18 päivän puolipaasto

Lähtöpaino 80,4 kg. Aluksi kokopaasto huomiseen klo 13:30 asti.

TAvoite 79,5-80,0 kg.

Kahden aterian taktiikka. Terveellistä ruokaa.

Jonkun mielestä epäterveellistä tämä paastoilu silti mutta niin on sekin että poltan ketjussa, syön harmaata mössöä ilman vihanneksia(mieheni käy kaupassa) (tai on käynyt tähän asti), ja juon alkoholia perjantaisin.

Perjantaipullo... kun lauantai on vapaapäivä.

Syömistäni kuvaa tämän päivän tyyppiesimerkki; 4 suklaatuuttia, yksi voileipä ja salaattia ja kolme kotlettia, ilman perunaa. Ja neljä kuppia kahvia.

Nyt vähennän kahvin kahteen kuppiin päivässä ja kolmas jos nukun päiväunet.

Ja ne ruoka-ajat tämän 18 päivän ajan: klo 12- 14 ja klo 17.

Siis kahden aterian taktiikka 25.3 asti. Silloin on kesäpäivän seisaus ja palmusunnuntai. Sokerilakko siihen asti.

Ei limua, ei jätskiä ei lisäainepaskaa eli irtokarkkeja joita yleensä eurolla viikottain ostan.

Noin vuosi sitten kirjoitin tänne 83-kiloisena. Epäonnistuin.

Mitäs siitä?

Jos en tällä kertaa onnistu niin tämä onviimeinen kerta tällä palstalla.

Hyvä alku kuintenkin kun aloitin 4.3 siis kolme päivää sitten 82,5 kilosta. Paino tippunut kaksi kiloa neljässä päivässä.

Päätavoite, siis tuo palmusunnuntai, on 72,5-75,0kg. Siis 8-5,4 kg.

3

367

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HetiAamusta

      Kossua kannattaa ottaa päivittäin. Se pitää aineenvaihdunnan käynnissä.

      • Aineenvaihdunta seis, paino ei laskenut yöllä ku 200 g, ja tänään on 79,9 kg. Eilen oli 79,0 kg aamulla. Ja 80,2 kg illalla.

        Olen juonut perjantaipulloni joka on sekoittanut rytmin ja tuhonnut tulokset. Paino kertynyt eilenkin lauantaina 1,2 kg ja se on tullut nesteen(ei alkoholia, en harrasta krapularyyppyjä)tankkaamisesta.

        Aloitan alusta.


        Suunnitelma kilojen häätämiseksi josta tällä kertaa en luista:

        klo 12 kahvi ja 2 leipäpalaa.

        Paasto huomiseen klo 12. Tavoite takaisin tuo 79,0 kg! 24h.

        Samalla aloitan liikunnan. Vesipic huomisiltana. Punttis keskiviikko. Liikuntasihteerin tekemä treeniohjelma perjantaina.

        Kiitokset itkevämiesnimmarille minä en häpeä tätä mokaani(juominen, vain -400g)lyhtä paljon kun hänkin on mokannut.;)

        Tosin hän ei tiedosta sitä ja on hyvää viihdettä tälle palstalle ett ei mikään turha ukko.


    • Jatkuva_paasto

      Minulle itselle on aivan luonnollista 8/16 paasto tai oikeastaan 4/20
      Syön vain iltapäivällä 3-7 välillä muutoin vain nestettä ja tietenkin kahvia.
      Viikonloppuisin tulee syötyä enemmän mutta viikolla rytmi palaa automaattisesti tuohon totuttuun.
      Ei ole paino-ongelmaa ja töitä jaksan tehdä ihan hyvin, siis ruumiillista työtä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe