Eli mua häiritsee eniten se mun mahan koko! Miten sen saa pienemmäksi? Nyt en haluu kommentteja missä lukee et oon liian nuori!!! Mulle saa riittää haluun mun mahan pienemmäks
Miten vatsaa saa pienemmäksi?
2
294
Vastaukset
- Kahvakaveri
Vain tietystä paikasta et pysty rasvaa poistamaan. Eli ainoa keino on vähentää rasvan määrää kehossa yleisesti.
On myös hyvin yksilöllistä että mihin kohtaan kehoa kullakin se rasva helpoiten varastoituu. Sinulla se on luultavasti vatsa. Tämä tarkoittaa valitettavasti sitä että se on myös se viimeinen paikka josta se lähtee. Eli siitä se on kaikkein vaikein saada pois.
Itsellänikin BMI on 22 eli juuri normipainon keskellä ja silti minulla on ihan selkeät jenkkakahvat vaikka rasvaa ei muualla mitenkään erityisesti olekaan. Ja se on nyt vain ollut pakko hyväksyä että minun kehoni on sellainen että se varastoi sen rasvan mieluiten juuri tuonne. - Anonyymi
vähä myöhäs tulee vastaus, mut jätä jerkut pois. pullat, keksit, karkit, pitsat jne. käy kävelemässä tai juoksemassa joka päivä! se kohottaa kuntoa. usko pois, viikon päästä jaksat juosta koko lenkin ;) tee vastalihaksia. lataa joku sovellus tai kato youtubesta. muista tehdä niitä joka päivä! kerran viikossa se ei hyödytä mitään. katso mitä laitat suuhusi. jätä kaikki vehnäleivät yms pois. syö sen tilalle vaikka ruisleipää. muista oikea ruokavalio. ps mulla on ollu toi sama ongelma. ja nyt ku vastaan näi myöhäs nii sul vrm on kunnon vatsalihakset mut ihsm. tsemppii 😌
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937768
- 403732
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021876- 241180
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321033Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,28983Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53827Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31782Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10740