Pallien ajelu

sileät_pallit

Kuinka moni palstalainen ajelee säännöllisesti karvat pois palleista?

24

656

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Totuus-

Kyllä minä ajelen vaikka en pillua koskaan saa.

• Karvamies

Eihän tuollaista tee kukaan muu, kuin DarkFear.

• JuuretPois

Hahahah, mikset kisko kerralla juurineen karvoja pois, niin et tarvi ajella.

• hienoahienoa

Kannattaa ajella karvat palleista ja kullin juuresta. Kulli näyttää pidemmältä ja sileät pallit ovat kaikin tavoin mukavamman oloiset kuin karvapallerot. Niin ja nivuset sileiks myös.

• EdesUnissa

Ehkäpä se mukavuus jollekulle toiselle on lopulta suurempi tekijä kuin oma mukavuuden olo. Mutta ihan hyvä perustelu tuokin.

• N.velli

Ei tämä kiinnosta minua tippaakaan. Minua kiinnostaa enemmän kuinka moni palstagimma ajelee häpynsä ja kuka jättää kiitoradan.

• brunetti.koppelo

Ihanko siellä itse Naama Velli, eli Herra47 kirjoittelee?

Oijoi, täytyy tunnustaa, että olen ollut ihailijanne jo kauan! Olette todellakin miesten mies!

• pallitpuhtaaksi

Tuskin näillä pikkupojilla vielä karvoja edes kasvaa.

• paavinpallit

Kannattaa vetäistä vahaliuskalla karvat palleista, ei haittaa vaikka irtoisi koko pallit. Mitä pillua saamaton palleillakaan tekee.

• NahkaLähtiMukaaan

Hyvällä tuurilla irtoaa karvojen mukana pallista nahkaakin ja verta tulee sen jälkeen runsaasti.

• Näin on, pillu on homoille. 100% hetero!

• kärsi
        NahkaLähtiMukaaan kirjoitti:

Hyvällä tuurilla irtoaa karvojen mukana pallista nahkaakin ja verta tulee sen jälkeen runsaasti.

Auts.

• AndreaPirlo

Palstan sasikaljut ajelee pallikarvat ja liimaa ne erikeeperillä päähänsä.

• KirurgiKarvansiirtäjä

Kannattaa leikata ne karvat juurineen irti ja istuttaa kaljulle, niin jatkavat kasvuaan päässä.
        Niinhän niitä hiusten siirto operaatioitakin tehdään.

• miesten.keksintö
        KirurgiKarvansiirtäjä kirjoitti:

Kannattaa leikata ne karvat juurineen irti ja istuttaa kaljulle, niin jatkavat kasvuaan päässä.
        Niinhän niitä hiusten siirto operaatioitakin tehdään.

Siirto-operaatioita tehdään yleisimmin ns. hölmöläisten peitto -menetelmällä.

Tämä tarkoittaa sitä, että niskan hiusrajasta otetaan ihosiivuja karvatuppeineen. Nämä karvatupet istutetaan otsalle, pakenevaan hiusrajaan.

Eli kyseessä on tuttu tarina hölmöläisten peiton pidennyksestä. Otetaan toisesta päästä pois ja ommellaan toiseen päähän. Onhan se tietysti helpompaa piilottaa kalju takaraivo kuin otsa. Jasvattaa vaan kunnoon takatukan.

• johntravoltanserkku

On siinä pointtinsa. Kutina ja lemu kesäaikaan huomattavasti vähempänä..ja vielä bonuksena syystä tai toisesta johtuen vaimolle mieleisemmät .. :-) Senkummemmin en ala avaamaan asiaa,,totean vain että omasta mielestäni olen kyllä enemmänkin "saamapuolella"..

• vaikeehomma_

Miten saat ne pallikarvat sitten ajeltua?
        Minä olen saksilla vain koettanu saada lyhyeks, mut vaikeeta se on ja pelkään vielä leikkaavani joku päivä kivespussiin vekin. Ehdottomasti niitä kuitenkin joutuu leikkaamaan kun ei kehtaa mitään haikupalleja viedä toisen nenän alle.

• johntravoltanserkku
        vaikeehomma_ kirjoitti:

Miten saat ne pallikarvat sitten ajeltua?
        Minä olen saksilla vain koettanu saada lyhyeks, mut vaikeeta se on ja pelkään vielä leikkaavani joku päivä kivespussiin vekin. Ehdottomasti niitä kuitenkin joutuu leikkaamaan kun ei kehtaa mitään haikupalleja viedä toisen nenän alle.

Parinkympin sijoitus Philips Bodygroom trimmeriin kannattaa kyllä.

• PolishedMan

Mä ajelen/ajelutan kaikki alapään karvat pois. Anuksen ympärisö on tosi haastavaa ajella ite.

• En ajele muita paikkoja kuin naaman silloin tällöin. :D

Siinä on turha naisen alkaa vikomaan kun lippu on jo ostettu. :D

• tankotanssi

On sen verran uljas tanko että näkyy pöheikön keskeltäkin. En ajele.

• Pallin päällä kasvaa kirjovehka..

• Toinen palli on eteisessä, se on kirjava ja siitä voi nostaa kannen ylös. Karvoja ei siinäkään ole.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      145
      3116
    2. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      108
      2553
    3. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      51
      2541
    4. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      240
      2208
    5. Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä

"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä
      Maailman menoa
      479
      1866
    6. Mitkä on ne arvot?

Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu
      Sinkut
      249
      1826
    7. Missä näit kaivattusi

ekaa kertaa?
      Ikävä
      108
      1820
    8. Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.

Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j
      Kajaani
      9
      1664
    9. Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."

Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää
      Tanssii tähtien kanssa
      15
      1597
    10. R.I.P. Kristian Antila

Entinen huippumaalivahti ja -kiekkoilija menehtyi äkillisesti 44-vuotiaana. Kunnia muistolleen. https://www.iltalehti.fi
      Maailman menoa
      24
      1442
    Aihe