Ei jaksa enää

Monta.yksinäistä

Tällä iällä !! kun luin lehestä että avioparit eroavat yli 50- vuotiaina?? ja itse ole yli 50-vuotia poikamies. Onko tämä minun kohtalo "etu vai haitta"?? "etu" on siinä ettei tartte avioeroa tehdä ja laittaa mökkiä jakoon ja rahoja jakkaa olemattomista asioista.
Etu on vielä siinäkin ettei tartte tehä tiliä siitä mihin mennee vapaa-aikanaan.
Etu on siinäkin ettei maksaa elatusmaksuja.
1-haitta on: Ei oo kaveria kelle jutella naamatusten kahvipöyvässä aamuisin.
Miten sinulla yksinäinen nainen on ? oletko samaa mieltä ajatuksistani.

5

904

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • teepuujalka

Olen samaa mieltä. eli...On kurjaa, kun ei ole aamuista kahvipöytäseuraa, ei kenelle kertoa päivän mietteitä illalla. ei turvallista tuttua totuttua kumppania, ketä rakastella kun haluttaa, ei ketä halata viimeiseksi ennen unta.
      ihimise ikävä toise luo

• aitoriitta

Me ei aiota Jarin kanssa erota ikinä. Rakastan häntä yli kaiken. Vasta nyt olen sen todella tajunnut. Minulla on maailman paras mies. Sinä olet varmaan vaimollesi toiseksi paras mies maailmassa. Mutta paras on minun jarini. Miten ihmeessä onnistuisikaan saamaan hänet joskus.

• dddlh

Miten ihmeessä onnistuisikaan saamaan hänet joskus. ??

• Nainen50tarpeet

Juttuseura ja miehen kylkiluu puuttuvat elämästäni tällä hetkellä.
      Sosiaaliset ja sosio-emotionaaliset tarpeet ovat vajaita tällä hetkellä, mikä näkyy lyhyinä yöunina. Tosiaan miehen kylkiluu on naisen paras paikka (1 Moos. 2:22-23).

• Monta.yksinäistä

No ?? mitenkäs näin ! ette ole kirjoitelleet ajatuksianne lainkaan lisää.?
      Kävin tässä muutaman päivän kotimaan matkalla, lunta riitti moneen lähtöön ja kevät alkoi näkyä monessa muussakin kuin lämpötilan nousuna plussan puolelle.
      Kuinkas teillä? kevät kolkuttelee ja kesää odotellessa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      172
      1147
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      132
      867
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      84
      793
    4. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      738
    5. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      37
      561
    6. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      549
    7. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      296
      538
    8. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      216
      500
    9. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      50
      494
    10. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      45
      492
    Aihe