Naiset tarjoilevat saleilla itseään

ValitseRivistä

Jokainen treenaaja tietää, että ei ole ainuttakaan syytä pitää tiukkoja ihonmyötäisiä housuja salilla. Jokainen tietää myös, että ei ole ainuttakaan syytä treenata yleisellä ns. miesten puolella, kun on naisten puoli erikseen. Ei mitään syytä treenin kannalta. Syynä on halu saada miehet katsomaan ka pidemmällekin.

55

9678

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PyllistelevätOnnellisena

      Naiset nauttivat, kun niitä tuijotetaan.

    • katsonkyllä

      En ole kyllä törmännyt miesten ja naisten puoliin, mutta muuten totta. Perse- ja pilluvakoon uppoavat housut eivät auta nostamaan yhtään enempää. Syy niiden käyttöön on ilmiselvä.

      Yhden kerran olen vain nähnyt naisella verkkarit punttisalilla.

      • VerkkareissaTreenataan

        Olet sitten nähnyt naisen joka treenaa, eikä kerjää panoa.


      • tyylinsä_kullakin

        Nuoremmat fitnes kinkut pukeutuu trikoihin ja muutenkin paljastavammin, keski ikäiset lihonneet naiset pukeutuu verkkareihin ja väljiin T paitoihin.


      • Anonyymi
        VerkkareissaTreenataan kirjoitti:

        Olet sitten nähnyt naisen joka treenaa, eikä kerjää panoa.

        juu voitte kuule ihan vitun tappaa ittenne jos mietitte et naiset kerjää panoo vaatetuksella SALILLA. vitun sosiaaliset rejektit eipä oo ikinä tunnettu naisen lämpimää syleilyä ku täällä vongutaan jostai treeniasusta😂😂
        oisko kokemusta ennen kommentoimista mitää


    • IsoPerseOnRuma

      Osa haisee kuselle, kun virtsa karkailee paksuperillä.

    • Treenirauhakiitos

      No voi himpura teidän kanssanne..
      Itse en ainakaan ole esittelemässä/tarjoamassa itseäni salilla.
      Ne trikoot ovat päällä ihan mukavuus syistä.
      Tällähetkellä juuri tuollaiset ihonmyötäiset housut ovat muotia naisten kuntosali vaatteissa , vaikuttaisiko sekin hieman asiaan.
      Eipä tullut tuollainen ajatus mieleenkään.
      Verkkarit ovat jotenkin epämukavat salilla.
      Tiloista sen verran että siellä missä itse käyn on yleisellä puolella enemmän ja erilaitteita kuin pelkästään naisten puolella joten vaihtelu virkistää siinäkin hommassa.
      Kannattaa keskittyä siihen mitä itse tekee eikä miettiä ja kuikuilla toisten tekemisiä salilla.

      • TreenaanUnisexsalilla

        Kyllä mullakin jumppatrikoot on, mutta niiden päällä pidempi paita, joka ei paljasta tissivakoa. :D


      • Anonyymi

        Eikös se ole ihan sama mitä on päällä niissä laitteissa kun puolituntiinolaan kännykässä ja Mariaan omia kubåbiaan.

        Voisitte treenaa niillä laiteillamjosku naiset
        Ainiin kalliit tekokynnet voi mennä


    • salimiesvaaan

      Kannattaa keskittyä. Just joo.
      Naiset tiukoissa ja niukoissa asuissa tunkee viereen ja eteen tekemään kyykkyjä ja muita pyllistyksiä. Ja sitten vielä kysellään voinko katsoa tekniikkaa ja voinko varmistaa kyykyssä.
      Ei sellaista aikaa eikä paikkaa omalla salilla ettei tulla lähelle ähräämään.
      Sitten vielä peilistä katsotaan koska olen kohdalla että voi alkaa kyykkimään ja nostelemaan persettä.

      • Anonyymi

        Nauti siitä äläkä valita :D


    • herkkua_silmille

      Naiset nauttii miesten katseista se on fakta, varsinkin naiset jotka pukeutuu pieniin toppeihin, on siinä kova työ että saa tissit pysymään toppien sisällä vai onko tarkoitus että tulevat kunnolla "näytille".

