Onko palstalaisten tyttäret turvassa?

Meillähän on palstalla paljon sellaisia joilla tyttäriä. kertokaas nyt palstan suvaitsevaiset kasvattajat venyisikö teidän suvaitsevaisuus vastaavaan kuin mitä tuossa jutussa tapahtunut?:

https://pt-media.org/2018/03/16/heikot-vanhemmat-kasvattavat-heikkoja-tyttaria-jotka-hengaavat-arabien-kanssa/

Eikö vanhemman juurikin olisi tarkoitus suojella lasta silloin kun se ei itse sitä ymmärrä? Aika kummallista kun yhteiskunnan "kasvattajat" alkaa valtaosin olla jutussa kuvatun kaltaisia suvaitsevaisuudessaan ja samaan aikaan vaahdotaan hirveästi jostain metoosta.

Kumpikohan enemmän jättää jälkiä sieluun: Kun 12-vee. pakotetaan seksiin vai se että joku setämies sanoo jollekin keski-ikäiselle kokeneelle naiselle jotain vihjailevaa? Kummasta edellämainituista nousee hirveä kohu?

Sairas maa, jotain suhteellisuudentajua pitäisi asioissa ja vaahtoamisissa ainakin olla. Ja lapsien pitäisi saada suojaa & turvaa lähipiirinsä aikuisilta eikä mitään suvaitsevaisuuspaskaa aivopesua.

50

871

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Totuus-

      Viimeistään 20 vuotiaana palstanaisten tyttäret kelpuuttavat jännämiehen joko suomalaisen tai arabin. Sitten saamme lukee lehdestä miten jännämies puukotti.

    • aikaturvassakai

      Ovat luultavasti hyvässäkin turvassa ellei joku Suomen hallituksen jäsen ole palstoilla... tökkimässä ja aiheuttamassa muunkin laista seksuaalista väkivaltaa.

    • palstatotuus

      Tyttärien turvallisuus on palstan miehille yhdentekevä. Päinvastoin, olisi hurraahuudon paikka jos tytär joutuisi jännämiehen uhriksi. AINA löytyy syy tytöstä tai naisesta.

      • "Haluan opettaa suvaitsevaisuutta, inhimillisyyttä ja rakkautta, sillä ne ovat minulle kaikkein tärkeimpiä asioita."

        Ennen vanhaan kuka tahansa vanhempi olisi sanonut että lapset on tärkeimpiä, no maailma muuttuu ja suvakkitaloudessa lapsi lienee enää vain väline toteuttaa tuon nykytärkeimmän prioriteetin oteutumista, niin kai siellä tampereellakin oli käynyt.


    • Eikarvaranteita

      Tyttäreni on rassisti, kuka lienee opettanut, mutta ei edes kepappia syö.

    • nieletkö_vai_syljetkö

      Mun tyttäret on ainakin vielä pusseissa. Turvassa ovat. Pidä sinäkin turpasi kiinni, niin olet turvassa.

    • j7j

      Ensinnäkin: sellaista ei tapahdu, että "joku setämies sanoo jollekin keski-ikäiselle kokeneelle naiselle jotain vihjailevaa". Kyllä ne setämiehet iljettävine vihjailuineen saalistavat nimenomaan niitä 12-vuotiaita.

      Toisaalta taas: täällä ätminkäiset rääkyvät, kun eivät pääse lisääntymään, vaikka yhdestäkään ätminkäisestä ei olisi pitämään tyttärensä puolia. Turvassa ovat ätminkäisten tyttäret, kun eivät joudu ollenkaan syntymään. Kaikkein pahimmassa asemassa ne tytöt olisivat, joiden isät olisivat tuollaisia saamattomia surkimuksia, kuin ätminkäiset. Kuka tahansa pystyisi heitä hyväksikäyttämään.

    • Karvainen perse tulee nousemaan ja laskemaan tyttärienne päällä!

