Eutanasia lailliseksi suomessa

Naisasialuuseri12

42

589

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hardcoreATM

mä kannatan eutanasiaa KAIKILLE ihmisille, ei vain minunlaisilleni rumille harcore ätmeille. Jos ihminen ei puhu ihan täysin sekavia eikä kuolemanhalu johdu yhtäkkisestä yksittäisestä tapahtumasta niin elämän päättäminen eutanasian kautta pitäisi sallia jokaiselle tilanteesta riippumatta. Erityisesti se pitäisi tietenkin sallia koko elämänsä kärsineille hcätmeille, joka muuta väittää on tiedostamattaan todella kovan luokan keskiaikainen sadisti.

• sipicity

Niin sitähän tämä SOTE on.
        Siinä määritellään ketkä saavat hoitoa ja ketkä pakollisen eutanasian.

• Hollantilaislekuri puhuu asiaa. Ilman muuta pitäisi kaikilla olla oikeus milloin tahansa marssia päättämään elämänsä kivuttomasti ilman omantunnotuskia. Enneaikojaan elämänsä päättävistä miehistä pitäisi kyllä sitten ottaa myös aina valokuva ja lähettää se joulukorttina alueen sinkkunaisille niin saisivat nähdä kuinka rauhallisena ja tyynenä niiden ensin väsyttämä ja sitten murhaama mies kuitenkin lähtee viimeiselle matkalle niin ei ei omatunto kolkuttaisi....ai niin eihän naisilla ole omaatuntoa.

• Eipä tule kukaan käräjille pyytämään jos jojoksi hyppäätte... Tietenkin vakuutuslaitokset eväävät henkivakuutusten edunsaajoilta korvaukset, mutta ei niistäkään kannata murehtia.

Mutta marttyyripuuskissaan kantsii miettiä, että ei näe niitä jälkivaikutuksia mitä jojoilu aiheuttas, että kannattaa vaan miettiä konstia, millä surkuttelusta saisi enemmän irti...tälleen elävien kirjoissa...

• Pointti tuossa onkin se että saisi päättää elämänsä kunniallisesti ja kivuttomasti häpeää tuntematta. Miksi piinatun pitäisi yhtään enempää siinä vaiheessa kärsiä? Luulisi sinun niin monelle muullekin asialle suvaitsevaisen ymmärtävän asian mutta nyt oletkin heti tuomitsemassa ja syyllistämässä. Kun noin niin kuin muuten tunnut hyväksyvän että kuka tahansa saa tehdä mitä tahansa miksi juuri tuo eutanasia on sellainen että suhtaudut siihen jäykän puritaanisesti? Eihän se olisi sulta pois millään tavalla.

• Harmaaritari kirjoitti:

Pointti tuossa onkin se että saisi päättää elämänsä kunniallisesti ja kivuttomasti häpeää tuntematta. Miksi piinatun pitäisi yhtään enempää siinä vaiheessa kärsiä? Luulisi sinun niin monelle muullekin asialle suvaitsevaisen ymmärtävän asian mutta nyt oletkin heti tuomitsemassa ja syyllistämässä. Kun noin niin kuin muuten tunnut hyväksyvän että kuka tahansa saa tehdä mitä tahansa miksi juuri tuo eutanasia on sellainen että suhtaudut siihen jäykän puritaanisesti? Eihän se olisi sulta pois millään tavalla.

Niin. Siis mikä olisi kunniallinen ja häpeämätön tapa päästä päivistään? Jonkun muun tekemänä?

Ja en minä tässä mitenkään tuomitse. Minusta se on varsinkin fyysisesti terveelle aika helppoa. Toista on maata letkuissa fyysisesti ja kommunikaatiomahdottomassa tilassa ja toivoa helpotusta.

En yhtään ymmärrä tällästä marmatusta?

