...tuntemattoman ihmisen kanssa?:
https://demokraatti.fi/rakkaus-roihahtaa-naista-maista-tulevien-kanssa-naisten-top-1-ehka-yllattaa/
Suomalaisnaisten avioliitot 2016 (Top 5)
Irak (135)
Turkki (123)
Britannia (111)
Yhdysvallat (93)
Tuntematon (91)
Aika paljon noita tuntemattomia. sitten kyllä jops suominaisen pitäisi vaikka kahville lähteä syntyperäisen suomalaisen kanssa jonka taustat tiedetään "Hui, en uskalla, tiedä mikä pervessi tappaja se on", ei edes julkisella paikalla uskalla suominainen tavata kilttiä & kunnollista miestä mutta taustoiltaan täysin "Tuntematon" ei yllättäen olekaan lapsia tappanut terroristi vaan ihana väärinymmärretty nappisilmä. Sitäkin kyllä ihmettelen miten tuossa ei ole yhtään afrikan maata mainittuna vaikka paljon naisia näkee mnustien miesten kanssa kulkemassa, elääköhän ne siveettömässä suhteessa? No Gambia mainittiin tekstissä kuitenkin. Niin kuin tuokin "Irakin kansalaisten kanssa solmittujen avioliittojen määrä yli kaksinkertaistui viime vuodesta.", huijataankohan meitä lumeliitoilla?
Miten voi mennä naimisiin taustaltaan...
29
443
Vastaukset
- Kurppa27
Irakilainen jännämies ei ole mikään tylsä. Sotaa nähnyt kommando pitää naisesta huolta.
Suomen olot on näköjään sotatanteretta pahempia..
Nehän valittaa kokoajan.
Vetävät ittensä kiikkuun.
- Nainen39vee
No voisko vastaus olla vaikka se, että se nainen, joka menee nopeasti naimisiin irakilaisen kanssa on kuitenkin eri henkilö kuin se, joka ei uskalla lähteä kahville tuntemattoman miehen kanssa?
Aika vähänhän noita silti oli, kun ottaa huomioon populaation koon. Ja noissa irakilaisen tai turkkilaisen kanssa avioituneiden joukossa on muuten myös aivan varmasti saman kulttuuritaustan naisia, jotka vaan ovat saaneet Suomen kansalaisuuden, tai esim. toisen polven maahanmuuttajia, jotka avioituvat vanhempiensa lähtömaasta tulevan miehen kanssa. Mutta onhan noita liittoja toki suomalaisnaistenkin kanssa jonkin verran.
Samalla lailla näytti miesten listalla olevan Thaimaa, Vietnam ja Kiina. Onhan sitä kulttuurieroa näissäkin.http://www.iltalehti.fi/kotimaa/201803062200790673_u0.shtml
Suomessa ilmenee myös kymmeniä pakkoavioliittoja vuosittain ja se on vain jäävuoren huippu.- koittakaajopäättää
Wwuwuw kirjoitti:
http://www.iltalehti.fi/kotimaa/201803062200790673_u0.shtml
Suomessa ilmenee myös kymmeniä pakkoavioliittoja vuosittain ja se on vain jäävuoren huippu.Eikö monikulttuurisuus olekaan rikkaus?
koittakaajopäättää kirjoitti:
Eikö monikulttuurisuus olekaan rikkaus?
Noita monika-lehmiä voisi muiluttaa persreikämaihin nauttimaan rikkauksistaan.
koittakaajopäättää kirjoitti:
Eikö monikulttuurisuus olekaan rikkaus?
Monissa asioissa se on köyhyyttä.
scrg kirjoitti:
Noita monika-lehmiä voisi muiluttaa persreikämaihin nauttimaan rikkauksistaan.
Miksi?
Wwuwuw kirjoitti:
Miksi?
No siksi että muuten täällä ei ole enää pelkkä jäävuoren huippu vaan koko saatanan pohjoisnavan kokoinen vuori.
scrg kirjoitti:
No siksi että muuten täällä ei ole enää pelkkä jäävuoren huippu vaan koko saatanan pohjoisnavan kokoinen vuori.
Monika-naiset, ei lehmät, vaan naiset, on vähän eri juttu.
