä?

Pertsa on kuin Torren peilikuva. Ulkonäöltään sopivat toisilleen täydellisesti.

Pertsa on kuin Torren peilikuva. Ulkonäöltään sopivat toisilleen täydellisesti.

Onko Sinulla siis kuva Torresta? Jos on, saisimmeko esille tasapuolisuuden vuoksi Sinunkin kuvasi?

• ihanata.ihanata

Onko Sinulla siis kuva Torresta? Jos on, saisimmeko esille tasapuolisuuden vuoksi Sinunkin kuvasi?

Voit pyytää Torrelta hänen kuvaansa. Monet ovat sen jo nähneet.

Harmittaako sinua kun Torre on kiinnostunut Pertsasta ja tulee sinun apajillesi?

Voit pyytää Torrelta hänen kuvaansa. Monet ovat sen jo nähneet.

Harmittaako sinua kun Torre on kiinnostunut Pertsasta ja tulee sinun apajillesi?

Olen huvittunut. Toimiasi on mielenkiintoista seurata.

Et taida tuntea homoja ja muita. Yleensä noin rumat saavat jotain vain suuren omaisuuden varjolla.

• ihanata.ihanata
        torre12 kirjoitti:

Et taida tuntea homoja ja muita. Yleensä noin rumat saavat jotain vain suuren omaisuuden varjolla.

Olet ulkonäöstäsi samaa tasoa Pertsan kanssa. Sinulla on siis suuri omaisuus (jonka perit).

• Homoseksuaalisuus on täällä jatkuvasti esillä koska joku ottaa sen aina esiin. Ja kun yksi päivä menee ilman homoaloitusta, joku ystävällisesti taas tekee sellaisen.

• Niin tein minäkin nyt. Ehkä tästä voisi puhua joskus nin, että aiheen saisi loppuun käsiteltyä?

No, tuskin...

• Ja niinpä tämäkin aloitus katoaa historiaan muiden homoaloitusten joukkoon.

• torre12 kirjoitti:

Ja niinpä tämäkin aloitus katoaa historiaan muiden homoaloitusten joukkoon.

Totta kai.

Niin tein minäkin nyt. Ehkä tästä voisi puhua joskus nin, että aiheen saisi loppuun käsiteltyä?

No, tuskin...

Asia ei katoa juuri siksi, että joku aina haluaa tehdä aloituksen asiasta.Ja kuten sanoin, kun vähän aikaa on hiljaista asian tiimoilta, joku tekee aloituksen asiasta.
        Voi olla, että joku ajattelee, että kun niitä aloituksia on joka päivä kymmenen vuotta (miten kauan tämä sivusto on ollut pystyssä),asia olisi loppuun käsitelty. Melkoisella varmuudella ei ole, elleivät ihmiset lakkaa tekemästä näitä aloituksia.

• Eerikatässämoi kirjoitti:

Asia ei katoa juuri siksi, että joku aina haluaa tehdä aloituksen asiasta.Ja kuten sanoin, kun vähän aikaa on hiljaista asian tiimoilta, joku tekee aloituksen asiasta.
        Voi olla, että joku ajattelee, että kun niitä aloituksia on joka päivä kymmenen vuotta (miten kauan tämä sivusto on ollut pystyssä),asia olisi loppuun käsitelty. Melkoisella varmuudella ei ole, elleivät ihmiset lakkaa tekemästä näitä aloituksia.

Näyttääkö siltä, että usko.vainen ja kumppanit ovat vähentämässä näiden aloitusten tekemistä? Tämä minun aloitukseni oli taas se täysin ylimääräinen? Ok.

Näyttääkö siltä, että usko.vainen ja kumppanit ovat vähentämässä näiden aloitusten tekemistä? Tämä minun aloitukseni oli taas se täysin ylimääräinen? Ok.

Miksi ajattelet sen olleen ylimääräinen. Kyllä aloituksia tänne mahtuu, paperi ei lopu kesken täällä.

• OleTokiHuoleti
        Eerikatässämoi kirjoitti:

Miksi ajattelet sen olleen ylimääräinen. Kyllä aloituksia tänne mahtuu, paperi ei lopu kesken täällä.

