Netti murskaa illuusiot

Somesorsii

20

301

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Naisasialooser11

      "Olen vastenmielisen ruma, ja ystäväni häpeävät minua eivätkä halua postata yhteiskuvia meistä."

      Hyvä Malla! Sinulla on realistinen käsitys omasta ulkonäöstäsi, olisipa kaltaisiasi naisia enemmänkin, vielä kun ymmärrät että sinulle kuuluu vastenmielisen ruma ja köyhä mies niin kaikkihan menee täydellisesti.

      Malla on kateellinen siitä, että kaverinsa ovat onnistuneet sitouttamaan YT-miehen ja perustamaan perheen, mutta hän ei. Hänellä on vain paskaduuninsa ja vuokraluukkunsa.

      • veljenpilaama

        Malka on siis siskosi?


      • veljenpilaama
        veljenpilaama kirjoitti:

        Malka on siis siskosi?

        Siis Malla.


      • veljenpilaama kirjoitti:

        Malka on siis siskosi?

        Ota ensin hirsi pois omasta silmästäsi, jotta näet ottaa Malkan pois toisen silmästä.


    • ggggffffdd

      bonuksena vielä vittumainen luonne

    • Iha nättihä tuo on, jos siis kuvan henkilö on Malla the Millenial.

      • 12121212121212

    • nettimurskaa

      Nuoret miehet tekee jopa itsemurhia noiden asioiden takia.

    • Somehan on vain jatkoa sille naisten feikkimaailmalle. Naiset oppivat feikkaamaan pienestä pitäen. Mihin oikeasti esim alle 25 tarvitsee meikkejä? Halutaan vain tehdä itsestään jotain muuta kuin on.

      Miehetkin ovat joutumassa tähän feikkimaailmaan puoliväkisin mukaan. Näilläkin palstoilla ihmetellään, miksi miesten kuvat ovat niin kamalia. Ottavat itsestää kuvia autossa, vessan peilin edessä, kalassa, kaljatuoppi kädessä jne.

    • bdfrdy

      Aivan totta. Todellisuus on karu ja sen näkeminen saa ihmisen useimmiten masentumaan. Nuo "mielenterveysammattilaisen" neuvot eivät oikein vakuuta. On varmaan juu itselle parempi, että työntää päänsä pensaaseen ja lakkaa havainnoimasta ympäristöään vaan eikö olisi parempi kohdata tosiasiat sen masennuksenkin uhalla. Siitä sitten joko selviää tai ei, mutta ainakin tiedostaa maailmasta paljon enemmän kuin kulkemalla laput silmillä. Some mahdollistaa itsensä vertailun muihin todella laajalla skaalalla ja on siksi lopulta vain hyväksi. Eihän yrityskään koskaan kehity, jos se ei benchmarkkaa itseään muihin alan toimijoihin nähden. Lopputulos voi tietysti joskus olla se, ettei toimintaa kannata enää jatkaa.

      • Naisasialooser11

        Ei mahdollista koska somessa kaikki on feikkiä. jos ei aio laput silmillä kulkea niin se pitää tehdä elävässä elämässä.


      • hfght
        Naisasialooser11 kirjoitti:

        Ei mahdollista koska somessa kaikki on feikkiä. jos ei aio laput silmillä kulkea niin se pitää tehdä elävässä elämässä.

        Some tekee vain todellisuuden näkyvämmäksi. Ei siellä mikään ole feikkiä sen enempää kuin "elävässä elämässäkään".


    • Pillujen--asiantuntija

      Tuskin malla tykkäisi samantaoisen ruman miehen kuvasta ja kuvista facebuukissa. Sen sijaan jos joku hunksi laittaa kuvaa ilman paitaa niin malla tykkää siitä heti ja tuijottaa sitä kuvaa seuraavat 3 tuntia.

      • kun.tiedät

        Teet siis itse niin?


    • Pillujen--asiantuntija

      Tyypillistä ätmin elämää kun ätmitkään ei saa tykkäyksiä facebuukissa. Ätmi ei silti masennu koska se ei auta mitään.

