Mitä tehdä kun vaimo jäi kiinni..

vääräänsuuntaan

Terve. Vaimon käytös muuttui jokin aikaa sitten saunaillan jälkeen. Hän alkoi kantamaan kännykkäänsä mukanaan joka paikkaan ja oudosti viestittelemään ja piilottelemaan viestittelyään kotona, mitä hän ei ollut tehnyt sitä ennen. Kännykän käyttökulttuuri muuttui täysin.
Aloin epäilemään että mahtaakohan olla jotain meneillä?
Kunnes yhtenä iltana hän viestitteli taas salaa lasten huoneessa ja lapsetkin huomauttivat hänelle että äiti laita puhelin jo pois.. se oli mulle se mikä sai vakuuttumaan että jotain oli menossa.
Vaimo lähti suihkuun ennen töihin lähtöä ja minussa heräsi "piru" ja ajattelin että stalkkaanko puhelinta vai en? (tämä ei ollut koskaan aikaisemmin käynyt edes mielessäni) Päätin sydän pamppaillen että katson. Ja kuinka ollakaan viestit oli poistettu mutta mies olikin lähettänyt vielä viimeisen viestin ja tätä ei vaimoni ollut sitten ehtinyt lukea/ poistaa...
Kysyin häneltä suoraan kuka tätä jamppa oli? Hän sanoi että saunaillasta vaan yks tuttu jonka kanssa oli viestitellyt ja tutustunut..
En ymmärtänyt lainkaan tätä tutustumisleikkiä.
Asiasta keskusteltiin monesti ja riideltiin.
En vaan käsitä miksi naimisissa oleva "varattu" haluaa alkaa tutustua johonkin toiseen ja salassa mieheltään?
Kuulemma fyysistä ei ole ollut eikä näkemistä saunaillan jälkeen, mutta kaksimielistä viestittelyä kylläkin.. Tätä ehti jatkua noin 3vk?
Ja laitoin stopin tekstailulle ja aika ajoin vieläkin mulla on paskat fiilikset ja luotto täysin nollassa!
Haluaisin tukea miten päästä tästä eteenpäin vai kannattaako harkita tosissaan jo eroakin?
Mitä tuo teidän mielestänne kuulostaa?
Kiitos vastauksista jo etukäteen!

55

3808

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Siunaten

      Sinuna hommasin lapset hoitoon viikonlopuksi johonkin turvalliseen paikkaan.
      Ja tekisitte yhdessä jotain mikä teille parina on tärkeää ja kivaa yhdessäoloa.
      Syötte hyvää teille mieluista ruokaa.. muistelette teidän perinne kohokohtia ja
      Vasta su päiväruokailun aikaan ala kysyin mitä hän hakee tuosta suhteesta,
      Kerro tuntemuksista, mitä oot kokenut, mitä te haluatte liitoltanne,ja mitä itse odotat liitoltanne ja mitä hän, mitä olette valmiit tekeen sen eteen.
      Haetteko ongelmakohtiin tukea ja apua parisuhde Leireiltä yms.

      Perjantaina just juttelin erään ihmisen kanssa, jotka parina tekee avioliitto työtä,
      Hän kertoo kuinka liiton eteen pitäis tehdä töitä ja huoltaa jo ennenku tulee kriisejä
      .niinku autoin huolletaan ei vain silloin kun se hajoaa, vaan aika ajoin....

      Nämä on vain ajatuksia jotka nousi, miten ehkä itse tekisin

      • vääräänsuuntaan

        Kiitos vastauksestasi. :)


      • eikannata

        Tuskin pettäjää kiinnostaa yhteinen ruokahetki, voi olla aika nihkeä tunnelma.


      • Anonyymi
        eikannata kirjoitti:

        Tuskin pettäjää kiinnostaa yhteinen ruokahetki, voi olla aika nihkeä tunnelma.

        Ei varmaan, pastakin maistuu maksalaatikolle.


      • Anonyymi
        eikannata kirjoitti:

        Tuskin pettäjää kiinnostaa yhteinen ruokahetki, voi olla aika nihkeä tunnelma.

