Miten kertoa, jos pienen ajan päästä ei kiinnosta?

epätietoinenn

Olen usein törmännyt seuraavaan ongelmaan.. Treffipalstalla miehet kertovat itsestään välillä hyvin vähän.. Miten vetäytyä kohteliaasti, jos huomaa vaikkapa parinkymmenen viestin jälkeen, ettei keskustelu tule koskaan päätymään treffeihin? En haluaisi tuhlata kummankaan aikaa.

50

2028

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • konekoloki

      Ilmoita olevasi raskaana.

    • Rumasinkkumies-

      Ilmoita että mies on ruma joten kemiaa ei ole. Usein kutosen naiset kun näkee kuvan niin lopettavat vastaamisen heti. Rehellistä naista ei ole eikä ne uskalla suoraan sanoa että etsivät kympin miestä joten kutosen mies on liian ruma.

      • epätietoinenn

        Ei kyse ole ulkonäöstä. En jaksa pelata kuvattomien kanssa, koska lähes kaikki ovat varattuja.


      • "Epätietoinen", sinulle on etsimäsi hellä ja tunneherkkä kalat -mies Raahen Vihannissa.
        Vastaa spostiini jalokalaatsuomikaksineljäpistefi puh.numeroni saat pyytäessäsi.
        Suukko- ja hyväilyterveisin
        Jalokala


      • niiinniiin
        epätietoinenn kirjoitti:

        Ei kyse ole ulkonäöstä. En jaksa pelata kuvattomien kanssa, koska lähes kaikki ovat varattuja.

        ÄÖ ei taida olla kovin koreka sinulla, olisiko siinä 30-40 pintaan. eikö se jo riitä yleisempien sanojonen tuottamiseen


      • dddlyy
        niiinniiin kirjoitti:

        ÄÖ ei taida olla kovin koreka sinulla, olisiko siinä 30-40 pintaan. eikö se jo riitä yleisempien sanojonen tuottamiseen

        Sulla on sitten jopa alle 30. Ei ÄÖ vaan ÄO.
        Se ei riitä edes yksinkertaisimpien sanojen tuottamiseen oikein, esim: koreka, sanojonen


      • Jaajossa

        Voisit ilmoittaa jo siinä sun profiilissa että, ei sulle kelpaa kukaan kun kuitenkin odottelet joitan täysin mahdotonta suhteessa siihen mitä itse olet.


    • Exdeittailia

      Miksei voi vain sanoa suoraan että: olet huomannut teidän keskustelusta sen ettei juttu voi mennä pidemmälle ja sitä ei kannata jatkaa enempää ja toivotat hyvät jatkot ja jätät viestittely siihen.
      Mikä siinä on ettei voi sanoa suoraan? Juuri tuollaisilla vähin äänin katoamisella pilkataan koko homma.

      • epätietoinenn

        Tiedän. Haluaisisin vaan olla ystävällinen ja kohtelias kaikille. Tuntuisi pahalta, jos joku sanoisi minulle suoraan, etten kiinnosta.

        Lähes aina syy on siinä, että elämäntavat ovat niin eri tyyppiset. En käy baareissa, eikä minulla ole varaa matkustella tms. Olen nämä asiat kyllä profiilissani kertonut. En myöskään ole kiinnostunut sellaisesta miehestä, joka on juuri eronnut pitkästä parisuhteesta.


      • eroiwp

        Ehkä parinkymmenen viestin jälkeen ei kuitenkaan tunne toista niin hyvin, että voisi olla varma kiinnostaako vai ei?
        Mutta jos mielestäsi olet varma, niin on kohteliaampaa kertoa se 20 viestin jälkeen kuin esim. vaikka 20 tapaamisen jälkeen. Ei se mies vielä 20 viestin jälkeen ole sinuun niin ihastunut että pahoittaisi mielensä torjunnasta.


      • epätietoinenn
        eroiwp kirjoitti:

        Ehkä parinkymmenen viestin jälkeen ei kuitenkaan tunne toista niin hyvin, että voisi olla varma kiinnostaako vai ei?
        Mutta jos mielestäsi olet varma, niin on kohteliaampaa kertoa se 20 viestin jälkeen kuin esim. vaikka 20 tapaamisen jälkeen. Ei se mies vielä 20 viestin jälkeen ole sinuun niin ihastunut että pahoittaisi mielensä torjunnasta.

