Yksin ei voi käydä leffassa

ATM_yksin

Sain äidiltä viisi Finnkinon leffalippua joululahjaksi jotta vähän aktivoituisin mutta yhtään elokuvaa en ole käynyt katsomassa kun ei sinne kehtaa yksin mennä ja naista tai edes kavereita ei ole. Ne menee kohta vanhaksi ne liput :(

14

259

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gdfgfdgfdg

Kyllä teatterissa kehtaa käydä yksin, itse olen käynyt monesti yksin. Ei siellä kukaan sua katso tuomitsevasti..

• viinamies

Kannattaa juoda viinaa ja käydä yökerhoissa bailaamassa. Kun bailaustaidot on kunnossa voi hurmata jonkun naisen ja hänet voi sitten pyytää mukaan leffaan.

• ATM_yksin

Ei naisia sillä saa jos menee yksin baariin kuin mikäkin autisti.

• Käy vain katsomassa. Jos olet Stadissa niin ei muuta kuin Finnkinon Tennariin. Tennispalatsissa on vara valita 14 teatterisalia. Monessa muussakin paikassa on ilmeisesti vara valita saleissa ja leffoissa. Itse kävin Stadissa yhtenä talvena melkein joka viikonloppu Tennarissa. Mahtavia leffaelämyksiä. Kannattaa kokea yksin, jos ei seuraa saa. Suosittelen Finnkinon teattereihin heti tänä viikonloppuna menemistä! :)

• elokuvavietettä

Niin ja jos yksin on menossa teatteriin, niin matkan varrella voi löytää kaverin joka tulisi myös katsomaan elokuvan.

• Kokkelin_Kivettäjä

MIksi ihmeessä et kehtaa mennä yksin?

Parhaat elokuvat kannattaa nauttia parhaassa mahdollisessa seurassa eli itsensä kanssa. :)

• Mene vaan leffaan vaikka sitten yksinäsi, ei siitä kukaan mitään negatiivista ajattele.

Yksin olen minäkin huomenna menossa katsomaan Hevireissua.

Ainakaan minä en ole huomannut, että kukaan minua mulkoilee kun yksinäni leffasaliin saapastelen.

Kerran muuten olin ihan ypöyksin kun menin katsomaan Spiderman kakkosta. Koko näytökseen ei tullut ketään muuta, yksinäni istuin sitten 200 paikkaisessa leffasalissa. Sillä kertaa ei ainakaan kukaan päässyt ajattelemaan mitään negatiivista yksinolostani:D

• Nnnnnnnm

Kyllä leffassa kehtaa yksin käydä.
      Mene päivällä. On väljää.
      Ryhdistäydy mies.

• Fyihggh

Päivisin leffassa käy vain ätmit ja useimmiten yksinään. Nähty on.

• Minä käyn 90%sti yksin leffassa. Aina jos vain on tiedossa erityisen kiinnostava leffa, menen yksin, koska silloin elokuvasta saa eniten irti. Kumppanin, ystävän tai lapsen kanssa elokuviin mentäessä on pakko ottaa huomioon toisen elokuvamaku ja usein järjestää leffan alkuun ja loppuun oheistoimintaa. Se ei ikinä ole _vain_elokuvissakäynti ja siksi paljon työläämpi vaihtoehto, vaikkakin mukava välillä sekin.

• Mitä parempi leffa sen mieluummmin sen katsoo itsekseen. Jos sulla on joku messissä joudut kuitenkin sitä jotenkin huomioimaan ja vähintäänkin se vie tilaa jomman kumman puolen käsinojalta. Kun menet yksin saat nassuttaa kaikki karkitkin ihan itse.

• Yksin voi toki käydä, mutta kaksin se on kieltämättä aivan erilailla mukava harrastus.

• Mene sellaiseen teatteriin, missä on paikkoja seinään asti, eli käytävä vain yhdellä puolella salia.

Laita elokuviin lähtiessäsi yllesi toppatakki ja sen päälle joku pidempi takki. Ota vielä hattu päähäsi ja peruukki mukaasi, jos sinulla sellainen sattuu olemaan.

Elokuvateatterissa valitset kaksi paikkaa rivin perältä seinän vierestä. Paikalle päästyäsi pakkaat takeista, hatusta ja mahdollisesta peruukista itsellesi morsiamen reunimmaiselle paikalle ja istut itse sen viereen.

Yritä päästä saliin ensimmäisenä, sillä paikkojen etsimishässäkässä kukaan ei huomaa sinun rakentavan itsellesi morsianta.

Kun valot sitten sammuvat, voit kateellisten kiusaksi muiskutella pitkiä suudelmia toppatakkimorsiamesi kanssa, ja vaikka harrastaa seksiä hänen kanssaan. Kädetyksen simulointi ainakin on hyvin helppo toteuttaa uskottavasti.

Johtuen paikkojen sijainnista rivinperällä, joudut luultavasti poistumaan salista viimeisten joukossa, mutta siitä ei ole haittaa. Voit käyttää sen ajan intohimoiseen halailuun ja suuteluun morsiosi kanssa.

Mukavaa leffailtaa.

• yksinleffassa

Jos menen kaverin kanssa, niin mulla on leffakaveri, mutta joudun katsomaan sellaista leffaa jota en halua/jaksa katsella. Siksi käyn leffassa mieluiten yksin. Eihän leffassa ees voi jutella kaverin kanssa, jaetaan ehkä popparit ja siinä se on.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      73
      4396
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      33
      2501
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      40
      2314
    4. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      20
      1807
    5. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      1672
    6. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      25
      1542
    7. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      81
      1536
    8. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      148
      1331
    9. Mietin tässä T....

Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..
      Suhteet
      22
      1243
    10. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      90
      1145
    Aihe