• Wartburgi
        Harmaaritari kirjoitti:

Pointti tuossa onkin se että saisi päättää elämänsä kunniallisesti ja kivuttomasti häpeää tuntematta. Miksi piinatun pitäisi yhtään enempää siinä vaiheessa kärsiä? Luulisi sinun niin monelle muullekin asialle suvaitsevaisen ymmärtävän asian mutta nyt oletkin heti tuomitsemassa ja syyllistämässä. Kun noin niin kuin muuten tunnut hyväksyvän että kuka tahansa saa tehdä mitä tahansa miksi juuri tuo eutanasia on sellainen että suhtaudut siihen jäykän puritaanisesti? Eihän se olisi sulta pois millään tavalla.

puhumattakaan siitä, että itsemurha voi myös epäonnistua, jolloin voi halvaantua niin pahasti että ei ikinä pysty yrittämään uudestaan. Jokainen voi miettiä sitä henkistä kärsimystä kun loppuelämä on sairaalassa putkien varassa. Ainoa täysin varma tapa on eutanasia valvotuissa olosuhteissa, koska harvalla toimi aivo- ja lihaskoordinatio täydellisesti hetkeä ennen itsemurhaa, aina on riski epäonnistumisesta vaikka kuinka suunnittelisi etukäteen, jopa junan alle hyppäämisistä on selviydytty ja halvaannuttu.

• Dissident kirjoitti:

Niin. Siis mikä olisi kunniallinen ja häpeämätön tapa päästä päivistään? Jonkun muun tekemänä?

Ja en minä tässä mitenkään tuomitse. Minusta se on varsinkin fyysisesti terveelle aika helppoa. Toista on maata letkuissa fyysisesti ja kommunikaatiomahdottomassa tilassa ja toivoa helpotusta.

En yhtään ymmärrä tällästä marmatusta?

Kyllä selvästikin tuomitset kun et halua antaa mahdollisuutta sairaalassa rehtävään toimenpiteeseen jossa saisi kivuttomasti nukkua pois. Et vissiin ole tuntenut yhtään itsarin tehnyttä kun noin ajattelet? Joka on päätöksensä tehnyt se kyllä sen tekee mutta minä ainakin soisin että saisi hoitaa homman siististi & kivutta.

• Wartburgi kirjoitti:

puhumattakaan siitä, että itsemurha voi myös epäonnistua, jolloin voi halvaantua niin pahasti että ei ikinä pysty yrittämään uudestaan. Jokainen voi miettiä sitä henkistä kärsimystä kun loppuelämä on sairaalassa putkien varassa. Ainoa täysin varma tapa on eutanasia valvotuissa olosuhteissa, koska harvalla toimi aivo- ja lihaskoordinatio täydellisesti hetkeä ennen itsemurhaa, aina on riski epäonnistumisesta vaikka kuinka suunnittelisi etukäteen, jopa junan alle hyppäämisistä on selviydytty ja halvaannuttu.

Niinpä, minäkin kuulin kerran kun yksi tuttu ei heti onnistunut niin oli ollut aika karua hoitohenkilökunnallekin kantaa puolikasta ihmistä ensin mediheliin ja sitten sairaalassa yrittää kursia kokoon. Ihan turhaa kärsimystä kaikille osallisille.

Kyllä selvästikin tuomitset kun et halua antaa mahdollisuutta sairaalassa rehtävään toimenpiteeseen jossa saisi kivuttomasti nukkua pois. Et vissiin ole tuntenut yhtään itsarin tehnyttä kun noin ajattelet? Joka on päätöksensä tehnyt se kyllä sen tekee mutta minä ainakin soisin että saisi hoitaa homman siististi & kivutta.

No enpä minä ole mitään kieltänytkään? Justhan kirjoitin, että letkuissa liikkumatta pystymättä edes puhumaan on paskaa meininkiä.

Mutta se millä syyllä sen sallis, vois sinullekin olla kyseenalaista...

Voiko tälläisen sairaalassa tehdyn hengenpäästön saada, jos vaikka on fanaattinen Italialaisjalkapallon ystävä ja kun se putosi Ruotsille vielä, menisi Italiafani eutanasiaan.

Tai jonkun naisen nappisilmäinen Irakilaismies saa häätöpäätöksen ja palaa kotimaahan. Tästä lohduttomsna nainen marssii piikille sairaalaan...

