Mitä kuukautissuojaa käytette ratsastaessa? Kuukautiskuppia on kovasti kehuttu ratsastukseen sopivaksi. Kokemuksia?
http://kuukuppikunta.net/foorumi/viewtopic.php?t=47#980
http://kuukuppikunta.net
Kuukautiset ja ratsastaminen
17
6478
Vastaukset
- Hehcu
Yleensä mä en mene ratsastamaan kun on mensut käynnissä, mutta jos menen, niin ihan normaali side mulla on. Tai no, yöside.
- pojo
yleensä en paljoo ratsastele sillon mut tamppoonia oon käyttäny.
- pojo
niin elikkäs sen takia en yleensä paljoo ratsastele käyntiköpöttelyjä lukuunottamatta kun tuo maha tuppaa olemaan kipeä.
- mou
käytän aina tamponia. Sitä ei edes tunne.
- Suvi
Mitä väliä jos on menkat ja pitäs mennä ratsastaan??
Kyllä itse ainakin ihan normaalisti käyn tallilla ja ratsastelen. Ja käytän ihan tavallista sidettä. Ja hyvin olen pärjännyt :) - Dima
Suvi kirjoitti:
Mitä väliä jos on menkat ja pitäs mennä ratsastaan??
Kyllä itse ainakin ihan normaalisti käyn tallilla ja ratsastelen. Ja käytän ihan tavallista sidettä. Ja hyvin olen pärjännyt :)Oon samaa mieltä! Siis jättääkö teistä joku esim. kisat väliin jos sattuu olemaan menkat sinä päivänä?
Mä ratsastelen n 4 krt viikossa ja hyvin on sujunut vaikka oliskin NE päivät :)
Henk.koht. käytän tamponia ratsastaessa. Eikä tosiaankaan tunnu missään... - kjoo
Dima kirjoitti:
Oon samaa mieltä! Siis jättääkö teistä joku esim. kisat väliin jos sattuu olemaan menkat sinä päivänä?
Henk.koht. käytän tamponia ratsastaessa. Eikä tosiaankaan tunnu missään...käytän ihan normaalia sidettä, mutta eikö teistä ikinä tunnu et menkat tulee housujen läpi tms.? mua ainakin "pelottaa" et ne tulee läpi.. on meinaan sinänsä aika runsaat..
- ratsastelija
Dima kirjoitti:
Oon samaa mieltä! Siis jättääkö teistä joku esim. kisat väliin jos sattuu olemaan menkat sinä päivänä?
Henk.koht. käytän tamponia ratsastaessa. Eikä tosiaankaan tunnu missään...Jotkut ei oo varmaa kokeillu tamppoonia joten jos on runsaat menkat voi olla "pelottavaa" mennä ratsastamaan koska olis niin epämukavaa ku ajattelee et meneeks siteen ohi vai ei. joten jos ette haluu peruuttaa ratsastuksia niin kokeilkaa tampoonia jos sen laittaa oikein se ei todellakaan tunnu missään ja jos on laittanu just ennen ratsastusta (ja on vuotoon sopivan imukykyinen) niin voit olla varma ettei mee yli.
Itse käytän tampoonia ja eipä oo läpi menny. Ratsastaessa ei tartte keskittyy sillo ku siihen oleelliseen eli itse ratsastukseen - Anonyymi
Dima kirjoitti:
Henk.koht. käytän tamponia ratsastaessa. Eikä tosiaankaan tunnu missään...Pysyykö side ratsastettaessa sitten paikoillaan sillä tavalla ettei ohi vuotoja satu?
- www.arteequestre.it
Tampooni on paras vaihtoehto.
Ei tartte miettià ohivuotoja ym, "ole varma ja vapaa" :)
Tampoonin naru saattaa tosin hangata ikàvàsti, ainakin jos on herkempi alapàà tai jos ratsastaa pàivittàin monta tuntia peràkkàin (kuten minà). Siihen auttaa kun narun katkaisee saksilla niin ettà narua tulee vain noin puoli senttià ulos emàttimestà. - Jeebu
Mä ratsastan mun miehel vaikka onki menkat se ei sitä haittaa
- Anonyymi
Tässä ei nyt puhuttu tosta vaan hevosella ratsastamisesta. :D
- Varmanpäälle
Tampoonilla mennään mutta oon liian vainoharhainen niin laitan joskus kun on runsaat vielä kahden pisaran jos ratsastan monta tuntia
- hepatonkivoja
tampooni!!
- Anonyymi
Mulla on tällä hetkellä menkat ja meen tallille tänään niin mitä teen laitanko normisiteen vai pitkän yö siteen
- Anonyymi
Ite käytän yö sidettä ratsastuksessa. Ja välillä saatan laittaa, jopa yö sitten ja normi siteen päällekkäin. Ekoina päivinä on nimittäin runsaat ja kivuliaat
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ite käytän yö sidettä ratsastuksessa. Ja välillä saatan laittaa, jopa yö sitten ja normi siteen päällekkäin. Ekoina päivinä on nimittäin runsaat ja kivuliaat
NIin tampooni ja kuukautiskuppi ei ole kaikille tuttu eikä jokaiselle käy että välillä se pakko sidettä käyttää,sillon ei muu auta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki2116531Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442887- 442347
- 972164
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382051Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2311467- 801444
Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää131366Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j71315Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä3881261