On oivat puitteet Hiihdolle..ladut mitä parhaimmassa kunnossa (kiitokset latujen kunnossapitäjälle) , hyvä sää ja mukavaa seuraa. Hiihtäjät, joita tuli vastaan n. 6 kappaletta, olivat kylläkin yli 70v...Hieno homma, että noinkin iäkkäät harrastavat Pelkosenniemessä liikuntaa, mutta kaipaan laduille nuorempaa väkeä...Hiihtoharrastus ei ole ole kallista-jos et omaa hiihtovälineitä, niin niitä saa kyllä halvalla Sykkeeltä..
Nyt Hiihtämään, hiihtämään..
Sporttiflikka
3
493
Vastaukset
- Fdet
Kävin hakemassa eväsväkkiä Pelkosniemen K-marketista, ystävällinen palvelu
- JJSSK
Vittu. Menkää niillä hikilaudoilla jänkhälle hinkkaamaan, minä lähen paariin.
- jäämafia
Suomessa monet hyvät urheilulajit kaipaavat etupäässä poikia mukaan. Jääkiekko on pilannut suomalaisen urheilun. Kun kyse on vielä raaasta bisneksestä niin voimme "kiittää" tätä jääkiekkobisnesmafiaa, joka rahastaa harrastajat kuiviksi ja tappaa kiinnostuksen urheiluun. Pienille pojille luodaan haavekuviaa jostain NHL:stä ja pian todettuaan haavekuvat humpuukiksi, kaikenlainen urheilu jää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1452388
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1531613Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1311598Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1451289- 641287
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut121155Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall2491070- 156956
Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht58869Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20859