      • oikeassajoo

        Miehillä on lähes aina karvainen perse. Niilläkin jotka nousee ja laskee sukusi naisten päällä.


      • oikeassajoo kirjoitti:

        Miehillä on lähes aina karvainen perse. Niilläkin jotka nousee ja laskee sukusi naisten päällä.

        Suvussani karvaperseet hakataan ja naiset tietävät tämän. Tuskin edes kokeilevat onneaan.


      • oikeassajoo
        modelli kirjoitti:

        Suvussani karvaperseet hakataan ja naiset tietävät tämän. Tuskin edes kokeilevat onneaan.

        Enpä usko että hakataan. Mies on mies ja mies pitää aina miehen puolta. Et muutenkaan voi vahtia sukusi naisia.


    • hekotiheh

      Onpa tökerön huonosti kirjoitettu juttu, ei voi kuin nauraa. Mitenköhän "spermalastin nieleminen" liittyi aiheeseen... Runkutirunk sai leikkitoimittajan käsi :D

    • Totuus-

      Ihan pari päivää sitten kaupassa keskellä päivää näin matuja ja nuoria tyttöjä käsi kädessä. Mietin että ne tytöt lintsaa koulustakin niitten irakilaisten takia.

    • Minä ainakin kasvatan omaa tytärtäni pärjäämään. Hankkimaan omaan elämäänsä vahvat mielipiteet ja niille perustelut. Pärjäämisen itsenäisesti tukeutumatta kehenkään..

      Ja vaikka se nyt on vielä aika hauras ja hento pikku ihminen, näen vahvan tahdon ja paljon luonnetta, sekä kohteliaan ja hyvän naisenalun.


      En mä ole huolissaan. Kyllä toi tyttö pärjää.

      • Entäs jos se 14-veenä roudaa paperittoman matun ( kertoo olevansa 17-vee vaikka näyttää vanhemmalta) sun luokse ja esittelee sen poikaystävänään? riittääkö sun suvaitsevaisuus luottamaan tytön arvostelukykyyn asiassa?


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Entäs jos se 14-veenä roudaa paperittoman matun ( kertoo olevansa 17-vee vaikka näyttää vanhemmalta) sun luokse ja esittelee sen poikaystävänään? riittääkö sun suvaitsevaisuus luottamaan tytön arvostelukykyyn asiassa?

        No ei raahaile...

        Martin ja Martinius vois päästä tytön päiväuniin...ei oikeastaan muut.

        14 vuotiaaseen aikaan on pari vuotta. Mä kerkeen turistella sen kanssa vielä paljon kaikesta.

        En huolehdi...luotan tytön harkintakykyyn kyllä.


      • Dissident kirjoitti:

        No ei raahaile...

        Martin ja Martinius vois päästä tytön päiväuniin...ei oikeastaan muut.

        14 vuotiaaseen aikaan on pari vuotta. Mä kerkeen turistella sen kanssa vielä paljon kaikesta.

        En huolehdi...luotan tytön harkintakykyyn kyllä.

        Eli toimit niin kuin vanhemman kuuluu ja valistat sen verran ettei raahaile?

        Niin sun pitääkin turistella ja se pari vuotta menee nopsaan,

        Katso sitten kanssa että hoidat velvollisuutesi niin että voit luottaa.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Eli toimit niin kuin vanhemman kuuluu ja valistat sen verran ettei raahaile?

        Niin sun pitääkin turistella ja se pari vuotta menee nopsaan,

        Katso sitten kanssa että hoidat velvollisuutesi niin että voit luottaa.

        No en halua olla jyrä, jonka auktoriteettia uhmatakseen tehdään mitään omaakin halua rikkovaa.

        Ja vankistan uskoa itseensä. Vielä siitä sellainen nainen tosiaan tulee, mikä ei muilta turhia kysele vaan tekee itse kunnon elämän itselleen.


      • Dissident kirjoitti:

        No en halua olla jyrä, jonka auktoriteettia uhmatakseen tehdään mitään omaakin halua rikkovaa.