      • TiinukkaLiinukka

        Itse käytän nykysin noita lyhyitä toppeja. Ne on mukavampia. Tissit ei kyllä näy minnekään, mutta ei liimaannu hikinen paita selkään. Ja yks asia siinä on kyllä itselle se, että koitan saada vatsalihakset näkymään, musta on kiva seurata treenatessa sitäkin.


    • Uvvhaaaa

      Kattiakanssa
      Kyllä ne vaattett on teknisistä syistä
      Salit ei ole mitää muutavaten
      Kun treenausta varten

      • alfaurosmies

        Ihan väärin.
        Hakevat katseita ja alfauroksen hyväksyntää. Onnekkaimmat ja kauneimmat saavat palkinnoksi tyydyttää alfaa pukkarissa. Ja jos homman hoitaa hyvin pääsee astuttavaksi.
        Näin se vaan menee joka salilla.
        Ihan turha väittää muuta.


      • sopii_mulle

        Naisilla kuten miehilläkin on tarve kokea hyväksyntää ja ihailua vastakkaisen sukupuolen taholta ja sali on yksi paikoista joissa se onnistuu. On naisia jotka tosissaan treenaa mutta myös naisia jotka tulevat "näytille" ja mitä enemmän paljastavaa pintaa sen parempi. Muistan itse yhden tilanteen, yksi ihan kivan nököinen nuorehko nainen tuli tekemään kulmasoutua mua vastapäätä, kysyi että häiritseekö ja vastasin ei. Nainen tietty kumartui eteenpäin "näyttävästi" ja kyllähän siinä "pallerot" oli aika osuvasti esillä, nainen ei tissivakoaan peitellyt ja rinnoistakin oli osa näkyvillä, toppi päällä ja alla ilmeisesti liivit mutta eivätpä juuri näkyvyyttä haitanneet. Huomioitavaa että oii muitakin paikkoja joissa kulmasoutu mahdollista mutta nainen tuli viereeni.


      • kongarrrooo

        Vilkuilit salaa ja aina kun nainen yritti katsekontaktia niin aloit äkkiä tutkimaan kengänkärkiä. Aina kun nainen kysyi tai puhui sinulle niin vastasit "juu-u" tai "ihan sama".
        Kotona sitten pimeässä peiton alla yksin muistelit naista ja kehittelit mielessäsi sali päivälle toisenlaisia loppuja meisseli kovana.
        Nainen ihmetteli että olipas siinä saamaton vässykkä kun ei vihjettä ymmärrä ja laatu liha ei kelpaa. No kaikkihan ei pidä naisista.


      • yksimonista3
        kongarrrooo kirjoitti:

        Vilkuilit salaa ja aina kun nainen yritti katsekontaktia niin aloit äkkiä tutkimaan kengänkärkiä. Aina kun nainen kysyi tai puhui sinulle niin vastasit "juu-u" tai "ihan sama".
        Kotona sitten pimeässä peiton alla yksin muistelit naista ja kehittelit mielessäsi sali päivälle toisenlaisia loppuja meisseli kovana.
        Nainen ihmetteli että olipas siinä saamaton vässykkä kun ei vihjettä ymmärrä ja laatu liha ei kelpaa. No kaikkihan ei pidä naisista.

        On sulla mielikuvitusta, ootko kirjailija???


      • billoboonuu

        Taisikin mennä ihan oikein sun kohdalla..
        Sitten kun saat rohkeutta kerättyä muutaman vuoden niin ehkä uskallat jo ihan aloittaa keskustelunkin naiselle/miehelle.


    • triotemus

      Naiset on kieroja. Ovat aina vetämäss nenästä.Thai ja aasialaiset on asia erikseen.

      • nenänvetäjä

        No niin on. Thai ja aasia naisia on helppo vetää nenästä ja sitten voikin vedellä niitä ihan miten vaan ja mihin vaan. Eikä täydy välittää miten touhuilee kun uusia naisia on heti tarjolla nenästä vedettäväksi.