Mihin tämä rajataan?

• Dissident kirjoitti:

No enpä minä ole mitään kieltänytkään? Justhan kirjoitin, että letkuissa liikkumatta pystymättä edes puhumaan on paskaa meininkiä.

Mutta se millä syyllä sen sallis, vois sinullekin olla kyseenalaista...

Voiko tälläisen sairaalassa tehdyn hengenpäästön saada, jos vaikka on fanaattinen Italialaisjalkapallon ystävä ja kun se putosi Ruotsille vielä, menisi Italiafani eutanasiaan.

Tai jonkun naisen nappisilmäinen Irakilaismies saa häätöpäätöksen ja palaa kotimaahan. Tästä lohduttomsna nainen marssii piikille sairaalaan...

Mihin tämä rajataan?

Miksipä ei itsekukin saisi rajata itse? Ei minusta ole muiden asia tulla jollekin kertomaan että olet nyt väärässä ja sun p..ka elä ei olekaan p..kaa, kyllä kai se eläjä itse sen paremmin tietää ja osaa valita oikean hetken. Ihmisiä on mutenkin liikaa niin miksi ketään pitäisi pakolla täällä roikottaa? Voi olla paljon paremmin asiat rajan takana:

https://www.menaiset.fi/artikkeli/ajankohtaista/ihmiset/taivas-naytti-microsoftin-vanhalta-aloituskuvalta

Miksipä ei itsekukin saisi rajata itse? Ei minusta ole muiden asia tulla jollekin kertomaan että olet nyt väärässä ja sun p..ka elä ei olekaan p..kaa, kyllä kai se eläjä itse sen paremmin tietää ja osaa valita oikean hetken. Ihmisiä on mutenkin liikaa niin miksi ketään pitäisi pakolla täällä roikottaa? Voi olla paljon paremmin asiat rajan takana:

https://www.menaiset.fi/artikkeli/ajankohtaista/ihmiset/taivas-naytti-microsoftin-vanhalta-aloituskuvalta

No tavallaanhan sitä saa jo valita ihan itse. Mitä siihen sotkemaan muita? Rekkamiehiä, junakuskeja tai hoitajia/lääkäreitä?

Kyllä minua ahistais päästellä viimepieruja ihmisiltä.

Ja mielenterveysongelmille saa apua jos vaan haluaa. Voishan sinne seulan perälle sitten eutanasian laittaa, jos se sallittais parantumattomillekin...samahan se sitten oliskin...

• Dissident kirjoitti:

No tavallaanhan sitä saa jo valita ihan itse. Mitä siihen sotkemaan muita? Rekkamiehiä, junakuskeja tai hoitajia/lääkäreitä?

Kyllä minua ahistais päästellä viimepieruja ihmisiltä.

Ja mielenterveysongelmille saa apua jos vaan haluaa. Voishan sinne seulan perälle sitten eutanasian laittaa, jos se sallittais parantumattomillekin...samahan se sitten oliskin...

Niin kun nimen omaan kun olisi laillinen ja sairaalassa ei tarvitse sotkea muita asiaan. Mun mielestä ei pitäisi olla mitään raskaita jahkailuketjuja siinä välissä vaan sairaala vaan hommaisi petipaikan ja uni & loppuääkkeet valmiiksi tippapulloon, ihan itse voisi päätöksen tehnyt hoitaa homman siististi sairaalassa kun vaan avaisi hanat nukkumaan laittaessa.

Niin kun nimen omaan kun olisi laillinen ja sairaalassa ei tarvitse sotkea muita asiaan. Mun mielestä ei pitäisi olla mitään raskaita jahkailuketjuja siinä välissä vaan sairaala vaan hommaisi petipaikan ja uni & loppuääkkeet valmiiksi tippapulloon, ihan itse voisi päätöksen tehnyt hoitaa homman siististi sairaalassa kun vaan avaisi hanat nukkumaan laittaessa.

