Uimahalleja

ittusaatan

Uimahalleja, potkupallokatsomoita, jääkiekkopyhättöjä, Teattereita, taidemuseoita, milloin näistä on tullut "pakollisia" kunnan peruspalveluita?

14

208

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Siekö mielummin haluaisit että kaupungista ei löytys mitään?
      Jäis käpykyläksi tämä ku ei kiinnostas ketään. Sairaalakin varmasti siirtys sinne mihin ihmisetki

      • elevetierkele

        Suomalainen kysyy kun pitäisi vastata, vastaa kun ei kysytä, semmoinen se suomalainen on.


    • KarsitaankoKaikkiPois

      Jos henkilö ei itse käy teatterissa, niin ei se merkitse sitä , etteivät muutkaan
      saisi siellä käydä .
      Ovaskainen ei ole tätä käsittänyt .

    • yrvänittu

      Palloa voi potkia pellolla kesät talvet, latu seuraa suksijan perässä itsestään, uida voi kesällä järvessä, talvella avannossa, luistella voi luonnon jäillä ja kesällä rullaluistimilla.
      Parhaat taide- ja teatterikokemukset saa kapakoissa ja toreilla, ihmisten keskellä.

      Miksi pitää laittaa suunnattomat rahasummat seiniin? Sairasta ja sairastuttavaa!

    • persujenjutut

      Aloittaja vissiinki joku persu, nehän ei hyväksy mitään.

      • Molopäälle

        Kannattaakohan sinunlaisen taliaivon edes osallistua keskusteluun kun tuottamasi sisältö on täyttä huttua.
        Sitä voi, katsos, asioita puntaroida monelta kantilta.


      • VanhaLahtonen

        Lääketieteen asiantuntija, yllä ottaa kantaa, vai?


    • nxncklf

      Hannu kirjoittelee kaikki nämä vero/lois/”lakkautetaan kaupungin palvelut”-jutut. Yrittää saada kaupungin teatteritoiminnan vaimonsa haltuun. Teatteriyhdistyksen hallitus mokasi antaessaan tämän jäädä mesoamaan teatteriin.

    • Uimahallit , potkupallokatsomot, jääkiekkopyhäköt, Teatterit, taidemuseot ei ole "pakollia" peruspalveluita. Siinä vastaus AP:lle

      • yielvetti

        Käsittämätöntä että näihin sirkushuveihin haaskataan kaikki verotulot ja eikä siinä vielä kaikki vaan tehdään velkaa!
        Minkä takia ihmiset eivät kyseenalaista tätä älyvapaata touhua!? Ja sitten on vielä kirkko, siinä kanssa semmoinen instituutti joka joutaisi satuineen lailla kieltää!


    • kuntalainen111

      Uimahalleja, potkupallokatsomoita, jääkiekkopyhättöjä, Teattereita, taidemuseoita, milloin näistä on tullut "pakollisia" kunnan peruspalveluita?...........jaaa-a on näköjään Ovaskaisen kossupullosta taas korkki hukassa...

    • kilinittu

      Ette te perkeleen ääliöt tajua mitään! Olette kaikki yhteiskunnan elätettäviä!

      • VanhaLahtonen

        Olen ihan oikeissa töissä ja maksan veroni. Niin tekee moni muukin. Älä leimaa.


    • NUO-KAIKKI-

      voidaan toteuttaa yksityisellä rahalla oikein ja taloudellisesti. Vain muutenkin veroilla elätetyt paskaloiset haluavat että naapuri maksaa heidän uintinsa, teatterinsa etc.
      Se porukka todellakin on täydellistä loisivaa paskaporukkaa.
      Sehän toki kuolis nälkään jos kansa ei elättäis. Vaan vittuako se meille kuuluu, vaikka kuoliskin.

      DARWIN OLI OIKEASSA JA VAIN OIKEASSA.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      57
      2956
    2. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      13
      1007
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      89
      998
    4. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      49
      886
    5. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      84
      854
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      771
    7. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      95
      739
    8. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      660
    9. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      86
      625
    10. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      585
    Aihe