        Ja vankistan uskoa itseensä. Vielä siitä sellainen nainen tosiaan tulee, mikä ei muilta turhia kysele vaan tekee itse kunnon elämän itselleen.

        Sä oot hyvä viisas isä.


      • minkkilaukku kirjoitti:

        Sä oot hyvä viisas isä.

        Kiitos. Tuon haluan huomata 20-30 vuoden päästä itsekin....


      • Älä liian vahvaa tee, sen verran vaan että kehtaa pyytää apua kun sitä oikeasti tarvitsee. Vaikka pääsääntöisesti itsenäisesti pärjäisikin. Muttei häpee tarvita apua, kun tarvii. :)



      • Harmaaritari kirjoitti:

        Joo, mieluummin tuontyyppinen:

        https://www.pelaajalehti.com/blogit/oikea-mielipide-naisetkin-ovat-ihmisia

        Sen sorttinen, ettei riko itseään olemalla liian uljas ja vahva. Että tidostaa olevansa ihminen, eikä yhtään huonompi vaikka joskus tarvitseekin toista ihmistä, ollakseen hetkittäin heikompi ihminen kuin yleensä. :)

        Liian vahvat tai vahvana esittäytyvät saa elämästä helposti kylmäkiskoista. Ja mikä pahinta, tuhoaa itseään ja ihmisyyttään. Kenenkään ei tarvi olla kivikasvo ja kaikessa voittamaton, selviytyjä kertaa 200 %. Paljon täällä täytyy kestää, mutta on ihan okei sanoa kun voimat on loppu, että nyt ne on tosiaankin loppu.


      • Nicitönnä kirjoitti:

        Älä liian vahvaa tee, sen verran vaan että kehtaa pyytää apua kun sitä oikeasti tarvitsee. Vaikka pääsääntöisesti itsenäisesti pärjäisikin. Muttei häpee tarvita apua, kun tarvii. :)

        No tottakai tyttö saa ja tietää saavansa pyytää apua. Itseasiassa turvautuu aikamonesti just minuun.

        Just turisteltiin juttuja saunassa. Ne tyttö on ristinyt "isin kehityskeskusteluiksi". Siellä sana on vapaa. Fiksu tyttö se on. Ymmärtää paljon asioita.


      • Dissident kirjoitti:

        No tottakai tyttö saa ja tietää saavansa pyytää apua. Itseasiassa turvautuu aikamonesti just minuun.

        Just turisteltiin juttuja saunassa. Ne tyttö on ristinyt "isin kehityskeskusteluiksi". Siellä sana on vapaa. Fiksu tyttö se on. Ymmärtää paljon asioita.

        Hyvä hyvä. Kuulostaa ihanalta. :) <3

        Sitten kun sitä (sinua) isiä ei enää ole, niin toivotaan että on joku muu jolle saa olla oma itsensä myös huonoina hetkinä ja päivinä. Mulla ei le koskaan ollut sellaista ystävää, jonka puoleen oisin voinut kääntyä kun olisin apua tarvinut tai tuntenut itseni heikosi. Mutta mulla on aina ollut vanhemmat.

        Ja nyt kumppani, joka on ollut tukena kaikessa pahemmassa, missä yksin en olis selvinnyt joko ollenkaan tai lähellekään niin hyvin, mitä hänen tuellaan. Siksi vaan tuota halusin korostaa. Edes yksi semmonen luottoihminen ja henkireikä, ettei tarvis olla kova ja vahva kuolioon asti. :)


      • Nicitönnä kirjoitti:

        Sen sorttinen, ettei riko itseään olemalla liian uljas ja vahva. Että tidostaa olevansa ihminen, eikä yhtään huonompi vaikka joskus tarvitseekin toista ihmistä, ollakseen hetkittäin heikompi ihminen kuin yleensä. :)

        Liian vahvat tai vahvana esittäytyvät saa elämästä helposti kylmäkiskoista. Ja mikä pahinta, tuhoaa itseään ja ihmisyyttään. Kenenkään ei tarvi olla kivikasvo ja kaikessa voittamaton, selviytyjä kertaa 200 %. Paljon täällä täytyy kestää, mutta on ihan okei sanoa kun voimat on loppu, että nyt ne on tosiaankin loppu.

