Vanhemman miehen kokemuksia nettitreffeiltä

Einoin

Minulla on ollut ilmoitus nyt Suomi 24 treffeillä noi kuukauden ja saldo ei ole mikään mairitteleva. Naama ei miellytä ja ikää on jo liikaa ( 48v). Yhtäään aloitusviestiäen ole lähettänyt.
0 viestiä 0 henkilölle lukee tilastoissa. Naisilta on tullut nyt 29 viestiä joista flirttejä on 12 ( flirtitkin tilastoituvat viesteiksi).
Ikää näillä on 38 - 61v. Ulkonäöltään tavallisia ja loput kuvattomia. ( kuvattomia noin puolet) Ei yhtäkään kiinnostavaa tapausta. Tätäkö se on teillä muillakin?

114

4303

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minttuli49

      Olisi hyvä nähdä ilmoituksesi mutta jos et kerro tarpeeksi itsestäsi etkä ollenkaan avaa persoonaasi ei ilmoituksesta saa sinusta minkään laista käsitystä. Hyvin usein miesten ilmoitukset ovat todella tylsiä ja persoonattomia ja se kertoo kuitenkin ilmoittajasta. Itse en innostu jos miehen kertoo olevansa: tavallinen, korostaa urheiluharrastuksia ja kuvat ovat sen suuntaisia, ei kerro mistä asioista on kiinnostunut ja millaista suhdetta hakee.

      • Tavisliikkuja

        Tuoko on naisen logiikka? Kertoo harrastuksista, mutta ei kiinnostuksista. Kuka hullu harrastaa, jos ei ole kiinnostunut. Osa naisista selvästi paheksuu liikuntaharrastuksia, ja osa taas sitä vaatii.


      • helppööo

        "millaista suhdetta hakee" kato Kiikarissa


    • M46Oulusta

      Tuota se on. Olen 46v ja Oulusta. Mulla oli profiili vajaan vuoden, välillä tosin oli taukoja. Tällä viikolla kyllästyin lopullisesti ja poistin profiilini.

      Kirjoittelin vuoden aikana kyllä paljon ja kävin treffeilläkin ehkä 15-20 naisen kanssa, mutta niistä ei tullut sen pitempiä suhteita.

      Yleensä aloitusviestit tulivat sellaisilta, joista en ollut itse kiinnostunut. Vastasin melkein kaikille siitä huolimatta. Lähetin itse aika vähän viestejä ja mitä tarkemmin yritin valita sopivan, sitä varmemmin naiselta ei tullut mitään vastausta takaisin. Kyllästyin siihen.

      Pitäköön tunkkinsa :-)

      • Kroketta

        Ihan samat kokemukset on itselläni keski-ikäisenä naisena. Kiinnostavat eivät vastaa, joten viestit ja treffit rajoittuvat niihin miehiin, jotka lähestyvät itse. Lopulta tapaaminen on yleensä todistanut vain sen ettei jatkoa seuraa. Siirryin siis livemaailmaan. Suosittelen samaa teille.


      • rookke
        Kroketta kirjoitti:

        Ihan samat kokemukset on itselläni keski-ikäisenä naisena. Kiinnostavat eivät vastaa, joten viestit ja treffit rajoittuvat niihin miehiin, jotka lähestyvät itse. Lopulta tapaaminen on yleensä todistanut vain sen ettei jatkoa seuraa. Siirryin siis livemaailmaan. Suosittelen samaa teille.

        Parin illan viestittelyn jälkeen ne muutamat mukavatkin miehet paljastuu ei niin kivoiksi. Sitä alkuunsa lopetettavaa seksinvonkaajaa onkin sitten moninkertainen määrä. Poistuin palvelusta ja keskityn muuhun elämään.


      • Exdeittailia
        rookke kirjoitti:

        Parin illan viestittelyn jälkeen ne muutamat mukavatkin miehet paljastuu ei niin kivoiksi. Sitä alkuunsa lopetettavaa seksinvonkaajaa onkin sitten moninkertainen määrä. Poistuin palvelusta ja keskityn muuhun elämään.

        Sitten tämän kaltainen mies joka ei ole seksinvonkaaja ei saa naisten kanssa minkäänlaista keskustelua aikaiseksi, ei naisia kiinnosta, pyydä siinä sitten toista treffeille. Poistuin palvelusta.


      • Kysymysmerkki-ätmi

        Jos edes yrität vähänkään seksin suuntaiseen, niin sinulla on mielessä vain se seksi ja saat heti lemput. Jos et yritä, niin olet homo ja saat lemput.
        Mitä siis pitäisi tehdä?


    • onko.näin

      Käsitin että 29 naista on siis tehnyt aloitteen? Se on paljon. Miehethän yleensä valittaa ettei saa viestejä.

      • 280218

        Aloittaja varmaan odottaa viestiä kuvan kauniilta. Nuo 29 viestiä jotka tullut olivat ulkonäöltään tavallisia tai kuvattomia.


      • 1säpappa
        280218 kirjoitti:

        Aloittaja varmaan odottaa viestiä kuvan kauniilta. Nuo 29 viestiä jotka tullut olivat ulkonäöltään tavallisia tai kuvattomia.

        Tietysti keski-ikäisen ruman miehen pitäisi saada paljon enemmän flirttejä nuorilta kaunottarilta panematta itse tikkkua ristiin :D


      • 19318
        1säpappa kirjoitti:

        Tietysti keski-ikäisen ruman miehen pitäisi saada paljon enemmän flirttejä nuorilta kaunottarilta panematta itse tikkkua ristiin :D

        Taitaa lehmätkin lentää ennen kuin tuollainen päivä koittaa :))


      • pitkätukka-68
        19318 kirjoitti:

        Taitaa lehmätkin lentää ennen kuin tuollainen päivä koittaa :))

        Niin no... onhan tuolla taivaalla se kuu (ruotsin sana ko = lehmä, lausutaan [ku:]).


      • TavisN
        1säpappa kirjoitti:

        Tietysti keski-ikäisen ruman miehen pitäisi saada paljon enemmän flirttejä nuorilta kaunottarilta panematta itse tikkkua ristiin :D

        Juurikin näin :) jos ajatus oli, että laitanpa profiilin, odottelen tovin ja kerään kermat kakusta niin pieleen mäni.


    • esimerkkimallia

      Yleensäkin tämä Valtion Päämiehen toivotus olisi kai toivottava, että miehellä pitäisi olla noin 30-vuotta nuorempi nainen vaimona, Saulin esimerkkinä.

      • voisuaukko

        "ikää on jo liikaa (48) " joo on se liikaa 20v. tytälle.
        ja 38v. on vanhat


      • hgaskhgusia

        Jos kolmekasi nainen on valmis lastentekoon ja perheen perustamiseen, niin siitä vain. Yleensä yli kolmekymppiset naiset eivät ole lastenteosta kiinnostuneita, ja sen takia luokitellaan vanhoiksi kurpiksi.
        Vain lastentekoon valmis nainen ei ole kurppa. Ikään katsomatta. Jos 40 nainen on valmis lastentekoon, on sellainen ihan kelpo.
        Lastentekoon ja perheen perustamiseen valmiita ja halukkaita nyt vain kun ovat noin 25 naiset, niin sen takia niitä siis katsotaan ja arvotetaan ylemmäs.


      • Minäkövaantätämieltä
        hgaskhgusia kirjoitti:

        Jos kolmekasi nainen on valmis lastentekoon ja perheen perustamiseen, niin siitä vain. Yleensä yli kolmekymppiset naiset eivät ole lastenteosta kiinnostuneita, ja sen takia luokitellaan vanhoiksi kurpiksi.
        Vain lastentekoon valmis nainen ei ole kurppa. Ikään katsomatta. Jos 40 nainen on valmis lastentekoon, on sellainen ihan kelpo.
        Lastentekoon ja perheen perustamiseen valmiita ja halukkaita nyt vain kun ovat noin 25 naiset, niin sen takia niitä siis katsotaan ja arvotetaan ylemmäs.