Sinunkin lesboutesi hyväksytään tällä palstalla, ole toki huoleti🤗

• OleTokiHuoleti kirjoitti:

Sinunkin lesboutesi hyväksytään tällä palstalla, ole toki huoleti🤗

Onko Sinulla paljonkin tietoa Eerikan seksuaalisesta suuntautumisesta? MISTÄ se tieto on peräisin?

• OleTokiHuoleti

Onko Sinulla paljonkin tietoa Eerikan seksuaalisesta suuntautumisesta? MISTÄ se tieto on peräisin?

Hyväksyn myös sinun homoseksuaalisuutesi täysin, ole toki huoleti🤗

Hyväksyn myös sinun homoseksuaalisuutesi täysin, ole toki huoleti🤗

Olen ollut jo aikaisemminkin mielestäsi sekä homo että lesbo. Kyllä on kummallinen tilanne?

• OleTokiHuoleti

Olen ollut jo aikaisemminkin mielestäsi sekä homo että lesbo. Kyllä on kummallinen tilanne?

Sinulla on siis ongelmia määrittää sukupuoli-identiteettiäsi😊 Ole toki huoleti, hyväksyn asian täysin🤗

Sinulla on siis ongelmia määrittää sukupuoli-identiteettiäsi😊 Ole toki huoleti, hyväksyn asian täysin🤗

Varmaankin niin, jos Sinulla on ongelmia ymmärtää lukemaasi.

Sinähän olet kaikin tavoin kykenevä tietämään asioita minusta tuntematta minua varsinaisesti lainkaan tämän palstan ulkopuolella. Se voisi jonkun mielestä ola erikoistakin, mutta... Sitä sattuu...

• OleTokiHuoleti

Varmaankin niin, jos Sinulla on ongelmia ymmärtää lukemaasi.

Sinähän olet kaikin tavoin kykenevä tietämään asioita minusta tuntematta minua varsinaisesti lainkaan tämän palstan ulkopuolella. Se voisi jonkun mielestä ola erikoistakin, mutta... Sitä sattuu...

Niin, onhan se toki erikoista ettet tiedä oletko mies tai nainen😕 Mutta ei hätää, tämä asia hyväksytään tällä palstalla täysin😊 Ole toki huoleti🤗

Niin, onhan se toki erikoista ettet tiedä oletko mies tai nainen😕 Mutta ei hätää, tämä asia hyväksytään tällä palstalla täysin😊 Ole toki huoleti🤗

Niin... Itse asiassahan Sinä toki et voi edes tietääkään, olenko mies vaiko nainen. Olet täysin sen varassa, mitä olen täällä sanonut. Pihalla kuin lumiukko - tässäkin asiassa.

MITEN Sinä muuten tulkitset tämän lauseen? "Olen ollut jo aikaisemminkin mielestäsi sekä homo että lesbo. " Tuo omistuspääte "SI" - onko sen käsittäminen Sinulle ongelmallista?

• OleTokiHuoleti

Niin... Itse asiassahan Sinä toki et voi edes tietääkään, olenko mies vaiko nainen. Olet täysin sen varassa, mitä olen täällä sanonut. Pihalla kuin lumiukko - tässäkin asiassa.

MITEN Sinä muuten tulkitset tämän lauseen? "Olen ollut jo aikaisemminkin mielestäsi sekä homo että lesbo. " Tuo omistuspääte "SI" - onko sen käsittäminen Sinulle ongelmallista?

Niin, onhan se toki erikoista ettet tiedä oletko mies tai nainen😕 Mutta ei hätää, tämä asia hyväksytään tällä palstalla täysin😊 Ole toki huoleti🤗🤗🤗

• puhu.vain.itsestäsi
        OleTokiHuoleti kirjoitti:

Niin, onhan se toki erikoista ettet tiedä oletko mies tai nainen😕 Mutta ei hätää, tämä asia hyväksytään tällä palstalla täysin😊 Ole toki huoleti🤗🤗🤗

>>Mutta ei hätää, tämä asia hyväksytään tällä palstalla täysin

Puhu vaan omasta hyväksymisestäsi, älä muiden palstalaisten!!!