        Juu. Pyrin saamaan niin neitistä kuin pojasta toisia kunnioittavan ja arvostavan eläjän...


      • Dissident kirjoitti:

        Juu. Pyrin saamaan niin neitistä kuin pojasta toisia kunnioittavan ja arvostavan eläjän...

        Onhan niillä sun geenejä, eiköhän ne pärjää. :)

        https://www.youtube.com/watch?v=HuNrwMDw68Q

        Vähän kalliimpia leluja, kun nuoruuden dexteri...mutta olis se silti ivaa..driftaaminen. Mulla on hullunkurisia mielitekoja. :)



      • Dissident kirjoitti:

        Eli tää oli susta pienenä?

        https://youtu.be/MsGBAbRPT7A


        Arvasin...

        Itseasiassa mä menin kolmipyörällä toine takapyörä ilmassa kurvaten kerrostalon nurkalle. Eikä ole ees juttua vaan, vaan äiti ja isä ovat siitä puhuneet kerta toisensa jälkeen. Poljin niin kovaa suoralla osuudella vauhtia, minkä ikinä kintuistani sain ja käänsi vasemmalle sarvista täydellä vauhdilla ja oikeanpuoleinen rengas nousi takaa ilmaan. :)

        Mä olen aina rakastanut vauhtia ja itseni haastamista...sitä kun esimerkiksi ajoneuvolla oppii kaiken aikaa paremmaksi ja omaksuu käsittelyn ja tekniikan siinä. Suoriutuu nopeemmin ja paremmin. Voitta jonkun, hahaaa...kilpa-ajossa. :)

        Jos olisin sinkku, niin varmaan heittäyisinkin ihan tuohon maailmaan. Mutta koska en ole, niin en voi antaa pikkusormeani harrastuksille, jotka vie koko käden ja mä en enää muuta osaa ajatellakaan. Kun itsestäni tiedän, että noi moottoripyörät, crossit, autohurjastelut, kiihdytyskisat yms. on mun adrenaliinin rakastajia, niin en pystys enää vastumaan jos antasin itselleni luvan repsahtaa. :)

        https://www.youtube.com/watch?v=PrqYohBV58o

        On pidettävä päänsä ja pysyttävä erossa, vaikka joskus haaveilenkin. Ja jajaja...nyt jo sydän hakkaa miljoonaa ja olen kiihkoissani pelkästä videosta. :D


      • Nicitönnä kirjoitti:

        Itseasiassa mä menin kolmipyörällä toine takapyörä ilmassa kurvaten kerrostalon nurkalle. Eikä ole ees juttua vaan, vaan äiti ja isä ovat siitä puhuneet kerta toisensa jälkeen. Poljin niin kovaa suoralla osuudella vauhtia, minkä ikinä kintuistani sain ja käänsi vasemmalle sarvista täydellä vauhdilla ja oikeanpuoleinen rengas nousi takaa ilmaan. :)

        Mä olen aina rakastanut vauhtia ja itseni haastamista...sitä kun esimerkiksi ajoneuvolla oppii kaiken aikaa paremmaksi ja omaksuu käsittelyn ja tekniikan siinä. Suoriutuu nopeemmin ja paremmin. Voitta jonkun, hahaaa...kilpa-ajossa. :)

        Jos olisin sinkku, niin varmaan heittäyisinkin ihan tuohon maailmaan. Mutta koska en ole, niin en voi antaa pikkusormeani harrastuksille, jotka vie koko käden ja mä en enää muuta osaa ajatellakaan. Kun itsestäni tiedän, että noi moottoripyörät, crossit, autohurjastelut, kiihdytyskisat yms. on mun adrenaliinin rakastajia, niin en pystys enää vastumaan jos antasin itselleni luvan repsahtaa. :)

        https://www.youtube.com/watch?v=PrqYohBV58o

        On pidettävä päänsä ja pysyttävä erossa, vaikka joskus haaveilenkin. Ja jajaja...nyt jo sydän hakkaa miljoonaa ja olen kiihkoissani pelkästä videosta. :D

        Voi kai sitä vauhtia saada muutenkin... ei parisuhde ja perhe estä mitään, se mahdollistaa kaikkea parhaimmillaan.

        Vauhtihurjimus...

        Heh..


      • Dissident kirjoitti:

        Voi kai sitä vauhtia saada muutenkin... ei parisuhde ja perhe estä mitään, se mahdollistaa kaikkea parhaimmillaan.

        Vauhtihurjimus...

        Heh..

        Voi toki, muttei siinä määrin kun veri vetää. Pitää ajatella myös riskien vaaraa ja onnettomuuden riskiä. Joku osa pettää tai karkaa käsistä, niin raavitellaan pilven reunalla. :)

        Yksin se ei olis niin hirvee juttu, olisi intohimonsa parissa hengissä tai sitten ehkä ei. Mutta noi rakkaat on se pääasia nyt. :)

        Jäin niin kattelemaan tota mustangia ja otin muutamat vilunväreet ja vibat..meni unet silmistä, heh heh. Pääsis ees kyytiin....


      • Nicitönnä kirjoitti:

        Voi toki, muttei siinä määrin kun veri vetää. Pitää ajatella myös riskien vaaraa ja onnettomuuden riskiä. Joku osa pettää tai karkaa käsistä, niin raavitellaan pilven reunalla. :)

        Yksin se ei olis niin hirvee juttu, olisi intohimonsa parissa hengissä tai sitten ehkä ei. Mutta noi rakkaat on se pääasia nyt. :)

        Jäin niin kattelemaan tota mustangia ja otin muutamat vilunväreet ja vibat..meni unet silmistä, heh heh. Pääsis ees kyytiin....

        Hassu oot... Toisaalta kyllä uskon täysin, että oot vauhtiviikari...

        Mut mä tsidan olla univalmista matskua...

        Öitä...rallimimmi...heh...


      • Dissident kirjoitti:

        Hassu oot... Toisaalta kyllä uskon täysin, että oot vauhtiviikari...

        Mut mä tsidan olla univalmista matskua...

        Öitä...rallimimmi...heh...

        Onhan meitä hassuja vähän joka oksalla. :)

        Huomenta mieheen.


      • Nicitönnä kirjoitti:

        Onhan meitä hassuja vähän joka oksalla. :)

        Huomenta mieheen.

        On on... ja pitää ollakin...

        Huomenta naiseenkin vaan... tässä kaffetta kiskon ja kohta pitää alkaa pistää mökkiä kuosiin. Reppupäivä tänään...kotialähtö...harmi....


      • Dissident kirjoitti:

        On on... ja pitää ollakin...

        Huomenta naiseenkin vaan... tässä kaffetta kiskon ja kohta pitää alkaa pistää mökkiä kuosiin. Reppupäivä tänään...kotialähtö...harmi....

        Joko se loma meni?! Kaikki lomat menee aina nopeesti. Kohta on taas jo pääsiäinen...kevät käynnissä.

        Ajelkaahan maltillisesti, hehe hyvä sanoa kampikaulana. :D


      • Nicitönnä kirjoitti:

        Joko se loma meni?! Kaikki lomat menee aina nopeesti. Kohta on taas jo pääsiäinen...kevät käynnissä.

        Ajelkaahan maltillisesti, hehe hyvä sanoa kampikaulana. :D

        No tää olikin vaan vähän pidennetty viikonloppu. Torjantaina tultiin ja tänään lähdetään.

