Paljon on hyviä solisteja eri maalaisia, hienoja äänialoja omaavia mutta olen sitä mieltä, että edesmennyt saksalais-syntyinen folk/ooppera laulaja Ivan Rebroff( Hans-Rolf Rippert) on ylitse muiden. Hänellä oli harvinainen laaja neljän ja puolen oktaavin ääniala.
Hän teki 49 kultalevyä, esiintyi 6000 konsertissa ja pisin kiertue kesti 2 v ja hän esiintyi tuon 2 vuotisen kiertueen aikana joka ikisenä päivänä.
Hän kuoli 76 vuotiaana 2008. Tässä yksi hänen levyistään, lähes tunti kaunista musiikkia, mykistävää.
https://www.youtube.com/watch?v=0dHsirjbPIA&list=PLbusfu9YI5l8Kipjo_UEXNiD8ONXgMGBC
IVAN REBROFF, paras kaikista?
Rebroff
5
1317
Vastaukset
- Dep-ressio
Ei äänellä niin väliä kunhan se on hyvin ohjelmistoitu.
- siitäkinhuolimatta
Ei kun ilmastoitu. Niin ja ilmastonmuutos etenee vaikka olis kuinka hyvä laulaja.
- Suppilovahvistin
Yhtä hyvä laulaja kuin sinä suihkussa, paitsi että vesi meni väärään kurkkuun.
- Anonyymi
Vuosikymmeniä Ivania kuunnelleena yhdyn edelliseen puhujaan. Ammattilainen on ammattilainen.
- Anonyymi
Mä oon huono skriivaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 18011299
- 565381
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462627- 382301
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131811Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,441735Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta381393Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v371319Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61226Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut261159