Tässä vähän listaa

lissu-92

-minimipituus 185
-vähintään 90 kiloinen, ei lihava
-tummat hiukset
-parta tulee kasvaa kunnolla
-matala ääni
-vähintään yliopiston käynyt
-palkka vähintään 4000€ kuussa
-uusi auto, BMW tai Audi
-uusi asunto
-ostaa laadukkaita vaatteita usein
-ei lapsia, me teemme ne sitten
-hyvät kaverit, myöskin yliopiston käyneitä

Muuta en tarvitse.

18

980

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TotuusJuuriSinusta

      Eli tää ei ole norttimiehille, joilla on firmaa ja kokoa.. ja vaikka kroppa, auto ja pörssi olisi kunnossa niin tenavat on este! Varsinkin jos niitä on kahden eri nartun kanssa, olet täysin tuomittu runkkaamaan yksiksesi.

    • vanha-äijä

      Kyll maar se ihannemies olen mää.

    • pitkätukka-68

      Ei tainnu taaskaan natsata.

      - Pituus riittää 185
      - Lihava en tosiaan ole, 20 kg alle minimisi
      - Vaaleat hiukset
      - Parta kasvaa, mut älyän ajella sen
      - Ääni... no matalahko
      - En ole käynyt edes lukioa, vaikka kaikki niin luuleekin (yleissivistystä saa muualtakin jopa paremmin)
      - Tulot 395 €/kk netto (vuokran ja sähköjen jälkeen)
      - Vanha vuokra-asunto
      - Arvaat varmaan miten usein voin ostaa vaatteita kun on tuo lapsikin huolletavana
      - Lapsiasia tulikin jo edellä
      - Ne kaverit... tunnen jokaisen koulutustason omaavia

      Aikaa ja rakkautta siis vain tarjolla. Tuskin se naisille riitää, ainakaan rahanperässäjuoksijoille.

      • pitkätukka-68

        Lisäksi osaan tietenkin siivota, kokata, keskustella ja rakastan lapsia ja eläimiä jne, mutta nämä nyt eivät kuulu kenenkään naisen todellisiin kriteereikin. Tärkeintähän on raha.


    • AP on kunnon gold digger tai yrität olla ja olet 100 % yksin ikuisesti. Kuka sut vittu ottais vitun gold digger h*uora!

    • 280218

      Tän on pakko olla vitsi.
      Jos ei ole niin veikkaan, että sinkuksi jäät tai muutamien vuosien kuluttua huomaat, että listasi ei toimi. Siinä kohtaa sitten on tarjolla niitä miehiä jotka ovat jo toisella tai kolmannella kierroksella. Saat kaupan päälle katraan lapsia ja äkäisen exän.

    • lorttojenvihaaja

      olen 192cm pitkä 90kg yrittäjämies. Minulla on kaikki mitä vaadit ihannemieheltäsi. Mutta eipä tuommonen lortto kiinnosta.

      • onkopienipenis

        Kommenttisi kertookin mikä vätys olet, tiedätkö vaikka olet tottunut manipuloimalla saamaan naista niin ei tule suhteet kestään kun paljastut aina, kertoo paljonko kunnioitat naisia tuo lortoksi haukkuminen ja selvästi provo osu suhun ja pahasti kun noin kommentoit.
        MIES olen suhun verrattuna, vituttaa naisten puolesta joita olet satuttanut ja aina kun mahollista niin pistän maahan tollaset ns miehet niin henkisesti kuin fyysisesti, on niitä naistenhakkaajiakin matalaksi joutunu pistään.


    • Alfaäijä

      Mulla kaikki nuo, mitä vaadit.

      Voin vielä lisätä, että uusi kakkosasuntoni on meren rannalla. Talon edessä laiturissa on nopea moottorivene. Purjevene on Välimerellä, koska olen kyllästynyt Suomen kylmiin purjehdussäihin.
      Talvet vietän poissa Suomesta, Karibialla tai Etelä-Afrikassa.

      Auto on Tesla, jolla on kiva kyykyttää audeja ja bemareita.

      Tässä minun vaatimukseni:

      - Ikä 28- 32 v.
      - Pituus 172-175 cm
      - Paino 60- 62 kg
      - Kuppikoko D tai vähintään C
      - Isohko, pyöreä perse. Kiinteä.
      - Älykkyysosamäärä 80-95
      - Osaa jakaa, mutta ei kertoa
      - Antaa edestä, takaa tai sivulta aina, kun haluan
      - Ottaa suihin tai tissien väliin, jos muu ei satu minua kiinnostamaan
      - Ei ole koskaan kuullut yhtään mitään feminismistä eikä meetoo-vouhotuksesta
      - Pieniruokainen, tyytyväinen 200€ kuukausirahaan, jonka annan, jos palvelu pelaa
      - Ei koskaan valita, motkota tai urputa mistään.

      • Elluhalloyb

        No voi herran duudeli sentää....
        Osta kaunis oikea lehmä..tai koira...😂😂😂😂😂
        Niin mutta eläimii pitää hyvin....


    • ettänäi

      no ei ku näin
      miehen pitää olla...