        Ois tultu tänne jo viime viikolla, kun oli hiihtoloma, mutta poitsulla oli ripari... No ens vuonna sit. Seuraavaks tytön ripari sit sotkee....

        Joo, varovastihan mä ajelen. Vakkarin kun napsauttaa päälle, ei tartte kun nopeusrajoituksia katsella ja lähestyviä perävaloja. (Ihmiset kyllä vois katsoa, että paljonko se auto oikeesti kulkee kun mittarissa on 80 km/h)


    • hienoahienoa

      Eiköhän jokaisen palstalaisen tytär ole matujen vietävissä. Sen verran ätmivastaisia ja Marjaana Toiviaisen faneja ovat.

    • Tuon ikäisten mukeloiden perään tarttisi katsella ja seuraa tarkkailla. Jos nyt rehellisiä ollaan, niin halivimmasta huolimatta olen aika skeptinen Irakista yms.sotatantereelta tulleita kohtaan. Koska kulttuurierot, asennoituminen naisiin, alaikäisiin, uskonnolliset eroavaisuudet ja näkemykset, sodan jättämät traumat, soluttautuja, terroristit. Ulkonäköseikat ei niinkään vaan nimenomaan ne asenteet.

      Mä en ole vakuuttunut heidän hyvistä aikeista, varauksella huomaan suhtautuvani aina kihdatessani. Vaikka en siitä numeroa teekään.

      Ei sen puoleen, en mä ihan hyvällä kattelis kotimaisuakaan kolleja 12 ja 14- vuotiaan ympärillä häärimässä, varsinkaan missään yöjuoksulla. On ne sen verran pikkutyttöjä vielä. Ehtii myöhemminkin heilastelemaan.

      • siinä.vasta.mies

        mitkä sodan jättämät traumat niin naiset ja lapset ja yli 40v miehet sinne jäi sotaa katselemaan ja ulkonäöllisesti on komeampia miehiä kuin suomalaiset ja osaavat rakastella taisi panna äitiäkin eli pani äitiä ja tyttäriä


      • siinä.vasta.mies kirjoitti:

        mitkä sodan jättämät traumat niin naiset ja lapset ja yli 40v miehet sinne jäi sotaa katselemaan ja ulkonäöllisesti on komeampia miehiä kuin suomalaiset ja osaavat rakastella taisi panna äitiäkin eli pani äitiä ja tyttäriä

        Tulihan sieltä nuoria poikiakin mukana. Osa voi jopa olla aikuisia miehiä siinä vaiheessa, kun omat lapset ovat aikuisia naisia. :)


      • älä.pilaa.heidän.onneaan
        Nicitönnä kirjoitti:

        Tulihan sieltä nuoria poikiakin mukana. Osa voi jopa olla aikuisia miehiä siinä vaiheessa, kun omat lapset ovat aikuisia naisia. :)

        eli ovat saman ikäisiä eli heistä tulisi hyvät parit ja saisivat maailman komeimmat ja parhaimmat miehet aviomiehikseen eli tyttäresi olivat onnellisia


      • älä.pilaa.heidän.onneaan kirjoitti:

        eli ovat saman ikäisiä eli heistä tulisi hyvät parit ja saisivat maailman komeimmat ja parhaimmat miehet aviomiehikseen eli tyttäresi olivat onnellisia

        No en edelleenkään nää mitään vikaa ihan Suomalaisessa miehessä. Joten enemmän yhteistä taitaa löytyä sen kotimaisen kanssa kumminkin. Menee hankalaksi helpolla ihan muualta tulleen kanssa, jolla on omanlaisensa kultturi ja uskonto.

        Kaverini passaa miestään aina ramadanin aikaan ja valittaa, kun aamulla on naatti kun pitäs lähteä töihin tienaamaan perhelle elanto. Mies jää himaan. Niin en minä kyllä sitäkään ihan hienona pidä.


    • Kiltti-ja-Kunnollinen

      Ei naiset halua olla turvassa. Naiset hakeutuu jännämiesten luokse aina.