Ei lopullisia lääkkeitä koskaan turhaan varsikin miekkarin potilaille. Vai ajattelitko kun halusin kuolla että olisi pitänyt mun vaan kuolla?

No eikun vaan vireille ajatusta. Kuullostaa ihan periaatteessa yhtä helpolta kuin keskustan puheenjohtajavaalit.

Jokainen joka sanoo että masentunut niin eutasia auttaa ,olisi tahtonut epäsuorasti minun kuolemaa
        Eihän tässä maailmassa kuin hyvät ihmiset tapa itsensä ja pahat vielä lisää hyviä.

• 8768667686
        Wartburgi kirjoitti:

Join kerran viinaa, ja otin 80 xanoria. Heräsin muutaman päivän päästä. En ymmärrä, miten jäin siitä henkiin.

• gdfghr
        Harmaaritari kirjoitti:

Juuri näin. Homma olisi aivan yksinkertaista ja helppoa hoitaa, jos olisi vaan tahtoa. Nykyiselläänhän itsemurhan teko on parhaimmillaankin hyvin epävarmaa ja saattaa edellyttää jopa lakien rikkomista. Sen sijaan kuolemaa haluava voisi saada kunnioittavan kohtelun, samoin kuin hänen ruumiinsa sitten tapahtuman jälkeen.

• Naisasialooser11

Olen samaa mieltä, että eutanasia pitäisi ehdottomasti sallia sitä haluaville, mutta tuossa olet väärässä, ettäkö itsemurha olisi hyvin epävarmaa ja mitä väliä kuolleella on mitä lakeja hän on rikkonut? Jos ostat 20 kiloa dymaaiittia niin itsemurha on niin 100% varma, että sen jälkeen sinusta ei löydy tulitikun pään kokoistakaan palaista haudattavaksi.

• valtakunta kirjoitti:

Ei lopullisia lääkkeitä koskaan turhaan varsikin miekkarin potilaille. Vai ajattelitko kun halusin kuolla että olisi pitänyt mun vaan kuolla?

En tokikaan. sorry, ajattelin asiaa lähinnä omalta & kaltaisteni kannalta niin siksi noin suoraviivaisesti. Joo, voisi olla vaikka niin että nuorille & perheellisille olisi tiukemmat seulat psykologin puhutteluineen jne, avun tarjoamisineen ennen kuin edes harkitaan mutta minun kaltaisille lapsettomille sinkuille jotka tasan tarkkaan on asian jo punninneet ennen petipaikan pyytämistä ne meille turhat muodollisuudet voitaisiin ohittaa kun ei ne muuttaisi asiaa mihinkään suuntaan, tympis vaan jankata jos päätös olisi jo jokaiselta kantilta puntaroitu.

• Naisasialooser11 kirjoitti:

Olen samaa mieltä, että eutanasia pitäisi ehdottomasti sallia sitä haluaville, mutta tuossa olet väärässä, ettäkö itsemurha olisi hyvin epävarmaa ja mitä väliä kuolleella on mitä lakeja hän on rikkonut? Jos ostat 20 kiloa dymaaiittia niin itsemurha on niin 100% varma, että sen jälkeen sinusta ei löydy tulitikun pään kokoistakaan palaista haudattavaksi.

Mistä saat 20kg dynamiittia hankittua? Vähemmällä määrällä taas jos yrittää voi jäädä kitumaan. Ja jos jostain urakoitsijan työmaakopista pöllii ne 20 kiloakin saattaa olla vanhentuneita ja jäädä suutariksi suurimmalta osalta.

En tokikaan. sorry, ajattelin asiaa lähinnä omalta & kaltaisteni kannalta niin siksi noin suoraviivaisesti. Joo, voisi olla vaikka niin että nuorille & perheellisille olisi tiukemmat seulat psykologin puhutteluineen jne, avun tarjoamisineen ennen kuin edes harkitaan mutta minun kaltaisille lapsettomille sinkuille jotka tasan tarkkaan on asian jo punninneet ennen petipaikan pyytämistä ne meille turhat muodollisuudet voitaisiin ohittaa kun ei ne muuttaisi asiaa mihinkään suuntaan, tympis vaan jankata jos päätös olisi jo jokaiselta kantilta puntaroitu.