        Saattaa kiinnostaa kun, huomaa, että petettu ihme ja kumma valmis antamaan anteeksi, Voit kertoa, että tämä syrjähyppy on sinun puolelta unohdettu nyt pujutaan mukavista asuista,


    • Hei,

      Ikävä tilanne. Varmasti keskustelu olisi nyt avain tässä; kerro miltä sinusta tuntuu, miten olet kokenut hänen käytöksenä ja mitä puolisosi itse ajattelee tästä tilanteesta? Aikuista ihmistä on tietenkin vaikea käskeä, yhteydenpito varmasti jatkuu jos hän itse niin haluaa. Ehkä voisit kysyä mitä hän hakee tästä henkilöstä? Mihin tarpeeeeen hän tarvitsee sitä?
      Jos ette saa kahdestaan asiaa ratkottua, niin varmasti on hyvä jos kääntyisitte ammattiauttajan puheille. Kerrot että luottamus on mennyttä, sen takaisin saaminen voi olla pitkä tie, mutta jos tahtoa löytyy niin sen luottamuksen takaisin saaminen on varmasti mahdollista.

      Voimia, kärsivällisyyttä
      Kaisa-pappi

      • Ei-hätää

        Merja diakoni kehotti hankkimaan ystäviä, olemaan avoin, ystävä voi olla 6kymppinen nainen tai 2kymppinen mies. Vaimosi on noudattanut kirkon oppeja.


    • HuoliHuomisesta

      Itse ajattelisin myös lapsia, miten he sen ottaisivat, uskon että reakointi voisi olla yllättävä ja heidän kannalta pelokas? Itse nuorena sen kokenut ja oli vaikea ymmärtää, vaikka näin aikuisena ymmärrettävä. Isäni oli joskus jopa pelottava. Lapsille ero on iso asia, voi tulla turvattomuuden tunteita ym. Paljon on hävittävää ja ei jatkuva riitelykään ole suositeltavaa, siihenkin lapset reakoivat pelokkaasti.

    • kohta_se_helpottaa

      "En vaan käsitä miksi naimisissa oleva "varattu" haluaa alkaa tutustua johonkin toiseen ja salassa mieheltään?"

      Teidän juttu on Ohi. Finiitto, Kaput. Muijas on kyllästyny suhun ja ruoho on yhä vain vihreämpää aidan takana kun kevätkin tulla tuksuttaa. Homma ei tule millään parisuhdeterapialla paranemaan. Se on nyt ohi lopullisesti.

      ERO on se ratkaisu. Ei kannata sen enempää riidellä asiasta ja panna lapsia kärsimän aikuisten jutuista. Siististi vaan homa tasan ja huoltajuudesta sopimaan.

      Sen voin sitten sanoa, että yhteishuoltajuutta tyrkyttävät, mutta on parempi että huoltajuus ja päätösvalta on yksissä käsissä. Muuten saatte riidellä tuonne lasten aikuisikään asti joka jumalan asiasta.

      Nyt saat sinäkin sitten käydä maistamassa vierasta pirakaa.

      • kysympävaan

        Mistäs sinä toisten suhteesta tiedät vai oletko kolmas osapuoli kun niin eroa haluat.


      • vittujoulupano
        kysympävaan kirjoitti:

        Mistäs sinä toisten suhteesta tiedät vai oletko kolmas osapuoli kun niin eroa haluat.

        No oonham määki sun vaimoas kairannu. Mutta emmää sen enempää siltä halua. Pirä hyvänäs. Ku panetti niin panetti. Eikä siinä mitää kirjallisia sopimuksia tarvittu. Halukas oli enemmän ku tarpeeksi.


      • vääräänsuuntaan
        vittujoulupano kirjoitti:

        No oonham määki sun vaimoas kairannu. Mutta emmää sen enempää siltä halua. Pirä hyvänäs. Ku panetti niin panetti. Eikä siinä mitää kirjallisia sopimuksia tarvittu. Halukas oli enemmän ku tarpeeksi.

        Sun munas näyttää kuulemma munalta, mutta on vaan paljon pienempi. Kivaa kevättä sulle!


      • Anonyymi
        kysympävaan kirjoitti:

        Mistäs sinä toisten suhteesta tiedät vai oletko kolmas osapuoli kun niin eroa haluat.

        Vera kateen


    • T.uskottomanvaimo

      Olen kokenut saman hiljattain mutta mieheni oli se joka jäi kiinni viestittelyssä. Hänkin väitti ettei mitä fyysistä ole tapahtunut jne.. Totuus oli kuitenkin ihan toista kun asiat alkoivat purkautua.
      Sinuna ottaisin yhteyttä siihen Jamppaan ja kysyisin mitä on tapahtunut ja siitä sitten eteenpäin keskustellen oman vaimon kanssa. Oma mieheni, jonka en koskaan olisi uskonut valehtelevan, valehtelu mennen tullen ihan kaikesta.

      • vääräänsuuntaan

        Hyvä pointti tuo että ottaa yhteyttä mieheen..?


      • Anonyymi
        vääräänsuuntaan kirjoitti:

        Hyvä pointti tuo että ottaa yhteyttä mieheen..?

        Opettele mieheksi älä ole nynny ero


    • erolapsi_1974

      Vieraisiin kurottelulle on kaksi syytä: Parisuhteessa vikaa tai liian vaihtelunhaluinen persoona. Ensimmäiseen voit vaikuttaa, jälkimmäiseen et. Muistele suhteenne alkuaikaa. Miten tuleva puolisosi käyttäytyi? Todennäköisesti hän käyttäytyy yhä samoin viehättävässä tuoreessa seurassa. Eli jos on taipumus riisua pöksyt nopeasti, niin eivät lapset ja parisuhde ole esteitä, jos sen itselleen selittää vaikkapa parisuhdeongelmilla.

      Muistan lapsuudestani, kun äidilläni oli toinen. Ei isäkään missään vaiheessa pulmunen ollut. Mutta minun piti aina vastata puhelimeen, jos äidin toinen soittaa. Kännyjä ei vielä ollut. Vanhemmat erosivat kyllä, ja äiti nai sen toisen, tosin me lapset ennätimme välissä jo liidelle maailmalle. Ei ole reilua vaatia lapsia valehtelemaan aikuisen puolesta. Eli sen verran aikuistumista toivoisi naisilta lapsia saadessa. Sama koskee tietysti miehiä.

    • vääräänsuuntaan

      Vaimo sanoi että oli stressiä ym ja ei ajatellut mitä teki, sanoi että halusi vain viihdyttää itseään. Tajusi kuulemma kiinni jäämisen jälkeen miten väärin oli toiminut.
      Itseä huolestuttaa lähinnä se että meillä ei ole mennyt edes huonosti.
      Ei kauhean mukavalta tunnu että vaimo lähtenyt salaillen tutustumaan..

    • ooopps

      3 vk jo jatkunut niin onhan se selvä asia että seksiä on jo ollut.

    • johntravoltanveli

      Paukautat otsaan ja pistät pihalle. vaatteet heität perään.Tuollaisen kanssa ei kannata sen kummempiin ryhtyä

      • Se-on-normaalia

        Näi o peekele, suomalaist miesperinnet parhaimmillaan, akka hankeen ja lapset lastensuojeluun, sil viissiinhä niitä perhe jutskoi parannellaan.

        Kyllä kaunis ja riidaton järki ero on aina paras kaikkien kannalta, jos sellaiseen pisteeseen päätyy. Jos tunteet on jäähtyneet miksi kumpikaan kiduttaa toistaan. Jää ainakin elinikäinen ystävyys ja lapsille molemmat huoltajat.

        Eihän ero ole mikään maata mullistava juttu enää. Sitä vaan voi vieraantua toinen toisestaan. On aika tutustua uusiin ihmisiin.


    • yhdessä.vai.erikseen

      Sanot että otat eron jos ei hommat lopu heti.Siinähän sen näkee miten reakoi.

      • fffl

        Mistäs tiedät loppuuko hommat vai ei


    • jii-haaaa

      " vittujoulupano

      12.3.2018 15:16

      kysympävaan kirjoitti:
      Mistäs sinä toisten suhteesta tiedät vai oletko kolmas osapuoli kun niin eroa haluat.

      No oonham määki sun vaimoas kairannu. Mutta emmää sen enempää siltä halua. Pirä hyvänäs. Ku panetti niin panetti. Eikä siinä mitää kirjallisia sopimuksia tarvittu. Halukas oli enemmän ku tarpeeksi."