        Kiitos mielipiteestäsi. Tiedän kyllä, että asia on noin. En ole mitenkään uniikki, vaan on paljon muitakin vaihtoehtoja. Olen itse tyytyväinen, jos mies vaan ghostaa.. Toki niin käy välillä. Tuo on mielestäni armollisempaa kuin antaa negatiivista palautetta. Profiilini on todella rehellinen, en halua maksimoida suosiotani. Kaikki huonotkin puolet kuitenkin paljastuu ennemmin tai myöhemmin.


      • ooopsista
        epätietoinenn kirjoitti:

        Tiedän. Haluaisisin vaan olla ystävällinen ja kohtelias kaikille. Tuntuisi pahalta, jos joku sanoisi minulle suoraan, etten kiinnosta.

        Lähes aina syy on siinä, että elämäntavat ovat niin eri tyyppiset. En käy baareissa, eikä minulla ole varaa matkustella tms. Olen nämä asiat kyllä profiilissani kertonut. En myöskään ole kiinnostunut sellaisesta miehestä, joka on juuri eronnut pitkästä parisuhteesta.

        Sitten vaan sanot ettet tykkää jos toinen käy baareissa, et matkustele mutta jos toinen pyytää mukaan maksetulle matkalle niin voit lähteä jos aikataulu sallii sen.
        Joskus kun itse olin s.24 deittipalstalla ja jos kävi niin, tosin harvoin kävi, että nainen ei kiinnostanutkaan riittävästi, en pystynyt myöskään sanomaan ettei kiinnosta enkä viitsinyt häipyäkään kuin tuhka tuuleen, tein itsestäni epäkelvon joten nainen teki sitten stopin kirjoittelulle. Näin ei tullut paha mieli toivottavasti kummallekaan.


      • Exdeittailia
        epätietoinenn kirjoitti:

        Tiedän. Haluaisisin vaan olla ystävällinen ja kohtelias kaikille. Tuntuisi pahalta, jos joku sanoisi minulle suoraan, etten kiinnosta.

        Lähes aina syy on siinä, että elämäntavat ovat niin eri tyyppiset. En käy baareissa, eikä minulla ole varaa matkustella tms. Olen nämä asiat kyllä profiilissani kertonut. En myöskään ole kiinnostunut sellaisesta miehestä, joka on juuri eronnut pitkästä parisuhteesta.

        Eihän se hyvältä tunnu kun saa kuulla ettei kiinnosta, sitten kun aina saat sellaista palautetta niin se vain pahentaa, mutta sinun on kuitenkin parempi kertoa se nyt kuin myöhemmin, että toinen osapuoli tietää miten asia on. Minusta tuo ghostaaminen on huono tapa.

        On myös hyvä se että olet profiilissa kertonut mitä halut ja millainen itse olet, tuollaisia saisi olla enemmän.


      • sanoaniinkuinseon

        Totta. Miksi ei voi kohdella muita kunnioittavasti?


      • eroiwp
        epätietoinenn kirjoitti:

        Kiitos mielipiteestäsi. Tiedän kyllä, että asia on noin. En ole mitenkään uniikki, vaan on paljon muitakin vaihtoehtoja. Olen itse tyytyväinen, jos mies vaan ghostaa.. Toki niin käy välillä. Tuo on mielestäni armollisempaa kuin antaa negatiivista palautetta. Profiilini on todella rehellinen, en halua maksimoida suosiotani. Kaikki huonotkin puolet kuitenkin paljastuu ennemmin tai myöhemmin.

        Ymmärrän ettet halua antaa negatiivista palautetta, mutta eihän oikeastaan siitä ole kyse. Voi sanoa, että "vaikutat kyllä mukavalta mieheltä, mutta minusta tuntuu ettet ole minulle oikea mies."


      • SFFreud
        epätietoinenn kirjoitti:

        Tiedän. Haluaisisin vaan olla ystävällinen ja kohtelias kaikille. Tuntuisi pahalta, jos joku sanoisi minulle suoraan, etten kiinnosta.

        Lähes aina syy on siinä, että elämäntavat ovat niin eri tyyppiset. En käy baareissa, eikä minulla ole varaa matkustella tms. Olen nämä asiat kyllä profiilissani kertonut. En myöskään ole kiinnostunut sellaisesta miehestä, joka on juuri eronnut pitkästä parisuhteesta.

        Enemmistölle miehistä on ystävällisintä ja kohteliainta, että sanot suoraan että ei kiinnosta ja jos haluat olla erityisen huomioonottava, niin kerrot suoraan miksi ette mielestäsi sopisi yhteen. Mitä konkreettisempia syyt ovat, sitä helpommin vastaanottaja ei ota sitä negatiivisesti itseensä, vaan ymmärtää asian ja pääsee siitä helpoiten yli.


