w211 facelift halogeenit

Warthburg

Itse en asiasta mitään tiedä, niin kysymys kuuluu:

Millaiset ratkaisut ovat mahdollisia 2007-mallisen facelift e-mesen ajovalotehon parantamiseksi katsastuskelpoisesti/lain kirjainta noudattaen? Onko mitään tehtävissä?

Orkkishalogeenit ajovaloina, valoteho on heikko, vaikka polttimoina jotkut 150% Philipsin polttimot. Pitkiin olen tyytyväinen.

Valon lasikuvun ulkopinta on kirkas, että sitä kiillottelemalla asia ei parane. Pitäisi pystyä pureutumaan itse valojärjestelmän rakenteeseen, luksimäärään.

Vaihto xenoneihin tai ledeihin, kuinka luonnistuisi ja kuka, onko joku autosähköpaja joka tekee vai?

Pk-seutu.

9

167

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tarkoitat varmasti H7-polttimoa.
      Minulla on myös W211 F.L. Asiaa kysyessäni, minulle kerrottiin, ettei
      xenoneja voi jälkiasentaa tai sitten homma tulee tosi kalliiksi koska osaa
      menee paljon vaihtoon.
      Ledeistä en tiedä, mutta muistan lukeneeni, että nimenomaan ledien valoteho
      on heikkoa. Olen käyttänyt sekä merkki- että tarvikepolttimoita, mutta
      en ole huomannut valotehossa mitään merkittäviä eroja. Kestävät tavanomaista ajoa n. vuoden, ellevät joudu voimakkaalle tärinälle alttiiksi.
      Korjatkaa, jos olen väärässä.

    • Warthburg

      Kiitti viestistä. Ilmeisesti ainoa keino avittaa näkyvyyttä edes hiukan on ajella sumarit päällä. Näin olen tehnyt, vaikka tässä maassa lainsäätäjän mielestä olisi parempi ajaa näkemättä kunnolla esim. jalankulkija-parkoja.

    • onnetonvärkki

      Mersussa on aina ollut heikot valot,sitä pitää muidenkin ihmetellä kun hinta on koslalla ihan reväisty hatusta.No typerimmät ostaa ja alkaa laittamaan varusteita että voisi edes ajaa pimeällä turvallisemmin.

      Eihän noissa ole vakiona edes polttoainelämmitintä joka pitää kuulua ehdottomasti tuohon hintaluokkaan ja tietenkin kaukosäädöllä,lisäksi puuttuu varusteista vakiona puhelin ja navigaattorit ym......hullut on vaan polkaiseet pas-kaan maksaen tyhjästä.

      Ja jos on sedan e sarjanen 211 niin on riisikuppi auto.

    • dieselkake

      Sumuvalot sumulla ja huomiovalot päivällä. Pimeä kun saapuu niin nehän vaihtaa automaattisesti ajovaloille ja jos vastaan tulee auto niin vaihtaa pitkät lähivaloille automatiikalla. Ajovalot ledvalot lähi ja kaukovalot. Nämä nykyiset trendit.

    • Mistähän johtuu, että minun W211 facelift sedanissa -09 on tehdasasennettu Webasto, 100 aH:n akku, 80 l polttoainesäiliö, kiinteä navigaattori kuuden DVD-levyn (ei CD) vaihtaja ja puheohjaus.
      Ai niin ne valot. Hyvin olen nähnyt.

    • peppuauki

      Karvalakki malleja on myös markkinoilla, valikoima on laaja!

    • Warthburg

      Ketjun aloittajan riisikuppi karvahattu on 320 cdi neliveto sedan, optimoitu 280hp/600Nm, nahkoilla sun muilla härpäkkeillä. Muilta osin olen tähän hyvinkin tyytyväinen, erityisen herraskaisen pehmeät ja hiljaiset kyydit, mutta nämä halogeeni ajovalot voisivat olla tehokkaammat ja siksi tämän ketjun aloitinkin, josko jostain löytyisi idistä. Niin se webasto jota peräänkuulutettiin on original tehdasasenteinen kaukosäädöllä.

    • mtfujsukm

      Saksastako uitit? Buahahaha! Ja kilometrit alle 250tkm? Buahaha!

    • Kaukovaloja saa helposti lisää, mutta lähivalojen parantaminen on vaikeampi temppu, koska xenonvalojen asennuksen rasitteena on pakollinen tasonsäätö, eli pelkkien umpioiden vaihto ei riitä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      11
      1575
    2. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      151
      1292
    3. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      282
      1226
    4. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      110
      1040
    5. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      42
      867
    6. Kun Suomen uutisiin ei voi luottaa?

      Kertoisitteko te uutismaailmasn perehtyneet ASIANTUNTIJAT nyt sitten sen, mihin voi?
      Maailman menoa
      218
      797
    7. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      4
      785
    8. Mikä kaivatullasi on WA tai Insta profiilikuva?

      Millainen ?!? asiallisesti häh ?!?
      Ikävä
      24
      719
    9. Mies, kysyisin vaan

      Että aiotko koskaan ottaa minuun yhteyttä? 🥺 Kerro suoraan sekin, jos et.
      Ikävä
      42
      685
    10. Kristitty kuvittelee olevansa Jumalan yläpuolella

      Kristinusko eroaa muista väkivaltaisuuden osalta, henkisen väkivallan, pakottamaisen osalta. Psyykkinen väkivalta on jop
      Hindulaisuus
      373
      658
    Aihe