        Aika vähissä ne 25 vuotiaat taitaa olla jotka haluavat lastensa isäksi 48 vuotiaan papparaisen.


      • Paapapapaapa
        Minäkövaantätämieltä kirjoitti:

        Aika vähissä ne 25 vuotiaat taitaa olla jotka haluavat lastensa isäksi 48 vuotiaan papparaisen.

        Papallahan on omat lapset jo isoja tai hän on jo isoisä...


      • pitkätukka-68
        Paapapapaapa kirjoitti:

        Papallahan on omat lapset jo isoja tai hän on jo isoisä...

        Ja minähän en ole mikään papparainen. Tytärkin on vasta 13v.


      • hasghaiuguhgsjkhkj

        48 ei ole papparainen.Yleensä raha asiansa kuntoon saanut, omakotitalo, autot, veneet, kesämökit, ja kaikki maksettuina. Toiset mällää velkarahalla, toiset jo omillaan.
        Jokainen voi toki itse päättää, jos on aika jo luovuttaa. Naiset mummoutuvatkin aika nuorina.


      • Hohoj

        40v ja täytyisi vielä kiinnostua lastenteosta?! Ei helkkarissa! Haluan nauttia elämästä jo enkä elää työleirillä.


      • näinsevaanon_
        hasghaiuguhgsjkhkj kirjoitti:

        48 ei ole papparainen.Yleensä raha asiansa kuntoon saanut, omakotitalo, autot, veneet, kesämökit, ja kaikki maksettuina. Toiset mällää velkarahalla, toiset jo omillaan.
        Jokainen voi toki itse päättää, jos on aika jo luovuttaa. Naiset mummoutuvatkin aika nuorina.

        40 miehet on jo pappaikäsiä, oli lapsenlapsia tai ei. Tuossa iässähän ne lerppuongelmatkin alkaa.


      • fhkahfiawig
        näinsevaanon_ kirjoitti:

        40 miehet on jo pappaikäsiä, oli lapsenlapsia tai ei. Tuossa iässähän ne lerppuongelmatkin alkaa.

        Ehkä joillain tupakoitsijoilla lerppuongelmat joo


      • pitkätukka-68
        fhkahfiawig kirjoitti:

        Ehkä joillain tupakoitsijoilla lerppuongelmat joo

        Ei oo kyllä minkäänlaisia lerppuviitteitä edes.


      • Ei.lerpukkaa
        hasghaiuguhgsjkhkj kirjoitti:

        48 ei ole papparainen.Yleensä raha asiansa kuntoon saanut, omakotitalo, autot, veneet, kesämökit, ja kaikki maksettuina. Toiset mällää velkarahalla, toiset jo omillaan.
        Jokainen voi toki itse päättää, jos on aika jo luovuttaa. Naiset mummoutuvatkin aika nuorina.

        48v on kyllä.jo papparainen,kun tarjolla nuoria ja elinvoimaisia miehiä..eikä auta vaikka papsuilla olisi talo ym .maksettu.Lösähtänyt pallomaha kiitos ei! Miksi miehet luovuttavat ulkonäkönsä suhteen ja lerppaantuvat jo 40v?? Sitten ihmetellään,kun ketään ei löydy?Hei haloo!!


      • herkkupeppuirmeli
        hasghaiuguhgsjkhkj kirjoitti:

        48 ei ole papparainen.Yleensä raha asiansa kuntoon saanut, omakotitalo, autot, veneet, kesämökit, ja kaikki maksettuina. Toiset mällää velkarahalla, toiset jo omillaan.
        Jokainen voi toki itse päättää, jos on aika jo luovuttaa. Naiset mummoutuvatkin aika nuorina.

        Neljäkasi ei kyllä ole ihan vielä papparainen, jos on pitänyt kroppansa hyvässä kunnossa ja hiukset päässä. Sen ikäisellä on vielä toivoa nuoremmista, hoikista ja kauniista naisista, jos on lisäksi kivasti varakas eli pystyy tarjoamaan nuorempaa miestä leveämmän elämän. Miinuksena on todennäköinen exä ja lapset. Itse en ole kuitenkaan kiinnostunut kovin paljon vanhemmista miehistä, elävässä elämässä /-5 vuotta on osoittautunut rajaksi.


      • Mummunen
        pitkätukka-68 kirjoitti:

        Ja minähän en ole mikään papparainen. Tytärkin on vasta 13v.

        Kuopikseni sai juuri kutsunnat armeijaan, vaikka olen sinua 5v. nuorempi. Tästä syystä jotkut näkevät sinut papparaisena.


      • Netistä68

        Minulla on ihan päinvastainen kokemus. Tapasin lähes 7 v sitten ja edelleen ollaan onnellisesti yhdessä. Älä luovuta, tarvitsee vain löytyä se yksi match... Toki myös livenä kannattaa seuraa etsiä :) Tsemppiä, et ole papparainen!


    • Minäkövaintätämieltä

      Asiaa auttaisi varmaan, jos olisit itse aktiivinen ja laittaisit niitä viestejä.

      • Jotakinkaipaisinminäkin

        Ei se auta yhtään. Ei niihin tule vastausta. Siksi poistinkin profiilini viikko sitten. Ehti olla puolisen vuotta kuvalla ja ilman. Vika on naisissa: huonoja en huoli ja hyviä en saa. Vika on siis naisissa kuten tuosta selvisi.


      • ettäsillee
        Jotakinkaipaisinminäkin kirjoitti:

        Ei se auta yhtään. Ei niihin tule vastausta. Siksi poistinkin profiilini viikko sitten. Ehti olla puolisen vuotta kuvalla ja ilman. Vika on naisissa: huonoja en huoli ja hyviä en saa. Vika on siis naisissa kuten tuosta selvisi.

        "huonoja en huoli ja hyviä en saa. "

        Ja kun nainen ajattelee näin niin vika onkin naisen "nirsoudessa"...


      • Miksisenäinmenee
        Jotakinkaipaisinminäkin kirjoitti:

        Ei se auta yhtään. Ei niihin tule vastausta. Siksi poistinkin profiilini viikko sitten. Ehti olla puolisen vuotta kuvalla ja ilman. Vika on naisissa: huonoja en huoli ja hyviä en saa. Vika on siis naisissa kuten tuosta selvisi.

        Miten se voi olla, että ei yhtään viestiä, vaikka puoli vuotta oli profiili...

        Minulla oli kuvaton profiili pari kuukautta ilman kuvausta, ikää alle 50, ja satoja viestejä...


      • Siksinäinmenee
        Miksisenäinmenee kirjoitti:

        Miten se voi olla, että ei yhtään viestiä, vaikka puoli vuotta oli profiili...

        Minulla oli kuvaton profiili pari kuukautta ilman kuvausta, ikää alle 50, ja satoja viestejä...

        Kirjoittaja on mitä ilmeisimmin nainen. Tämä osoittaa sen, että erityisesti omat mitat kannattaa antaa tunnollisesti. Niillä on suuri merkitys tutustumisen alun käynnistämiseen, vaikka ei lopulta se ainut ratkaiseva tekijä.


    • Trefnet

      Olen 47-v nainen, ja muutamia kuukausia olin tuolla treffit24:ssä. Sain paljon viestejä 30-50-vuotiailta miehiltä. Laitoin paljon myös viestejä itse. Profiilini oli kuvaton ja hyvin vähän tekstiä profiilissa. Kävin treffeillä noin kymmenen kertaa. En löytänyt netistä miesystävää, hän löytyi toisaalta.