En minä sinun anna kuolla, et ole sellaisen menetyksen arvoinen ja jos on parantumaton sairaus eli mahdoton lääketieteellisesti parantaa, on mahdollista saada saattohoitoa mikä on ihmiselle kivuton.

Kyllä muutenkin ihmisillä joilla on elämää jäljellä kun toisilla ei edes mahdollisuutta edes pidetää elämää. Sitä paitsi haluisin nähdä sun kyllä yltävän pitkälle elämässä. Minä välitän vaikka en ole lähellä.

• valtakunta kirjoitti:

En minä sinun anna kuolla, et ole sellaisen menetyksen arvoinen ja jos on parantumaton sairaus eli mahdoton lääketieteellisesti parantaa, on mahdollista saada saattohoitoa mikä on ihmiselle kivuton.

Kyllä muutenkin ihmisillä joilla on elämää jäljellä kun toisilla ei edes mahdollisuutta edes pidetää elämää. Sitä paitsi haluisin nähdä sun kyllä yltävän pitkälle elämässä. Minä välitän vaikka en ole lähellä.

Juu no en minä tässä kiirettä ole pitämässäkään mutta minusta olisi hyvä olla mahdollisuus hoitaa homma kivuttomasti sitten jos tulee tarvetta kun ei mulla ole mitään haluja esmes jossain letkuissa kitua jos joutuu vaikka onnettomuuteen. Eikä se välttämättä sitä tarkoita että matka loppuisi, ehkä onkin niin että yksi parkki vaan olisi sitten menty, laitan tuon tuohon uudestaan:

Tai sitten noi, aika paljon tuollaisiakin juttuja on tapahtunut:

https://www.is.fi/perhe/art-2000005594967.html

Ymmärrän toki jos kaikki ei hyväksy tuota eutanasia-ajatusta mutta itse ainakin olen avoin mahdollisuudelle että jossain olomuodossa sitä sitten edelleenkin keikutaan ja jos ei niin sittenhän ei ole tietoisuutta eikä voi ainakaan kärsiä enää mistään.

• Sivua ei näy.
        Noh yliluonnollisia en koe ja siskot kokevat,Oon 3 kertaa kuullut harjoja muutaman lauseen eläessä ja nähnyt valveunta monta kertaa. Noi valveunet itselläni on ihan unen ja heräämisen vaihe tila muutaman sekunnin ajan .

Juu no en minä tässä kiirettä ole pitämässäkään mutta minusta olisi hyvä olla mahdollisuus hoitaa homma kivuttomasti sitten jos tulee tarvetta kun ei mulla ole mitään haluja esmes jossain letkuissa kitua jos joutuu vaikka onnettomuuteen. Eikä se välttämättä sitä tarkoita että matka loppuisi, ehkä onkin niin että yksi parkki vaan olisi sitten menty, laitan tuon tuohon uudestaan:

Tai sitten noi, aika paljon tuollaisiakin juttuja on tapahtunut:

https://www.is.fi/perhe/art-2000005594967.html

Ymmärrän toki jos kaikki ei hyväksy tuota eutanasia-ajatusta mutta itse ainakin olen avoin mahdollisuudelle että jossain olomuodossa sitä sitten edelleenkin keikutaan ja jos ei niin sittenhän ei ole tietoisuutta eikä voi ainakaan kärsiä enää mistään.

Ne on unia ei muuta mutta jänniä.😁

• valtakunta kirjoitti:

Ne on unia ei muuta mutta jänniä.😁

Minä näin viime yönä ihan hemmetin jännää unta, siitä sais vaikka hyvän katastrofileffan väännettyä. Jos oli enneuni ei ole paljon toivoa ihmiskunnalla.

Minä näin viime yönä ihan hemmetin jännää unta, siitä sais vaikka hyvän katastrofileffan väännettyä. Jos oli enneuni ei ole paljon toivoa ihmiskunnalla.

