Mistä johtuu että vaimoni laittaa aina alushousunsa väärin päin?
Naisten pikkarit
12
363
Vastaukset
- Ingrid.Z
Sehän johtuu tottamaar jarrutusjäljistä. Tee omat johtopäätöksesi.
- Huolestunut_aviomis
En ymmärrä logiikkaasi. Lienetkö mies vai nainen tai jotain muuta.
- slippery.shiny.satin
Satiinipikkareiden ulkopuoli on yleensä sileämpi kuin sisäpuoli joten sileä ja liukas pinta ihoa vasten...
- kaikenlaistatyhmää
Luulisi, että se on sinulle ihan se ja sama kummin puolin vaimosi alusvaatteitaan käyttää, eiväthän ne sinun jalassasi ole.
- Lentävätpikkarit
Kiireessä lentää jalasta ja kiireellä puetaan ylle, mietippä sitä 😄
- Rdrdrdrdrx
Ikääntyneet naiset, joihin akkasikin kuuluu, käyttävät epäeroottisia alusvaatteita, joten on aivan sama, miten päin ne ovat.
- Mummopöksykät
Poishan ne otetaan, mitä väliä 😂
- Miksihuolehdit
Jos hän on kiireinen koti- ja / tai virkaäiti eikä ehdi kiinnittää huomiota niin merkityksettömään seikkaan. Tai jos hänellä on näköaisti huonontunut. Melko käsittämätön huoli sulla kuitenkin on.
- So_W_hat
On sulla ongelma.
Mitä jos kysyisit siltä vaimolta? Siellä voisi olla paremmin tietoa kuin netissä.
- - provoileva_aviomies
No johan teitä kiinnostaa naisten alusasut jos ne ovat väärinpäin. Osaa näyttää kiinnostavan minun kiinnostukseni syyt jos ne ovat väärinpäin. Joku taas elää kuvitteellisessa fantasiamaailmassa väärinpäin olevien alushousujen myötä. Tuotan kaikille pettymyksen. Aloitukseni oli provo.
- Tositöötti
Ettet vain ole itsekin.
- glgljkk
Kuvittelet että tuotit kaikille pettymyksen. Et läheskään, tuli mieleen heti aloituksestasi että mikä aasi ja samaa mieltä olen edelleen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606294- 1003252
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252566- 212198
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3551788- 271696
- 251480
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261413- 491392
- 321368