Itse en asiasta mitään tiedä, niin kysymys kuuluu:
Millaiset ratkaisut ovat mahdollisia 2007-mallisen facelift e-mesen ajovalotehon parantamiseksi katsastuskelpoisesti/lain kirjainta noudattaen? Onko mitään tehtävissä?
Orkkishalogeenit ajovaloina, valoteho on heikko, vaikka polttimoina jotkut 150% Philipsin polttimot. Pitkiin olen tyytyväinen.
Valon lasikuvun ulkopinta on kirkas, että sitä kiillottelemalla asia ei parane. Pitäisi pystyä pureutumaan itse valojärjestelmän rakenteeseen, luksimäärään.
Vaihto xenoneihin tai ledeihin, kuinka luonnistuisi ja kuka, onko joku autosähköpaja joka tekee vai?
Pk-seutu.
w211 facelift halogeenit
9
173
Vastaukset
Tarkoitat varmasti H7-polttimoa.
Minulla on myös W211 F.L. Asiaa kysyessäni, minulle kerrottiin, ettei
xenoneja voi jälkiasentaa tai sitten homma tulee tosi kalliiksi koska osaa
menee paljon vaihtoon.
Ledeistä en tiedä, mutta muistan lukeneeni, että nimenomaan ledien valoteho
on heikkoa. Olen käyttänyt sekä merkki- että tarvikepolttimoita, mutta
en ole huomannut valotehossa mitään merkittäviä eroja. Kestävät tavanomaista ajoa n. vuoden, ellevät joudu voimakkaalle tärinälle alttiiksi.
Korjatkaa, jos olen väärässä.- Warthburg
Kiitti viestistä. Ilmeisesti ainoa keino avittaa näkyvyyttä edes hiukan on ajella sumarit päällä. Näin olen tehnyt, vaikka tässä maassa lainsäätäjän mielestä olisi parempi ajaa näkemättä kunnolla esim. jalankulkija-parkoja.
- onnetonvärkki
Mersussa on aina ollut heikot valot,sitä pitää muidenkin ihmetellä kun hinta on koslalla ihan reväisty hatusta.No typerimmät ostaa ja alkaa laittamaan varusteita että voisi edes ajaa pimeällä turvallisemmin.
Eihän noissa ole vakiona edes polttoainelämmitintä joka pitää kuulua ehdottomasti tuohon hintaluokkaan ja tietenkin kaukosäädöllä,lisäksi puuttuu varusteista vakiona puhelin ja navigaattorit ym......hullut on vaan polkaiseet pas-kaan maksaen tyhjästä.
Ja jos on sedan e sarjanen 211 niin on riisikuppi auto. - dieselkake
Sumuvalot sumulla ja huomiovalot päivällä. Pimeä kun saapuu niin nehän vaihtaa automaattisesti ajovaloille ja jos vastaan tulee auto niin vaihtaa pitkät lähivaloille automatiikalla. Ajovalot ledvalot lähi ja kaukovalot. Nämä nykyiset trendit.
Mistähän johtuu, että minun W211 facelift sedanissa -09 on tehdasasennettu Webasto, 100 aH:n akku, 80 l polttoainesäiliö, kiinteä navigaattori kuuden DVD-levyn (ei CD) vaihtaja ja puheohjaus.
Ai niin ne valot. Hyvin olen nähnyt.- peppuauki
Karvalakki malleja on myös markkinoilla, valikoima on laaja!
- Warthburg
Ketjun aloittajan riisikuppi karvahattu on 320 cdi neliveto sedan, optimoitu 280hp/600Nm, nahkoilla sun muilla härpäkkeillä. Muilta osin olen tähän hyvinkin tyytyväinen, erityisen herraskaisen pehmeät ja hiljaiset kyydit, mutta nämä halogeeni ajovalot voisivat olla tehokkaammat ja siksi tämän ketjun aloitinkin, josko jostain löytyisi idistä. Niin se webasto jota peräänkuulutettiin on original tehdasasenteinen kaukosäädöllä.
- mtfujsukm
Saksastako uitit? Buahahaha! Ja kilometrit alle 250tkm? Buahaha!
Kaukovaloja saa helposti lisää, mutta lähivalojen parantaminen on vaikeampi temppu, koska xenonvalojen asennuksen rasitteena on pakollinen tasonsäätö, eli pelkkien umpioiden vaihto ei riitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663225
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai272283Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681849Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t281745Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161411- 281371
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61266Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja291251Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101177Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu631167