Millaiset ovat DarkFearin elämäntavat?

mitenmahtaaolla

Kouluttamattomalle, yksinkertaiselle ja tietämättömälle duunarille ominaisesti ne lienevät aika epäterveelliset.

Tupakkaa savukeuhko-Darkkis kiskonee 3-4 askia päivässä, juo 10-15 kuppia kahvia päivässä, töissään hengittelee päivästä päivään myrkyllisiä kaasuja, luultavasti istuu vapaa-aikoinaan suurimman osan ajan pubissa (sikäli kun ei vietä kaikkea valveillaoloaikaansa töissä) kaljaa kitaten, lisäksi Darkkis on todennäköisesti ylipainoinen, kärsii uniongelmista ja uniapneasta, kuluttaa itsensä loppuun töissä, ei harrasta liikuntaa; ruokavalio koostuu täysmaidosta, paikallisen grillikioskin antimista, lenkkimakkarasta ja oluesta.

Darkkis kuolee todennäköisesti joskus ikävuosien 50-60 välillä keuhkosyöpään tai sydänkohtaukseen elämäntapojensa seurauksena.

11

337

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pastor_Maldonado

Periksen liljalaakso-trollauksiin mukaan lähteminen alentaa monelle vuodella eliniänodotetta ☹️

• Aikamoisia oletuksia kyllä on aloittaja jostain vetänyt musta ja mun elämäntavoistani, että pakko kyllä näitä väittämiä hieman oikoa todeksi.

- Ensinnäkään en polta mitenkään erityisen paljoa, sillä poltan vain n. 5-8 tupakkaa päivässä.

- En käy baareissa tai käytä alkoholia enää muutenkaan.

- En syö lihaa, makkaraa tai ylipäätään grilliruokaa.

- En ole ylipainoinen, vaan enemmänkin ihannepainoinen ja selvästi hoikempi kun keskivertosuomalaismies.

- Enkä hengitä töissäni mitään kaasuja.

Tähän keskusteluun osallistuneille lantaperseaivoille tiedoksi myös se, että en ole lähihoitaja, enkä työskentele minkäänlaisessa hoitotyössä ollenkaan. Lisäksi mulla on myös hyvälaatuinen tukka päässäni ja olen myös suvaitsevainen EUROOPPALAINEN MIES.

• Älähänvalehtele

Olethan sä eräänlainen hoitaja, sä kun pyyhit työksesi vanhusten perseitä ruhtinaallisella yhdeksän euron päiväkorvauksella.

• neuvoja_kaljupäille

Muista vielä pitää pipo päässä nyt kun on kylmät ilmat. Sen kaljun päälaen kautta kun haihtuu paljon lämpöä.

• neuvoja_kaljupäille kirjoitti:

Muista vielä pitää pipo päässä nyt kun on kylmät ilmat. Sen kaljun päälaen kautta kun haihtuu paljon lämpöä.

Ai sulla itselläsi on kalju vai. Taidat varmaan sitten olla myös persujen innokkaita äänestäjiä, kun niitähän te kaiki kaljuuntuneet juntit aina olettekin.

Mulla itselläni kun onkin hyvälaatuinen ja tuuhea tukka päässäni, kun mä olenkin vasemmistolaishenkinen suvaitsevainen EUROPPALAINEN MIES, enkä mikään persuja äänestävä talvisodan juoksuhautoihin jämähtänyt ahdasmielinen militaristipaskajuntti.

• suvakki.on.vajakki
        DarkFear kirjoitti:

Ai sulla itselläsi on kalju vai. Taidat varmaan sitten olla myös persujen innokkaita äänestäjiä, kun niitähän te kaiki kaljuuntuneet juntit aina olettekin.

Mulla itselläni kun onkin hyvälaatuinen ja tuuhea tukka päässäni, kun mä olenkin vasemmistolaishenkinen suvaitsevainen EUROPPALAINEN MIES, enkä mikään persuja äänestävä talvisodan juoksuhautoihin jämähtänyt ahdasmielinen militaristipaskajuntti.

Sähän unohdit nyt mainita, että olet myös suvaitsevainen.

Mutta ehkä se tuli viestistä muutenkin ilmi kaikille fiksuille ja suvaitsevaisille ihmisille?

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      136
      7499
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      166
      4512
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      57
      3522
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      511
      3298
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      297
      2174
    6. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1823
    7. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1820
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1593
    9. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      179
      1515
    10. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      15
      1456
    Aihe