Hakis luonnossa pissikseltä

SemiATM

Eilen sattui jännä yhteen sattuma. Kävin kaupassa ja noin 16 vuotias pissis tuli kysymään kaupan ulkopuolella hakisinko siideriä ja röökiä hänelle. Ei oikeestaan vähempää voinut asia kiinnostaa ja juteltiin tytön kanssa ja sanoin läpällä, jos maksaa luonnossa niin haen. Ei olisi uskonut, mutta vastasi myöntävästi. Hain sitten valkosta mallua askin ja 6 omenasiideriä.
Tyttö hyppäsi kyytiin ja ajettiin teollisuusalueelle syrjäiseen paikkaan. Takapenkillä sitten rynkytin rojut kireeseen teinipimppaan ja pissis oli tienannut perjantai säkkinsä sen jälkeen.

En oikeen tiedä kuinka tavallista on, että pissikset maksaa luonnossa?

43

644

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • säälittävää

      Yök

    • Hyi saatana.

      Tules tänne meillepäin setämies niin sotketaan sut suohon.

      • Fyyu

        Missä se teilläpäin on?


      • Fyyu kirjoitti:

        Missä se teilläpäin on?

        Kotikunnailla Jyväskylän lähellä.

        Siellä käy tuollaisille aloittajan nilkeille huonosti.


    • Sugar12

      Hyi..olet ihan sairas sika..Miten joku voi vajota noin alas?

    • hyvin-tehty

      Mulla alkoi seisomaan.

    • Pilluasaanutmies

      Tuohan on normaalia kauppakeskuksessa jossa teinit tarjoo pillua parista kaljasta. Itse en ole suostunut vaikka on kysytty.

    • hienoahienoa

      Kyllä kaksi ihmistä voi käydä kauppaa keskenään. Ei se kenellekään muulle kuulu. Eivät nuo pissikset minulta ole tulleet kysymään mitään, paitsi kerran kysyi yksi käynkö ostamassa sille röökiä. Kävin sitten ostamassa, koska miksipä ei. Sain vähän hakupalkkaa, niin toki nyt sitten. Minäkin olen kuullut tapauksesta, jossa pissis oli ottanut suihin joltain mieheltä yhtä röökiä vastaan. Mutta minulta he eivät ole koskaan tulleet kyselemään mitään. Paitsi silloin kerran.

      • Anonyymi

        Tytöt erottavat oikeat runkkarit vaarallisista häiriköistä ja niin sen pitää ollakin,tietysti osa ostareilla pyörivistä pimuista on jo jostain muusta sekaisin


    • häpeä

      Vitun lapsiin sekaantuja!

      • Opettelelakia

        Mikä vitun lapsiin sekaantuja? Kyllä 16-vuotiasta saa nussia ihan luvan kanssa.


      • Naisasialooser11

        Totta, eikä tyttö ollut edes puhdas vaan käytetty joka tapauksessa.


    • Kyllä 16v saa kaupasta itsekin röökiä.

      Mutta juujuu taas.

      • Naisasialooser11

        Ei saa typerys. Ikäraja on 18 vuotta, silloin kun sinulla oli vielä seksuaaliarvo joskus pitkälti 20v sitten niin silloin sai 16v ostettua röökiä.


      • Anonyymi

        Mä ostin kerran likööriä, kun tarvin sitä leivonnaisen maustamiseen.
        Alkossa multa kysyttiin paperit, kun ne luuli, et mulla ei ole riittävästi ikää.
        Meinasin suuttua, kun mä muka näytän nuorelta.

        t. Ruma mies


    • Oksetus.pappa

      Toivottavasti ketjun aloittaja on provo..sentään jotain moraalia täytyy olla..En mä kyllä jaksa uskoo,että parin kaljan tai sidun takia kannattaa mennä vanhan ja pissanhajuisen papsun matkaan..Kyllä niillä pissiksillä on 18v täyttäneitä frendejä..jotka sitä sidua hakevat..Juu taas näitä sairaita juttuja...

      • Naisasialooser11

        Katkeran kurpan rutinaa. Tottakai 16v nainen antaa pillua 30 miehelle parista kaljasta. Mies on komeimmillaan keski-ikäisenä niin voi saada nuorelta naiselta ilman kaljan hakemistakin.

        sinä sen sijaan joudut maksamaa miehille päin, että joku suostuu panemaan.


      • Oksetus.pappa1
        Naisasialooser11 kirjoitti:

        Katkeran kurpan rutinaa. Tottakai 16v nainen antaa pillua 30 miehelle parista kaljasta. Mies on komeimmillaan keski-ikäisenä niin voi saada nuorelta naiselta ilman kaljan hakemistakin.

        sinä sen sijaan joudut maksamaa miehille päin, että joku suostuu panemaan.

        Pieleen meni luuseri taas kerran,kun olen mies...mutta niin alas en vajoo,että lapsiin sekaannun..olkoonkin sitten 16v.