      Pikkujoulu. Pano-jano. Pano-jono. Lupa viilata, lupa höylätä.

    • KapuLahdesta

      Serkun muija kärähti naimisissa olevan työkaverinsa kanssa köyrimisestä, sitä oli jatkunut jo pitkään. Serkkuni pakkasi muijansa kamat kahteen matkalaukkuun ja vie akan häntyrin omakotitalon oven taakse. Kun tämän häntyrin vaimo aukaisi oven niin serkku työnsi muijansa sisään ja esitteli häntyrin vaimolle että tämä akka on tuurannut sinua jo pitkään ja muuttaa nyt teille. Oli kuulemma alkanut melkoinen kaakatus kun kaveri laittoi oven perässään kiinni ja poistui. Erohan siinä tuli, muija menetti vielä lapset tälle serkulleni erossa.

    • Järkipäähän

      Olen nainen ja tosi pahoillani alkuperäinen puolestasi. Itse nyt uskollinen ja oma nykyinen mieheni huitelee missä huitelee. Selvä on, että vaimosi pettää sinua. Olin itse kihloissa 16 vuotta ja petin ex miestäni 5 vuotta koska hän ei yksinkertaisesti enää ns. himoittanut minua. Alussa fyysisesti ja lopussa henkisesti. Erosimme mutta olen tämän toisen miehen kanssa vielä hyviä ystäviä, emme ole sänkyyn enää menneet. Meillä on kivaa muuten.
      Kuulostat hienolta mieheltä. Ansaitset parempaa.

      • khjkjk

        aika pitkä kihlaus sulla (16 vuotta..)


      • aikateoreettista
        khjkjk kirjoitti:

        aika pitkä kihlaus sulla (16 vuotta..)

        Miten niin pitkä...mun ja kumppanin kihlaus 26 vuotta ja pysyykin kihlauksena.


      • flhjjkö
        aikateoreettista kirjoitti:

        Miten niin pitkä...mun ja kumppanin kihlaus 26 vuotta ja pysyykin kihlauksena.

        Järkyttävän pitkä kihlaus sulla (26 vuotta)


      • Anonyymi
        khjkjk kirjoitti:

        aika pitkä kihlaus sulla (16 vuotta..)

        Eihän toi mikään pitkä kihlaus ole mun kihlaus on kestänyt vuodesta 92 ja jatkuu edelleen.


    • Järkipäähän

      Totuus on se että kun nainen pettää, se tekee sen taitaen. Niin pahalta kun se kuulostaakin.

    • sairastapuuhaaoli

      Niin mitä voi tehdä kun tuo kolmas osapuoli ei vastaa minulle? Munkin ukko jäi kiinni salaviesteistä ja "kuulemma pelkkä kaveri. Ei suhteenne aikana ole aikaisemmin ollut. Tämä kaveri tuli kuvioihin noin 5v. Kerkesivät toisiaan hoidella. Ja uskoin kaiken. Kun kuvat viimein sain missä on menin katsomaan ja soitin sille. Väitti olevansa töissä "ylitöissä. Kun sanoin missä olen ja lähtee kotiin edelläni niin keskustellaan. Eihän se kertonut kakkoselleen miten kiinni jäi. Eikä edes kun viesteistä kiinni jäi "kaverin kanssa. Suhteemme on jo pitkä ollut ja näen että haki jännitystä elämään. Kun yhteyttä otin jotta saisin kuulla tämän ei vastannut. Toki ne salasivat paremmin. Yritti pitkään kulkea jopa sen tykönä mutta ette arvaa kun oma läheinen ihminen kysyi mitä siellä teit? Tunnetko sen jostain. Samalla varottaen sen sairaasta ex: stä. Kysyin mitä vittua? Ette usko mitä kertoi minulle tuolle toiselle. Kuinka sairas se itse on ja oli vain auttamassa. Toki niitä pitääkin auttaa jos siitä kyse. Näin me nyt useampi tiedetään miehen pettäminen. Nyt nolona kun nähdään ei juuri jutella asiasta. Minä toki kysyn aina mitä sille kuuluu?