    • finsuccer

      On nw. tää palsta on tumputtaien ja epäsosiiaalisten poissaolevien paikka. Siis on täällä.

    • Nousee_ja_laskee

      Tänäkin yönä tummapintaiset vierasmaalaiset karvaiset perseet nousevat ja laskevat teininaistemme päällä. Varmaan jossain juuri tällä hetkellä pikimusta tuuhean kiharan karvoituksen verhoama etelän villi ja kesytön perse tekee nousevaa ja laskevaa liikettä neitseellisen teinilihan vikistessä maidonvalkeat reidet levällään kyseisen perseen kiihkeän pumppaustoiminnan kohteena.

    • No mulla on tytöt jo tuon tapauksen tytöistä vanhempia mutta kyllä niistä ihan asiallisia naisenalkuja on tullut. Osittain voi olla kasvatuksen ansiota mutta en myöskään väheksy heidän kaveripiiriään joka sisältää ihan fiksuja ihmisen alkuja.
      Vaikka olenkin suvaitsevainen on meillä tietyt rajat ja meidän perheessä ei ole koskaan kyseenalaistettu kuka ne rajat asettaa. Toki niistä voi yrittää neuvotella ja on myönnettävä että joskus isä antaa hieman siimaa.
      On meillä tuossa kolleja pyörinyt mutta ketään en ole nakannut pihalle suojavärityksensä takia mutta pari veijaria oli erehtynyt olemaan meillä lakki päässä sisällä; ei ollut kauaa. En tiedä onko tytöt hyvin ohjeistaneet mutta nykyään kaikki tulevat ilman lakkia, housut ylös nostettuna ja aina käyvät minua moikkaamassa ennenkuin katoavat tyttöjen huoneisiin.

      Sitä kun paljon yrittää opettaa niin paljon myös oppii. Jos ollaan iltaisin yhdessä kotona niin pelaillaan korttia ja kertoillaan kuulumiset. Jos minä en ymmärrä niin jaksavat selittää nykymailman menoa ja itse sitten yritän kertoa kokemuksesta mihin seinään ei kannata päätä lyödä.

      Aika lailla ovat sellaisia vahvoja itsenäisiä naisia, mutta olen minä sanonut että kun vahva itsenäinen nainen lähtee kotoa niin iskä petaa sängyn jotta on sitten paikka mihin voi aina palata. Vahvempi ja itsenäisempi isä on aina tukena tarvittaessa.

      Vielä nykyäänkin kun olen hereillä niin tytöt tulevat sanomaan että menevät nukumaan ja antavat hyvänyön pusun poskelle.

      Toki sen verran olen aina omaakin sukupuolta puolustanut että olen poikakaverikandelle sanonut että pitäkää huoli että tuo likka ei pääse parisuhteessa pompottamaan. Siitä ei hyvää seuraa.

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      356
      11689
    2. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      83
      2462
    3. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      58
      2380
    4. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      35
      1994
    5. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      165
      1910
    6. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      79
      1888
    7. Romaanien ammuskelu

      Romaanit vähän ammuskeli härmän häjy,osu sivullisiin,ja nyt nää romanit ihmettelee miksi heitä ei päästetä ravintoloihin
      Seinäjoki
      83
      1439
    8. Mitä sitten ikinä teetkin

      Mun on aika mennä J mies. Olen ollut niin tyhmä. Kaikkea mukavaa elämääsi edelleen toivotan ja ihanaa elämän jatkoa. Mei
      Ikävä
      41
      1434
    9. Mies mistä oikein suutuit?

      Yhtäkkiä vaan häippäsit täältä... 😢
      Ikävä
      22
      1400
    10. Saanko selityksen?

      Mikä minus oli vialla? Ulkonäkö, teinkö jotain väärin, sanoinko jotain..? Haluisin vaa tietää :(
      Ikävä
      58
      1394
    Aihe