Tiedät kai, että useimpien ihmisten miekestä kyvyttömyys ymmärtää lukemaansa voi olla myöskin vähän ongelmallista...?

Usko.vainen on kyllä ylivoimaisesti älyttömin kirjoittaja täällä.

• torre12 kirjoitti:

Usko.vainen on kyllä ylivoimaisesti älyttömin kirjoittaja täällä.

Hänen kuvailemiseensa on kyllä helppoa keksiä adjektiiveja.

• Inhimillinenihminen

Homoja ei pidä pilkata. Ainoa ero jonka Jumala on selvästi Raamatussa ilmoittanut ettei hän hyväksy homoseksiä. Turhaa yrittää selittää nyky-yhteiskunnalla tai Raamatun tulkinnalla.

• Pikkusen liian äkisti peukutit itseäsi ja se kertoo jotain usko.vaisen tavoista. Niinkuin lapsellinen jankutuksesikin.

• sage8 kirjoitti:

Pikkusen liian äkisti peukutit itseäsi ja se kertoo jotain usko.vaisen tavoista. Niinkuin lapsellinen jankutuksesikin.

Minä peukutin häntä. On ainoa järkevä kirjoitus tässä ketjussa 🤗
        Sinun on muuten ihan turha puhua jankutuksesta yhtään mitään muuta kuin omalla kohdallasi.

• usko.vainen kirjoitti:

Minä peukutin häntä. On ainoa järkevä kirjoitus tässä ketjussa 🤗
        Sinun on muuten ihan turha puhua jankutuksesta yhtään mitään muuta kuin omalla kohdallasi.

Sitäpä minä sanoin, peukutit itseäsi.

• sage8 kirjoitti:

Luehan uudelleen, minä en puhu itsestäni kolmannessa persoonassa. Vaihda jo vinyyliä 🤗

• Siis ei hyväksy homoseksistä.

Ollaan nyt kerrankin tarkkoja. Jumala ei hyväksy miesten kanssa makaamista, jos makaavat kuten makaavat kuten makaavat naisten kanssa.

Toinen juttu. Kun kaksi biseksuaalista harrastaa seksiä, niin tuskin kukaan pitää sitä homoseksinä. Siitä kun puuttuu homot.

• Kukas sen todistaa ja miten, että se on nimenomaan Jumala, joka on jotakin aiheesta Raamatussa sanonut?

• torre12 kirjoitti:

Siis ei hyväksy homoseksistä.

Ollaan nyt kerrankin tarkkoja. Jumala ei hyväksy miesten kanssa makaamista, jos makaavat kuten makaavat kuten makaavat naisten kanssa.

Toinen juttu. Kun kaksi biseksuaalista harrastaa seksiä, niin tuskin kukaan pitää sitä homoseksinä. Siitä kun puuttuu homot.

Uudenoloinen kännykkäni panee väliin omia sanoja, jos ei kaikkea tarkista.

• "Ainoa ero jonka Jumala on selvästi Raamatussa ilmoittanut ettei hän hyväksy homoseksiä."

Tuohan on nimenomaan vain yksi tapa tulkita sitä mitä Raamattuun on kirjoitettu.

• Musta.tuntuu

Ainoo hyväksyttävässä muodossa oleva sekstailu näyttäs olevan osa lisääntymisprossii.
        Siveettömyyteen ja haureuteen vivahtaa kaikki muu niin avioliitos kuin muussakin yhteiselon muodois harjotettu oman ja kumppanin lihan palvonta.

• faktoja.sinusta
        sage8 kirjoitti:

Sinä olet palstan multinikkiRÄYHlS, kuten hyvin on tiedossa🤗

• viimeinen.tuomio.2
        torre12 kirjoitti:

Uudenoloinen kännykkäni panee väliin omia sanoja, jos ei kaikkea tarkista.