    • ÄtmiFacebookissa

      Hah, hah, mulla on facebook ja 2 ystävää. Kumpikin sukulaisia ja mua 20 vuotta vanhempia.
      Muutamia kaveriehdotuksia on facebookiin tullut, mut jokainen on ollu valeprofiili, en ole edes hyväksynyt kaveriksi, koska senhän jo näkee, että on valeprofiili.
      Profiili luotu vähän aikaa sitten, vähäpukeinen nainen, eikä kavereita ole koko profiilissa.
      Mä en paljon facebookia edes selaa, koska facebook on jo senverran vanha juttu, ettei sieltä oikeita kaveriehdotuksia saa, ne joita tulee on jotain feikki kavereita.
      Nämä, joilla on satoja ja jopa yli 1000 kaveria, eivät he millään pysty pitämään yhteyttä jokaiseen kaveriinsa, sehän on täysin mahdotonta.
      Tuskin kukaan enää hyväksyy kaveripyyntöjä, jos niitä lähettää jollekin naiselle.

    • Someonmyrkkyä

      Minulle on kaverittomana käynyt jo vuosia sitten selväksi, että some ei ole minun paikkani. Face tilinikin lopetin jo vuosia sitten. Facekin oli ja on kai edelleenkin vain ns kavereiden keräilyä tuntemattomistakin ja suuret kaverilistat sitten kertoo paremmasta ihmisestä. Itselläni oli muutama kaveri ja jos pyytelin joitain tuttuja kavereikseni pyyntöni yleensä torpattiin. No seurani kelpaamattomuus on tehty minulle jo kouluvuosina selväksi.
      Kun olet somessa täysin ilmaa kaikille ja sanomisistasi ei tykätä ei some ole silloin sinun paikka. Olin yksin somessa ja olen yksin normi elämässä. Sama asia. Yksi masennuspaikka vaan vähemmän.
      Sivustaseuraavana huomaa, että some on tiettyjen sisäpiiriläisten paikka. Kaikki ulkopuolinen näkyy olevan uhkaa. Ihmiset ovat vain kateellisia, katkeria ja riidanhaluisia. Some myrkyttää ihmisen. Keskustelupalstojakin lukemalla sen näkee hyvin. Riitaa, haukkumista, tappelua. Kuten täälläkin. Ihmiset on vaan täynnä patoutunutta vihaa, joten ei some taida olla kenellekään mikään hyvä paikka olla. Kasvottomana on helppo mollata. Live kontaktissa ei ja sopu sijaa antaa silloin.

    • Totuus-

      Se on rumilusten kohtalo ettei kukaan tykkää.

    • rrgergdsdwefwefw

      Koomista miten näihin artikkeleihin laitetaan aina kuvituskuvina hyvän näköisiä ihmisiä jos kuitenkin kyse rumista tai taviksista.
      Mutta eipähän tuo somessa esiintyvä epävarmuus ole ulkonäköön sidottu vaan kyllä ne ns. kauniitkin ihmiset voivat olla erittäin epävarmoja. jollei jopa epävarmempia kuin tavikset.

    • Viinamies--

      Laitin yhden bile kuvan faceen ja olen saanut 88 tykkäystä. 56 tykkäystä on naisilta. Laitin myös yhden kalastuskuvan itsestäni ja sain 40 tykkäystä joista 17 on naisia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      331
      11156
    2. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      73
      2391
    3. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      56
      2293
    4. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      35
      1964
    5. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      79
      1878
    6. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      165
      1870
    7. Mitä sitten ikinä teetkin

      Mun on aika mennä J mies. Olen ollut niin tyhmä. Kaikkea mukavaa elämääsi edelleen toivotan ja ihanaa elämän jatkoa. Mei
      Ikävä
      41
      1414
    8. Mies mistä oikein suutuit?

      Yhtäkkiä vaan häippäsit täältä... 😢
      Ikävä
      22
      1380
    9. Saanko selityksen?

      Mikä minus oli vialla? Ulkonäkö, teinkö jotain väärin, sanoinko jotain..? Haluisin vaa tietää :(
      Ikävä
      58
      1364
    10. Kun istuit

      vierelläni penkillä, olin hetken onnellinen. Se hetki kimaltelee mieleni sopukoissa ja valvottaa öisin. Salainen kaipau
      Ikävä
      58
      1359
    Aihe