Peris kyllä täyttää kaikki hullun merkit!

hullumiesperis

Käyttää aineita (lääkkeitä) ja kirjottelee monella mielikuvitushahmolla täällä, ja ei itse edes pysty tunnustamaan, että ei kirjota monella eri hahmolla.

24

503

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dark-fearin-äiti

Samoin tuo dark fear on vähän hullu mutta johtuu vaan siitä että on vielä neitsyt setä.

• 5432

Darkkishan on yksi niistä periksen monista mielikuvitushahmoista.

• Hulluja_koko_Liljalaakso

En tiedä, onko se Timppakaan ihan täyspäinen. On meinaan sen verran noloa se aisurisirkus.

• Oon suorastaan imarreltu tästä palstan Peris-huumasta.

Peris sitä, Peris tätä, Peris Peris Peris Peris Peris!!!!

Kohta musta tehdään varmaan elokuva Trollini Vartija.

Mutta sen verran täytyy kyllä sanoa, että mä kirjoitan palstalle vain tällä mun omalla profiililla. Tai no mitä nyt joskus 4-5 vuotta sitten trollasin nimimerkillä suomityttö24v tms.

Mutta nykyisistä palstalaisista esim. Bicky Royal mies on ihan oikea henkilö ja Penetrators MC:n puheenjohtaja ja tunnettu tatuoitukaluinen penetraattori :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

• Tossa aloituksessa viitattiin sun lääkitykseen. Se on kaiketi auttanut sua ilmeisen hyvin ja sä viihdekäytät niitä vain harvoin, joten ei kai siinä ole mikään pielessä? Ihan näin maallikon tai siis köh... kokemusasiantuntijan mielipiteenä.

Mutta et sä mikään hullu ole etkä käsittääkseni kirjoittele monella nimimerkillä. Ne suomityttö-trollaukset olivat ihan hauskoja sen aikansa, mutta rajansa toki kaikella :)))

• paksuniska-make kirjoitti:

Tossa aloituksessa viitattiin sun lääkitykseen. Se on kaiketi auttanut sua ilmeisen hyvin ja sä viihdekäytät niitä vain harvoin, joten ei kai siinä ole mikään pielessä? Ihan näin maallikon tai siis köh... kokemusasiantuntijan mielipiteenä.

Mutta et sä mikään hullu ole etkä käsittääkseni kirjoittele monella nimimerkillä. Ne suomityttö-trollaukset olivat ihan hauskoja sen aikansa, mutta rajansa toki kaikella :)))

Olisiko Peris muka voinut trollata joskus 4-5 vuotta sitten tolla Suomityttö24v:n nimimerkillä, sillä aika vaikealta tuntuisi Periksestä mitään tollaista uskoa.

Mä kun muistan myös nähneeni joskus neljä vuotta sitten tämän Suomityttö24v:n Varissuolla:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

• Kohta.sasi

Nyt lasketaan sekunteja että kaljupää tulee esille neronleimauksineen.

• Jos mua tarkoitat niin tässä mä oon.

Mut Peris on siinä ihan oikeassa että mä en liity häneen mitenkään, mutta olen tosiaan Penetratorsin Suomen Chapterin Presidentti ja Tatuoitukaluinen Penetraattori :)))))))))))))))))))

Oikeastaan aika turha ja typerä aloitus noin yleisesti ottaen... Peris kirjoittaa omana itsenään mitä hänellä onkaan sanottavaa, ja niin teen minäkin omalla profiilillani.

• Kohta.sasi
        bicky_royal kirjoitti:

Jos mua tarkoitat niin tässä mä oon.

Mut Peris on siinä ihan oikeassa että mä en liity häneen mitenkään, mutta olen tosiaan Penetratorsin Suomen Chapterin Presidentti ja Tatuoitukaluinen Penetraattori :)))))))))))))))))))

Oikeastaan aika turha ja typerä aloitus noin yleisesti ottaen... Peris kirjoittaa omana itsenään mitä hänellä onkaan sanottavaa, ja niin teen minäkin omalla profiilillani.

Ei, tarkoitin eri kaljupäätä. Sellaista pellehermannin näköistä kranssitukkaa.

• Ja.sasi

Ja sekin on totta että sä olet Autistiklubin jäsen ja sun arvo on Kaljupäinen Vähäpoika :)))))))))))))))))))))))

• Ja.sasi kirjoitti:

Ja sekin on totta että sä olet Autistiklubin jäsen ja sun arvo on Kaljupäinen Vähäpoika :)))))))))))))))))))))))

Mulla itselläni kun onkin hyvälaatuinen ja tuuhea tukka päässäni, kun mä olenkin nykyaikainen eurooppalaishenkinen mies. Lisäksi mun sosiaaliset taitoni ovat myös erinomaiset, jotenon se hyvä kun mitään autismiin viittaavaa ei ole mulla koskaan ollutkaan.

