Nainen, miten suhtaudut transnaiseen uimahallissa?

mielipide_transnaisista

Nainen:

Mitä mieltä olet transnaisesta uimahallissa, sen puku- ja pesutiloissa ja saunassa ?

Transnainen (jolla on syntyessään penis ja kivekset) siis on itse kokenut olevansa nainen, ja kokee siksi olevansa vanki väärän sukupuolen kehossa.

Yleensä korjausleikkauksessa ensimmäisenä lähtee aataminomena, ja samassa yhteydessä äänihuulia muokataan (jotta miesääni muuntuisi naisääneksi).

Seuraavaksi aikaansaadaan rinnat. Se on hieman epäselvää, onko ne rinnat leikkauksella ja silikonitäytteellä aikaansaatu vai kasvaako miesvartaloon rinnat, kun miehen vartaloon ruiskutetaan riittävästi naishormonia eli estrogeenia.

Viimeiseksi olisi vuorossa peniksen ja kivesten poisto, ja kyseisten tuumiinosien käyttö raakamateriaalina keinotekoisten vaginan ja esim. klitoriksen muodostamisessa (Thaimaassa on muuten erittäin taitavia kirurgeita, jotka ovat erikoistuneet tämäntapaisiin leikkauksiin).

Osa transnaisista hakeutuu myös tähän sukupuolenkorjausoperaation viimeiseen osaan.
Näiden osalta et erota lopputulosta naisesta, joten esim. uimahallin puhuhuoneessa et mitenkään voi tietää, että tämä henkilö oli alunperin mies.

MUTTA: Osa transnaisista on sitten niitä, jotka kävelevät uimahallin naisten puhuhuoneessa penis ja kivekset heiluen, vaikka heillä onkin myös rinnat, ja aataminomena on poistettu leikkauksella. Osa näistä ei edes aio hakeutua leikkauksen viimeiseen vaiheeseen (sukupuolielinten ainakin ulkoinen muokkaus naiseksi).

Miksi? Koska he haluavat olla "naisia", mutta samaan aikaan haluavat säilyttää kykynsä siittää toinen nainen raskaaksi.
Miten sinä naisena suhtaudut, onko oikein, että tämä ryhmä käyttää naisten pukuhuonetta, koska itse kokevat olonsa naiseksi?

Entä lesbonainen, jos tällainen transnainen tulisi tinderissä vastaan, olisitko kiinnostunut?
Entä, jos olet lesbo ja haluat lapsen, antaisitko (vielä peniksen omaavan) transnaisen siittää itsesi raskaaksi? Entä haluaisitko itse lesbonaisena olla parisuhteessa transnaisen kanssa ?

Alunperin katsottiin, että sukupuolia on kaksi: mies ja nainen.

Nyt sitten transihmiset äänekkäästi vaativat oikeuksiaan, kuinka monta sukupuolta nyt sitten katsotaan olevan olemassa ?

4

224

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rönttäpiirakka

Mulle on ihan sama killuuko niiden uimahallin suihkussa yhtäaikaa peseytyvien ihmisten jalkojen välissä jotain heiluvaa vai ei. Siis ihan sama ketä siellä on, ja minkälaisella varustuksella.

• minulleok

kuin myös. Minä käyn uimahallilla uimassa. Kyllä sinne mahtuu muutkin minun lisäkseni.
      Mitä transsukupuolisiin tulee, niin olen sitä mieltä, että heillä on aivan riittävästi ongelmia elämässään ilman minuakin. Respectit heille.

• N-3678

Televisiossahan oli juttu parista jossa mies halusi naiseksi. Mies kävi prosessin läpi ja pari jatkoi yhdessä.
      En minäkään vaaan kumppaniani hylkäisi tuossa tilanteessa. Ja jos hän vielä jättäisi sukupuolielimet muuttamatta.
      Jos muuttaisi, niin riippuu varmaan suhteen elinkaaresta... jos olisi pitkä taival takana ja lapset hankittu olisi helpompi jäädä kuin silloin jos olisi lyhyestä suhteesta kyse.

• No hitto, tästä eteenpäin naisten puolelle ja jos joku alkaa häiritä minua kerron olevani transnainen.

Loistava suunnitelma!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1702
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1538
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      37
      993
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      899
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      861
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      826
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      768
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      760
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      758
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      730
    Aihe