Eikö 55-65 vuotiaista miehistä todellakaan löydy niitä, joille tanssitaito ei ole se suurin edelletys.
On toki hyvä, että harrastaa edes jotain, mutta itse en tanssi ja piste.
Mietinpähän vain
7
289
Vastaukset
- HELPO
nostat yhden jalan irti lattiasta, sitten toisen ja laulaa lalalalaaa
- TanssiakinM
Kyllä naiset on kummallisia. Yksi löytää vain juoppoja, toinen vain sekstailijoita, kolmas vain sekopäitä, neljäs vain taitavia tanssimiehiä jne. Valitettavasti harrastuksiini kuuluu myös tanssi, eikä riitä humpat, tangot ja foksit kuten monille itseään tanssitaitoisina pitäville naisille. Suurin osa naisista ja miehistä ei tanssi, ei ainakaan niitä opettele. Se on heidän ratkaisunsa ja sillä hyvä.
- tanssiasekinolo
minä tanssin muutaman kuukauden juopon pullon mukaan....
- kaapelikalevi
Yleensä on niin päin, että naiset tykkää tanssia ja miehet ri osaa. Mitäs jos ylittäisit itsesi, ja opettelist tanssimaan ?
Itse en ole ikinä tanssilavalla käynyt. Rock-klubeissa meni nuoruus. Kai se jatkuu vieläkin kun festareilla käyn, mutta en tanssilavoilla humppaa kuuntelemassa. Lavoilla voi kyllä olla hyviäkin bändejä. Joskus nuoruudessa oli keikalle joku typerys buukannut punk ja rockabilly bändin.... siinäpä hyvä tanssipari.
- Sinkkumies42-
Kyllähän nyt tanssia pitää. Jos ei käy tanssilavoilla niin kotona kun tanssii hitaita niin on toisen lähellä ja läheisyys on mukavaa.
- unikuviakatsomaan
Niin onkin, sen sinulle oikean ihmisen kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174196
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1842469Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731607Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641177Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella231157Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42902- 171894
Junan kylkeen autolla
Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä74873- 104870
Oletko päättänyt
Jo varmasti että ensi vuonna keräät rohkeutesi ja sanot tunteesi vai et? Sitä odottaessa ja toivoessa72810