      • Freudkaitietää
        SFFreud kirjoitti:

        Enemmistölle miehistä on ystävällisintä ja kohteliainta, että sanot suoraan että ei kiinnosta ja jos haluat olla erityisen huomioonottava, niin kerrot suoraan miksi ette mielestäsi sopisi yhteen. Mitä konkreettisempia syyt ovat, sitä helpommin vastaanottaja ei ota sitä negatiivisesti itseensä, vaan ymmärtää asian ja pääsee siitä helpoiten yli.

        Konkreettisin ja ehkä yleisinkin syy lopettamiseen lähestymistä yrittäneissä naisissa ovat olleet liiat kilot, ei saa olla enempää kuin itsellä eikä ihan sitäkään. En ole tuota kertonut, vaikka eivät siis otakaan siitä konkreettisena syynä negatiivisesti itseensä.


      • Vetoailmoitukseesi
        epätietoinenn kirjoitti:

        Tiedän. Haluaisisin vaan olla ystävällinen ja kohtelias kaikille. Tuntuisi pahalta, jos joku sanoisi minulle suoraan, etten kiinnosta.

        Lähes aina syy on siinä, että elämäntavat ovat niin eri tyyppiset. En käy baareissa, eikä minulla ole varaa matkustella tms. Olen nämä asiat kyllä profiilissani kertonut. En myöskään ole kiinnostunut sellaisesta miehestä, joka on juuri eronnut pitkästä parisuhteesta.

        No vetoat vain siihen mitä olet profiilissasi sanonut : et matkustele, et kapakoi, etkä halua vasta eronnutta miestä. Jos joku äijä on sulle viestitellyt huolimatta noista kriteereistä eikä ole kunnioittanut noita kriteereitä, niin siinähän se syy on, ei tartte keksiä muuta.
        Eikös se ole ihan päivänselvä juttu - miksi jatkaa kirjoittamista miehen kanssa, joka haluaa matkustella, kapakoida ja on vasta eronnut???


    • marliz

      Tee miesten lailla eli katoa olemattomiin.

      • epätietoinenn

        Niin kai pitäisi tehdä. Olen liian hidastempoinen nykyajan treffipalstoille. Pitäisi kai tavata monta miestä viikossa sen enempää murehtimatta.


      • Tehokkuusennenkaikkea
        epätietoinenn kirjoitti:

        Niin kai pitäisi tehdä. Olen liian hidastempoinen nykyajan treffipalstoille. Pitäisi kai tavata monta miestä viikossa sen enempää murehtimatta.

        No se ainakin on tehokasta deittailua.


    • Kiltti-ja-Kunnollinen

      Aina on kyse ulkonäöstä. Naiset kuitenkin tapailee kaikenlaisia miehiä jotka ovat väkivaltaisia hulluja mielenvikaisia eivätkä uskalla sanoa että ei kiinnosta enää koska näitten naisten mies sen jälkeen tappaa naisen.

      • Kokonaisuusratkaisee

        Kyllä miehen ulkonäöllä ja luonteella on merkitystä, fiksu pitää olla myös.


    • neuvosinulle

      Oletan että olet tosissasi kysyessässi tätä. Siis mies ei ole kertonut riittävästi itsestään ja sitten olet huomannut ettei mies olekkaan sitä, mitä haet. Naisethan tekee tässä niin että katoavat ja miehet kopioivat tavan heiltä.
      Mitään hyvää tapaa poistua ei olekkaaan. Jos sattuisi niin hyvin että kumpikin tajuaisi syyt poistumiseen yhtä aikaa kaikkihan olisi hyvin. Niin silti taphtuu harvoin. Aina joku ottaa itseensä.
      Jos on sellainen tunteeton eikä hae edes niitä, niillä loukkantumisvaara on pieni. Psykopaatille tai sen hakijalle netti on haavoittamaton paikka. Jos luulet jotenkin tekeväsi paremmin kun kuvittelet pääseväsi likaamatta käsiäsi pois suhteesta, mistä ei tullut mitään, luulet väärin.
      Paras lopputulos saavutetaan jos niitä tuttavuuksia kohdellaan ihmisinä jotka tuntee oikeassa elämässäkin. Miten tekisit heille. Sanoisitko että tämä oli tässä.
      Ehkä tai sitten et, ehkä pakenisit etkä tekisi mitään. Katoaisit, muuttaisit tai jotain.