      • Naisasialooser11

        16v on jo täysi nainen ja lisääntymiskykyinen. Älä kehtaa nuolla vanhojen naisten toosia täällä ja myönnä pois, että sinukin muna seisoo navassa asti kun näet timmin ja nuoruuden kauneimmillaan olevan 16 vuotiaan naisen vähäpukeisena


      • Kuuma.puumis123
        Naisasialooser11 kirjoitti:

        Katkeran kurpan rutinaa. Tottakai 16v nainen antaa pillua 30 miehelle parista kaljasta. Mies on komeimmillaan keski-ikäisenä niin voi saada nuorelta naiselta ilman kaljan hakemistakin.

        sinä sen sijaan joudut maksamaa miehille päin, että joku suostuu panemaan.

        Puhut taas.mielikuvitus juttujas..NUORET MIEHET PANEE SEKSIKKÄITÄ PUUMIA MIELELLÄÄN.EIKÄ TARTTE EDES MAKSAA..Sori,mutta olet ääliö,joka elää omassa kuplassaan..NAURUA


      • Anonyymi
        Naisasialooser11 kirjoitti:

        16v on jo täysi nainen ja lisääntymiskykyinen. Älä kehtaa nuolla vanhojen naisten toosia täällä ja myönnä pois, että sinukin muna seisoo navassa asti kun näet timmin ja nuoruuden kauneimmillaan olevan 16 vuotiaan naisen vähäpukeisena

        Runkkarina olen täysin teinipimujen armoilla, eli heidän hyvätahtoisuuden varassa, kun vedän käteen heidän edessään.Eli pitää katsoa kenelle käy tosiaan limpparia ostamassa ja olla sitten varma heidän hyväksynnästä runkkaria kohtaaan.


    • Naisasialooser11

      Katkerat kurpat kihisevät raivosta kun mies saa tuoretta nuoruuden kauneimmillaan olevaa raikasta teinipillua eikä tarvitse edes maksaa.

      Oikein teit kun kävit vähän rynkyttämässä sen nuoren naisen kanssa, sitäpaitsi se tyttö oli jo valmiiksi käytetty eli et saastuttanut sitä naista.

      • Hyi.saasta

        Olet kyllä ihan pimee!kuka tuosta nyt vois olla katkera tai kateellinen,kun nuori tyttö joutuu vanhan ja ruman miehen hyväkskäyttämäks? Ja ei se ilmasta lerpalle ole..jotain nuo tytöt saavat vastineeks...Puumat saavat nuoria ja komeita miehiä ilmaseks,tosin nyt 28v kuiteski. Iljettäviä,rumia ja yhteiskunnan saastaa nämä hyväksikäyttäjät!!!


      • Naisasialooser11

        Ei ole mitään nuoria ja komeita miehiä, jos olisi niin he eivät puumiin päin sylkäisisikään koska saisivat ikäistään kaunotarta. Puuma saa ilmaiseksi surkeaa seksiä nuorelta finninaamalta joka tätä kiimoissaan panee.

        Vanhempi komistus taas pääsee panemaan teinityttöä ilmaiseksi, kaljan ja tupakan hakeminen ei maksa mitään.

        Mikään ei ole nolompi kuin puumatäti, jota finninaamat käyttävät runkkureikänään.


      • Voihan.papsu12
        Naisasialooser11 kirjoitti:

        Ei ole mitään nuoria ja komeita miehiä, jos olisi niin he eivät puumiin päin sylkäisisikään koska saisivat ikäistään kaunotarta. Puuma saa ilmaiseksi surkeaa seksiä nuorelta finninaamalta joka tätä kiimoissaan panee.

        Vanhempi komistus taas pääsee panemaan teinityttöä ilmaiseksi, kaljan ja tupakan hakeminen ei maksa mitään.

        Mikään ei ole nolompi kuin puumatäti, jota finninaamat käyttävät runkkureikänään.

        Vanhenpi komistus...haha pikemmminkin rumistus! Kyllä lerpat maksunpuolelle joutuu,ei pissikset papsulle ilmatteeks annna mitään..Varmaan nuoria naisia oksettaa vanha,ruma ja eltaantunut papsu..Sinulta ei kukaan huoli yhtään mitään..älä untä näe lihava lerppana!!!


      • Anonyymi

        Raha ratkaisee,vanhalla runkkarilla on sitä todennnäköisesti käytössä ja muutenkin teinitytön kanssa varovaisempaa ja kunnioittavaa äytöstä.


    • Rojutonlahkeessasi

      Höpöhöpöjä, ja ihmeen retardeja provoja .

    • Viinamies----

      Viinalla saa naisia. Nuorena tytöille tarjottiin kaljaa ja tytöt antoi pillua. Suhteet kesti pari kuukautta mutta hauskaa oli aina.

    • Poikkeuksellisen iljettävä ketju.

      Miehet rehentelevät ja käyttävät halveksivia sanoja 16-vuotiaasta tytöstä, joka pyysi hakemaan savukkeita ja siideriä. Vieläpä palkitsi hakijan antamalla hänele vittua. Hienostunut tyttö, nainen par exsemple!

      Ei riitä kykyni ilmaisemaan, kuinka iljettäviä palstan miehet ovat

      • kaisanoasaa

        Olet vaan kateellinen runkkari kun et itse pääse koskaan jyystämään piukkaa teinipillua.


    • 32727372372

      Siitä on jotain 10 vuotta, kun myös pidin naapurin tyttären viinassa ja tupakassa. Neiti oli tuolloin 16-17v ja palkitsi mut luonnon menetelmin. Kivaa oli, kunnes tyttö täytti 18.
      Ja pitäisikö mulla olla nyt huono omatunto? En ollut häntä kuin muutaman vuoden vanhempi ja hän olisi saanut ne viinat ja tupakat jollain muulla tavalla, jos en olisi suostunut. Kumpikin nautimme myös seksistä, joten mikä on ongelma

    • Rento meininki, pääasia että kyseinen nuoren naisen auttaja ei ollut karvaisen perseen nostaja laskija. Herrasmies varmaan antoi vielä tytölle kyydin minne tyttö nyt olikin menossa, uskoisin tämän vielä tapahtuneen.

      • SemiATM

        Tein isänmaallisen teon, kun saunan puhtaalla Suomalaisella munallani annoin tytön puutteeseen helpotusta ja laski geeniperimäni pimppaan.


      • kökköprovo
        SemiATM kirjoitti:

        Tein isänmaallisen teon, kun saunan puhtaalla Suomalaisella munallani annoin tytön puutteeseen helpotusta ja laski geeniperimäni pimppaan.

        Joopa joo. Trallallalaa. Uskotaanhan me vielä tuokin.


      • eikannatakerskua

        Sinuna en sekoittaisi arvokasta isänmaatamme kuvottavaan toimintaasi.
        Olet häpeäksi tälle maalle.


      • nyt-en-tajunnut

        Missään ei kerrottu, että aloittajan perseessa ei olisi ollut karvoja. Eiköhän suurimmassa osassa miesten perseistä ole. Vai luuletko että jos on ATM, perse on karvaton.


      • Anonyymi
        eikannatakerskua kirjoitti:

        Sinuna en sekoittaisi arvokasta isänmaatamme kuvottavaan toimintaasi.
        Olet häpeäksi tälle maalle.

        1944 kesäkuu paska lensi tuulettimeen, Helppo näin sanoa jälkikäteen,kuka töppäsi ja kuka ei,mutta miehet ja naiset jotka tuon myrskyn vaivoin selvittivät ansaitsevat vanhoilla päivillään ei isämaallisia kommentteja edes näillä sivuilla,


    • hienoahienoa

      Minusta on sairasta, että palstan feministit ja valkoritarit täällä haukkuvat, kun joku perisuomalainen mies käy kauppaa naisihmisen kanssa, mutta pitävät sitä ok:na kun irakilaiset kunniakansalaiset raiskaavat teini-ikäisiä tyttöjä. Elikä kun ulkomaalainen pakottaa seksiin, niin se on valkoritareille ja feministeille ok, mutta kun suomalainen mies harrastaa (suotumuksellista) seksiä suojaikärajan ylittäneen naisihmisen kanssa, niin se on sairasta ja tuomittavaa. On näköjään suvakkien aivopesu mennyt näiden kaksinaismoralistien kaaliin oikein kunnolla.

      • Urpolle

        Missä niin sanotaan, että hyväksymme kumpaakaan? Kaikki lasten hyväksi käyttäjät ansaitsevat sen suovisiitin.


    • ei_vartija

      bongattu Citycenter -kauppakeskuksessa Helsingissä (keskustan Lidlin yläkerrassa):

      suomiteinityttö ja joku partalapsipakolainen meniväw wc:hen yhdessä (nussimaan ehkä).

      Nykyisin kuulemma vartija avaa oven kauko-ohjauksella katsottuaan kamerasta, kuka vessaan haluaa olla menossa. Tulokohan tuo systeemi käyttöön juuri näiden tapausten takia ?

      • Huuhaa123

        Ihan eria asia,jos ovat samanikäisiä,eikä ketään hyväksikäytetä ja tapahtuu molempien tahdosta.


      • Anonyymi
        Huuhaa123 kirjoitti:

        Ihan eria asia,jos ovat samanikäisiä,eikä ketään hyväksikäytetä ja tapahtuu molempien tahdosta.

        En ole rasisti,mutta onhanse selvää että nämä islamistista maista tulleet nuoret rikolliset eivät edes halua tottua meidän kulttuuriin. Meidän linnatuomiolle nauravat,toivon että veljet kiven sisässä hoitavat asian


    • Anonyymi

      Kaikkien meidän setämiesten unelma

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2636
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      73
      1431
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      41
      1421
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      1179
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1154
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1153
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1146
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1131
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1083
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      9
      1063
    Aihe