miten ihmeessä saisin miesystäväni huolehtimaan hampaistansa että pesisi ne useammin kuin kolmen päivän välein???Olen useasti sanonut,en morkannut tai kälättänyt, että pesisi ne mutta vaikeaa se on.Hänellä kuitenkin kauniit hampaat mutta tupakoinnista kellastuneet.Nätisti olen sanonut ja välillä tuntuu että olen kuin joku äiti mikä patistaa poikaansa pesemään hampaansa.Ironista on että edesmennyt mieheni menetti hampaitaan pesemättömyyden vuoksi.Miksi joillekin miehille tämä on niin vaikeaa?????
Antakaa neuvo
10
815
Vastaukset
- Avutontilanteessa
Olisi kiva todellakin kuulla kommentteja muiden miehistä jotka ei pese niitä hampaitansa. Tämä voi kuulostaa typerältä mutta naisena, joka pitää itsestään huolta on vaikea sulattaa suoraan sanoen..
- Pesen.kerran.viikossa
Jatka vain jäkätystä. Kyllä se mies aikanaan ottaa sinut huomioon.
Sitten saatkin etsiä uutta miestä opetettavaksesi.
Sinuna vaatisin lopettamaan sen tupakoinnin, mutta itsehän valitset mitä teet. - Avutontilanteessa
Heippa ja kiitos vastauksesta.
En ikinä olisi uskonut että tällaisesta asiasta Suomi24:jään kirjoitan mutta kun joku asia painaa niin se painaa vaikka kuinka vähäpätöiseltä ehkä ulkopuoliselta voisi kuulostaakin. Itse poltan, mutta joka kerta -tapa joka varmaan syö kohta hampaat suusta- sen jälkeen pesen hampaani. En kestä sitä makua jälkeenpäin. En osaa käyttää purkkaa. Ehkä pitäisi opetella. Mutta yleensä aamuisin heräämme ja siinä miehen naureskellessa tuntuu oikein pahalta katsoa hänen likaisia hampaitaan (rakastan häntä yli kaiken) että on pakko sanoa : " Kulta, ihan tosi, milloin olet pessyt hampaasi?" Ihme, ettei hänen hengityksensä jo haise. Ei auta kälätys eikä nätisti sanominen mutta seuraus voi olla pahimmillaan, että suutelu (on jo jäänyt) on menneen talven lumia.
Miehet: Onko teillä jotain poppaskonstia millä saisin miehni huolehtimaan hampaistansa? - onkoneuvoksi
Ei taida mitään poppakonstia olla, aikuisen ihmisen suhteen.
Ehkä silti kannattaisi tuontyyppisen kysymysmuodon " Kulta, ihan tosi, milloin olet pessyt hampaasi?" sijaan ilmaista melko suoraan mitä- ja miksi sinä haluat hänen hoitavan paremmin hampaitaan.
Sano esim. että kärsit ihan oikeasti, koska edelleen haluaisit suudella hänen kanssaan, mutta tupakan- yms. vuoksi likaiset hampaat, aiheuttavat sinulle torjuntareaktion. tms. tavalla.
Voi näet olla että mies ei yksinkertaisesti tiedä sinun oikeasti kärsivän tilanteesta, vaan pitää "nätisti sanomisiasi" enemmän jonkinlaisena parisuhdetapana, jolla yrität ikäänkuin holhota häntä. - Avutontilanteessa
Kiitos Sinulle Onkoneuvoksi nimimerkki. Pistin neuvosi korvan taakse.
- Priorisoi
Huomauttelet pahanhajuisesta hengityksestä ja kuvottavasta näystä koko ajan. Kyllä se siitä muuttuu. Ja jos ei, niin vaihda se. Asia tuntuu olevan sinulle tärkeä.
Muuten, kuinka usein hän pesi hampaansa silloin kun tapasitte? - Avutontilanteessa
Hei, kiitos vastauksesta. Kun tapasimme hänellä ei ollut mitään ongelmaa hammas-hygienian kanssa, nätit ja valkoiset olivat. Nyt olemme olleet yhdessä 4 vuotta. Alussa pesi hampaansa 2 kertaa päivässä, nyt miten sattuu. Rasittavaa todellakin mainita asiasta aikuiselle ihmiselle mutta nykyään vaan toteaa että pesee aamulla, se riittäköön. Ihankuin hampaiden pesu olisi jotenkin pakollinen paha. Pitää päänsä ja sanoo että aamupesu (nopea sellainen) riittää. Just..
- ffffffgg
Vie hammaslääkärille valkaisuun.
- Avutontilanteessa
Millä rahalla…ja ei varmasti menisikään…Komea mies ja ei pese hampaitaan, kellastuvat päivä päivältä. Aina välillä sanon että (kuin äiti) "nyt kyllä peset hampaasi kun menet nukkumaan"..ei auta. Ongelmaksi tämän asian tekee se, että olemme vieläkin rakastuneita ja hellimme toisiamme usein. Mutta jotenkin reaktioni on nykyisin se, että kun kultani haluaa suudella niin…en pysty. Annan nopean suukon. Hänen hengityksensä ei haise, ei vielä. Sanoin hänelle kerran, että jos ei huolehdi hampaistansa niin tippuvat ennen pitkää niinkuin edellisellä miehellä..ei vaikutusta. Rasittavaa, että tällainen asia voi hallita suhdettamme näin paljon.
- bundolo
Miksi ei yllätä että nainen miehen ja jo heti alusta asti valitsi tärkeässä asiassa itselleen vääränlaisen jota yrittää muuttaa ja valittaa :D Moni mies miettii miksi possumiehet ovat niin kysyttyjä, tyypit jotka ei pese käsiä julkisen wc 1/2 tarpeen jälkeen ja menee silittelemään naisten naamoja....nämä kerran hampaat joka 3.pv on jo bongaus ja naisen pitää oikeasti haluta eksotiikka koska tuo hammaslevel kertoo paljon muustakin. Eli ei voi auttaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882