      • Nuorimmaiseksi

        Tuskinpa noista nuoremmista miehistä oli monikaan kiinnostunut pitemmästä suhteesta. Olet saanut ilmeisesti eniten viestejä kuitenkin itseäsi vanhemmilta, jätit vain mainitsematta. Jos vain reilusti nuoremmat kiinnostivat, lopputulos ei ole yllättävä. Olet hoikka urheileva nainen, siksi kiinnostuneita paljon, ilman kuvaakin. Parempaa arvausta en keksi, tai olet tarjonnut seksiä.


      • Trefnet
        Nuorimmaiseksi kirjoitti:

        Tuskinpa noista nuoremmista miehistä oli monikaan kiinnostunut pitemmästä suhteesta. Olet saanut ilmeisesti eniten viestejä kuitenkin itseäsi vanhemmilta, jätit vain mainitsematta. Jos vain reilusti nuoremmat kiinnostivat, lopputulos ei ole yllättävä. Olet hoikka urheileva nainen, siksi kiinnostuneita paljon, ilman kuvaakin. Parempaa arvausta en keksi, tai olet tarjonnut seksiä.

        Olin hakemassa parisuhdetta. Itse laitoin ikähaitariksi muistaakseni 44-50, koska halusin suunnilleen ikäiseni miehen. En treffannut yhtään alle nelikymppistä, koska en haluaisi niin nuorta miestä. Olen hoikka, 50kg, ja kai kauniskin, kun jokainen pyysi treffeille kuvan saatuaan. En todellakaan tarjonnut seksiä.


      • 280218
        Nuorimmaiseksi kirjoitti:

        Tuskinpa noista nuoremmista miehistä oli monikaan kiinnostunut pitemmästä suhteesta. Olet saanut ilmeisesti eniten viestejä kuitenkin itseäsi vanhemmilta, jätit vain mainitsematta. Jos vain reilusti nuoremmat kiinnostivat, lopputulos ei ole yllättävä. Olet hoikka urheileva nainen, siksi kiinnostuneita paljon, ilman kuvaakin. Parempaa arvausta en keksi, tai olet tarjonnut seksiä.

        Yksikin kiinnostunut riittää, jos haaremin haluaa niin siihen tarvitaan useampi. Parisuhteeseen vain yksi ja ainoa.


      • pitkätukka-68
        280218 kirjoitti:

        Yksikin kiinnostunut riittää, jos haaremin haluaa niin siihen tarvitaan useampi. Parisuhteeseen vain yksi ja ainoa.

        Juuri näin. Nää jotka vaativat kymmeniä viestejä taitavat kaivata vain itsetunnonkohotusta.

        Mulla oli joskus pitkän aikaa kuvallinen profiili johon ei paljon vastauksia tullut (lähinnä näitä venäläisiä kalasteluprofiileja), mutta kun sitten tuli yks, niin seurusteluhan siitä alkoi. Eikä ollut mikään turha nainen.


    • imperfekti1

      Kyllähän treffeille ainakin naisena pääsee, mutta ei niistä mitään jatkoja seuraa. Jäin viime vuonna pois nettipalveluista, joissa olin kirjautuneena puolisen vuotta. Ne kiinnostavimmat miehet kun asuivat ihan eri puolella Suomea. Olisivat kyllä halunneet soitella ja tavatakin, mutta en näe mitään mieltä ihastua ihmiseen satojen km takaa ja näillä jokaisella oli vahvasti oma elämä siellä. Kuten minulla täällä.
      Jotenkin kohtalon ivaa, kun noin meni.

    • bokotti-

      Ei oikein minkäänlaisia vastauksia puoleen vuoteen, näköjään kaikki hakemani kaltaiset naiset on talviunilla, kaikki varattuja tms. Nyt on sitten maaliskuussa pari vastausta tullut, mutta lähes kaikki enne ja nyt vastanneista hakee tupakoimatonta ja juoda kyllä saa, on mennyt vähän väärinpäin naisten vaatimukset,juoppo saa olla, kunhan ei tupakoi? Nyt, kun aurinko taas alkaa lämmittää, niin lähden muutenkin maaseudun rauhaan ja palaan syksyllä katsomaan, jos joku huolisi ja lempi leiskuisi pitkän kylmän talven. Viime vuonna laitoin,että voi vastata koko kesän sähköpostiini, vastailen kyllä, mutta en viihdy kaupungin hälinässä kesällä,kun muuta ei ole, kuin tapahtumia ja terasseja, ihmiset on tekopirteitä, sitä voi olla myös talvella, silloinkin saa hymyillä naisetkin. Sain siis viime keväänä heinäkuuhun asti ihanilta naisilta viestejä ja vastailin kaikille netin välityksellä?Miten minun kävi? Kun syksyllä tulin kaupunkiin ja aloin kysellä treffeille, niin eipä naiset ollutkaan halukkaita seurusteleen ja 3-4 kysyi vielä, että kuka olen ja miksi viestitän? No,kun kesällä niin halusivat,että viestitän,tavataan ja katsotaan, jos romanssia olisi luvassa ja yhteistä aikaa, kun on synkkää ja pimeää, niin on ihana olla jonkun turvallisen ja tutun kanssa, käydä kävelemässä, viettää yhteistä aikaa vaikka elokuvia katsomalla, syödä yhdessä ja halailla samalla pitkistä suudelmista nauttien,niin himotkin ja halut voi vahingossa tulla, mutta ei sitten kukaan ollut kiinnostunut seurastani, joku vaivoin viitsi vastailla kerran tai kaksi? Ja, aina valittelivat työkiireitä tai joku oli tulossa viikonloppuna kylään, kun ehdotin jotain. Mutta, nyt yritän edelleen löytää sen ihanan rouvakoon plus naisen vai oliko L tai XL kokoinen, iän ei niin väliä, sehän on vain numeroita, mutta kuitenkin haen aikuisikäistä n.25-55v ja 155-175cm hymysuuta, ei siis suu väärinpäin olevaa kyllästynyttä ja pitkät hiukset naisella suotavaa, tittelien ei ole väliä, eikä statuksen, kun vaan on ihana ja suloinen

      • KuumaBuuma

        Hmmmm... etsit 25 vuotiasta sedän kanssa leikkimään, mutta äitinkin käy. Jos ja kun ikä on vaan numeroita niin jos venyttäisit sitä vielä 10 v niin isoäitikin pääsisi kisaan mukaan.
        Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa, ne hämmästyttää, kummastuttaa....


      • Haisuliinit

        Tupakka haisee pahalle, eikä kyllä innosta kiihkeisiin suudelmiin. Pitää olla samanlainen tupruttaja naisenkin, niin sitten onnistuu homma. Savu nousee kummankin savupiiusta...


      • Kylmäkipu

        Bokotti, olisiko nainen sinulle sitten varalla olevaksi, kenen kanssa olla yhdessä vaan talvella? Kesäisin kun viihdyt jo yksikseen maalla...ei yksikään nainen tahtoo olla silloin tällöin tavatavana, silloin tällöin halailtavana, pussailtavana. Naisena haluaisin huomiota, myös antaa huomiota...mutta oletko siihen valmis?


      • bokotti-
        KuumaBuuma kirjoitti:

        Hmmmm... etsit 25 vuotiasta sedän kanssa leikkimään, mutta äitinkin käy. Jos ja kun ikä on vaan numeroita niin jos venyttäisit sitä vielä 10 v niin isoäitikin pääsisi kisaan mukaan.
        Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa, ne hämmästyttää, kummastuttaa....

        Kyllä käy minulle,jos isoäiti on nuorekas 40-55v, eikä mummumuotia lyhyillä kiharoillaan, reitevä,leveät lanteet ja nätti


      • bokotti-
        Haisuliinit kirjoitti:

        Tupakka haisee pahalle, eikä kyllä innosta kiihkeisiin suudelmiin. Pitää olla samanlainen tupruttaja naisenkin, niin sitten onnistuu homma. Savu nousee kummankin savupiiusta...

