Millaiset ovat DarkFearin elämäntavat?

mitenmahtaaolla

Kouluttamattomalle, yksinkertaiselle ja tietämättömälle duunarille ominaisesti ne lienevät aika epäterveelliset.

Tupakkaa savukeuhko-Darkkis kiskonee 3-4 askia päivässä, juo 10-15 kuppia kahvia päivässä, töissään hengittelee päivästä päivään myrkyllisiä kaasuja, luultavasti istuu vapaa-aikoinaan suurimman osan ajan pubissa (sikäli kun ei vietä kaikkea valveillaoloaikaansa töissä) kaljaa kitaten, lisäksi Darkkis on todennäköisesti ylipainoinen, kärsii uniongelmista ja uniapneasta, kuluttaa itsensä loppuun töissä, ei harrasta liikuntaa; ruokavalio koostuu täysmaidosta, paikallisen grillikioskin antimista, lenkkimakkarasta ja oluesta.

Darkkis kuolee todennäköisesti joskus ikävuosien 50-60 välillä keuhkosyöpään tai sydänkohtaukseen elämäntapojensa seurauksena.

11

382

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pastor_Maldonado

Periksen liljalaakso-trollauksiin mukaan lähteminen alentaa monelle vuodella eliniänodotetta ☹️

• Aikamoisia oletuksia kyllä on aloittaja jostain vetänyt musta ja mun elämäntavoistani, että pakko kyllä näitä väittämiä hieman oikoa todeksi.

- Ensinnäkään en polta mitenkään erityisen paljoa, sillä poltan vain n. 5-8 tupakkaa päivässä.

- En käy baareissa tai käytä alkoholia enää muutenkaan.

- En syö lihaa, makkaraa tai ylipäätään grilliruokaa.

- En ole ylipainoinen, vaan enemmänkin ihannepainoinen ja selvästi hoikempi kun keskivertosuomalaismies.

- Enkä hengitä töissäni mitään kaasuja.

Tähän keskusteluun osallistuneille lantaperseaivoille tiedoksi myös se, että en ole lähihoitaja, enkä työskentele minkäänlaisessa hoitotyössä ollenkaan. Lisäksi mulla on myös hyvälaatuinen tukka päässäni ja olen myös suvaitsevainen EUROOPPALAINEN MIES.

• Älähänvalehtele

Olethan sä eräänlainen hoitaja, sä kun pyyhit työksesi vanhusten perseitä ruhtinaallisella yhdeksän euron päiväkorvauksella.

• neuvoja_kaljupäille

Muista vielä pitää pipo päässä nyt kun on kylmät ilmat. Sen kaljun päälaen kautta kun haihtuu paljon lämpöä.

• neuvoja_kaljupäille kirjoitti:

Muista vielä pitää pipo päässä nyt kun on kylmät ilmat. Sen kaljun päälaen kautta kun haihtuu paljon lämpöä.

Ai sulla itselläsi on kalju vai. Taidat varmaan sitten olla myös persujen innokkaita äänestäjiä, kun niitähän te kaiki kaljuuntuneet juntit aina olettekin.

Mulla itselläni kun onkin hyvälaatuinen ja tuuhea tukka päässäni, kun mä olenkin vasemmistolaishenkinen suvaitsevainen EUROPPALAINEN MIES, enkä mikään persuja äänestävä talvisodan juoksuhautoihin jämähtänyt ahdasmielinen militaristipaskajuntti.

• suvakki.on.vajakki
        DarkFear kirjoitti:

Ai sulla itselläsi on kalju vai. Taidat varmaan sitten olla myös persujen innokkaita äänestäjiä, kun niitähän te kaiki kaljuuntuneet juntit aina olettekin.

Mulla itselläni kun onkin hyvälaatuinen ja tuuhea tukka päässäni, kun mä olenkin vasemmistolaishenkinen suvaitsevainen EUROPPALAINEN MIES, enkä mikään persuja äänestävä talvisodan juoksuhautoihin jämähtänyt ahdasmielinen militaristipaskajuntti.

Sähän unohdit nyt mainita, että olet myös suvaitsevainen.

Mutta ehkä se tuli viestistä muutenkin ilmi kaikille fiksuille ja suvaitsevaisille ihmisille?

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sanoisit

juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      615
    5. Koillis motor

Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      543
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      182
      401
    10. Missä näet kaivattuasi?

Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    Aihe