Siis voi ei, onko kännyköilläkin nyt niin homopuute, että "panevat väliin"?! Kohta varmaan älypuhelmen senssiapplikaatiot alkavat vikitellä toisia kännyköitä ;D

Ilmankos usko.vaisen kännykästäkin livahtaa välillä vaikka mitä ;)

Mihin tämä maailma on menossa? :D Kännyköiden Soodoomaaa jaaa Gooommooorrraaaaaaa!!! Ajatelkaa miten jännittävä ja tulkinnoista vapaa Raamattukin meillä olisi, jos sen olisi antanut oikolukuohjelman käsiin ;DDD

Alussa Jumala loi taivaan ja maan -> Elisa junalla löi moivaan jou man.

• viimeinen.tuomio.2 kirjoitti:

Siis voi ei, onko kännyköilläkin nyt niin homopuute, että "panevat väliin"?! Kohta varmaan älypuhelmen senssiapplikaatiot alkavat vikitellä toisia kännyköitä ;D

Ilmankos usko.vaisen kännykästäkin livahtaa välillä vaikka mitä ;)

Mihin tämä maailma on menossa? :D Kännyköiden Soodoomaaa jaaa Gooommooorrraaaaaaa!!! Ajatelkaa miten jännittävä ja tulkinnoista vapaa Raamattukin meillä olisi, jos sen olisi antanut oikolukuohjelman käsiin ;DDD

Alussa Jumala loi taivaan ja maan -> Elisa junalla löi moivaan jou man.

Tosi ihanaa kun homoja on. Vielä ihanampaa kun muut saavat taivaspaikan.

• ymmärtääkseni

Oliko se usko.vainen, joku puskanikki vaiko joku usko.vaisen puskanikki, joka tiivisti aiheen ainaisen esiinnostamisen siihen tapaan, että sillä kysymyksellä voi testata toisen oikeauskoisuutta tai ainakin uskollisuutta Raamatulle. Jos nyt ei revi pelihousujaan tuollaisen ajattelun takia, niin siinä voi mahdollisesti vähän nähdä sitä, että miksi se aina nousee esille täällä.

Toki siitä tietysti herää kysymys, että miksi juuri tämä asia, eikä vaikka avioerot tai naisten hiusten peittäminen rukoillessa (ja rukoillahan pitää aina), tai sitten että miksi juuri tämä asia on oikeauskoisuuden määritelmä, tai miksi pitää olla uskollinen Raamatulle, jonka sisällön on kirjaimellisesti päättänyt Martti Luther eikä Jumala .. mutta kuitenkin, ihan vaan ymmärtääkseen sitä toista osapuolta, niin tuo uskovaisuuden tason testaaminen siinä ainaisessa homopuheessa kait usein on kyse.

• Niin... Näin äkkiseltää avioerot ovat paljon useampia koskettava asia. Ei näytä silti mitään haittaavan?

Niin... Näin äkkiseltää avioerot ovat paljon useampia koskettava asia. Ei näytä silti mitään haittaavan?

Se on tuntemani uskovien pääongelma. Niin moni heistä on eronnut.

Siitä puhuminen on tabu.

• faktoja.sinusta

Sinä olet yksi sagen puskanikeistä.

• faktoja.minusta
        faktoja.sinusta kirjoitti:

Sinä olet yksi sagen puskanikeistä.

Olen yksi usko.vaisen puskanikeistä.

• viimeinen.tuomio.2
        torre12 kirjoitti:

Se on tuntemani uskovien pääongelma. Niin moni heistä on eronnut.

Siitä puhuminen on tabu.

Sieltä sitten kumpuaa myös se innokas lasten oikeuksien puolesta kiukuttelu. Oma liitto voinut päättyä "epäonnistumiseen": se toinen sai lapset ja kun ei vanhemman oikeuksia lapsiin ole tasavertaisesti ole, eikä oma avioliitto toiminut, niin eipä niitä sallita sitten muillekaan suhteille.

• viimeinen.tuomio.2 kirjoitti:

Sieltä sitten kumpuaa myös se innokas lasten oikeuksien puolesta kiukuttelu. Oma liitto voinut päättyä "epäonnistumiseen": se toinen sai lapset ja kun ei vanhemman oikeuksia lapsiin ole tasavertaisesti ole, eikä oma avioliitto toiminut, niin eipä niitä sallita sitten muillekaan suhteille.

