Mun ihannenaiseni

Ensaahäntämielestäni

Vaikea on unohtaa tätä naista, koska hän vaan on niin täydellinen. Hänellä on yksi kauneimmista ja tarttuvimmista hymyistä, minkä oon ikinä nähnyt. Sitten ne silmät, oi. Hänellä on pitkä, todella maksu, oma tukka. Harvoin näkee niin kauniita hiuksia yhtään kenelläkään, varsinkaan aitoa omaa. Hän on melko pitkä nainen, oon aina tykännyt pitkistä naisista. Sit hänellä on niin hyvä kroppa ja kaunis tyyli. Vois sanoa et on täydellinen päästä varpaisiin. Sit sen luonne. Hän on mukava, hänen lähellä on helppo olla ja hänelle on helppo puhua. Hän on hauska ja hänellä on aivan ihana tarttuva nauru. Hän on hauska ja huumorintajuinen, nauraa mun jutuille. ;) Hän on sellainen, joka on aidosti hyvä ja ihana ihminen. Hän pohtii ja analysoi paljon asioita, on aika syvällinen, mäkin oon sellainen ja sekin on tehnyt muhun vaikutuksen. Hän todella on mun ihannenaiseni. Harmi vain, ettei meistä tuskin koskaan voi tulla mitään. Millainen on teidän ihannenaisenne?

10

3828

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihannenainen

      Missä päin maailmaa tällainen nainen 😍

      • Ensaahäntämielestäni

        Helsingistä löytyy hän.


    • Ihanpelle

      Unohdit mainita ett on onnellisesti naimisissa 😂

      • Ensaahäntämielestäni

        Ei ole naimississa, eikä edes parisuhteessa.


    • Aiettäonkomia

      Ketjun idealistan mainosmies on mun makuuni. Tollasen kainaloon kun pääsis. Moiskis!

    • jukkap9

      Minun ihannenaisellani on leveät lanteet,puolipitkät hienot hiukset, nätti kasvoiltaan, suudelmia janoavat täyteläiset huulet ja rouvakokoa muutamilla ylimääräisillä kiloilla, mutta odotan vieläkin luukussani

      • jukkap9

        Ei ole vieläkään löytynyt minun ihannenaista, vaikka kolme kuukautta olen eitsinyt treffeiltä?Missähän kaikki kauniit 155-175cm ja muodokkaat roturouvat ja neidit?Iänkään ei niin väliä, kunhan 20-55v väliltä ja mieluummin pirkanmaalta, mutta ehkä joku karannut kesäleskikin voisi tulla aina joskus käymään kahvilla. Luukkuuni voi kirjoittaa, en pure


    • Lähtölaukaus

      Hmm... Ikävä kyllä pääkaupunkiseudulla elää paljon velkaisia ihmisiä. Muualla vähemmän velattomia.

    • ihannenaiseni on lihava jolla on painoa reilusti yli 100 kiloa, ois kiva tavata sellainen

    • Tummahiu

      Sittenpä sellainen on tässä, nimittäin se yli 100 kilon painoinen nainen, mrkoukka.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3430
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2912
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2780
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2678
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      22
      2584
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2395
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      233
      1952
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1817
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      42
      1723
    10. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      153
      1582
    Aihe