        Vai tupakka haisee kamalalle ja ei halua suudella? Mutta kaljan ja elähtäneen viinan haju ja kännisen miehen suudelmat onkin mahtavia? En siis etsi alkoholin kanssa leikkivää naista, mieluummin saa polttaa, kuin juoda, mutta niitäkin naisia on harvassa


      • bokotti-
        Kylmäkipu kirjoitti:

        Bokotti, olisiko nainen sinulle sitten varalla olevaksi, kenen kanssa olla yhdessä vaan talvella? Kesäisin kun viihdyt jo yksikseen maalla...ei yksikään nainen tahtoo olla silloin tällöin tavatavana, silloin tällöin halailtavana, pussailtavana. Naisena haluaisin huomiota, myös antaa huomiota...mutta oletko siihen valmis?

        En nyt sitä tarkoittanut,että ollaan koko kesä erillään, mutta ei joka päivä. Minulla on vain kesällä mahdollisuus oleilla maalla ja tehdä remonttihommia, olla järvellä ym. Niin, en ehdi kestitä vieraita tai naista, joka on tottunut vain olemaan kaupungissakin, kun maalla joutuu tekemään muutakin, kuin aurinkoa ottaan ja juhlimaan.


    • khhkjhkjhk

      Tuohan on todella hyvä saldo..
      Jotain sellaista sinussa on, että kiinnostat naisia..

      • pettynytdettimies

        Tuo on miehelle paljon. Itse en saanut yhtäkään viestiä vaikka tein aloitteita kymmenittäin. En yhtäkään.


      • Eikiitox
        pettynytdettimies kirjoitti:

        Tuo on miehelle paljon. Itse en saanut yhtäkään viestiä vaikka tein aloitteita kymmenittäin. En yhtäkään.

        Teitkö aloitteita itsesi ikäisille vai nuoremmille? Sen ymmärrän, jos ei vastata viesteihin, jotka tulevat huomattavasti vanhemmilta, kuin ikätoive. Esim kolmikymppinen ei välttämättä kiinnostu lähes viisikymppisestä, tai edes nelikymppisestä.


    • Syksy_saa_vaan_minä_en

      Aloittajalla selvästikin epärealistiset odotukset. Flirtit poisluettuna 17 viestiä kuukaudessa ja vielä kehtaa kitistä...
      Lieneekö jonkinlainen ennätys, mutta itse olen roikkunut S24treffipalstalla muistaakseni ainakin 6 vuotta ja tänä aikana saanut viestejä enintään 4-5 henkilöltä, enkä niiltäkään paria enemmän. Viimeksi tuli viesti toissa vuonna, sen jälkeen on ollut hiljaisempaa ;-) Itse lähettämiini en tietenkää ole saanut keneltäkään vastausta.
      Niin, ja ikää tällä hetkellä 60v. Että tämmönen tapaus ;-)

    • Noinmennyt

      Noin se on mennyt. Yhteyksiä muutamat ottavat, mutta ei juuri mitään yhtäläisyyksiä keskinäisissä toiveissa. Muuatamia kiinnostavan tuntuisia löytyy, mutta heillä vaatimukset kohtuuttomia. Ei taida kunnostaan huolehtiva mies naisia kiinnostaa, kun kilot pysyvät ilmeisesti liian alhaisina. Edellisestä kirjoittaneesta jo varmaan puoli vuotta, itse en enää jaksa yrittää. Sopivia tuntuu olevan luonnossa paljon enemmän kuin nettisivujen tarjonnassa. Mutta suuri osa heistäkin varmasti varattuja ja harva uskaltaa julkisilla paikoilla aloittaa keskusteluja. Helpointa olisi kohdata samoissa harrastuksissa, mutta nekin enimmäkseen miesvaltaisia. Vanhemmista miehistä kiinnostuvat lähinnä vain vielä vanhemmat paikallaan viihtyvät naiset.

      • KunVainJokuAloittaisi

        Edes sanomalla moi ja hymyllä saa ihmeitä aikaan. Itse olisin kyllä otettu 😊.


      • Moisullekin
        KunVainJokuAloittaisi kirjoitti:

        Edes sanomalla moi ja hymyllä saa ihmeitä aikaan. Itse olisin kyllä otettu 😊.

        Kannattaa muuten sanoa se moi, jokaisen, eikä vaan odottaa sitä muilta. Oma parisuhteeni alkoi just niin että sanoin vaan moi...


      • Dani-el-Arab
        Moisullekin kirjoitti:

        Kannattaa muuten sanoa se moi, jokaisen, eikä vaan odottaa sitä muilta. Oma parisuhteeni alkoi just niin että sanoin vaan moi...

        Se Daniel Arab Moi oli Kenian Stalin, Mao ja Hitler samassa henkilössä. Siksipä en sanokaan koskaan Moi enkä vastaa moittelijoille. Seurustelkoon niitten Moin kannattajien kanssa.


    • kuvittelijatjatotuus

      Haaa kuvittelet siis olevasi jokin lahja suomen naisille. Kuvittelit että kaikki haluaa sinut. Voi aasinpää vanha ukko uikuttaa.

    • hiljaahyvätuleepi

      Olen varmaan poikkeus, sillä nuorempi mies alkoi kirjoitella kanssani ja se ei loppunut kuvanikaan saamiseen. Ajatukset ja kiinnostukset kulkevat hyvin yhteen, mutta mitää kiirettä tässä ei pidetä. Tapaamisia on mietitty lähipäiville.
      Tämä mies on ihan muuta kuin valtaosa nettipalstan miehistä, jotka alkavat ehdottaa seksiä ensimmäisissä riveissä. Olen lopettanut kirjoittelun saman tien. Mielestäni seksistä on turha edes puhuakaan ennen kuin tuntee toisen kunnolla.

      • rotoyou7

        Oot kai ajatellut sitä mahdollisuutta että mies on pelimies joka kokemuksen myötä on tajunnut ettei kannata heti käydä pääasiaan eli seksiin vaan kiertäen ja kaartaen kunnes saalis on saatu kiikkiin, sitten vasta sänkypuuhiin ja uutta saalista etsimään.


      • peiliinkatsomisenaika
        rotoyou7 kirjoitti:

        Oot kai ajatellut sitä mahdollisuutta että mies on pelimies joka kokemuksen myötä on tajunnut ettei kannata heti käydä pääasiaan eli seksiin vaan kiertäen ja kaartaen kunnes saalis on saatu kiikkiin, sitten vasta sänkypuuhiin ja uutta saalista etsimään.

        Tuo on sinun toimintatapasi. On myös miehiä, jotka haluavat tutustua naiseen kunnolla ennen seksin tuloa kuvioon. Ja ellei nainen innosta riittävästi, niin seksiä ei tule ollenkaan. Kyse on lopultakin ihmisten arvostuksesta, samoin itsekunnioituksesta; ei anna itsestään mitään, ellei todella halua.


    • nirsosäkki

      ei sulla ukko ole kokemuksia, jos 0 viestiä 0 henkilölle

    • torpeedo5

      Tuohan on julmetun paljon, jos et ole vielä viestejäkään lähettänyt.
      Kuitenkin et liene tunnistaneen, että mikä prosentti noista on täysiä huijareita, kun eihän sekään ala ilman viestejä onnistu. Paikalliset puhelinmyyjät asialla.

      • bua-ha-haa

        Ne on nåitä:
        "Etsin elämänkumppania minulle. Haluan luoda perheen. Löysin profiilisi. Jos olet yksin, voit kirjoittaa sähköpostiini: [email protected] niin tutustumme toisiamme paremmin. Hyvää jatkoa iltaa."