Voimme varmaan todeta kuinka aitoavio oli pelkkää bluffia.

• Kaunis.aamu.tänään

Itellä ei ole kokemuksia samaa sukupuolta olevien välisestä seksistä, mutta miten se eroaa miehen ja naisen välisestä seksistä jota harjotetaan ilman lisääntymistarkotusta?
      Miehelle ja naiselle annettiin tehtävä lisääntyä, toimeksiannossa ei ollut mun tulkintani mukaan pelkästä hulvattomassa nautinnon himoissaan elostelusta kysymys.
      Miten kahden toisiinsa rakastuneen samaa sukupuolta olevan ihmisen välinen seksi siis eroaa avioliitossa miehen ja naisen välillä harjoitetusta seksistä jossa ei ole tarkotuskaan lisääntyä, pelkästään jylpyttää nautintoo kummallekin?

• kerrl

Miten kaksi naista yhtyvät toisiinsa?
        Miten kaksi miestä yhtyvät toisiinsa?

• kokemusta.puuttuu
        kerrl kirjoitti:

Hyviä kysymyksiä sulla.
        Mua ihmetyttää miten mies voi miehen kaa maata niinku naisen kans maataan ja miksei naisen kans oo kielletty makaasta niinku mies miehen kans makaa (toi ny olis ees mahollista, mut se edellinen on tuntematon juttu mulle).

• kerrl kirjoitti:

Kerran oli kysely.

Tulos oli sellainen, että 65% miehistä olisi luopunut kokonaan yhdynnästä, jos saisi säännöllisesti suuseksiä.

Eli onko yhdyntä yliarvostettua. Homoista noin 65% yhtyy.

• kokemusta.puuttuu kirjoitti:

Hyviä kysymyksiä sulla.
        Mua ihmetyttää miten mies voi miehen kaa maata niinku naisen kans maataan ja miksei naisen kans oo kielletty makaasta niinku mies miehen kans makaa (toi ny olis ees mahollista, mut se edellinen on tuntematon juttu mulle).

Niin... Seksi kuitenkin on muutakin kuin vain yhdyntä. Ajatus siitä ei tunnu iskostuvan kaikkien kaaliin.

• kokemusta.puuttuu

Jos tän palstan ahkeroijien seksielämä kuvastuu kommenttien sanallisessa ilmaisussa, niin seksistä osattomia riittää.
        Perinteinen totisen torvensoittajan parin minuutin seisahdus pysäkillä kahdesti vuodessa kristallisoituu aina kahden tunnin nokosilla. Osanottajatkin ovat tyytyväisiä, kun eivät edes tiedä mitä tekivät ja silti luulivat antaneensa kaikkensa.
        Oudoksuttaa syntikäsitteen sitominen lauserakenteisiin, joiden alkuperäistä ideaa ei tiedetä ja ymmärrys ei riitä asiantilan myöntämiseen.
        Edelleen mysteeri itelle miksi seksuaalisuuden ympärillä pyöritään niinkin paljon kuin palstalla tehään.

Jos tän palstan ahkeroijien seksielämä kuvastuu kommenttien sanallisessa ilmaisussa, niin seksistä osattomia riittää.
        Perinteinen totisen torvensoittajan parin minuutin seisahdus pysäkillä kahdesti vuodessa kristallisoituu aina kahden tunnin nokosilla. Osanottajatkin ovat tyytyväisiä, kun eivät edes tiedä mitä tekivät ja silti luulivat antaneensa kaikkensa.
        Oudoksuttaa syntikäsitteen sitominen lauserakenteisiin, joiden alkuperäistä ideaa ei tiedetä ja ymmärrys ei riitä asiantilan myöntämiseen.
        Edelleen mysteeri itelle miksi seksuaalisuuden ympärillä pyöritään niinkin paljon kuin palstalla tehään.

Selitys on trollaaminen. Toinen selitys on muutaman ihmisen täydellinen typeryys.