      Naiset lähestyy miestä kuin he ei olisi mitään heille. Ei edes kavereita, mutta silti oltaisiin valmiita arvostelemaan kaikkea nähtyä.
      Ei pidä lähestyä ihmistä joka ei tunnu edes kaverilta.
      Ei sinun tarvitse miellyttää muita vain sen takia että omatuntosi pysyy puhtaana. Jos katoaminen on sinun tyylisi tee se, Jos kaveri ei miiellytä sinua jotenkin sano mikä hänessä on vikana, mutta älä kuvittele että hän muuttuisi siitä.
      Arvoistelua on vaikea ottaa vastaan, mutta jos se on rehellistä niin se palvelee kumpaakin.
      Ei arvostelusta tarvitse tehdä numeroa, voi vain todeta mikä on vialla jos ei toimi.
      jos ihminen kuulee arvostelusta ensi kertaa hän voi suuttua. Jos hän tietää kuka hän on, hän ei suutu ja jos hän on eri mieltä sinun kanssa hän ei suutu sittenkään koska siloin hän tajuaa ettet tunne häntä.
      Neutraali palaute on hyvä.
      Ilman palautetta on vaikeaa löytää oikea suunta.
      Eli jos huomaat ettei siitä tule mitään kerro miksi . Ei kai kukaan kuvittele onnistuvansa ekalla kerralla jos toisellakaan.

    • kaikenkokenutt

      Onko aikuisen ihmisen noin vaikeaa kertoa että juttu ei kiinnosta? Enemmän mua loukkaisi paskapuheet tai katoaminen. Välillä tuntuu että treffipalstoilla käy 5-vuotiaat taaperot.
      Kyllä aikuinen osaa ottaa vastaan tappiot myös ihmissuhteissa.
      Jos ei niin alkaa puumaksi.

      • kohteliaastinekin

        Kyllä. Aikuisen pitää osata käsitellä suora torjunta ja aikuisen pitäisi myöskin osata antaa suora torjunta.


      • epätietoinenn

        Olen saanut huorittelua ja jopa tappouhkausia, koska en ole vastannut varatuille miehille.

        Seksitarjouksia laidasta laitaan, vaikka profiilini on asiallinen.

        Loppujen lopuksi tuo johtaa siihen, ettei uskalla kiinnostua oikein kenestäkään.


      • Naiset_ensin

        Ei kannata ainakaan puhelinnumeroaan ja yhteistietojaan antaa ennenkuin ollaan tutustuttu hyvin. Miehissä on nettideiteissä osa sairaita ihmisiä, jotka kostavat, vaikka olisi vain kerran käynyt treffeillä, eikä kiinnostakaan.

        Vinkkejä naiselle:
        -selvitä työhistoriaa; työtön tai kouluttamattoman mies on potentiaalinen riski, kun ei ole mitään menetettävää elämässä, nämä ovat väkivaltatiloissa yliedustettuina
        -varmistu, että mies ei ole väkivaltainen, mielenterveysongelmainen tai onnenonkija
        -selvitä suhde alkoholiin
        -jos mies on eronnut ja lapsia, varmistu, että hän ei vain kuseta sinua ja halua vain seksiä
        -älä kerro puhelinnumeroa tai osoitetta koskaan ventovieraalle tai edes yhden tapaamisen jälkeen
        -tapaa ensimmäisen kerran vain julkisella paikalla
        -älä kerro omaa nimeäsi, ellei ole hyvin tavallinen
        -testaa huumorintajua ja suhtautumista ristiriitatilanteisiin. täysin hulluimmat menettävät hermonsa jo tässä
        -ei seksiä ennenkuin pystyt luottamaan mieheen täysin


      • Y-etsivä
        Naiset_ensin kirjoitti:

        Ei kannata ainakaan puhelinnumeroaan ja yhteistietojaan antaa ennenkuin ollaan tutustuttu hyvin. Miehissä on nettideiteissä osa sairaita ihmisiä, jotka kostavat, vaikka olisi vain kerran käynyt treffeillä, eikä kiinnostakaan.