    • Kyllä.Mutta.mutta

      On pakko kommentoida. Itse olen liki viisikymppinen mies ja kuvallisella profiililla liikkeellä. Viestejä ja flirttejä tulee jatkuvasti. Nyt ilmoitus ollut noin kuukauden ja liki 40 naista on tehnyt aloitteen. Valtaosa kylläkin flirttejä. Selviä googlen kääntäjällä tehtyjä feikkejä ollut 5. Kyllä naiset siis ovat ihan kiitettävällä tavalla aktiivisia. En ole ikävä kyllä naisten aktiivisuudesta huolimatta kohdannut yhtäkään kiinnostavaa tapausta, joten odotellaan ja odotellaan ... Täytyisi varmaan itse ottaa toisenlainen strategia ja alkaa lähestyä suurta joukkoa naisia ja herätellä heidän kiinnostustaan. Minuun yhteyttä ottaneet naiset ovat 40-55vuotaita. Kun ei vaan kiinnosta niin ei kiinnosta. Kuvattomia profiileja paljon ja kuten kerroin suurin osa pelkkiä flirttejä. Muutamia viestejä olen takaisinpäin lähettänyt.

      • MissOMG

        Minkälaisia naisia itse lähestyisit? Ikärajat? Ulkomuoto? Muut speksit?


      • pitkätukka-68

        Kuvattoman pitäisi olla todella kiinnostava tekstiltään, pelkkiä flirttejä en edes noteerais.
        Mutta eipä ole kyllä edes profiilia missään nyt.


      • Kyllä.Mutta.mutta
        MissOMG kirjoitti:

        Minkälaisia naisia itse lähestyisit? Ikärajat? Ulkomuoto? Muut speksit?

        Itse lähestyisin noin 37 - 45 v lapsettomia naisia. Ulkomuoto toissijaista. Itsekin lapseton joten kumppani myös lapseton.


      • TavisN
        Kyllä.Mutta.mutta kirjoitti:

        Itse lähestyisin noin 37 - 45 v lapsettomia naisia. Ulkomuoto toissijaista. Itsekin lapseton joten kumppani myös lapseton.

        Ehkä toiveesi ei ole realistinen. Yhteydenotoista joita olet saannut voimme todeta, että alle 40 vuotiaat eivät ole sinusta kiinnostuneita. Lapsettomuus myös rajoittaa aika paljon tarjontaa. Tuon ikäisillä niitä suurimmalla osalla on ja vielä sen ikäisiä, että kotona asuvat.


      • Niinh
        Kyllä.Mutta.mutta kirjoitti:

        Itse lähestyisin noin 37 - 45 v lapsettomia naisia. Ulkomuoto toissijaista. Itsekin lapseton joten kumppani myös lapseton.

        37-vuotiasta ei kiinnosta lähes viisikymppinen....


      • Minäkövaintätämieltä
        Niinh kirjoitti:

        37-vuotiasta ei kiinnosta lähes viisikymppinen....

        Kyllä hänkin herää todellisuuteen muutaman kuukauden päästä, kun on aikansa odotellut.


      • buahhhaaahhaaa
        TavisN kirjoitti:

        Ehkä toiveesi ei ole realistinen. Yhteydenotoista joita olet saannut voimme todeta, että alle 40 vuotiaat eivät ole sinusta kiinnostuneita. Lapsettomuus myös rajoittaa aika paljon tarjontaa. Tuon ikäisillä niitä suurimmalla osalla on ja vielä sen ikäisiä, että kotona asuvat.

        Kommentoi katketa tavisnainen joka ei saa treffeiltä yhtäkään varteenotettavaa miesehdokasta.


      • TavisN
        buahhhaaahhaaa kirjoitti:

        Kommentoi katketa tavisnainen joka ei saa treffeiltä yhtäkään varteenotettavaa miesehdokasta.

        Erehdyit. Treffeillä olen käynyt , mutta jatkon suhteen ongelmaksi on muodostunut miehen ajatusmaailma. Luuseria, katkeraa, lapasta tai muuten vaan perästä vedettävää en halua. Sinäkin kommentistasi päätellen kuulut heihin. Itselläni ei ole tarvetta kommentoida viesteihin epäkohteliaasti. Tuntemattomallekin voi olla ystävällinen. Ymmärsit varmaan, että tuo tavisN voi pitää sisällään ihan jotain muuta kuin ulkonäön.


      • pariutuminen
        Niinh kirjoitti:

        37-vuotiasta ei kiinnosta lähes viisikymppinen....

        Heh. Tuon ikäiselle on aivan norminainen ja tuleva lasten äiti noin 28-vuotias.
        Vanhemmilla on sitten isommatkin ikäerot jo yleisiä. (Yleisempää kuin homoliitot. )


    • suhdetarviiaikaa

      Miten 45 miehillä voi olla vielä alaikäisiä lapsia? Pahimmillaan eka liitosta aikuiset lapset ja sitten nuoremman naisen kanssa hädin tuskin kouluuikäisiä tai alakoululaisia, joita kuskataan harrastuksiin ja vietetään lomat yhdessä. Jospa maltatte odottaa, kunnes lapset ovat isoja ja sitten haette naista. Yhtälö on aivan liian kankea; kuka moderni nainen joustaa suhteessa miehen kahden entisen vaimon ja useamman naisen kanssa lapsia siittäneen miehen kanssa rajallisine aikatauluineen.
      Ja muuten, moni on jo ukin ikäinen lähellä 50v, ei enää pienten lasten isä.

      • Nohei-

        Tottakai monilla 45-ikäisillä on alaikäisiä lapsia, kun lapsia saadaan myös kolmikymppisinä.


      • lispetti77

        On kyllä hankalaa alkaa suhdetta miehen kanssa, jos on vielä pikku lapsia tuossa vaiheessa, kun omat lapset ovat jo muuttaneet pois.


      • Hannan.sisarenlapsi
        Nohei- kirjoitti:

        Tottakai monilla 45-ikäisillä on alaikäisiä lapsia, kun lapsia saadaan myös kolmikymppisinä.

        Tätini sai viimeisen lapsensa 47 -vuotiaana. Eikä tuo ole mikään ennätys.


      • pariutuminen

        Nykyisin useammin 45-vuotias jossei vanhempikin hakee lapsilleen sitä ensimmäistä äitiä. 25% miehistä on aloittamassa ensimmäisen parisuhteen tulevien lasten kera.


      • hehheh
        pariutuminen kirjoitti:

        Nykyisin useammin 45-vuotias jossei vanhempikin hakee lapsilleen sitä ensimmäistä äitiä. 25% miehistä on aloittamassa ensimmäisen parisuhteen tulevien lasten kera.

        No ilmankos onkin sitten niin paljon katkeria pappoja hakemassa sitä mitä ei enää voi saada, se juna kun meni jo aikoja sitten.


      • pariutuminen
        hehheh kirjoitti:

        No ilmankos onkin sitten niin paljon katkeria pappoja hakemassa sitä mitä ei enää voi saada, se juna kun meni jo aikoja sitten.

        Kyllä moni löytää sen parin 55 vuoden ikään mennessä, ettei tarvitse vuosikymmeniä odottaa pappaikään.


      • yli40v.onpappa
        pariutuminen kirjoitti:

        Kyllä moni löytää sen parin 55 vuoden ikään mennessä, ettei tarvitse vuosikymmeniä odottaa pappaikään.

        Useimmat löytää sen 35v mennessä.


    • LiianRumaMies

      Olen painanut noin 500 tykkäystä mutta kukan ei ole vastannut.

    • sitäTätä

      Palstan pitäisi toimia kuten marketin osastot ja hyllyt ! Tietty löytyy tietystä paikasta ei sitä viitti koko hyllystöä selata . Näin nykyaika on muokannut sen mitä haluamme puolin ja toisin , etsiminen koetaan turhauttavaksi .