    • olikuj

      Kaikenlaisia tarkoitusperiä on, mä ainakin treenaan yks lysti onko joku nainen niukoissa asusteissa.

    • sellastatällasta

      Niin siis sehän se elämän tarkoitus on, että sais seksiä sellasen kans kuka miellyttää ja siitä vois tulla jälkeläisiä. Ainakin noin evoluution näkökulmasta.

      Naisen täytyy näyttää kroppa, niin mies pystyy heti päättään kelpaako vai ei. Miehen ei tarvi näyttää kuin se auto millä ajelee.

      No mut tuskin se kenelläkään on ainoa syy käydä salilla, se on vain yksi osa-alue.

      Turha siitä on katkeroitua jos he pyllistelevät ja itte ei niitä kuitenkaan saa. Sit täytyy vain alkaa tienaamaan lisää jos tuntuu et se ois sen arvoista. Mut kyllähän sitä hieman losompaakin mopoa voi polkea, ei ne nyt niin paljoa eroa toisistaan..

    • Jgfghb

      Käyn salilla 6xviikossa ja käytän kyllä trikoita. Tykkään käyttää myös hupparia siinä lanteilla😊ihan saa rauhassa kyykkäillä ja pyllistellä!

      • hyväkatsoja

        Tai sitten ei ole mitään katsottavaa...


      • Xxx33

        Haluutko reenata kanssani ?jari


      • Zzz44

        Juu. T janne
        Bottom vai top.


    • Ainamieli

      Ongelmana ei ole trikoot vaan kehoäijien mömmöjen käyttö, mikä saa korvienkin välin seisomaan.

      • mörkömökönen

        Onko se sinullekkin isokin ongelma? Voisitko hieman kertoa ihan konkreettisia esimerkkejä miten ne sinua haittaavat?
        Mistä tiedät kenenkin mömmöjen käytön, kertooko käyttäjät sinulle vai miten se tapahtuu.


    • Kyllälähtee
    • eisiinämitään

      Tarjoavat naiset sitten itseää salilla tai ei, vähän runsaampi pukeutuminen olisi joidenkin kohdalla paikallaan, sali ei ole uimaranta tai sauna. Sali jossa treennaan oli jokin aika sitten vielä naisvalvoja joka oli muutamalle nuoremmalle naiselle antanut ohjeistusta, meikkejä saa olla mutta vahvat hajusteet eivät sovi kaikille ja liian niukka pukeutuminen ei sovi. Nuorella naisella oli tiukat trikoot ja olihan ne siellä pakaroiden välissä osittain ja toivat muutekin tiukan alapään selvästi esiin, samoin yli pieni toppi ei juuri jättänyt arvailuille sijaa, rinnat olivat kuin tarjottimella, kuvailisin sanoin katso, tule ja purista. No molemmat nuoret naiset tottelivat, toista ei juuri enää näkynyt mutta toinen sitten piti vähän peittävämpää toppia sen jälkeen.

      • MiestenKäryt

        No ei pitäisi miesten puolellakaan käryttää niitä suihkedödöjä urakalla, ilman astmaakin alkaa ahistaa moinen katku. Toisaalta monella on niitä vanhoja puuvillaisia treenikuteita jotka alkaa jo pienellä hikoamisella löyhkäämään ihan törkynä.


    • Nartut

      Naiset haluavat vain seksia. Joka paikassa ne ovat persettään tyrkyttämässä.

    • OdotanMunaPystyssä

      Vittu kun löytyisikin 100 kiloinen naisbodari joka suoraan sanoen raiskaisi minut!

      • konttoristi

        Miksi sen pitäää olla naisbodari jos tykkäät että sinut raiskataan. Kyllä kai mieskin voi sen sinulle tehdä.
        Ei siinä mitään pahaa jos tykkää saada perälaatikkoon väkisin..