Wwuwuw kirjoitti:
Monika-naiset, ei lehmät, vaan naiset, on vähän eri juttu.
60-leveyspiirin eteläpuolella on maapallolla n. 190 valtiota, jossa voi vapaasti kokeilla niitä eri juttuja ja korjailla niiden lainsäädäntöä mikäli niissä jotain vikaa on.
scrg kirjoitti:
60-leveyspiirin eteläpuolella on maapallolla n. 190 valtiota, jossa voi vapaasti kokeilla niitä eri juttuja ja korjailla niiden lainsäädäntöä mikäli niissä jotain vikaa on.
Luin kerran yhden artikkelin, jossa Thai-vaimoonsa kyllästynyt mies vei hänet Monika-naisten luo, tai oliko vain niin, että ilmoitti, että tulkaas hakemaan..Pointti oli siinä jutussa se, että äijä nyt kyllästyi seksileluunsa, eikä tiennyt mihin sen laittaa.
Etenkin maahanmuuttajanaiset ovat syrjätyineitä ja kokevat paljon väkivaltaa, mutta sun mielestä hyvää työtä tekevät Monika- naisten pitäisi mennä jonnekin Trumpin persereikämaahan.
Mun mielestä taas persut ja ätmit ja persuätmit vois tunkea trumpin persreikään. Siellä olis teitin hyvä ja lämmin olla."Samalla lailla näytti miesten listalla olevan Thaimaa, Vietnam ja Kiina. Onhan sitä kulttuurieroa näissäkin."
Joo on:
Naiset:
Irak (135) //Potentiaalisia terroristeja 135
Turkki (123) //Potentiaalisia terroristeja 123
Britannia (111)
Yhdysvallat (93)
Tuntematon (91)/ /Potentiaalisia terroristeja 91
Miehet:
Thaimaa (357) //Potentiaalisia terroristeja 0
Venäjä (300) //Potentiaalisia terroristeja 0
Vietnam (100) //Potentiaalisia terroristeja 0
Viro (96) //Potentiaalisia terroristeja 0
Kiina (87) //Potentiaalisia terroristeja 0- arabimiehet.naimisissa
Harmaaritari kirjoitti:
"Samalla lailla näytti miesten listalla olevan Thaimaa, Vietnam ja Kiina. Onhan sitä kulttuurieroa näissäkin."
Joo on:
Naiset:
Irak (135) //Potentiaalisia terroristeja 135
Turkki (123) //Potentiaalisia terroristeja 123
Britannia (111)
Yhdysvallat (93)
Tuntematon (91)/ /Potentiaalisia terroristeja 91
Miehet:
Thaimaa (357) //Potentiaalisia terroristeja 0
Venäjä (300) //Potentiaalisia terroristeja 0
Vietnam (100) //Potentiaalisia terroristeja 0
Viro (96) //Potentiaalisia terroristeja 0
Kiina (87) //Potentiaalisia terroristeja 0ne oli 2016 tiedot entä 2017 ja 2018 niin rupeaa olemaan eri luvut
- ei.aikailla
arabimiehet.naimisissa kirjoitti:
ne oli 2016 tiedot entä 2017 ja 2018 niin rupeaa olemaan eri luvut
ja eikö 2017 ollut niin että arabimies ei ollut vielä lähtenyt maastaan niin oli jo suominaisen kanssa avioliitossa vakituinen työpaikka ja auto mökki yms kaikki oli valmiina ei tarvinnut kuin matkustaa suomeen vaimonsa luokse
Wwuwuw kirjoitti:
Luin kerran yhden artikkelin, jossa Thai-vaimoonsa kyllästynyt mies vei hänet Monika-naisten luo, tai oliko vain niin, että ilmoitti, että tulkaas hakemaan..Pointti oli siinä jutussa se, että äijä nyt kyllästyi seksileluunsa, eikä tiennyt mihin sen laittaa.
Etenkin maahanmuuttajanaiset ovat syrjätyineitä ja kokevat paljon väkivaltaa, mutta sun mielestä hyvää työtä tekevät Monika- naisten pitäisi mennä jonnekin Trumpin persereikämaahan.
