Uimahalleja

ittusaatan

Uimahalleja, potkupallokatsomoita, jääkiekkopyhättöjä, Teattereita, taidemuseoita, milloin näistä on tullut "pakollisia" kunnan peruspalveluita?

14

208

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Siekö mielummin haluaisit että kaupungista ei löytys mitään?
      Jäis käpykyläksi tämä ku ei kiinnostas ketään. Sairaalakin varmasti siirtys sinne mihin ihmisetki

      • elevetierkele

        Suomalainen kysyy kun pitäisi vastata, vastaa kun ei kysytä, semmoinen se suomalainen on.


    • KarsitaankoKaikkiPois

      Jos henkilö ei itse käy teatterissa, niin ei se merkitse sitä , etteivät muutkaan
      saisi siellä käydä .
      Ovaskainen ei ole tätä käsittänyt .

    • yrvänittu

      Palloa voi potkia pellolla kesät talvet, latu seuraa suksijan perässä itsestään, uida voi kesällä järvessä, talvella avannossa, luistella voi luonnon jäillä ja kesällä rullaluistimilla.
      Parhaat taide- ja teatterikokemukset saa kapakoissa ja toreilla, ihmisten keskellä.

      Miksi pitää laittaa suunnattomat rahasummat seiniin? Sairasta ja sairastuttavaa!

    • persujenjutut

      Aloittaja vissiinki joku persu, nehän ei hyväksy mitään.

      • Molopäälle

        Kannattaakohan sinunlaisen taliaivon edes osallistua keskusteluun kun tuottamasi sisältö on täyttä huttua.
        Sitä voi, katsos, asioita puntaroida monelta kantilta.


      • VanhaLahtonen

        Lääketieteen asiantuntija, yllä ottaa kantaa, vai?


    • nxncklf

      Hannu kirjoittelee kaikki nämä vero/lois/”lakkautetaan kaupungin palvelut”-jutut. Yrittää saada kaupungin teatteritoiminnan vaimonsa haltuun. Teatteriyhdistyksen hallitus mokasi antaessaan tämän jäädä mesoamaan teatteriin.

    • Uimahallit , potkupallokatsomot, jääkiekkopyhäköt, Teatterit, taidemuseot ei ole "pakollia" peruspalveluita. Siinä vastaus AP:lle

      • yielvetti

        Käsittämätöntä että näihin sirkushuveihin haaskataan kaikki verotulot ja eikä siinä vielä kaikki vaan tehdään velkaa!
        Minkä takia ihmiset eivät kyseenalaista tätä älyvapaata touhua!? Ja sitten on vielä kirkko, siinä kanssa semmoinen instituutti joka joutaisi satuineen lailla kieltää!


    • kuntalainen111

      Uimahalleja, potkupallokatsomoita, jääkiekkopyhättöjä, Teattereita, taidemuseoita, milloin näistä on tullut "pakollisia" kunnan peruspalveluita?...........jaaa-a on näköjään Ovaskaisen kossupullosta taas korkki hukassa...

    • kilinittu

      Ette te perkeleen ääliöt tajua mitään! Olette kaikki yhteiskunnan elätettäviä!

      • VanhaLahtonen

        Olen ihan oikeissa töissä ja maksan veroni. Niin tekee moni muukin. Älä leimaa.


    • NUO-KAIKKI-

      voidaan toteuttaa yksityisellä rahalla oikein ja taloudellisesti. Vain muutenkin veroilla elätetyt paskaloiset haluavat että naapuri maksaa heidän uintinsa, teatterinsa etc.
      Se porukka todellakin on täydellistä loisivaa paskaporukkaa.
      Sehän toki kuolis nälkään jos kansa ei elättäis. Vaan vittuako se meille kuuluu, vaikka kuoliskin.

      DARWIN OLI OIKEASSA JA VAIN OIKEASSA.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      103
      981
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      96
      824
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      92
      732
    4. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      635
    5. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      73
      615
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      15
      555
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      34
      476
    8. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      472
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      44
      459
    10. Tulimme yöllä reissusta kotosalle

      niin heti tämä öinen häiriökäyttäytyminen ilmeni palatessa. Eikö näitä 2-3 alaikästä laittomilla mopoilla rällääjää saa
      Kiuruvesi
      30
      450
    Aihe