    • PalleroHaluaaSuohin

      Harmi, että trikoihin on yleensä pukeutuneet vain ihrapallerot. Siiderivalas yrittää saada pallomahaansa pois trikoilla. Pysyisivät naisten puolella. Läskit haiseekin.

    • cowboy

      Läskistä tulee muodokas kun ahtaa itsensä tiukkoihin asuihin. Todellisuus sitten pursuaa ulos kun asun poistaa. Muodokas atleetti onkin lihava siiderivalas joka hikoilee kuin porsaan pekonisiivu paistinpannussa.
      Voi urheilija nuorukainen siinä sitten miettiä mitähän tässä pitäisi tehdä.
      Vanhempi salijantteri kyllä käyttää tilaisuuden hyväksi kun tietää että reikä se on lehmälläkin.

      • TrikootVaanPaukkuu

        Siiderivalas kiljuu onnesta, jos saa jonkun huijatuksi tuikkaamaan.


      • cowboy

        Läiskäisen ihrat liikkeelle ja aallon päällä ratsastan suoraan aanukseen. Kyllä silloin on siiderivalas hätää kärsimässä. Yrittää rimpuilla pois kuin rodeossa, mutta tätä cowboyta ei yksikään ole selästä pois heittännyt. Väsytetty ihrapallero hikoilee ja röhkii kun se on alistettu cowboyn alle.


      • Puppeli
        cowboy kirjoitti:

        Läiskäisen ihrat liikkeelle ja aallon päällä ratsastan suoraan aanukseen. Kyllä silloin on siiderivalas hätää kärsimässä. Yrittää rimpuilla pois kuin rodeossa, mutta tätä cowboyta ei yksikään ole selästä pois heittännyt. Väsytetty ihrapallero hikoilee ja röhkii kun se on alistettu cowboyn alle.

        Mä panen sua anukseen. Jos et anna, teen ilmoituksen syrjinnästä.


      • cowboy

        Sorry. Cowboy on aina selässä, mutta olen kesyttännyt useankin raavaan sonnin rodeossa..


    • raappahousut

      Minulle on aivan sama vaikka naiset olisivat salilla strigeissä ja biletopeissa, tai jopa ilman niitä.
      Itse olen salilla terveyteni ja kuntoni ylläpidon takia, en katselemassa vastakkaisen sukupuolen edustajia, jos näköpiiriini tulee paljastavissa tai ihomyötäisissä vaatteissa ihminen niin käännän katseeni pois.
      En halua luoda katsettakaan, uteliasta tai mitään sanomatonta, lapsieni ikäisiin ihmisiin, enkä ylipäätään kehenkään.
      Kuntosali on kuntoilua varten ja on aikuisen ihmisen vastuu käyttäytyä aikuismaisesti, nuori tai lapsi joka on kasvanut twitterissä ei osaa olla vastuullinen, tällöin, ja muutenkin, on aikuisen vastuu pitää huoli käytöksestään.

      • aikamalaa

        Olet varmaan sitten viimmeisenä päivänäsi tosi tyytyväinen että pystyit hillitsemään itses ja rajoittamaan sen mikä on luonnollista. Ehkä pääset taivaaseen ja saat palkinnon..

        Hyvä käytös on tosi ok, mut tuskin täällä pallolla kellään miehellä niin mahtava vetovoima on et kannattais hyvät mahdollisuudet menettää. En tarkoita et pitäis möllöttää, mut kantsii ainakin hakea se yksi katsekontakti et tietää haluaako se emätintäti sut, voi vaikka halutakkin, älä missaa sitä.


      • kehitykaikenikää

        Etkö ymmärrä että aikuinen mies ei halua harrastaa seksiä pikku tyttöjen kanssa.
        Se että tyttö on "naima" iän ylittännyt ei tarkoita että olisi nainen.
        Oletko ajatellut että jotkut ajattelet sen olevan kaikkea muuta kuin kiihottavaa kun tyttären ikäinen tyttönen esittelee itseään.
        Tiedän että toisille sali on sosiaalinen tapahtuma jossa voi yritellä kehittää suhteita joko oikeasti tai fantasioida päänsä sisällä. Mutta jotkut yrittävät ihan oikeasti kuntoilla ja kehittyä.
        Eli oletko kaveri joka haluaa kehitystä vai vaan runkku materiaalia salilta.