        Vinkkejä naiselle:
        -selvitä työhistoriaa; työtön tai kouluttamattoman mies on potentiaalinen riski, kun ei ole mitään menetettävää elämässä, nämä ovat väkivaltatiloissa yliedustettuina
        -varmistu, että mies ei ole väkivaltainen, mielenterveysongelmainen tai onnenonkija
        -selvitä suhde alkoholiin
        -jos mies on eronnut ja lapsia, varmistu, että hän ei vain kuseta sinua ja halua vain seksiä
        -älä kerro puhelinnumeroa tai osoitetta koskaan ventovieraalle tai edes yhden tapaamisen jälkeen
        -tapaa ensimmäisen kerran vain julkisella paikalla
        -älä kerro omaa nimeäsi, ellei ole hyvin tavallinen
        -testaa huumorintajua ja suhtautumista ristiriitatilanteisiin. täysin hulluimmat menettävät hermonsa jo tässä
        -ei seksiä ennenkuin pystyt luottamaan mieheen täysin

        En ole ollenkaan varma tekikö tuon luettelon mies vai nainen. Moni noista kohdista vaatisi yksityisetsivän palkkaamista. Näinkö se on, että ihmisestä tulee nolla, jos syystä tai toisesta joutuu työttömäksi? Väkivaltaisuus tai mielenvikaisuus ei välttämättä paljastu monenkaan viikon seurustelusta. En ole koskaan treffannut julkisella paikalla (kahvila tai vastaava) eikä se ole ollut kummallekaan ongelma, harrastuksissa kyllä ja niihin voi luottaa kirjoittamalla monipuolisesti harrastuksistaan. Nuo testit saattavat antaa kirjoittajasta oudon, epäilyttävän tai jopa mielisairaan vaikutelman. Kokemukseni mukaan naiset ovat yllättävän nopeasti valmiita ja aktiivisia seksiin, ehkä keino osoittaa kiinnostus. Myönnän, kokemuksia on vain kolme.


    • Meollaanniinerilaisia

      Nettideittailussa pitää jaksaa kestää monenlaista käytöstä. Jos joku käyttäytyy huonosti, unohdan se tyypin ja siirryn seuraavaan. Ei kannata suhtautua vakavasti, rennosti vaan niin on hauskempaa.

      • öödpgy

        Jos joku käyttäytyy huonosti..entä jos joku käyttäytyy hyvin ja unohdat tyypin siltikin ja siirryt seuraavaan, sitten ihmettelet mistä se noin suuttui?


      • Meollaanniinerilaisia
        öödpgy kirjoitti:

        Jos joku käyttäytyy huonosti..entä jos joku käyttäytyy hyvin ja unohdat tyypin siltikin ja siirryt seuraavaan, sitten ihmettelet mistä se noin suuttui?

        Jos tilanne on se, etten ole siitäkään hyväkäytöksisestä kiinnostunut, kerron sen hänelle, kohteliaasti. Näinhän se useimmiten juuri meneekin. Harvoin se kiinnostus on molemminpuolista.


    • NiNen

      Useimmitenhan on just se tilanne, että on hetken aikaa juteltu, vaihdettu kuvatkin, eikä molempia enää kiinnosta. Siinä vaiheessa toivotan kohteliaasti hyvää jatkoa deittailuun....

      • rehellisyysonhyväjuttu

        Juuri noin. Parempi sanoa miten asia on kuin, että antaa toiselle turhaa toivoa tulevasta.


      • Samaa mieltä, pahimmassa tapauksessa menee useampi vuosi jahkatessa ja miettii ois pitänyt silloin heti alkuun sanoa hyvää jatkoa kohteliaasti.


    • huijaaarivaratu

      älä vastaaa jos ei oo kuvaaa

    • pupustiina

      Jos useinkin on samaa ongelmaa miehiin tutustumisen kanssa, niin olisiko aiheellista joko muuttaa omaa asennettaan tai vetäytyä nettideiteiltä ulkomaailmaan? Lopettaa aktiivinen haku ja alkaa elää muuten täyttä elämää. Tutustua miehiin ja naisiin ihmisinä kuunnellen ajatuksia ja oppien ihmisyydestä.

      • rtyuk

        Eikös se nettideittailun tarkoitus ole juuri tuo kuunnella ajatuksia ja oppia ihmisyydestä. Aivan sama jos deittailtavasi on arabi tai aasialainen.


    • Sanoisin, että kerrot vain kohteliaasti, että kiitos tähänastisesta, mutta sinua ei kiinnosta jatkaa viestittelyä, koska tuntuu, että toinen ei ole oikea tyyppi hänelle.

      Ehdottomasti et rupea erittelemään sen tarkemmin syitä tms. Lopetat vain viestittelyn.

    • sirkkuli11

      Yleensä miehet katoavat, mutta yksi mainostoimiston tyyppi osasi asiansa ja kirjoitti löytäneensä ihmisen, johon haluaa tutustua paremmin. Täydet pisteet tuolle miehelle.

