Feminismin vastaisen taistelun ykköstykit...

...ovat taas puuhanneet:

https://www.helsinginuutiset.fi/artikkeli/616873-voi-perele-mika-naistenpaiva-kun-feministi-kiroilee-kivutkin-kaikkoavat

Tajuaakohan nuo ajatushautomo Hatun ressukat aktivistinaiset että ne itse on paras ase osoittamaan feminismi aatteena inhottavaksi? Ei kai kukaan täysi- tai eds puolitäysipäinenkään nainen viitsi tunnustaa olevansa samoilla linjoilla noiden kanssa? Onkohan tuolla kiroiluiltamassa pimpillä pullonkantoa myös ohjelmassa? Mahtaa olla melkoinen menstys tuo tilaisuus, on siellä ne kolme ainaksin ja ehkjä joku muukin höynä sinne menee.

13

166

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ghalks

Saara Särmä on kaunis nainen.

• Mä tykkään Rosa Meriläisestä, ihan hillitön ja hulvaton, muista ole kuullutkaan..

"Jo perinteisiksi muodostuneet kiroiluiltamat ovat saavuttaneet suuren suosion, eivätkä kaikki halukkaat ole aina mahtuneet sisään."

• Wwuwuw kirjoitti:

Mä tykkään Rosa Meriläisestä, ihan hillitön ja hulvaton, muista ole kuullutkaan..

"Jo perinteisiksi muodostuneet kiroiluiltamat ovat saavuttaneet suuren suosion, eivätkä kaikki halukkaat ole aina mahtuneet sisään."

Sinähän kun osaat olla paha suustasi voisit mennä tuolla käväisemään, saisit ätmitellä ihan urakalla. Ota vaikka lihavatipunen messiin niin voitte sitten duettona päästellä :D

• Harmaaritari kirjoitti:

Sinähän kun osaat olla paha suustasi voisit mennä tuolla käväisemään, saisit ätmitellä ihan urakalla. Ota vaikka lihavatipunen messiin niin voitte sitten duettona päästellä :D

En mä läheskään niin paha ole kuin sä.

Oikeesti jos irl tapaisin tämmöisiä olentoja kuin täällä, niin saisivat kyllä kuulla kunniansa. Ja kunnolla. Lirahtais teillä housuun.. Eäh, ette uskaltais edes silmiin katsoa..

Mä tykkään myös lihavihatipusesta.

Ja muuten, ketä siellä vois ätmitellä? Meinaat että siellä olis tupa täynnä ätmejä?

Muutenkin, mä jätän nää ätmit, ytmit kurpat ja lerput ihan vaan tän palstan huomaan. Ei niitä mulle ole muualla olemassa.

• lihavihatipunen
        Wwuwuw kirjoitti:

Mä tykkään myös lihavihatipusesta.

Kiitokset. Tunne on molemminpuoleinen.

Ei mul ny muuta tähän aloitukseen.

• PalstaTrolli
        Wwuwuw kirjoitti:

En mä läheskään niin paha ole kuin sä.

Oikeesti jos irl tapaisin tämmöisiä olentoja kuin täällä, niin saisivat kyllä kuulla kunniansa. Ja kunnolla. Lirahtais teillä housuun.. Eäh, ette uskaltais edes silmiin katsoa..

Voi olla, että päivänvalo kutistaa minutkin.

Mutta hirviö olen silti.

• Wwuwuw kirjoitti:

Ja muuten, ketä siellä vois ätmitellä? Meinaat että siellä olis tupa täynnä ätmejä?

Muutenkin, mä jätän nää ätmit, ytmit kurpat ja lerput ihan vaan tän palstan huomaan. Ei niitä mulle ole muualla olemassa.

Lihavihatipunen ja wuppis on pienenä olleet pirteitä tyttösiä. Jotenkin näen heidät kokolaahareissa kypätäpipo päässä kurkottelemassa pikkukioskin tiskillä varpaisillaan ja silmät kiiluen tilaavat kypsähtäneeltä kioskimyyjältä vitosia markalla ja 3sia 2 markalla, eiku 3sia 50 pennillä ja kolme noita 7ja. Sormet kipristrlee ja koko kroppa tuntee merkkarien maun jo.

Ei oikein feministiä saa näistä kuvista päähän... feminiinistä kylläkin..ja onks se ees huonoa?

Ps. Se pilke silmäkulmassa kimaltaa yhä jutuissa molemmilla... Linukja oli kanssa tätä kastia...mihin lie pyörähtänyt? Niin ja Nicitön ja Ellukettunenkin on samaa kastia, mutta ovat vähän rauhallisempaa sakkia. Tosin kyllä sielläkin löytyy tulta ja tappuraa, kun oikein kaivaa...

Heh...

• .. En viitsi edes kurkata linkin taakse, että millaisia AivoPieruja siellä taas Pörähtelee.. ;D

• lihavihatipunen

Ylistetty olkoon palsta-Laamanen Harmis!

• lihavihatipunen

Mikä Laamanen? Kuka se o?

• Toivoisin että nämä emakot, vasemmistolaiset, homppelit poistettais julkisuudesta kokonaan..

Tuovat vaan häpeää Suomelle..

Katoin keskusteluohjelmaa yleltä jossa oli taas yks tyypillinen aseistakieltäytyvä neiti..

Tollaset pitää poistaa julkisuudesta.. Nehän vaan saa meidät näyttämään paskahousuilta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      61
      4308
    2. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      137
      3021
    3. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      45
      2342
    4. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      45
      2254
    5. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      24
      1873
    6. Hukkuneet pojat kalajoella pakolaisia?

Eivät osanneet suomea nimittäin.
      Maailman menoa
      91
      1832
    7. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      28
      1586
    8. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      22
      1539
    9. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      148
      1384
    10. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      32
      1200
    Aihe