    • yhdetjäljet

      Olen kirjoitellut suunnilleen ikäisesi miehen kanssa pari kuukautta, tavattu on kerran. Puhuttavaa riitti myös kasvotusten ja hyvä fiilis jäi. Mikään pakko ei ole solmia mitään suhdetta, hiljakseen mennään ja tutustutaan.
      Kun on ollut vuosia sinkkuna, tavallaan kasvaa kynnys ryhtyä mihinkään. He, jotka ovat aina uudessa suhteessa aiemman päätyttyä, ovat ilmeisesti haku päällä koko ajan tai sitten vaan ovat parisuhdeihmisiä.
      Sinkkuna olemisessa on puolensakin, säästyy pettymyksiltä, jos toinen ei ollutkaan tarkoitettu minulle tai minä hänelle.

    • juupasjuuu

      Aloittaja puhuu täyttä paskaa. Jos mies saisi viestejä naisilta niin ei kirjoittelisi siitä tällä palstalla vaan seurustelisi onnellisena. Suomi24 tavis naiset on todella nirsoja ja 90 % niistä naisista ei vastaa kenellekkään koska ne haluaa sellaisen komean pitkän top 10 miehen. Olen katsellut naisten profiileja ja 40 v naisilla on järjestäen toiveena urheilullinen mies vaikka nainen on itse lihava sohvaperuna.

      • Vastapainoa

        Taitaa naiset hakea vastakohtiaan monessakin mielessä. Itse haen hoikkana urheilua harrastavana samantyyppistä naista, mutta nämä 'sopivat' hakevatkin huomattavasti itseään pidempiä ja tukevampia. Kiinnostuneet ovat vanhempia 'kehonrakentajia'.


    • Kyllähän tuo on miehelle jo hyvä saldo; tietysti vähän voi suhteuttaa sen mukaan onko henkilö Kainuun Moisiovaaralta vai Helsingin Kalliosta.

      Sanoisin että jos noin paljon on kiinnostusta niin aika hyvällä prosentilla tulee vastauksia jos itse on aloitteellinen. Itselläni taisi tulla pari viestiä puolen vuoden aikaan mutta kun kun viestitteli itse niin tuollaisiin hiukan aikaa käytettyihin aloitusviesteihin tuli hyvällä prosentilla vastauksia.
      Oma mutu kyllä on että persoonallisella aloitusviestillä on helpompi erottua kuin profiililla.

    • guuguu

      Mulle yksi mies kertoi, ettei s24-treffeillä ollut kiinnostavia naisia, joitten kanssa olisi halunnut kirjoitella. Jospa olikin niin päin, ettei saanut vastauksia.

      • Kiltti.ikä-ätmi

        On siellä muutamia oikeinkin kiinnostavia naisia, mutta eivät vain halua edes kirjoitella kanssani. Useimmat näkyvät roikkuvan palstalla vuodesta toiseen, jotkut vaihtavat nimimerkkiäkin välillä. Tarkoitus ei siis olekaan tutustua kehenkään vaan pönkittää heikkoa itsetuntoaan mittaamalla suosiotaan jatkuvasti. Valitettavasti olen itse joutunut tämän kokemaan ns kantapään kautta enkä enää edes yritä ottaa itse yhteyttä kehenkään.
        Minuun on ottanut yhteyttä vain omaishoitajaa etsivät tai jonkun toisen yllytyksestä piloillaan kutalehtavat. Sekä ne alle viisi feikkiprofiilia Venäjältä tai muualta huonosti Googlella käännettyine viesteineen.


      • Liiankokiltti
        Kiltti.ikä-ätmi kirjoitti:

        On siellä muutamia oikeinkin kiinnostavia naisia, mutta eivät vain halua edes kirjoitella kanssani. Useimmat näkyvät roikkuvan palstalla vuodesta toiseen, jotkut vaihtavat nimimerkkiäkin välillä. Tarkoitus ei siis olekaan tutustua kehenkään vaan pönkittää heikkoa itsetuntoaan mittaamalla suosiotaan jatkuvasti. Valitettavasti olen itse joutunut tämän kokemaan ns kantapään kautta enkä enää edes yritä ottaa itse yhteyttä kehenkään.
        Minuun on ottanut yhteyttä vain omaishoitajaa etsivät tai jonkun toisen yllytyksestä piloillaan kutalehtavat. Sekä ne alle viisi feikkiprofiilia Venäjältä tai muualta huonosti Googlella käännettyine viesteineen.

        Kuinka voi olla mahdollista? Suuri osa kiinnostavimmista naisista on ollut palvelussa jo 5-10 vuotta. Kiinnostavimmilla tarkoitan heitä, joilla on profiilien perusteella yhteisiä kiinnostuksia ja ominaisuuksia. Tämäkään ei riitä, koska vastauksia ei ole tullut, ehkä ei muillekaan. Vain harvoilla on kuva, joten sillä ei kiinnostukseen vaikutusta, ainakaan alkuvaiheessa. Ilmeisesti heillä on joitakin salaisia toiveita, joita eivät mainita. Tai palveluun on luotu houkutuksesksi valeprofiileja erityyppisille etsijöille. Harvoin tulee enää uusia houkuttelevia profiileja tällaiselle keskiarvoisista mitoista poikkeavalle.


    • mitrtzu

      48v täyttänyt mies voisi ihan rehdisti hakea ikäistään seuraa, tahtoo vaan olla, että nuoremmat kiinnostaa, niin ei oma vanheneminen näytä niin pahalta.
      Kyllä vaan moni tuossa iässä on jo mummu tai pappa, mieluummin niin kuin alaikäisiä lapsia vielä huomioitavana.
      Jos itselläni on 47v-iässä kaikki lapset jo täyttäneet 18v ja asuvat muualla, niin ei niin kivaa miestä voi olla, että alan viettää vapaita miehen ja hänen pienten lastensa kanssa. Näitäkin treffiehdotuksia on tullut eli lähdettäisi porukalla viihtymään.
      Samanlainen elämäntilanne olisi hyvä juttu, ettei mene liian vaikeaksi jo alkutaipaleella.

      • pariutuminen

        Äly ja väläys. Lopussahan kerrot syyn, miksi haetaan lapsetonta ja nuorempaa kumppania. Moni ei ole mennyt epäkypsänä tekemään niitä lapsia ja lisäksi hyvä olla suhteesssa tarpeellinen ikäero toimiakseen.


      • eimitäänjärkee
        pariutuminen kirjoitti:

        Äly ja väläys. Lopussahan kerrot syyn, miksi haetaan lapsetonta ja nuorempaa kumppania. Moni ei ole mennyt epäkypsänä tekemään niitä lapsia ja lisäksi hyvä olla suhteesssa tarpeellinen ikäero toimiakseen.

        Miksi ihmeessä suuri ikäero toimis jotenkin paremmin kun se että ollaan suunnilleen samanikäsiä ja elämänkokemuksia eletty samoina aikakausina?
        Jos suuri ikäero on tärkeää niin kai sullekin sitten kelpais 10-20 vuotta vanhempi nainen jolla samanlainen elämäntilanne?


      • pariutuminen
        eimitäänjärkee kirjoitti:

        Miksi ihmeessä suuri ikäero toimis jotenkin paremmin kun se että ollaan suunnilleen samanikäsiä ja elämänkokemuksia eletty samoina aikakausina?
        Jos suuri ikäero on tärkeää niin kai sullekin sitten kelpais 10-20 vuotta vanhempi nainen jolla samanlainen elämäntilanne?

        Kyllä tuolla edellä tuntui tarkoittavan perheen perustamista, joka on yleistä n. 45-vuotiailla miehillä, jossei naisillakin hieman aiemmin.
        Ei varmaan kannata ensimmäiseksi turvautua ns. eronneisiin. Lisäksi heillä saattaa olla jo omia lapsiakin.