• kokemusta.puuttuu

Selitys on trollaaminen. Toinen selitys on muutaman ihmisen täydellinen typeryys.

Jos aatellaan kaikella meidän toiminnallisuudella olevan jokin mieli, niin ehkä sieltä taustalta löytyy niitä itsekullekkin merkityksellisiä syitä.
        Jos leikitellään edellisellä ajatuksella niin sieltä vois löytyy myös se mikä meistä taaperoista kömpi esiin syntiinlankeemuskertomukses.
        Eläväs elämäski kohdannu sellasia ihmisii, joille homofobiat on ihan järkyttävän todellisia.
        Itellä ei ole kokemusta muista kun heterojutuista, niin ihmetyttää ne fobiat.

Jos aatellaan kaikella meidän toiminnallisuudella olevan jokin mieli, niin ehkä sieltä taustalta löytyy niitä itsekullekkin merkityksellisiä syitä.
        Jos leikitellään edellisellä ajatuksella niin sieltä vois löytyy myös se mikä meistä taaperoista kömpi esiin syntiinlankeemuskertomukses.
        Eläväs elämäski kohdannu sellasia ihmisii, joille homofobiat on ihan järkyttävän todellisia.
        Itellä ei ole kokemusta muista kun heterojutuista, niin ihmetyttää ne fobiat.

Ihmeen usein kovimmat julistajat ovat eksyksissä oman seksuaalisuutensa kanssa. Esimerkkejähän on löytynyt useampiakin.

• LuterilainenMies

Avioero ilman huorintekoa on kai suurempi synti kuin homoseksi. Ei kai homoseksiä kielletty kuin Mooseksen laissa kun taas avioero ilman huorintekoa on mainittu Uudessakin Testamentissa synnissä ja Mooseksen laki koskee lähinnä vain juutalaisia, Jeesushan kumosi sen kun tuli uusi liitto ihmisen ja Jumalan välille Jeesuksen sovitustyön kautta. Transsuja tai lesboja ei ainakaan Raamatussa ole kielletty toteuttamasta seksuaalisuuttaan. Thaimaan ladyboyt ovat vähän niin kuin naisia joilla on munat taas jne. monenlaisia määrittelyongelmiakin ilmenee, onko ladyboy ihan täysi mies kuitenkaan. Biseksuaaleilla ei ole kielletty kuin homoakti, saa naisen kanssa olla niin kuin naisen kanssa ollaan, mutta esim. ryhmäseksissä ei sen toisen miehen kanssa jne.

• >> Homoseksuaalisuus on aina ja jatkuvasti täällä esillä, vaikka syytä en aina tiedä.
      Lisäksi ihmettelen sitä, mikä lopulta saa heteromiehet (?) päivästä toiseen jankuttamaan homoista. Mikä se on? Uskoko? <<

Ehkä palstan pari fudua saa homoseksuaalien dissaamisesta jonkun dopamiiniannoksen aivoihinsa. Kun on omaan elämäänsä pettynyt ja rukoilee maailmanloppua, niin siinä mielenterveystilanteessa muiden mollaus voi nostaa fudun Mikki-Hiiren kokoista itsetuntoa.

Lisäksi homofoobiset aloitukset on fuduille ja ja muillekin homovihaajille ilmeisen helppo aihe, kun eivät muustakaan osaa kirjoittaa.

• homollehomo

Tavallaan ymmärrettävää, että joku epävarma homo ajautuu hihhulipiireihin. Siellä hän voi syntyä uudestaan ei-homona ja ottaa homofobisen asenteen. Voi jopa päätyä avioliittoon naisen kanssa.

Kulissiavioliitto alkaa helposti olemaan aika karua kummallekkin. Avioliitossa pitää olla rakkautta. Siinä onkin kokonaan uusi ongelma, kun avioerokin on synti.

Onhan se parempi että mahdollisimman monella on juuri hänelle sopiva elämäntoveri. Ettei ole yksin tai jatkuvassa epäsovussa.

• viimeinen.tuomio.2

Kannattaa tutustua gay-palstan keskusteluun aiheesta "homona naisen kanssa."

