Buhahaha kuittaa

Buhahaha_

Joku meni sitten reggaamaan minun nickini, taas kerran. En jaksa keksiä enää uutta kun keskustelukin alkaa omalta osalta tympimään, joten taidanpa lopettaa omalta osaltani kirjoittelun, vaikka ehkä lurkkerina palstalla jatkankin. En oleta että monikaan palstalainen lopettamisestani piittaa, ja moni lienee ihan onnessaankin kun päästiin taas yhdestä ätmistä, mutta kiitokset kuitenkin esim. Dissikselle ja Nicitönnälle ja muutamalle muullekin jonka kanssa mulla on ollut hyvät keskusteluvälit.

34

623

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pertsanmalliin

Väsynyttä trollaustahan sun jutut on viime ajat olleet ja tylsistyminen niistä näkynyt. Että ihan hyvä, että yrität palstalta pois.

Mutta kuten on monesti ennenkin nähty, jos on tarve ilmoittaa lähdöstään, on jo niin syvällä palsta-addiktiossa, että tulee sitten jollain toisella nikillä kohta takaisin.

• ei.voi.muuta.sanoa

Pienet on ympyrät jonkun elämässä jos toisten nickien rekkaaminen on päivän kohokohta.

• gfgdfgdfg

Pienet on ympyrät jos palstalta lähtemisestä pitää ilmoittaa kuin se olisi elämää mullistava asia. Luuleeko nää idiootit merkitsevänsä täällä jotain?

• PalstaTrolli
        gfgdfgdfg kirjoitti:

Pienet on ympyrät jos palstalta lähtemisestä pitää ilmoittaa kuin se olisi elämää mullistava asia. Luuleeko nää idiootit merkitsevänsä täällä jotain?

Kyllä sillä on selvästi merkitystä.

Se kirvoitti sinultakin kommentin.

• rekkapuska

Harmillisesti ne ovat sitkeimpitä täällä keitä vähiten kaivataan (DarkFear, peris satuhahmoarmeijoineen, nal). Normaalin kirjoissa olevat häipyvät kuka milloinkin.

• tertetretet

Niinpä. Itse taidan olla ainoa, joka kaipaa muhkua. Oli se täällä kuitenkin ainakin 5v..

Mylmyr sais myös tulla takaisin!

• PörjeW
        tertetretet kirjoitti:

Niinpä. Itse taidan olla ainoa, joka kaipaa muhkua. Oli se täällä kuitenkin ainakin 5v..

Nicitönnä = muhku. Tallessa on

• hjhgjhgjhg
        tertetretet kirjoitti:

5 vuotta hullupalstalla? Sen täytyy olla melkoisen yksinäinen neiti/herra.

• hjhgjhgjhg kirjoitti:

5 vuotta hullupalstalla? Sen täytyy olla melkoisen yksinäinen neiti/herra.

Ei Nicitön siltä vaikuta. Kovasti touhuaa irl, mutta tykkää turistella täällä ihan muuten vaan. Itsekin tykkään lueskella ja viettää aikaa täällä, vaikka irl on paljonkin elämää. Tänne voi hypätä ja aina voi hypätä pois, vaikka kesken lauseen.
        Jokuhan tänne sinutkin on tuonut kirjoittelemaan...

• hfghfghfgh
        Dissident kirjoitti:

Ei Nicitön siltä vaikuta. Kovasti touhuaa irl, mutta tykkää turistella täällä ihan muuten vaan. Itsekin tykkään lueskella ja viettää aikaa täällä, vaikka irl on paljonkin elämää. Tänne voi hypätä ja aina voi hypätä pois, vaikka kesken lauseen.
        Jokuhan tänne sinutkin on tuonut kirjoittelemaan...

Voihan ne irl touhut olla päästä keksittyjä, täällä voi kuka tahansa löpistä mitä tahansa. Juuri yksinäiset ihmiset yrittää yleensä antaa kuvaa siitä että on touhukas elämä.....

• hfghfghfgh kirjoitti:

Voihan ne irl touhut olla päästä keksittyjä, täällä voi kuka tahansa löpistä mitä tahansa. Juuri yksinäiset ihmiset yrittää yleensä antaa kuvaa siitä että on touhukas elämä.....

Niin. Kaikki on mahdollista. Voinhan minäkin olla vaikka nainen, joka haluaa abtaa tälläisen mieskuvan palstalle. Heh..

• paljastititsesi
        Dissident kirjoitti:

Niin. Kaikki on mahdollista. Voinhan minäkin olla vaikka nainen, joka haluaa abtaa tälläisen mieskuvan palstalle. Heh..

Selittäis kyllä. Semmoinen henkisestä kehityksestä puhuminen, mikä on usein naisten heiniä..

• paljastititsesi kirjoitti:

Selittäis kyllä. Semmoinen henkisestä kehityksestä puhuminen, mikä on usein naisten heiniä..

Hehheh... No sainpahan huhumyllyn ainakin liikkeelle.

Minulle onkin aivan sama, minkälaisena minut täällä nähdään. Sillä ei ole väliä.

Niin ja vaikka olen tavannut mylmyrinkin, niin hänhän tais ollakin bi-seksuaali...että menis läpi sekin.

Kiähkiäh...täähän on hauskaa...

• äläolehölmö
        paljastititsesi kirjoitti:

Henkisestä kehityksestä puhuminen ei tee kenestäkään miehestä naista.

