Jatan grilli

tyytyväinenasiakas

Onko kyseinen grilli laittanut lapun luukulle pysyvästi ? Harmi kun oli niin hyvät ruuat.

23

3300

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Khghuj

Joo on se menny konkurssiin.

• Ilta-asiakas

Joo pitkään se kituuttelikin ongelmissa kuulemma. Harmi kyllä, niin mukava henkilökunta ja hyvät ruuat.

• Hissa

Konkurssiinhan sitä menee, jos ei laskuja maksa. Tuskin yllätyksenä tuli. Pitkään on kaupungilla jo odotettu tätä uutista. On ollu maksuongelmia jo pitkään.

• Nyt näkyy olevan uusi lappu ikkunassa: AVATAN PIAKOIN.
      Eipä kestäny kauaan, kun uusi (ent.?) avaa ovensa? Kunhan ei olisi vaan Syvitsyn kioskin pitäjä Lammi? Meinaan vaan kun samoja Scan burgereita myivät.
      Pianpa se nähdään.

• Roppari

Saman huomasin kauppareissulla. Vaihtuukohan nimi?

• Tieres

Rotchildin Kimmo varmaan.. paljonkoha se makso hedbergille, että käy niillä eikä esim ruokien puolesta Kemin parhaassa eli Aladdinissa.

Jatan konkkaa en ihmettele. Paskaa palvelua ja vuosi vuodelta vetisempiä ruokia. Hlökunta ei palvele vaan tuijottavat ja puhuvat yksityispuheluita.

• Uusi omistaja on sama kuin pizzeria Di Marella. Omistaa nyös Tornion keskusgrillin (yäk).
        No tulevaisuus näyttää.
        TV
        PPP Loossi 67

• Anne.Alapesu
        Tieres kirjoitti:

Rotchildin Kimmo varmaan.. paljonkoha se makso hedbergille, että käy niillä eikä esim ruokien puolesta Kemin parhaassa eli Aladdinissa.

Jatan konkkaa en ihmettele. Paskaa palvelua ja vuosi vuodelta vetisempiä ruokia. Hlökunta ei palvele vaan tuijottavat ja puhuvat yksityispuheluita.

"Rotchildin Kimmo varmaan.. "

Ei todellakaan Kimmo. Aivan sekoja kirjoittelet. Kuulin nimittäin varmoista tietolähteistä, että siihen tulee Donald Trumpin omistaman konsernin bekoniravintola, jossa myydään myös ranskalaisia perunoita sekä amerikkalaista pikaruokaa.

• Toiveenahyvääruokaa

Panisivat kasvisgrillin : ravintolan. Niistä on pula. Kyllä kävisin!

• Hähähähääh

"Panisivat". No en ainakaan sellaiseen syömään! 😂

• Nippe.Takatukka
        Hähähähääh kirjoitti:

"Panisivat". No en ainakaan sellaiseen syömään! 😂

""Panisivat". No en ainakaan sellaiseen syömään!"
        Ehkä vihdoinkin saadaan Kemiin homoravintola. Tätä on odotettu kuin kuuta nousevaa.

• jataeikä

jata on ollu hyvät ruuat esim makkaraherkku perunamuussilla oli mun suosikki sitä jään kaipaamaan jos se jata tosiaan on lopetettuja joku muu tulee tilalle hampurilaisia en oo siellä syönnyt ne syön hesellä jos niitä haluun kemissä syödä

• Iltapalanhakija

Jatan Burger auki ja ja perustaja Jatta vetämässä paikkaa , kyllä nyt homma toimii!

• Maammmuut

Jatta vaihtanu sitte ihonväriä ja kansalaisuutta..

• Johanssoni

Syökäätte kotona äläkääkä tuhlatko grilleihin rahojanne. Ostakaa terveellisempää ruokaa mitä tiiätte syövänne. Vaikka yritystoimintaa tarvitaankin, Niin osta eettisesti hyvää ruokaa ja pyydä kuitit aina!

• Jhkhj

Ei ollut kyllä itse jatan tekemä ruoka niin hyvää ku aiemmin on ollut. Kokeilin tänään ja oli niin kuivaa ruokaa että! Kyllä aiemmat työntekijät teki paljo parempaa ruokaa kun nyt tämä jatta itse.

• Iltapala

Kävin myös jatalla ja todella maistui hyvältä... mutta makuasioista voi aina keskustella

• Niinpäs-niin

Jotku tykkää aidoista kunnon hampurilaisista yms. Jotku Scan-burgereista, niitähänsaa myös Syväkankaan kioskillakin kuin Jattaltakin.

• Kemissä ei enää muuta kuin Scanin paskaa. eläkää siinä.

• ExDemari.nyk.lest

Miten niin. Kallen grillissä paikkakunnan omaa tuotantoa myös.

• Grilligrilli

Aika paljon on grilliskene ja yleensäkin makuvaatimukset muuttuneet Jatan kulta-ajoista. Eipä tuossa muuta taida kulta-ajoista olla jäljellä kuin Jatta, ja hänkin enemmänkin keulakuvana ja nostalgisten mielikuvien luojana. Onko edes osakkaana firmassa vai pelkkänä työntekijänä?

• Suvituul

Keulakuvakin tais nostaa kytkintä!

• Makkaraherkkuyök

Pakko sanoa, että mun makkaraherkku, se favorit, lähtee nyt muualle. Toista kertaa en enää erhdy.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      241
      2348
    2. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1838
    3. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      69
      1623
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      80
      1265
    5. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      63
      1164
    6. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      17
      1138
    7. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      16
      1028
    8. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      90
      1020
    9. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      42
      874
    10. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      70
      862
    Aihe