    • tämännaisetosaa

      Olisit onnellinen että kesti vain noin kolme viikkoa, avopuolisolla jonka kanssa aioin naimisiin oli myös salasuhde johonkiin ukkoon, oli laivaristeilyllä tavannut ja sama homma puhelin äänettömällä ja vieressä, viestitteli kun en ollut huoneessa mutta kyllä se nainenkin herpaantuu. Kun tapaamisilta oli kohdalle, muija kävi suihkussa ja silloin tuli h-hetki, tarkistus ja ikävä totuus...viesti joltakin mieheltä, sama paikka kun viimeksi, odotan sua viestissä luki. Pistin sitten kovan kovaa vastaan, avopuoliso joutui tunnustamaan kolmisen kuukautta kestäneen salasuhteensa. Väitti että olivat vain hyviä kavereita eikä kyse seksistä, kun vaatetusta katseli niin erikoinen kaveri varmaan. Lyhyt tyylikäs hame, ohuet mustat sukat, tissivakoa paljastava paita, kaveri niin justiin. Luottamus meni, nasimiin ei tietty menty vaikka nainen kovin vielä jälkeen yritti. Kyllä oli muijakin poistanut viestejä mutta aina tulee virhe ja silloin narahtaa, on varmaan tuskallista myöntää.

    • AitoHuoraPettääAina

      Noin yleensä huorien kanssa ei kannata elää ja luottaa niihin.
      Huora kusee päälle aina.
      Huora vi olla nainen tai mies.... Samat maailmankuvat.

    • kiitosjamoi

      näitähän nämä sitten tillittävät, keski-käiset ämmät, jotka aina naama rutussa kun ei enää kelpaa kellekkään ja ovat langenneet houkutuksiin..liha on heikkoa niin miehillä kuin naisillakin. Itse tulen toisten kanssa toimeen erittäin hyvinkin, en vaan tekisi sitä virhettä, että veisin ystävyyttä yhtään pidemmälle. Se nimittäin paljastuisi käytöksestä samantien, vaikka kuinka yrittäisi peitellä.

    • Stlalker

      Miten voit sallia teidän katon alla tuollaista. Kiusaat vain itseäsi. On kaksi vaihtoehtoa. Vaimoa muualle viestittelemään tai sitten pidätte perheen ehjänä. Ei ole keskusteltavaa eikä riideltävää. Osoita vaimollesi, että olet iso ihmisenä ja hyvä miehenä. Vai oletko?

    • vanha-äijä

      Ikävä kyllä nyt kuulostaa siltä että peli on pelattu.Game Over...!!!
      Vaimosi on löytänyt toisen miehen.
      Siinä ei nyt paljon paina avoiliitto tai lapset.
      Vaimo lähtee uuden miehen matkaan eikä sille mitään voi.

    • Anonyymi

      Älä ole hiukka ota ero

    • Anonyymi

      Mulle selvisi syksyllä että mies oli puhunut jopa kolmen tunnin puheluita jonkun kanssa. Koskaan ei oo myöntänyt että olisi pettänyt vaikka sitä epäilen. Edelleen olemme naimisissa ja nämä puhelut loppuneet ja mies on tiukassa syynissä kokoajan silmieni edessä ja kaikki menee hyvin. Jopa sormiksensa hukkasi työreissulla mukamas ja uusi hommattiin.

    • Anonyymi

      Itsekin kokenut vastaavaa, vaimo oli tutustunut mieheen ravintola illan aikana ja numeroita vaidettiin ja sitten alkoi viestittely ja oli tavattukin, oliko seksiä en tiedä enkä halua tietääkkään eikä ole vaimokaan mitään kertonut.

      • Anonyymi

        Olet selkärangaton mulkku, ota ero


    • Anonyymi

      Naisiakaan ei saa sääliä tai olla liian kiltti, kun mulle selvisi puolison uskottomuus pistin alun jälkeen naisen seinää vasten, joko oma perhe tai sasuhde. Johan meni nainen totiseksi kun tajusi mun olevan tosissaan.

      • Anonyymi

        Lue kommentti ylhäältä


    • Anonyymi

      Itse tuon viestittelyn kokeneena oli tehtävä valinta ja jäin hyvään avioliittoon. Se kenen kanssa peliä oli niin ei sopisi mulle yhtään. Tuota voi sattua kaikille. Te jotka tuomitsette olette trolleja, kokemattomia, nuoria tai muuten vaan suppeakatseisia. Hyvässäkin liitossa tätä paskaa tapahtuu ja ihan yllättäen. Sitten on osattava rehellisesti selvittää asiat ja hankittava luotto takaisin. Ei saa kierrellä enää yhtään.