Siellä on aiheesta antaumuksella keskusteltukin ja varsinkin aiheen vierestä...

Jännää on, miten uskovaiset homot ja lesbot -ryhmä on täällä s24:ssä, mutta kaikki taitavat olla luterilaispalstalla?

• Olisiko sama neuvo hyvä kuin täällä on annettu trollaukseen? Eli jos kukaan ei vastaa niihin aloituksiin niin ne vähenevät ja kenties jopa loppuvat?

• Täällä on koko muutama kirjoittaja, joihin kohdistuva boikotti saattaisi purrakin, mutta kun olen sellaista ehdottanut, väki ei ole innostunut.

Täällä on koko muutama kirjoittaja, joihin kohdistuva boikotti saattaisi purrakin, mutta kun olen sellaista ehdottanut, väki ei ole innostunut.

Ei ne boikotit vastaamattomuusneuvot taida innostaa. Näissä keskusteluissa näyttää olevan kuitenkin runsaasti kommentteja, joten joku siinä aiheessa tuntuu kiehtovan ja siten niistä todennäköisesti aina jaksetaan keskustella. Keskustelut ovat vaan usein saman toistelua, joten mitään uutta niihin ei oikein tule.

• Kuusenjuuret kirjoitti:

Ei ne boikotit vastaamattomuusneuvot taida innostaa. Näissä keskusteluissa näyttää olevan kuitenkin runsaasti kommentteja, joten joku siinä aiheessa tuntuu kiehtovan ja siten niistä todennäköisesti aina jaksetaan keskustella. Keskustelut ovat vaan usein saman toistelua, joten mitään uutta niihin ei oikein tule.

Niin... Olemme jumissa keskustelussa, josta helmet ovat vähissä... Voi meitä...

Niin... Olemme jumissa keskustelussa, josta helmet ovat vähissä... Voi meitä...

Voisihan sitä yrittää keksiä jonkun mielenkiintoisen aloituksen. Tosin nekin usein kääntyvät tiettyyn suuntaan, mutta voisihan sitä yrittää. :)

• Kuusenjuuret kirjoitti:

Voisihan sitä yrittää keksiä jonkun mielenkiintoisen aloituksen. Tosin nekin usein kääntyvät tiettyyn suuntaan, mutta voisihan sitä yrittää. :)

Jos keksit, minä lupaan kirjoittaa heti siihen ketjuun.

• homollehomo

Homous ja seksi yleensä on ihan todellinen kysymys joissain piireissä ja koko kristinuskossa. Katolinen kirkko vaatii henkilökunnaltaan selibaattia!

Suomen evl voisi jo seurata muiden pohjoismaiden evl-kirkkojen esimerkkiä homoaviossa, niin olisi toivoa edistyksestä..

• Eipä ole katolisen kirkon selibaatti ainakaan hyviin seurauksiin johtanut!

Seksi on ylikorostunut fundamentalistien elämässä.

• steroiditko.syynä

Eipä ole katolisen kirkon selibaatti ainakaan hyviin seurauksiin johtanut!

Seksi on ylikorostunut fundamentalistien elämässä.

Sinulla ei ole seksiä elämässäsi ollenkaan.

• Realmen

On kaise esillä, kun media tahkoaa sitä nuoriin ja vanhoihin jatkuvalla rummutuksella, leimaten luonnollisen miehen ja naisen liitom miltei syrjiväksi. Ihmiset seuraa kuin pässit narussa tätä homoliiitojen ja transuagendan iskostamista. Kristityt sentään ajattelevat vielä terveellä järjellä näistä. Kiitos siitä.

• Tuota noin... Onko seksuaalisuutesi kovastikin epäselvä? En minä ainakaan ole homoksi muutumassa, vaikka kaikki muut niin tekisivät. Sinullako tilanne on toinen?

• Realmen

Turha klisee.

• Realmen kirjoitti:

Turha klisee.

Miten niin... Älä luovuta.