Mut sun kannattaisi kyllä hakea jotain ammattiapua siihen sun autismiisi, niin saisit siihen vaikka jonkun hyvän lääkityksen.

• Päivitin tossa hieman äsken mun profiliani, vaikka kyllä ihan itsestään selvyyksiä siinä vaan sinne lisäsin.

• Tottaturiset

Jaahas, eli laitoit sinne että olet autistinen neitsytpoika joka muistuttaa ulkonäöllisesti pellehermannia. Joskin vähän harvemmalla tukalla vain.

• Tottaturiset kirjoitti:

Jaahas, eli laitoit sinne että olet autistinen neitsytpoika joka muistuttaa ulkonäöllisesti pellehermannia. Joskin vähän harvemmalla tukalla vain.

Lue sieltä mun profiilistani, niin näet. Tosin sille mä en voi mitään, jos sulla on lukihäiriö tai muita ymmärtämisvaikeuksia.

• Mulla itselläni kun onkin hyvälaatuinen ja tuuhea tukka päässäni, kun mä olenkin nykyaikainen eurooppalaishenkinen mies. Olenhan mä aina ollut sosiaalisilta taidoiltani erinomaisen hyvä ja Turusta muutin kokonaan pois jo yli kaksi vuotta sitten.

Mutta sä varmaan itse oletkin joku persuja äänestävä juntti, kun oot neitsysetä ja vielä ruma kaljuuntunut autistipaska.

• tarraIenkkari

Miksi nuo periksen trollihahmot ovat kaikki niin lihavia? Onko periksellä läskifetissi?

• Nyt_en_ymmärrä

Mitkä ihmeen trollihahmot?

• Perispanee

Käyttääkö se meikkiä kun se menee baariin naimaan naisia

• Paneepahyvinkin

Ei. Multinikki penetraattori nahkatukka Peris/Darkkis/bicky käyttää meikkiä kun se menee siihen turun tunnetuimpaan poikabaariin naimaan miehiä.

• Mulla itselläni kun onkin hyvälaatuinen ja tuuhea tukka päässäni, kuten tossa mun profiilssakin se sanotaan. Enkä tunne ketään yusufia tai muitakaan ulkomaalaisia, enkä varsinkaan homoja.

• liimatukka
        DarkFear kirjoitti:

Mulla itselläni kun onkin hyvälaatuinen ja tuuhea tukka päässäni, kuten tossa mun profiilssakin se sanotaan. Enkä tunne ketään yusufia tai muitakaan ulkomaalaisia, enkä varsinkaan homoja.

Höpsis. Ei sulla mitään tukkaa ole. Ne pari hassua tupsua ohimoilla, mitkä liimasit erikeeperillä.

• darkkiksennaiset

Joo. Annas, kun mä arvaan: Naisesi on se halpismallin puhallettava barbara, jonka huolestunut äitisi epätoivoissaan lahjoitti sinulle, jotta osoittaisit edes orastavaa kiinnostusta vastakkaista sukupuolta kohtaan penetraattori-poikien tatuoitujen kikkeleiden sijasta...?

• Aika juntti täytyy kyllä miehen tänä päivänä olla, jos hän ei voi syödä lääkkeitä hiustenlähdön estämiseksi, kun sellaisia on nykyään olemassa. Mutta ainhan sitä vaan löytyy niitä sun kaltaisia talvisodan juoksuhautoihin jämähtäneitä ahdasmielisiä persujuntteja, jotka eivät ulkonäöstään mitään välitä.

• Anonyymi
        DarkFear kirjoitti:

Aika juntti täytyy kyllä miehen tänä päivänä olla, jos hän ei voi syödä lääkkeitä hiustenlähdön estämiseksi, kun sellaisia on nykyään olemassa. Mutta ainhan sitä vaan löytyy niitä sun kaltaisia talvisodan juoksuhautoihin jämähtäneitä ahdasmielisiä persujuntteja, jotka eivät ulkonäöstään mitään välitä.

Onneksi kaikkia miehiä ei kaljuus uhkaa kuten sua

Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      127
      6758
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      162
      4214
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      51
      3399
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      490
      3004
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      285
      1980
    6. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      35
      1669
    7. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      15
      1509
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      90
      1493
    9. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      175
      1441
    10. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      15
      1396
    Aihe