      • 45useinjopappojakin
        pariutuminen kirjoitti:

        Kyllä tuolla edellä tuntui tarkoittavan perheen perustamista, joka on yleistä n. 45-vuotiailla miehillä, jossei naisillakin hieman aiemmin.
        Ei varmaan kannata ensimmäiseksi turvautua ns. eronneisiin. Lisäksi heillä saattaa olla jo omia lapsiakin.

        Eipä se nyt kovin yleistä ole, yleensä se juna on siinä vaiheessa jo miehilläkin menny. Vaikeeta on jos meinaa löytää perheen perustamiseen jonkun vähintään 10 vuotta nuoremman jolla ei saa olla edes ennestään lapsia. Lisäksi tuon ikäisilläkin voi olla jo ongelmia tulla raskaaksi. Tietysti jos mikä tahansa käy (joka ei ole kelvannut oman ikäisille miehille), niin saattaa olla vielä hiukan toivoa.


      • pariutuminen
        45useinjopappojakin kirjoitti:

        Eipä se nyt kovin yleistä ole, yleensä se juna on siinä vaiheessa jo miehilläkin menny. Vaikeeta on jos meinaa löytää perheen perustamiseen jonkun vähintään 10 vuotta nuoremman jolla ei saa olla edes ennestään lapsia. Lisäksi tuon ikäisilläkin voi olla jo ongelmia tulla raskaaksi. Tietysti jos mikä tahansa käy (joka ei ole kelvannut oman ikäisille miehille), niin saattaa olla vielä hiukan toivoa.

        Ei ole tuntunut olleen vaikeaa 25 %:lle miehistä, jotka pariutuvat 45 vuoden ikähaarukassa vartuttuaan.
        Miehillä parisuhteet nousee korkeimmilleen noin 55 vuotiaana.
        Naisilla samassa iässä eronneena tai muutoin odottaa yksinäisyys, kun yksinäisten määrä kasvaa lopullisesti huippuunsa.


      • mikätutkimus
        pariutuminen kirjoitti:

        Ei ole tuntunut olleen vaikeaa 25 %:lle miehistä, jotka pariutuvat 45 vuoden ikähaarukassa vartuttuaan.
        Miehillä parisuhteet nousee korkeimmilleen noin 55 vuotiaana.
        Naisilla samassa iässä eronneena tai muutoin odottaa yksinäisyys, kun yksinäisten määrä kasvaa lopullisesti huippuunsa.

        Tuskin monetkaan niistä itseään yli 5 vuotta nuorempien kanssa.
        Naiset on kai harvemmin yhtä epätoivoisia, ja ovat mieluummin yksin jollei sopivanlaista löydy.


      • iinezzz
        pariutuminen kirjoitti:

        Äly ja väläys. Lopussahan kerrot syyn, miksi haetaan lapsetonta ja nuorempaa kumppania. Moni ei ole mennyt epäkypsänä tekemään niitä lapsia ja lisäksi hyvä olla suhteesssa tarpeellinen ikäero toimiakseen.

        Mitä ihmettä. Millä tavalla ikäero pelastaa suhteen? Eli 15v vanhemman naisen kanssa suhde olisi varmistettu loppuiäksi?
        Jos miehellä ei ole lapset tehtyinä 40 ikävuoteen mennessä, niin ei kannata enää yrittää. 50v- iässä on usein jo lapsenlapsia ja pitäisi muistaa sekin, että lapset kärsivät iäkkäistä vanhemmista. Olepa vanhempainillassa mukana ja muut voisivat olla lapsiasi.


      • pariutuminen
        iinezzz kirjoitti:

        Mitä ihmettä. Millä tavalla ikäero pelastaa suhteen? Eli 15v vanhemman naisen kanssa suhde olisi varmistettu loppuiäksi?
        Jos miehellä ei ole lapset tehtyinä 40 ikävuoteen mennessä, niin ei kannata enää yrittää. 50v- iässä on usein jo lapsenlapsia ja pitäisi muistaa sekin, että lapset kärsivät iäkkäistä vanhemmista. Olepa vanhempainillassa mukana ja muut voisivat olla lapsiasi.

        Eniten ihmetyttää lapsettomien avioparien määrä, kun kaivaa Helsingin tilastot esiin ja lapsettomien avioparien määrä hipoa 40 %:a niin ei siinä kyllä mitään lopullista ole tehtynä. Eli ei ole hätää liika lapsista vielä 50 vuotiaanakaan.


    • Huikauheeta

      Paljon on liikkeellä niitä toisen kierroksen isukkeja, joilla on ensimmäisen liiton lapset aikuisia ja sitten se pikku Petteri tai pikku Pirkko siitä toisesta kariutuneesta liitosta. Tässä on yleensä nuorempi nainen napannut vanhemman miehen, kun biologinen kello on jo tikittänyt vinhaa vauhtia. Kumppaniksi käy jo melkein kuka vaan, kunhan haluaa tehdä lapsen. Yhteishuoltajuudella sitten mennään, niin kauan kun Petteri on 18 ja isukki on sitten jo 70 vuotias. Ei kyllä inspiroi alkaa suhteeseen miehen kanssa, joka huoltaa vielä vaippaikäistä kirkuvaa taaperoa. Siinä pyörii isukin oma pikku Petteri ja omat lapsenlapset samassa sekamelskassa. Tästä uhrautuvaisuudesta kyllä voisi myöntää jo jonkin vuoden Isä mitalin tai palkinnon !

    • Tuohan on loistava saldo . Olet reilusti keskivartoa suositumpi. Millaista suosiota oikein itse odotat?

    • huiolkoon

      En todellakaan halua miestä, joka olisi itseäni yli 5v vanhempi. Tai lapsia aiemmasta liitosta, joillakin useamman kuin yhden naisen kanssa. Siinähän olisi valmiina sekametelisoppa, kun mies maksaa elareita ja käy juhlissa jälkikasvunsa luona ja pakolliset iskäviikonloput huolehtii. Mikä siinä olisi uuden naisen roolina.. Ehei, vapaita ja lapsettomia miehiä on tarjolla, joten keskittykää te lapsia hankkineet miehet huolehtimaan niistä tärkeimmistä.

      • flhoju50

        huiolkoon
        9.4.2018 19:11
        En todellakaan halua miestä, joka olisi itseäni yli 5v vanhempi.

        Hui olkoon, minkäslainen nainen hui sitten on ja minkä ikäinen, pituus, paino? 5 vuoden ikäero ei ole vielä mitään ellet ole sitten alaikäinen.
        Urheileva 5 vuotta sua vanhempi mies saattais antaa sulle pakit koska oot liian raihnainen, voisko näin käydä? Ootko niin hyväkuntoinen kaikinpuolin ettei 5 vuotta vanhempi mies mitenkään voisi ylittää sua kaikilla osa-alueilla?


    • Mirabe

      Minun piti laittaa tänne ola aloitus, mutta kirjoitan tähän viestiketjuun,
      sillä sivuaa aihetta.

      Tässä 47-vuotias nainen ihmettelee, miten jo nelikymppiset kiinnostavan ikäiset miehet näyttävät raihnaisista.
      Ihan tavallisen miehen kuvasta saa sellaisen vaikutelman, että juopottelu ja huonot elämäntavat ovat suuressa roolissa elämässä.
      Mielelläni ottaisin hyvässä kunnossa olevan ikätoverin tai vanhemman. Mistä näitä löytyy?
      Hyvät miehet pitäkää itsestänne parempaa huolta, jos haluatte vastaavanlaisen naiset.

      Tässä 45 iässä hyväkuntoisia ja terveellisesti eläviä naisia on enemmän. He ovat ennemmän ilman parisuhdetta kuin tyytyvät mieheen, joka ei arvosta omaa terveyttään.

