Maanantaina ei Sveton asemalla kortit toimineet, ja vippasin rahaa henkilölle jolla ei valuuttaa ollut.
Lainaajalle annoin yhteystietoni ja sovittiin hänen hoitavan osuutensa. Ei hoitanut.
On kiva auttaa muita eikä nyt koettu rahallinen menetys rassaa. Luottamuksen pettäminen on se, mikä meidät yleensä venäläisistä erottaa.
Sveton tankkaaja - maksaisitko velkasi
3
510
Vastaukset
- toivottavastilöytyy
Olisikohan kortissa ollut maaraja .
( sellainen raja , ettei se toimi missään
muuallakaan ulkomailla ). Maarajan
voi itse muuttaa verkkopankissa siten , että toimii myös ulkomailla).
Itselleni on käynyt , niin että oikein
latasin rahaa kortille lähtiessäni ,
että olisi. ostanut tietyt ostokset
taksfreestä ( Guessin juttuja),mutta
maaraja esti maksamisen.Menin seuraavana päivänä uudelleen eurojen kanssa. ( taxfreessä käy myös eurot.).
Jos vippasit maan valuuttaa eli maksoit jonkun tankkauksen , niin
se in ollut hieno teko. Sinun vain
olisi pitänyt ottaa itsellesi myös
hänen yhteystietonsa. ( joskus voi
käydä niinkin , että ketä autoit, niin
häneltä on vain hävinnyt Sinun
tietosi .). Jospa nyt löytyisi ! - onnäitänähty
Minä taas luulen että auttamasi oli kuitenkin venäläinen, esitti vaan Suomalaista.
- opettajasiXXX
Luottamuksen rakentamiseen saattaa kulua vuosia , mutta sen menettäminen käy yhdessä sekunnissa.
OPI !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005308438Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo4364224h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?61975Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1571123Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17766Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57712Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?64670Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.28663En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36617- 34588