    • Anonyymi

      Pettää ota ero, älä ole aisankannatelija

    • Anonyymi

      Selvä homma, puhelin kastui saunaillassa. Ei tee hyvää puhelimelle.

    • Anonyymi

      Pettää ota ero, älä kiusaa itseäsi

    • Anonyymi

      Eroa

    • Anonyymi

      Todennäköisesti joku varattu jamppa, jolta vaimosi heruttaa kehuja ja inisee, kun on niin loppuunkaluttu avioliitto. Miehellä taas ei ole minkäänlaisia haluja erota, mutta antaa muijasi luulla niin, ja rakentaa pilvilinnoja.

    • Vaimosi kokeilut muiden miesten kanssa ei vaaranna teidän liittoa. Jos on kyllästynyt ja haluaa lähteä niin kyllä se lähtee.

    • Anonyymi

      Onhan noita tapoja naisilla, ikävä kyllä tuo käytös kertoo uskottomuudesta. Saman laiseen törmäsin itsekin aikoinaan, puoliso oli käynyt tyttöjen kanssa istumassa iltaa ja joku mies oli tarttunut mukaan. Puhelinta piiloteltiin kovasti, kun se oli vieressä se oli äänettömällä, kerran taisi olla suihkussakin kun muija odotti mieheltä viestiä. Kaiken kaikkiaan kaikki kertoi jostakin, jopa vaatetus ja tyylin muutos. Puolisolla oli 3-4 kuukauden suhde naimisissa olevaan mieheen. Sellainen tietty kireyskin oli joka päiväistä kotona.

    • Anonyymi

      Yhden asian ymmärtäminen helpottaisi, ei ne naisetkaan osaa olla uskollisia jos ei miehetkään, jossakin vaiheessa haluu vaihtelua.

      • Anonyymi

        Ota ero heti, mutta kusauta ensin. Palkkaa etsivä. Tuo on vasta alkua. Mulla vaimo petti 20 vuotta. Ei välittänyt vaikka jäi kiinni. Kaikki petturin oireet olivat: kännykkä aina visusti mukana. Etäinen ja kylmä. Ei halua kosketusta tai muuta läheisyyttä jne. Vaimo kävi läpitse satoja miehiä avioliittomme aikana, mukaan lukien paras ystävä, siskonsa mies, naapurit, ystäviensä miehet ym nuoria miehiä läjäpäin. Ei koskaan halunnut yhtäaikaisesti lenkille tms. Kotiin tullessa juoksi miehiä ovista ja ikkunoista.... Hirveää... Ja aina kielsi kaiken. Täytyy olla seksi addikti.


    • Anonyymi

      Turha sitä on täällä kysyä, huonoimmat neuvot saat, eiköhän tuollainen pitäis selvitä ominkin neuvoin.

    • Anonyymi

      Oltiin vaimon kanssa yhdessä melkein 28 vuotta ja 2 lastakin. Vaimon käytös muuttui ja olihan sillä mies, jonka kanssa makasi. Pidin puhuttelun ja 7 kertaa kertoi, että lopettaa suhteen. Kesti viikon kun sama jatkui. Eli ero tuli ja vielä yllätyksenä vaimolle.

      Jos erikoinen käytös ja poissaolot ja viestittely jatkuu niin suhde jatkuu.
      Pidä puhuttelu ja puhukaa mikä on sallitua ja mikä oikein.

      Jos se loppuu saat varoa ja epäillä. Mutta liitto säilyy.

      Jos jatkuu niin ota ero. Vaimolla oli sen jälkee vielä pari muutakin eli
      pilalle menee ihmiset.

      Tsemppiä ja jaksamista ...se ottaa koville mutta on ainoa tie.
      Lapsen ja lasten etu on tärkein eli säälikää ja säästäkää heitä.
      Hae apua ihmisistä joiden kanssa voit purkaa sydäntä.

      Terveisin: saman läpi käynyt :)!

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1600
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1341
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1285
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1279
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1267
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1253
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1234
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1210
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1170
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1146
    Aihe