Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Kahden työpaikan loukussa(ko)? Miten toimisin?

Optimistia

Kävin haastattelussa kahdessa paikassa ja saan toisesta paikasta tietää jo tällä viikolla, loppu viikosta, mutta toisesta luvattiin tieto vasta ensi viikolla. Nyt (olen kyllä liian optimistinen) mietinkin, että mikäli kävisikin niin, että saisin tällä viikolla puhelun jossa minut oltaisiin valittu ekaan paikkaan niin miten voisin pitkittää tai voisinko ylipäätään pitkittää asiaa niin, että saisin tietää tuon kakkos paikan tilanteen? Sillä ottaisin mielummin tuon kakkos (eli ensi viikolla ratkeavan paikan) paikan vastaan. Voiko pyytää jotakin miettimis aikaa tms.?

3

273

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • peeekele

      Jos olisit todellinen henkilö niin sanoisin: Luultavasti et saa kummastakaan joten voit olla huoleton.

      Mutta, eikö näiden provojen tasoa saa sitten mitenkään nostettua edes ihan vähän pikkuriikkisen KORKEAMMALLE TASOLLE? Palkatkaa yli 25 vuotiaita kirjoittmaaan näitä!

      • Alkup

        No voi anteeksi jos nyt kysyin neuvoa, ei ollut provo tämä!!! Ja loukkasin sinua kysymyksen optimismisuudellani sinua niin kovin!!! Anna minun olla positiivinen ja varautua etukäteen vaikka sitten noinkin ”hankalaan” tilanteeseen! Ja kyllä, on hyvinkin todennäköistä, että en saa kumpaakaan paikkaa ja sinä saat siitä hyvän mielen ja minä sitten tyydyn siihen ja jatkan työnhakua! Elä sinä edelleen ikävänä ihmisenä ja minä toivon etten koskaan tapaa sinua!


    • Toi8

      Voit hyvin sopia työpaikasta ensimmäisen kanssa ja jos saat sen mieluisimman niin ilmoitat ettet otakaan sitä ensimmäistä, ei sen kummempaa. Pitää ajatella omaa parastaan ja jättää kyynisyys sikseen. Ja jos olet jo aloittanut ensimmäisessä niin koeajalla sitten purat työsuhteen ja aloitat toisessa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2197
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2023
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1642
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1470
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1446
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1357
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1324
    8. 52
      1228
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1180
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe