"En hyväksy, en salli."

Rakkautta on antaminen, ei vaatiminen.

Täällä netissä jatkuvasti kerrotaan, mitä vaatimuksia henkilö asettaa toiselle, mutta vastarakkautta ei saa vaatimalla toiselta. Mitä enemmän rakastaa, sitä enemmän tahtoo toiselle antaa, ja mitä enemmän toiselle antaa, sen enemmän saa.

Keskustelin aikoinaan naispuolisen työkaverini kanssa. Tarkoittamatta millään muotoa häntä, kerroin miten suurena asiana pidän, että saan nähdä naisen sukupuolielimet. Nainen taas selitti, ettei hän tunne minkäänlaista halua näyttää vittuaan, koska hän EI ITSE SAA SIITÄ MITÄÄN.

Hänelle ei edes tullut mieleen, kuinka mies, jolle hän elimiänsä näyttää, saattaisi hukuttaa hänet hellyyteen ja rakkauteen. Vielä vähemmän hän pystyi ajattelemaan, että hän rakkaudesta toiseen tekisi jotakin yksipuolista.

Kun rakastaa, eivät tekemiset kauan voi olla yksipuolisia. Kyllä niistä tulee ylenpalttista palautetta.

13

482

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eieroo

      hmmm, rakkaani on saanut nähdä...hmmm...elimeni...hmmm, enkä näe siinä mitään kummempaa, näenhän minäkin hänen elimensä

      • Onhan näissä asioissa sangen erilaisia tuntemuksia.

        Hiljan luin täältä netistä, kun 60-vuotias nainen piti muuten herrasmiesmäisestä tuttavastaan, mutta uskoi tämän olevan "pervo", niin kuin hän sanoi, koska tämä pyysi saada yhtyä takaapäin. Nainen oli sitä mieltä, että missään tapauksessa ei muutenkaan voi yhtyä valaistuksessa. Paras on pimeydessä, vain osittain riisuttuna, lähetyssaarnaaja-asennossa ja aina kondomin kanssa, koska se sotkee vähiten. Hänen edesmennyt miehensä oli aina tehnyt näin.

        Toisaalta olin opiskelutoverini, tytön, luona ihan oikeasti päiväkahvilla. Olin aikaisemmin kertonut, miten nautin tyttöjen sukupuolielimien katselusta. Hän omasta aloitteestaan oli ilman pöksyjä ja näytti minulle sievää vittuaan, avasi ja näkyvästi hieroi sitä. Liioittelematta sanoin, että onpa kaunis. Tunnen vieläkin häntä kohtaan suurta empatiaa ystävällisen eleensä johdosta.

        Myös suloinen vaimoni on aukaissut vittunsa muutamalle miellyttävälle miehelle. Erityisesti arvostan, kun hän saunassa avasi posiinivittunsa miehelle, jota kohtaan ei tuntenut sen kummempaa, kuin että vain halusi olla ystävällinen. Todellista ystävyyttä, kertoo vaimoni hyväntahtoisesta luonteesta.

        Hän avasi sukupuolielimiänsä saunassa myös toiselle miehelle, joka oli hänenkin mielestään erittäin miellyttävä. Moneen monituiseen kertaan mies myös muissa tilanteissa osoitti vaimoani kohtaan poikkeuksellista ystävällisyyttä.

        Naisen sukupuolielimet ovat huippukauniit. Ei niitä tarvitse ujostella eikä niitä peittää. Naiset ovat ihania!


      • puolin_ja_toisin

        Vaimo taas sanoo mun olevan pervo kun olisin halunnut laueta hänen suuhunsa, kuulemma ihan sairasta, itse kuitenkin seksin aikana hinkkaa usein tuheroaan mun kavoja vastaa, kyllä siinä ne naisenkin eritteet mulle suuhun tulee mutta se kuulemman on ihan normaalia.


      • puolin_ja_toisin kirjoitti:

        Vaimo taas sanoo mun olevan pervo kun olisin halunnut laueta hänen suuhunsa, kuulemma ihan sairasta, itse kuitenkin seksin aikana hinkkaa usein tuheroaan mun kavoja vastaa, kyllä siinä ne naisenkin eritteet mulle suuhun tulee mutta se kuulemman on ihan normaalia.

        Usein ihmiset pitävät omaa mielihaluaan oikeana, mutta siitä poikkeavaa "sairaana". Niin kapea on ihmisen kuvittelukyky seksitarpeista.

        Kuitenkin tieto siitä, mikä on tavallista, lisääntyy jo sen kautta, että netissä ja lehdissä kerrotaan sellaisista asioista, jotka eivät ennen tavoittaneet henkilöä itseään, jos hän ei henklökohtaisesti tuntenut niihin vetoa.

        Kun olin nuori, useimpia seksin ilmenemiä, joita pidetään nykyisin hyvin normaaleina, pidettiin silloin paheellisina ja täysin pervoina. Kaikki vain eivät ole pysyneet mukana nopeassa avautumisessa. Osa ei ole edes kiinnostunutkaan kuin omista haluistaan.


    • 348978443

      Ei kuulosta työpaikkakeskusteluaiheelta.

      • Työpaikallasi näyttää olevan varsin rajallinen keskustelunaiheisto. Voitko osaltasi vaikuttaa siihen?


    • Varsinainen pointtini oli, että vaatimalla ei saa vähintäkään rakkautta. Vain hukuttamalla toinen rakkauteen saa myös vastarakkautta. Monet selittävät, miten he eivät salli tuota tai tätä, mutta ei sillä saavuteta todellista rakkautta, ei edes näennäistä.

      Kyse on luonteesta. Ihmisen, joka on muillekin ystävällinen, on helpompi rakastaa omaa puolisoaan.

      • syöhänmiespimpsaa

        ah, mun täytyy siis istuutua mieskaverini naamalle ja "hukuttaa" hänet rakkauteeni.


      • syöhänmiespimpsaa kirjoitti:

        ah, mun täytyy siis istuutua mieskaverini naamalle ja "hukuttaa" hänet rakkauteeni.

        En syö, vaan nuolen sitä hellästi. Muuten, koskettelen kielelläni myös peräaukkoa. Nämä ovat kuin kaunis ruusu ja suloinen ruusunnuppu. Käytän aikaa herttailuun jopa tunteja, niin että toinen todella tuntee, että rakastan häntä.


    • olemmerilaisia

      Mutta jos nainen ei saa siitä mitään, eikä tarvitse sellaisia ylenpalttisia rakkaudenosoituksia niin silloin nainen voi kokea että häneltä vaaditaan liikaa ja sellainen suhde on tuomittu epäonnistumaan. Kaikilla ihmisillä on oikeus olla suhteessa omanlaisenaan ja jos se ei toiselle sovi niin sitten ei olla yhdessä. Kun nainen on jo vanhempi ja ollut kauan kestäneessä parisuhteessa joka on loppunut niin silloin osaa arvostaa sitä että saa elää sillä tavalla, kun kokee sen itselleen parhaimmaksi ja se voi olla että parasta on olla yksin.

      • Nikille "olemmeerilaisia"

        Olen täsmälleen samaa mieltä kanssasi. Jokainen päättää itse, mitä haluaa, vaikka olla yksin.

        Ajattelin sitä, että ujoussyistä ja totunnaisuuksista johtuen kaikki eivät rohkenisi tehdä juuri niin, kuin haluaisivat. Halusin rohkaista heitä, että voi tehdä sellaistakin, mikä ei ole tavanomaista.

        Mietimme vaimoni kanssa epävarmoina etukäteen, että voisiko hän avata vittuaan miellyttäville miehille ilostuttaakseen heitä. Vaimoni otti rohkean askeleen ja avasi sukupuolielimensä täysin auki saunakamarissa toiselle miehelle. Hän oli katsellut vaimoani kyrpä pystyssä hyvin ilahtuneena ja katseli muutkin kerrat, kun vaimoni saunoi. Kun jälkeenpäin kysyin vaimoltani, hän sanoi, että näyttäminen tuntui niin luonnolliselta, että olisi tuntunut kummalliselta, jos seuraavilla kerroilla ei olisikaan enää näyttänyt.

        Vaikkei suinkaan ollut kyse seksuaalisesta kanssakäymisestä, vaimoni kaunis ele sai aikaan, että mies on ollut erityisen ystävällinen hänelle. Kyllä vaimoni on myös itsekin saanut nautintoa. Kun pian ensimmäisen kerran jälkeen hyväilin vaimoni klitorista, han laukesi muutamassa sekunnissa. Vittu oli kiihottuneena kuin viulun kieli. Oli kiihottunut ja kostea, suorastaan läpimärkä.

        Samoin tunnen hyvin myönteisiä tunteita opiskelutoveriani kohtaan, joka näytti ja hyväili nättiä vittuaan. Oli todella kaunista katsottavaa.

        Mutta kuten sanoin, en toki toivo kenenkään tekevän sellaista, mitä hän itse ei halua, vain rohkaisen toteuttamaan oman halunsa.

        Kiitoksia asiallisesta kommentistasi. Onnea ja hyvää jatkoa sinulle! :)


    • y808y

      Rakkautta on antaminen kuin myös saaminen. Ei todellakaan vaatiminen.

      Mutta rakkaus ei ole vain antamista ja saamista. Rakkauteen kuuluu ennen kaikkea toisen kunnioittaminen, arvostaminen ihmisenä. Niin henkisesti kuin fyysisesti. Erityisesti oma kroppani on yksityisasia. On itsestään selvää, että minä päätän itse miten kroppaani käytän, kenelle näytän. Ja kunnioituksen ja arvostuksen raja ylittyy roimasti, jos joku ilkeää ehdottaa kenelle pimppaani pitäisi hänen mielestään näyttää. Joten "Hänelle ei edes tullut mieleen, kuinka mies, jolle hän elimiänsä näyttää, saattaisi hukuttaa hänet hellyyteen ja rakkauteen" ei toimi. Viittaisin kintaalla moiselle "rakkaudelle" ja "hellyydelle". Yökkis, miten rivoa ja julkeaa. Kumppani saisi kenkää. Jos olisit työpaikallani, niin saisit sinäkin v-puheillasi. Ällöä.

      • Nikille y808y

        Kirjoitat:

        << Viittaisin kintaalla moiselle "rakkaudelle" ja "hellyydelle". Yökkis, miten rivoa ja julkeaa. Kumppani saisi kenkää.>>

        Suhtautumistapasi on selvä: sinä itse määräät rajat, ne ovat tiukat, epäseksuaaliset, niihin on sinulla luovuttamaton oikeus ja niistä ei tingitä. Toinen asettukoon sinun tahtosi mukaan.

        On onneksi myös toisenlaisia tyttöjä, sellaisia, jotka herkällä korvalla kysyvät, mitä rakas haluaisi. Seksikielteisten kanssa joudutaan kummallisuuksiin. Mies teeskentelee, ettei hän muka, niin kuin muut miehet, käytä aikaansa katsellen tyttöjen suloisia sukupuolielimiä netissä. Mies joutuu kertomaan, että rakastaa naista vain "henkisten arvojen" vuoksi. Nainen pakottaa miehen miehille epätyypilliseen seksiin, mutta mies onanisoikin nettiä selaillen, kun tyttöystävä/puoliso elää epäseksuaalisessa mielikuvitusmaailmassaan.

        Rivien välistä on myös havaittavissa eräs iljettävä palauma patriarkaaliselle ajalle, jolloin naisia pidettiin vähäarvoisia. Huomaamatta saattaa ajattella, että ns. henkiset arvot olisivat korkea-arvoisia ja seksuaaliset vähäarvoisia. Menneen ajan pöyristyttäviä asenteita. Nykyajan nainen saa olla nainen joka suhteessa, myös rohkeassa seksissä. Kun mies korostaa, miten kaunis naisen vittu on, hän kertoo naisesta totuuden, jota ei tarvitse piilotella ja hävetä. Nainen par exsemple on ylpeä suloisesta vitustaan, kauniimmasta kuin kauniista kukasta.

        Suloiset, hellät ja herttaiset tytöt ovat kysytympia kuin itsetietoiset.

        Sitä paitsi, en ehdottanut keskustelukumppanilleni, että hänen pitäisi näyttää vittuaan minulle tai kellekään muullekaan miehelle, vaan kerroin, mikä MINUSTA on miellyttävää. Toki oli minulle aivan selvää, että näinhän muutkin miehet ajattelevat, eihän miestenlehtien ja netin selatuimpien palstojen pääsisältö muuten olisi vittuaan näyttävät ja avaavat sievät tytöt. Eivätkä nämä palstat olisi melkein kaikkien miesten enimmin selaamat.

        Fiksu nainen on ylpeä siitä, että on nainen. Hänen ei enää tarvitse takautua luutuneisiin patriarkaalisiin käsityksiin. Arvokasta on sekä älyllinen taso, fiksuus, herttaisuus, kauneus, rohkeus, avoin seksuaalisuus ja vapaus. Tällainen on nykyajan nainen. Hän osaa rakastaa ja häntä paljon rakastetaan. :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4449
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2219
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1744
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1478
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      25
      1411
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1288
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1126
    9. 22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1004
    Aihe