      • karpaasi

        Joo, salilta saa terveyttä kroppaan, jos haluan pillua sitä saa kotonakin piste.


      • MarjikselleBanaania

        Eli olet se runkku. Hukka-pätkä-runkkari.


      • PanisinHeti
        kehitykaikenikää kirjoitti:

        Etkö ymmärrä että aikuinen mies ei halua harrastaa seksiä pikku tyttöjen kanssa.
        Se että tyttö on "naima" iän ylittännyt ei tarkoita että olisi nainen.
        Oletko ajatellut että jotkut ajattelet sen olevan kaikkea muuta kuin kiihottavaa kun tyttären ikäinen tyttönen esittelee itseään.
        Tiedän että toisille sali on sosiaalinen tapahtuma jossa voi yritellä kehittää suhteita joko oikeasti tai fantasioida päänsä sisällä. Mutta jotkut yrittävät ihan oikeasti kuntoilla ja kehittyä.
        Eli oletko kaveri joka haluaa kehitystä vai vaan runkku materiaalia salilta.

        Terve mies haluaa naida kakskymppisiä. Pimeähän sitä on, jos nuori kaunis nainen ei haluta.


    • hgytrgyh

      Lihavat kaljuuntuvat ukot jahtaa pikkutyttöjä saleilla.

      • TerveVanhus

        Tietenkin, nuori nainen kiihottaa 7 kymppistäkin.


    • onseniinlihava

      Kun teidän isä olisi ymmärtänyt käyttää kondoomia ei näitä älyvapaita kirjoituksia olisi luettavana! Mutta kun ei tyhmä ymmärtänyt!

    • hullujamunmielestä

      Tottakai naiset haluaa eitellä kehoaan, sama juttu rannalla, siellä ne pikku ukkarit on pakaroiden välissä niillä joilla on jotain esiteltävää, Mä pidän mielummin ihan normi muijasta ja kropasta mua ei kiinnosta fitnes misut joilla on napa selkärangassa kiinni ja näkee vain itsensä joka kulmasta kun selfietä otetaan.

    • Anonyymi

      Mä en ole mikään siveyden sipuli, naisten perseet kiinnostaa muttei ole pääsyy salille. Hyvä fiilis ja terveys etusijalla. Ehkä jonain päivänä jos kehityn tarpeeksi ihmisenä joku hyväluontonen salikissa kelpuuttais mut. Ja jos ei nii ompahan terveyttä ja vähän lisää itseluottamusta.

    • Anonyymi

      Ite käyn salilla treenin takia. Jos joku haluaa tirkistellä mun ajettua pillua tai esiin työntyviä tisuja, hyvä niin. Se on vaan plussaa. Joskus näkee miehillä mukavia pullotuksia, tai ahtaita pöksyjä. Silloin myös itse laitan tarjolle enemmän. Esim vedän pöksyt syvemmälle pyllyvakoon tai päästän rinnat enemmän esille. Olen jopa joskus näyttänyt itseni alasti, mutta se oli kyllä sen ainoan kerran..

      • Anonyymi

        Tämän kirjoittanut on mies. Joku sairas fantasia, hitto että ootte ällöjä. Antakaa naisten treenata salilla rauhassa. Mä en halua että mua tuijotetaan tai tullaan juttelemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämän kirjoittanut on mies. Joku sairas fantasia, hitto että ootte ällöjä. Antakaa naisten treenata salilla rauhassa. Mä en halua että mua tuijotetaan tai tullaan juttelemaan.

        Mie ainaskin kytistän likkoi vessan oven ravosta, ja käs tekköö semmosta nykivää liikettä...


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2880
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      115
      2145
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1554
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      70
      1013
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      911
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      884
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      880
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      795
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      736
    Aihe