Oon nähnyt veden paisumuksesta 3 kertaa ja kerran ydihiukkas räjähdyksestä se poltti hapen ilmasta kaikki ihmisiset ja eläimet kuoli, minulle oltiin erikseen ilmoitettu paikka koska ihmiskunta piti pelastaa ja erikseen unessa kertoivat ajan ja paikan mistä ne avaruusaluksella hakevat. Laskeutuessa maa oli hiljaiset, kadut ja metsät.

Oli sit erittäin pelottavaa koska siihen aikaan lehdissä oli ilmoitus hiukkaskiihdytin kokeilusta.

Toivotaan ettei ole ennen uni,kyllä minulla on noussut noista unista vaisto päälle että miten selviytyä katastrofin
        Kamalinta on että lapset hukkuu unessa,olen halunnut hommatta kaappiin pelastusliivit ja itsestään täyttyvä kumiveneen mutta kumivene oli päälle 4000€
        En siis ole sellaista huomannut oon miettinyt mitkä kelluvat oon miettinyt miten kotoa pakenemisessa taevitaan mukaan selviytyäkseen oon miettinyt passien hommaamista oon siis ihan kaikkea miettinyt.😁 ihan vaan kaikelta varalta.
        Olisi vielä varoja toteuttaa.

Jännä kun ihminen haluaa selviytyä ja mieskin hnauranut että kohta istutaan foliohattu päässä ja oon miettinyt auringon purkauksia kuin yhden huoneen purkauksen takia vuoraisin jollain.😁

Olen siis vähän outo. Oon miettinyt monen muotoisen harjoitukset pelastua vieläkun saisin ton miehenkin tuollaiseen mukaan että tulisi hommattua ja harjoiteltua selvitymistä.

Ihmiskunnan pelastamista en ole vielä kerennyt miettimään kun ensin pikku perheensä hengissä saisi ajatuksissa turvaan varmasti voi sitten miettiä mites ne muut.

• valtakunta kirjoitti:

Jännä kun ihminen haluaa selviytyä ja mieskin hnauranut että kohta istutaan foliohattu päässä ja oon miettinyt auringon purkauksia kuin yhden huoneen purkauksen takia vuoraisin jollain.😁

Olen siis vähän outo. Oon miettinyt monen muotoisen harjoitukset pelastua vieläkun saisin ton miehenkin tuollaiseen mukaan että tulisi hommattua ja harjoiteltua selvitymistä.

Joo no eihän se yhtään paha juttu ole olla vähän varuillaan kun vaan ei liian paljon ala murehtimaan noista, itse kun ei kuitenkaan voi vaikuttaa tapahtuuko vaiko eikä asiat, ne vaan sitten tulee jos on tullakseen. Ihan hyvä juitenkin mielessä pitää, sano yks mun perheellinen kaverikin että sillä on selvitymisreppu ja aseet valmiina vaikka minkalaiseen mylläykseen eikä oo muuten luonteeltaan foliohattuilija ollenkaan, onpahan vaan varautunut valmiiksi omalta osaltaan. Eikä sunkaan tosiaan tarviikaan miettii muiden kun omasta populasta huolehtimista ensin ja sitten vasta muista jos jää aikaa & resursseja sitten tilaanteen päällä ollessa.

Joo no eihän se yhtään paha juttu ole olla vähän varuillaan kun vaan ei liian paljon ala murehtimaan noista, itse kun ei kuitenkaan voi vaikuttaa tapahtuuko vaiko eikä asiat, ne vaan sitten tulee jos on tullakseen. Ihan hyvä juitenkin mielessä pitää, sano yks mun perheellinen kaverikin että sillä on selvitymisreppu ja aseet valmiina vaikka minkalaiseen mylläykseen eikä oo muuten luonteeltaan foliohattuilija ollenkaan, onpahan vaan varautunut valmiiksi omalta osaltaan. Eikä sunkaan tosiaan tarviikaan miettii muiden kun omasta populasta huolehtimista ensin ja sitten vasta muista jos jää aikaa & resursseja sitten tilaanteen päällä ollessa.