    • inhorealisti

      Rehellisyys on kaiken perusta. Mitään vuolaita perusteluja ei tarvitse, vaan kerrot, ettei kiinnostusta jatkaa tutustumista ole riittävästi.

    • Peliävaanajanviete

      Sanot vaan, ett oot peräkammaripoika, ett susta ei vaan oo mihinkään konkr oikeesti.
      Sitäpaitsi tuo heroiinijuttu voi myös jarrutella.

    • vinkkivinki

      Jos näkee, että mies vain pelaa aikaa ja olet ehdottanut jo useamman kerran treffejä, niin jätän keskustelun silloin siihen ilman mitään selitystä.

      Jos taas et itse saa mitään miehestä irti, kiertelee ja kaartelee, etkä saa edes käsitystä, onko sinkku vai varattu. Niin ilmoitan, että huomaan, että keskustelu ei välillämme nyt etene ja itse arvostan avoimia ja rehellisiä miehiä. Kommunikaatio on tärkeä asia parisuhteessa. Onnea tulevaisuuteen!

      Ihan reilu peli näin, jos mies on vahingossa sulkeutunut, niin silloin mies kyllä hädissään avautuu. Jos ei reagointia, niin tiedät, ettei hän arvostanut sinua.

    • iuhgjkhgghjjhvbnbbbbb

      Jos törmää samaan "ongelmaan" usein niin itsehän siinä on yhdistävä tekijä, eikös olisi järkevämpää korjata se missä vika eikä odottaa muiden muuttuvan?
      Mutta tuo on juuri perinteinen naisen "ongelma", että pitää miettiä miten vielä vähemmän voisi tehdä itse ja nopeammin että helpommin antaa miehelle pakit.

    • exdeittailija

      Minusta kertoo ihmisen käytöstavoista , miten ilmaisee kiinnostuksen puutteen. Rehti ilmaus tyyliin: mielestäni ei kannata jatkaa tutustumista / et ole minun tyyppiäni/ jatketaan oikean etsintää on fiksumpaa kuin kadota jäljettömiin.

    • Aloitteleva_tinderisti

      Tuntuu tosiaan olevan naisille vaikeaa kertoa tämä. Jo parikin Tinder -mätsiä on pitkällisten keskustelujen ja jopa tapailun jälkeen jättänyt vain roikkumaan ja lopettanut yhteydenpidon ilman selitystä. Molempien kanssa käytiin jopa treffeillä, toisen kanssa kaksi kertaa ja toisen kanssa jopa 6 kertaa vajaan parin kuukauden aikana. Molemmat lopettivat vain yhtäkkiä viestittelyn/vastailun ilman syytä. Tai tämä pidemmän tutustumisen tapaus ensin vähensi vastailua ja lyhensi niitä ilman mitään selitystä, ja sitten kun lopulta kysyin vaikean kommunikoinnin takia että haluaako nainen tavata enää vai mikä on homman nimi, niin ei vastannut enäämitään. Miksi ei voi vastata, että sori, mutta ei kiinnosta enää? Rehellisyys olisi minusta paras vaihtoehto.

      Toinen juttu minkä olen huomannut, on että naiset eivät jostain syystä aina muista mainita profiilissaan, että heillä on lapsia. Sitten eka viestissä paiskataan naamalle, että "oon leikkinyt tässä mun kolmen pienen lapsen kanssa koko päivän"... just.

      Olen kyllä tosi turhautunut tähän paskaan.

      • eikaiei

        Luonteesi ei miellytä niitä naisia...?


    • sdfdvsdvsdvsdv

      No onkos se aikasi niin kallista että se estää jokusen viestin rustailun silloin tällöin, eiköhän sitä aikaa seiskan lukemiseen ja facebookissa roikkumiseen kuitenkin riitä.

      • niihx

        Koska tyylisi kirjoittaa on noin ivallinen, en vastaisi ensimmäiseenkään viestiin.


    • kindergarten

      Miksi miehet katoavat kuin tuuleen useitten viikkojen viestien jälkeen tai vaikkapa muutaman tapaamisen myötä? Olisiko mahdotonta laittaa se viimeinen viesti tyyliin etsin erilaista seuraa tai en näe tarvetta jatkaa tutustumista.
      Pitäisi laittaa listaus miehistä, jotka häviävät.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      285
      3147
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      79
      1575
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1480
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1301
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1215
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1210
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1129
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1107
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1013
    Aihe