• paljastititsesi kirjoitti:

.. Ei Itsekkyys&ItsePetostelu yms. ole Vain Naisten Heiniä.. Kyllä niissä Samoissa Heinissä pyörii Hirveen Monet SukuPuolesta RiippuMati.. ;P

• m-i-e-z

Minäkin itkin ja tein aloutuksen kun joku ihana yksilö tahtoi rekisteröidä seitsemän eri variaatiota, kaikkien vapaasti rekisteröitävissä olevista kirjain-, numero-, väliviivayhdistelmistä. Ei kun, en itkenytkään ja tehnyt aloitusta niistä. =P

Nimimerkin voi aina rekisteröidä, jos siihen haluaa jonkin hallintasuhteen. Keskustelu varmasti tympii keskustelupalstalla, jossa tarkoituksena ei ole osata keskustella, vaan ainoastaan sutkautella auvopierunsa ihmisten ilmoille.

• No aina voi tulla takas ja nicin voi rekata.

Ei tästä palstahommasta toinna suivaantua buhis hyvä. Kusipäisiä mulkkuja mahtuu maailmaan ja täällä ei tarvitse edes olla oikea henkilö, vaan voi lurkkia ja ahdistella muita ihan kuten haluaa.

Mutta kannattaa pitää huilia, jos alkaa ketuttamaan.

Aina olet tervetullut mun kanssa juttusille. Tiedät sen...

• Varma.tieto

Palstamäki sen on rekannut, niin kuin lukuisia muitakin. En tiedä miehen motiivia mutta sitä se tekee.

• Varmempi.tieto

Tunnen Palstamäen henkilökohtaisesti, ei hän tekisi sellaista.

• cvbngh

Jep. Kaverilla on joku omahyväinen missio ottaa tämä palsta jotenkin mukamas omaan haltuunsa.

• Kaikistavarmintieto

Syytön kunnes toisin todistetaan.

• Varma.tieto
        Kaikistavarmintieto kirjoitti:

Syytön kunnes toisin todistetaan.

Syylliseksi on jo monet kerrat todettu. Kuten jo aiempi tuossa sanoikin niin Pertti on aiemminkin tuolla tavalla dissannut keskustelijoita joille hän ei vebaalisti pärjää. Yrittää olla koko palstan kuningas.

Raukkapaska koko mies, joutaisi poistua täältä.

• Kyllähän sen on voinut rekata joku joltain muulta palstalta..Onkohan Hihihii vapaana, tai Muahhahhaa?

• mansikkakakkua
        Wwuwuw kirjoitti:

Kyllähän sen on voinut rekata joku joltain muulta palstalta..Onkohan Hihihii vapaana, tai Muahhahhaa?

Kyllä se hc-at-mies Pertsa Palstamäki on ollut.

• Hu.huu
        Wwuwuw kirjoitti:

Kyllähän sen on voinut rekata joku joltain muulta palstalta..Onkohan Hihihii vapaana, tai Muahhahhaa?

Voi että on herttaista kun lehmä ei näe palstan pahimman kusipään käytöksessä mitään outoa eikä sairasta. Sehän kun aina niin ihanasti valkoritaroikin.

• Hello.cow
        Wwuwuw kirjoitti:

Ai tämäkö kommentti toi sinulle lehmä-arvonimen?
        Sopii kyllä hienosti sinulle, pidetään se.

• kiitos-näkemiin

Kiitos ja näkemiin.

• Tyydass

Jaa niin se vain pertsa palasi vanhoihin kujeisiinsa. Sekoamassa taas.

• Kiitos sinullekin hyvistä keskusteluista. Pieni breikki olis varmaan itse kullekin joskus tarpeen. Kohta on kevät kunnolla taas käynnissä ja sen myötä ulkona tulee oltua enemmän, joten eiköhän tässä itsekin vähitellen siirry pihamaalle. Mukavaa kevättä sulle! :)

• tosi.hienoa

hieno homma ja vielä kun löytäisit kivan naisen itsellesi niin et enään kaipaa ja tarvi palstaa

• hyvää.matkaaa

Ei siitä erikseen tarvi ilmottaa kun täältä lähtee, moni lähtee kaikessa hiljaisuudessa. Joillakin on ärsyttävä tarve ilmoitella, kai ne luulee olevansa jotenkin hirmu tärkeitä palstalle ja palstalaisille. Ei täällä kukaan kuitenkaan loppuelämäänsä vietä, mitä aiemmin pääsee pois sen parempi.

• hgfhgfhgf

Yleensä ne jotka ei mitään ilmoita myös pysyy poissa, ne jotka ilmottaa palaa viimeistään parin viikon kuluttua takas, osa jo seuraavana päivänä. Täällä on ainakin yks joka on erityisen kunnostautunut tuossa touhussa.

• tehdäänköluettelo

Ei loppuelämäänsä vietä? Oi kyllä viettää. Tusinoittain on heitä joilla ei ole, eikä tule muuta elämää. :D

• luettelokiitos
        tehdäänköluettelo kirjoitti:

Ei loppuelämäänsä vietä? Oi kyllä viettää. Tusinoittain on heitä joilla ei ole, eikä tule muuta elämää. :D

Kieltämättä huolestuttavaa, jos täällä joku muhkukin on ollut jo viisi vuotta! Keillä muilla ei ole elämää?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      19
      5403
    2. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      569
      2717
    3. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      22
      2639
    4. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      151
      2551
    5. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      24
      2217
    6. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      82