On kiva etten ole ainut murehtia. Minähän olen kova murehtia kun murehdin voin olla ajatuksissani 3päivää ja mies vauhkoontuu kun sanoo ettei minuun saa yhteyttä.😐 ennen kun olen löytänyt ratkaisun.

Minä pohdin todella paljon muiden takia koska mietin aina voin olla itse samassa tilanteessa tai lapseni.🤮 pahimmillaan alan voida pahoin ja keho on voimaton.

Elän raskasta elämää.

• loppuhäämöttää

Nallinkin kehuma (ja sinkutpalstalla ensimmäisenä maininnut) amerikkalainen haardis atm tubettaja "HeedAndSucceed" on kahdessa viim. videossaan puhunut epäsuoraan jonkinlaisen luovutuseutanasian puolesta. Tää kaveri on tehnyt hyvää duunia videoillaan, tehnyt pitkään sikahyvää tilanneanalyysiä ätmien vaikeasta elämäntilanteesta ilman naista, mutta nyt vaikuttaa siltä että kaveri olisi kirjaimellisesti "luovuttamassa". Eikä siinä mitään, se on varmasti jokaisen hoocee ätmin lopullinen kohtalo, myös minun. RIP.

• Kaisanoasaa

Naisten pitää antaa se piikku koska naiset vihaa meitä ätmejä muutenkin joten naisille kansalaisvelvollisuus tappaa ätmejä.

• tätä.mieltä.olen

Ainoastaan pahimman laatuisille hc-ätmeille mahdollisuus eutanasiaan, kuten peris ja darkkis.

• Ätminki

Kannattaa siitten tehdä näyttävä itsari suuren väkijoukon keskellä jos aikoo jotain tehdä.

• Hyvä juttu...

Kärttyset feministit, pakolaiset, hinttarit jne. voitaisiin päästää kärsimyksistään.. :D

Nehän on aina valittamassa ongelmistaan ja vittumaisesta elämästään.. :D

• eutanasiaa_toivova

Tiettävästi itsemurhan avustaminen ei ole rikos Suomessa, mutta lakiteksti on kuulemma kirjoitettu niin tulkinnanvaraisesti ja monitahoisesti, että avustaja ei lähellekään aina voi olla täysin varma siitä, että tuleeko rikosoikeudellisia seuraamuksia..asiaa ei helpota se, että eutanasian vastustajat yrittävät ylläpitää tätä epämääräistä mielikuvaa oli se sitten totta tai ei.

Niin tai näin, lopputulos on kuitenkin se, että harva yksityishenkilö avustaa itsemurhassa vaikka voisi niin tehdäkin ilman seuraamuksia.

• Train

Juoskaa junaa päin niin varmasti raajat irtoo.

• traindeath

parempi sitoa itsensä kiinni raiteisiin, tällä tavalla se tärkein, eli törmäysvoima on suurin juuri ennen köysien katkeamista

• taaskonäinkäy

Tuntuu siltä, että eutanasia lakihanke on ollut viritteillä jo pitkän aikaa eduskunnassa mutta se ei etene suuntaan eikä toiseen. Ettei vain nyt kävisi taas niin, että aie haudataan vähin äänin koska sitä pidetään poliittisesti niin tulenarkana?

• bgjkj

Nyt tarvis äkkiä jonkun talousihmisen laskea paljonko eutanasialailla saataisiin säästettyä yhteiskunnan varoja ja parannettua tuottavuutta. Luvut olisivat varmasti sen verran merkittävät, että laki voitaisiin ympätä yhteen tuon sotehomman kanssa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      61
      4348
    2. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      143
      3087
    3. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      47
      2398
    4. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      46
      2323
    5. Hukkuneet pojat kalajoella pakolaisia?

Eivät osanneet suomea nimittäin.
      Maailman menoa
      97
      1961
    6. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      24
      1883
    7. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      28
      1596
    8. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      22
      1574
    9. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      149
      1402
    10. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      34
      1233
    Aihe