      • lla53

        47v nainen, miksi puhut 40,stä miehistä, ei ne sua edes vilkaise. Jotkut yli 55v naiset vielä parempia, 40,nen mies myös haaveena.


      • hakuhaitari

        Kai sieltä joku 55 vuotta ikäinen löytyy, kun laajennat hakualuetta. Ilmansuunnan voi valita vapaasti. Samahan koskee kaikkia nuorempia naisiakin, kun turvonneilta näyttävät kuin pannukakut joko ruumiiltaan tai ajatuksiltaan.


      • Mirabe
        lla53 kirjoitti:

        47v nainen, miksi puhut 40,stä miehistä, ei ne sua edes vilkaise. Jotkut yli 55v naiset vielä parempia, 40,nen mies myös haaveena.

        Pointti ei ole ikä, vaan elämäntavat. Saako sillä lisäarvoa, jos 40-vuotiaat päihteidenkäyttäjät vilkuilee?

        Jos katsot ikäluokkia vielä vanhempaan päin, niin sielä naisia on paljon enemmän. Missä iäkkäät miehet ovat, jos kuitenkin syntyvyys on liki 50/50? Se on se juopottelu ja muut huonot elämäntavat, joita jo keski-ikäisellä miehellä on runsaasti.
        Sitä se miesten ”raskaan työn tekeminen” on.

        Turha täällä urputtaa, jos ei kenellekään kelpaa. Huolehtikaa itsestänne.


      • pariutuminen
        Mirabe kirjoitti:

        Pointti ei ole ikä, vaan elämäntavat. Saako sillä lisäarvoa, jos 40-vuotiaat päihteidenkäyttäjät vilkuilee?

        Jos katsot ikäluokkia vielä vanhempaan päin, niin sielä naisia on paljon enemmän. Missä iäkkäät miehet ovat, jos kuitenkin syntyvyys on liki 50/50? Se on se juopottelu ja muut huonot elämäntavat, joita jo keski-ikäisellä miehellä on runsaasti.
        Sitä se miesten ”raskaan työn tekeminen” on.

        Turha täällä urputtaa, jos ei kenellekään kelpaa. Huolehtikaa itsestänne.

        Kerrottu täälläkin toki kunhan tilastoja vilkuilet. Ikäluokkaa vanhemmat miehet ovat suhteessa vihdoinkin ja samanikäisiä naisia loputtomasti lisääntyen mm. eronneina. Yksinäisyys on vanhenevien naisten osa.
        Juuri samanlaiselta kuvaamaltasi luonteineen se vanhenevien naisten massa näyttää. ..


      • MissOMG

        Mitä pahaa vanhemmat naiset ovat sinulle tehneet, kun jatkuvasti laulat tuota samaa laulua? Säälittävää urputusta.


      • 40ffkgkh
        Mirabe kirjoitti:

        Pointti ei ole ikä, vaan elämäntavat. Saako sillä lisäarvoa, jos 40-vuotiaat päihteidenkäyttäjät vilkuilee?

        Jos katsot ikäluokkia vielä vanhempaan päin, niin sielä naisia on paljon enemmän. Missä iäkkäät miehet ovat, jos kuitenkin syntyvyys on liki 50/50? Se on se juopottelu ja muut huonot elämäntavat, joita jo keski-ikäisellä miehellä on runsaasti.
        Sitä se miesten ”raskaan työn tekeminen” on.

        Turha täällä urputtaa, jos ei kenellekään kelpaa. Huolehtikaa itsestänne.

        Pointti ei ole ikä mutta itsepä sanoit sinä 47v 4kymppisiä kiinnostavan ikäisiksi. Eikö yli 50v olisi sopivampi vaihtoehto.


      • Mirabe
        40ffkgkh kirjoitti:

        Pointti ei ole ikä mutta itsepä sanoit sinä 47v 4kymppisiä kiinnostavan ikäisiksi. Eikö yli 50v olisi sopivampi vaihtoehto.

        Kirjoitin ”Mielelläni ottaisin hyvässä kunnossa olevan ikätoverin tai vanhemman. Mistä näitä löytyy?”

        Selaappa ylöspäin.

        Tämä miespopulaatio alkoholisoituu varhain, niin yli 50 vuotiaana miehiä on elossa entistä vähemmän. Ja jos sinä (tai muu tekstini lukija ) et kuulu näiden alkoholisoitujen joukkoon, niin nosta hattua itsellesi. Tuskin täällä kukaan toivoo, että oma sisko tai omien lasten äiti ottaa puolisokseen juopon.

        Lopettakaa miehet alkoholin kanssa läträäminen jo terveyssyistä.


    • sushie

      Totta, moni 40v mies on jo ukkoontunut. Vaikkei olisi ennättänyt kasvattaa keskivartaloa, niin olemus on ryhditön ja iho tupakan haalistama. Hampaat vailla hoitoa ja usein mielenterveys oireilee. On verenpainelääkitystä ja mielialaa tasaavaa.
      Samaa ikää olevat naiset huolehtivat itsestään.

      • ephäjy

        Huonokuntoisia naisiakin löytyy tietenkin myös aika lailla kuten miehiä myös.
        Minä oon 54v mies ja kovassa kunnossa, kuntoilen, voimailen.
        En polta, omat hyvät hampaat, hyvä iho, ei pisamia, ei luomia, ei finnejä, ei viinaa, ei läskiä, ei mielenterveysoireita, hierojaa en ole koskaan tarvinnut ym. ym.

        https://www.ess.fi/uutiset/kotimaa/2015/01/19/testaa-lihaskuntosi-ja-tarkasta-tasta-millaisessa-kunnossa-olet

        Tämän jutun luin juuri ja tein sitten samantien yläraajojen toistotestin, siis punnerruksia. Kuvittelin tekeväni helposti 30 punnerrusta puolessa minuutissa mutta 28 sain vain tehtyä. Joidenkin naisten suosimaa lankutusta en ymmärrä, siinä asennossa pystyisi olla vaikka tunnin jos haluaisi, onko siitä liikkeestä tosissaan mitään hyötyä?


    • Nalad

      Entäs jos olet nainen 50 , hoikka, hyvässä fyysisessä ja psyykisessä kunnossa ja haluaisit vielä seurustella, ihastua, rakastua....forget it. Olen roikkunut muutamilla saiteilla nyt parisen kuukautta ja vaikka tykkäyksiä/flirttejä on tullut, ei homma ole edennyt minnekään. Ja kyse ei todellakaan ole oman aktiivisuuden puutteesta, ymmärrän sen, että jos jotain haluaa on pakko antaakin. Muutamat treffit olen käynyt - toisen kuva oli ilmeisesti vuodelta 1986 jonne myös puheen muodostaminen oli jäänyt, toinen oli rivakassa nousuhumalassa saavuttuaan treffipaikalle puolisen tuntia myöhässä. En ole turhantarkka tai ylinirso, mutta johonkin se raja on vedettävä. Vaihdan suosiolla punttisalivermeet kävelysauvoihin ja juoksukengät rollaattoriin, pitäkää tunkkinne :)

      • neversay

        Sama tilanne. Nuoremmat miehet kyllä kiinnostuivat tai sitten 10v vanhemmat. Omaa ikäluokkaa edustavat eivät. En kyllä haluakaan miestä, jolla vielä n.10-vuotiaita lapsia.
        Kyllä tähän omaan olemiseen tottuu. Nyt voi suunnitella lomamatkaa ja varailla lippuja kesän tapahtumiin. Niissä on ihan oma fiilis käydä yksinkin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      41
      2184
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      50
      1714
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      35
      1537
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      42
      1508
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1456
    6. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1450
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      3
      1417
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1351
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      4
      1275
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      7
      1243
    Aihe