Mun mielestä taas persut ja ätmit ja persuätmit vois tunkea trumpin persreikään. Siellä olis teitin hyvä ja lämmin olla.Kauhean aggressiivinen tuo sun suhtautuminen. Pakko palautella mieleen hyökkäyssodan strategia: "Tähtää ensin, tähtää hyvin tarkkaan, ja ammu ensin. Yhen sekunnin etumatka riittää. Silviisii se on. "
Naiset kokee väkivaltaa. Se on tasapainotila. Jos jossain on liikaa väkivaltaa, niin sieltä pyritään pois ja jos jossain on liian vähän väkivaltaa, niin sitä janotaan ja jostain haalitaan lisää.
- ihmettelenvaan
Tarkastaakohan kukaan esim.mennessään naimisiin Irakilaisen kanssa onko sillä jo vaimo kotimaassa?? Voihan se tietysti olla vaikeetakin kun ne monetkin esiintyy täällä toisella nimellä.
Olisko niin, että afrikan leijonat ei tiedä kotimaataan. Eihän tuonne voi kirjata, että "Savanni, Aavikko tai Viidakko". Tai sitten mies on tiennyt, mutta yhteinen kieli ei vielä ole sillä tasolla että noin monimutkaisia asioita voisi kommunikoida. Eikä lehmä välttämättä muista, että mikä Vinkuguinea se lähtömaa olikaan.
Eilen joku nimimerkitön nimitteli mua lehmäksi. Se oli jku joka ei tykkää Palstamäestä. Onhan lehmä vanha nimittelysana naisesta, siinä missä kanakin, mutta ei vaan vähän aikaan ole sitä palstoilla näkynyt..
Wwuwuw kirjoitti:
Eilen joku nimimerkitön nimitteli mua lehmäksi. Se oli jku joka ei tykkää Palstamäestä. Onhan lehmä vanha nimittelysana naisesta, siinä missä kanakin, mutta ei vaan vähän aikaan ole sitä palstoilla näkynyt..
Et sä nyt tajuu wuppis...???
Se on sitä, kun sua ei osata gategorisoida täällä. Eli olet joku muu....muu..ammuuu...=lehmä..
Ja ei tartte kiitellä diagnoosista. Mä oon vaan niin viksu.
HihiDissident kirjoitti:
Et sä nyt tajuu wuppis...???
Se on sitä, kun sua ei osata gategorisoida täällä. Eli olet joku muu....muu..ammuuu...=lehmä..
Ja ei tartte kiitellä diagnoosista. Mä oon vaan niin viksu.
HihiKyllä mä voin kanakin olla.. kot kot.. ja vähän röh.
Wwuwuw kirjoitti:
Kyllä mä voin kanakin olla.. kot kot.. ja vähän röh.
Määäää-äää osaan myös haukkua, munia, hirnua ja tarvittaessä pökkiä päälläni.
Wwuwuw kirjoitti:
Määäää-äää osaan myös haukkua, munia, hirnua ja tarvittaessä pökkiä päälläni.
Ammunta ei kylläkään kuulu mun harrastuksiin. Ehkä jousiammuntaa vois kokeilla...
Wwuwuw kirjoitti:
Ammunta ei kylläkään kuulu mun harrastuksiin. Ehkä jousiammuntaa vois kokeilla...
Sitäkin niin, että seisot käsilläs ja tähtäät kintuillas...
Mut nyt sukellan päiväunien maailmaan...öitä.Dissident kirjoitti:
Sitäkin niin, että seisot käsilläs ja tähtäät kintuillas...
Mut nyt sukellan päiväunien maailmaan...öitä.Hah, sä olet alkanut ottaa päivänokozzia. Päiviä.
Wwuwuw kirjoitti:
Hah, sä olet alkanut ottaa päivänokozzia. Päiviä.
Jep. Ruuan päälle msistuupi...
Päiviä vaan...siis en tarkoita Päivi- nimistä vaan vuorokauden aikaa....
- jokumies83
Minä en ainakaan ilman taustaa tuntematta/tutustumatta moiseen hommaan ryhtyisi edes. Kyllä nainen pitää tuntea tarkkaan ettei tule yllätyksiä tulevaisuudessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun594044KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar932408Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo452062- 221793
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?261601- 281536
- 151212
- 311148
- 1101125
Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale791062