Näyttääkö Sinusta siltä, että homoseksuaalien määrä on lisääntynyt? Ovatko nuoret joukolla ryhtyneet homoseksuaaleiksi tai peräti transaatteen edustajiksi? Oletko SINÄ ollut vaarassa? Onko Sinua ahdisteltu? Sukulaisiasi? Ystäviäsi?

• Outo juttu. En ole koskaan havainnut että miehen ja naisen avioliittoa olisi mitenkään leimattu syrjiväksi.

Itse koen että oma avioliittoni menee siinä kuin miehen ja naisen välinen.

• homollehomo

Suomalaisilla tosimiehillä on asiallinen ja rento asenne homoihin, voin kertoa. Miehet tietävät, että jotkut ovat homoja ja siinä se. Homofobiaa esiintyy niissä piireissä, missä maskuliinisuus on -- hmm -- hieman laimeampaa.

• kui2

kun media tahkoaa sitä nuoriin ja vanhoihin jatkuvalla rummutuksella, leimaten luonnollisen miehen ja naisen liitom miltei syrjiväksi.

Missä tämmöistä leimaa annetaan heteroliitoille, voitko selventää vähän? Suurin osa ihmisistähän on juuri heteroliitoossa - ylivoimaisesti suurin, - nekin jotka tälle palstalle kirjoittelevat ovat suurimmaksi osaksi heteroja.

Kuinka siis ihmiset leimaisivat omat liittonsa tuolla lailla kuin kirjoitat, voitko selventää ajatuskiekurasi?

• kui2 kirjoitti:

kun media tahkoaa sitä nuoriin ja vanhoihin jatkuvalla rummutuksella, leimaten luonnollisen miehen ja naisen liitom miltei syrjiväksi.

Missä tämmöistä leimaa annetaan heteroliitoille, voitko selventää vähän? Suurin osa ihmisistähän on juuri heteroliitoossa - ylivoimaisesti suurin, - nekin jotka tälle palstalle kirjoittelevat ovat suurimmaksi osaksi heteroja.

Kuinka siis ihmiset leimaisivat omat liittonsa tuolla lailla kuin kirjoitat, voitko selventää ajatuskiekurasi?

kui2: "...liitom miltei..."

Realmen: "...liitom miltei..."

Hieman hymyilyttää...

• tämä.selvä.nyt
        homollehomo kirjoitti:

Suomalaisilla tosimiehillä on asiallinen ja rento asenne homoihin, voin kertoa. Miehet tietävät, että jotkut ovat homoja ja siinä se. Homofobiaa esiintyy niissä piireissä, missä maskuliinisuus on -- hmm -- hieman laimeampaa.

" Homofobiaa esiintyy niissä piireissä, missä maskuliinisuus on -- hmm -- hieman laimeampaa."

Siis homofoobisia ovat homomiehet itse;););)

• kui2 kirjoitti:

Hups... Anteeksi kui2! Olitkin vain lainannut tekstiä tältä tosimieheltä. Anteeksi!

• Realmen

Amerikoissa aikanaan transliikkeen alulle panijat olivat, yllätys yllätys, pedofiilejä. Älkää yrittäkö tuputtaa yhtään mitään, ei mene läpi mikään HLBTQshit.

• Transliike.

Ei ole sellaista liikettä. On vain niin, että on olemassa erilaisia ihmisiä. Älä enää ole noin tyhmä.

• Eikiitosjeesus

Mitä ilmeisemmin Jeesus oli homo. Viihtyi poikaporukoissa ja antoi Magdaleenalle pakit.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      17
      4056
    2. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      184
      2449
    3. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1597
    4. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1167
    5. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      23
      1127
    6. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      894
    7. Toivoisin etten jännittäisi

niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti
      Ikävä
      42
      892
    8. Junan kylkeen autolla

Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä
      Pyhäjärvi
      74
      863
    9. Mikä älykkäissä naisissa pelottaa?

Miksei heitä uskalla lähestyä?
      Ikävä
      103
      845
    10. Oletko päättänyt

Jo varmasti että ensi vuonna keräät rohkeutesi ja sanot tunteesi vai et? Sitä odottaessa ja toivoessa
      Ikävä
      72
      810
    Aihe