Kahden työpaikan loukussa(ko)? Miten toimisin?

Optimistia

Kävin haastattelussa kahdessa paikassa ja saan toisesta paikasta tietää jo tällä viikolla, loppu viikosta, mutta toisesta luvattiin tieto vasta ensi viikolla. Nyt (olen kyllä liian optimistinen) mietinkin, että mikäli kävisikin niin, että saisin tällä viikolla puhelun jossa minut oltaisiin valittu ekaan paikkaan niin miten voisin pitkittää tai voisinko ylipäätään pitkittää asiaa niin, että saisin tietää tuon kakkos paikan tilanteen? Sillä ottaisin mielummin tuon kakkos (eli ensi viikolla ratkeavan paikan) paikan vastaan. Voiko pyytää jotakin miettimis aikaa tms.?

3

355

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • peeekele

Jos olisit todellinen henkilö niin sanoisin: Luultavasti et saa kummastakaan joten voit olla huoleton.

Mutta, eikö näiden provojen tasoa saa sitten mitenkään nostettua edes ihan vähän pikkuriikkisen KORKEAMMALLE TASOLLE? Palkatkaa yli 25 vuotiaita kirjoittmaaan näitä!

• Alkup

No voi anteeksi jos nyt kysyin neuvoa, ei ollut provo tämä!!! Ja loukkasin sinua kysymyksen optimismisuudellani sinua niin kovin!!! Anna minun olla positiivinen ja varautua etukäteen vaikka sitten noinkin ”hankalaan” tilanteeseen! Ja kyllä, on hyvinkin todennäköistä, että en saa kumpaakaan paikkaa ja sinä saat siitä hyvän mielen ja minä sitten tyydyn siihen ja jatkan työnhakua! Elä sinä edelleen ikävänä ihmisenä ja minä toivon etten koskaan tapaa sinua!

• Toi8

Voit hyvin sopia työpaikasta ensimmäisen kanssa ja jos saat sen mieluisimman niin ilmoitat ettet otakaan sitä ensimmäistä, ei sen kummempaa. Pitää ajatella omaa parastaan ja jättää kyynisyys sikseen. Ja jos olet jo aloittanut ensimmäisessä niin koeajalla sitten purat työsuhteen ja aloitat toisessa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. MIksi suurin osa persuista on alkoholisteja?

Tätä jäin pohdiskelemaan....
      Maailman menoa
      87
      3982
    2. 54
      3303
    3. Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia

Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on
      Maailman menoa
      160
      3022
    4. Putin lähti takki auki sotaan....

Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,
      Maailman menoa
      62
      2961
    5. SDP ylivoimainen ykkönen

En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.
      Maailman menoa
      77
      2464
    6. Suomalainen lähti ilman takkia sotaan

Malli oli "kajander", johon kuului pelkästään kokardi, ja sotilaan itse metsästä katkoma puukeppi ryssien huitomiseen.
      Maailman menoa
      5
      2296
    7. Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!

”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a
      Maailman menoa
      25
      1984
    8. Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään

"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s
      Yleistä autoilusta
      62
      1961
    9. Polttomoottoriauto on köyhän merkki

Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.
      Maailman menoa
      167
      1942
    10. Kaivattusi ominaistuoksu?

Itse vastaan juustonaksu 😅
      Ikävä
      93
      1348
    Aihe