Nainen, miten suhtaudut transnaiseen uimahallissa?

mielipide_transnaisista

Nainen:

Mitä mieltä olet transnaisesta uimahallissa, sen puku- ja pesutiloissa ja saunassa ?

Transnainen (jolla on syntyessään penis ja kivekset) siis on itse kokenut olevansa nainen, ja kokee siksi olevansa vanki väärän sukupuolen kehossa.

Yleensä korjausleikkauksessa ensimmäisenä lähtee aataminomena, ja samassa yhteydessä äänihuulia muokataan (jotta miesääni muuntuisi naisääneksi).

Seuraavaksi aikaansaadaan rinnat. Se on hieman epäselvää, onko ne rinnat leikkauksella ja silikonitäytteellä aikaansaatu vai kasvaako miesvartaloon rinnat, kun miehen vartaloon ruiskutetaan riittävästi naishormonia eli estrogeenia.

Viimeiseksi olisi vuorossa peniksen ja kivesten poisto, ja kyseisten tuumiinosien käyttö raakamateriaalina keinotekoisten vaginan ja esim. klitoriksen muodostamisessa (Thaimaassa on muuten erittäin taitavia kirurgeita, jotka ovat erikoistuneet tämäntapaisiin leikkauksiin).

Osa transnaisista hakeutuu myös tähän sukupuolenkorjausoperaation viimeiseen osaan.
Näiden osalta et erota lopputulosta naisesta, joten esim. uimahallin puhuhuoneessa et mitenkään voi tietää, että tämä henkilö oli alunperin mies.

MUTTA: Osa transnaisista on sitten niitä, jotka kävelevät uimahallin naisten puhuhuoneessa penis ja kivekset heiluen, vaikka heillä onkin myös rinnat, ja aataminomena on poistettu leikkauksella. Osa näistä ei edes aio hakeutua leikkauksen viimeiseen vaiheeseen (sukupuolielinten ainakin ulkoinen muokkaus naiseksi).

Miksi? Koska he haluavat olla "naisia", mutta samaan aikaan haluavat säilyttää kykynsä siittää toinen nainen raskaaksi.
Miten sinä naisena suhtaudut, onko oikein, että tämä ryhmä käyttää naisten pukuhuonetta, koska itse kokevat olonsa naiseksi?

Entä lesbonainen, jos tällainen transnainen tulisi tinderissä vastaan, olisitko kiinnostunut?
Entä, jos olet lesbo ja haluat lapsen, antaisitko (vielä peniksen omaavan) transnaisen siittää itsesi raskaaksi? Entä haluaisitko itse lesbonaisena olla parisuhteessa transnaisen kanssa ?

Alunperin katsottiin, että sukupuolia on kaksi: mies ja nainen.

Nyt sitten transihmiset äänekkäästi vaativat oikeuksiaan, kuinka monta sukupuolta nyt sitten katsotaan olevan olemassa ?

4

162

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rönttäpiirakka

      Mulle on ihan sama killuuko niiden uimahallin suihkussa yhtäaikaa peseytyvien ihmisten jalkojen välissä jotain heiluvaa vai ei. Siis ihan sama ketä siellä on, ja minkälaisella varustuksella.

    • minulleok

      kuin myös. Minä käyn uimahallilla uimassa. Kyllä sinne mahtuu muutkin minun lisäkseni.
      Mitä transsukupuolisiin tulee, niin olen sitä mieltä, että heillä on aivan riittävästi ongelmia elämässään ilman minuakin. Respectit heille.

    • N-3678

      Televisiossahan oli juttu parista jossa mies halusi naiseksi. Mies kävi prosessin läpi ja pari jatkoi yhdessä.
      En minäkään vaaan kumppaniani hylkäisi tuossa tilanteessa. Ja jos hän vielä jättäisi sukupuolielimet muuttamatta.
      Jos muuttaisi, niin riippuu varmaan suhteen elinkaaresta... jos olisi pitkä taival takana ja lapset hankittu olisi helpompi jäädä kuin silloin jos olisi lyhyestä suhteesta kyse.

    • No hitto, tästä eteenpäin naisten puolelle ja jos joku alkaa häiritä minua kerron olevani transnainen.

      Loistava suunnitelma!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      284
      2978
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      215
      1890
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1562
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      2
      1350
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      77
      1218
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      262
      1162
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      80
      1052
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1021
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      80
      961
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      143
      821
    Aihe