      - 30v tai yli max 44v
      - vähintään 178cm
      -paino yli 85- jos tosi pitkä voi sit painaa vaik sen 120kg
      -ei vietä liikaa aikaa salilla, tykkää urheilla muutoin, eli yhdessä voitas liikkua.
      - hiukset pitää olla, siis miellään lyhyet, mut ei todellakaan siili tai kalju :D. Joillakin miehillä pitkät hiuksetkin kivat.
      - silmien väri ihan sama
      - auto millä kulkee, ihan sama. Silleen en kauheesti välitä mistään autoista
      - olemus pitää olla siisti, eli ei mikään risuparta kiitos. Toki saa olla partaa mutta siistitty.
      - työllä ei niin väliä kuhan töissä kävis.
      - ei vihaa lapsia ja on valmis niitä kanssani hankkimaan
      - ees jonkinmoinen huumorintaju, tääkin tarkottaa et ajatukset jotenkin kohtais ja ymmärrettäs toisiamme

      mitä ite oon..
      pituus 165
      hoikka/normaalipainoinen 15 kiloo voi tulla lisää silti oisin viel normi painoinen
      vaalea
      en minkään näköinen enkä ees meikkaa...
      et juu ehkä parempi viettää elämä sinkkuna kun oon niin pimeen vaikea kaikessa.

    • omalista

      Ei ulkoisia vaatimuksia
      maaseudulla asuva (mieluiten Satakunnan ulkopuolelta), ammatilla ei väliä, savuton, kohtuus alkoholissa tai absolutismi
      yhteisenä harrastuksena luonnon monikäyttö (vaellus, hiihto, keruutuotteet, metsänhoito tms.)

      Omat tiedot: nainen 50v, 160/52, agronomi (kasvintuotanto), puutarhuri, metsäluonnonhoitaja, sihteeri (entinen opistoaste), savuton absolutisti
      harrastuksina liikunta ja käsityö, tanssit (Souvarifani), politiikka (geneettistä taipumusta), lapinmatkailu, luonto, ulkotyöt. En tosiaan pelkää fyysistä työtä!

    • mnmnmn

      Kerrataampa aloittajan kriteerit ihannemiehelle.

      -minimipituus 185
      -vähintään 90 kiloinen, ei lihava
      -tummat hiukset
      -parta tulee kasvaa kunnolla
      -matala ääni
      -vähintään yliopiston käynyt
      -palkka vähintään 4000€ kuussa
      -uusi auto, BMW tai Audi
      -uusi asunto
      -ostaa laadukkaita vaatteita usein
      -ei lapsia, me teemme ne sitten
      -hyvät kaverit, myöskin yliopiston käyneitä

      Tehdäänpä pieni laskelma, millä todennäköisyydellä tällaisen miehen voi löytää.

      Yli 185cm pituisia on ehkä 20% miehistä (0,2)
      Heistä ehkä puolet ovat vähintään 90-kiloisia, mutta ei lihavia (0,5)
      Suomen on maailman blondein maa ja 60% meistä on enmmän tai vähemmän vaaleita. Ulkomaiset, kuten arabit, afgaanit, irakilaiset jne. Ovat pääosin lyhyitä. Siksi edellä mainitusta viiteryhmästä tumman miehen todennäköisyys lienee korkeintaan 20% luokkaa (0,2).
      Kun pitää olla vielä matala ääni, niin ehkä puolet isoista miehistä tuon kriteerin täyttää (0,5).
      Yliopiston käy Suomessa vajaa kolmannes väestöstä, mutta heistä miesten osuus on selvästi vähäisempi. Kenties 25% (0,25).
      Akateemisilla miehillä on kyllä hyvä palkka, mutta alkuun kaikki ei tuohon 4000 euroon pääse. Ehkä 60% kuitenkin (0,6).
      Heistä monet ovat toki uudehkojen autojenkin omistajia. Silti varsinkin Audi ja BMW on monien mielestä junttimaisten ja nousukkaiden kulkuneuvoja. Oletetaan, että aloittaja hyväksyy minkä tahansa uudehkon edustavan auton. Silloin todennäköisyys voisi olla jopa 70% em. viiteryhmässä (0,7).
      Uusi asunto on sitten ongelmallisempi juttu. Harva yliopistonkaan käynyt sellaisen nopeasti hankkii, tai sitten se on peruskaksio, josta maksetaan asuntolainaa pankille. Toki vanhemmilla miehillä asuntoja on suuremmalla todennäköisyydellä, mutta sellaista aloittaja tuskin etsii, ja he ovat asuntolainansa vaimon kanssa yhdessä maksaneet. Nuorehkoilla (alle35v.) yliopiston käyneillä sinkkumiehillä ehkä vain kolmanneksella on oma asunto, jos lasketaan vain velattomat asunnot ja jotka ovat riittävän suuria, jotta sinne voisi vaativa kumppanikin helposti muuttaa. Näistäkin miehistä valtaosa on jo varattuja, joten todennäköisyys asuntokriteerin täyttymiselle vapaiden viiteryhmässä on vain 10% luokkaa. Jos aloittaja hyväksyy sen, että mies elää uudessa asunnossa vuokralla tai pankin omistamassa asunnossa lainoja lyhentäen, on todennäköisyys jopa 60% luokkaa (0,6).
      Ostaa laadukkaita vaatteita usein: Pakko sanoa, ettei suomalainen mies – edes yliopiston käynyt – ole vaatteistaa kovin laatu tai tyylitietoinen. Sellaisiakin toki löytyy, mutta ei edes puolet, vaan ehkä korkeintaan kolmannes (0,3)
      Lapsettomia näistä miehistä on toki vielä useimmat. Ehkä jopa 85%, jos lasketaan vain miehet, jotka täyttävät edelliset kriteerit (0,85).
      Hyvät kaverit myöskin yliopiston käyneitä. Yleensä ihmiset viihtyvät samankaltaisessa seurassa. Siksi todennäköisyys, että mainitun miehen kaveritkin ovat yliopistotyyppejä, on ehkä 80% luokkaa (0,8).

      Nyt voidaankin sitten laskea todennäköisyys, jolla edellä mainittu ihannemies löytyy. Se saadaan kertomalla joka kohdan perässä oleva todennäköisyyden arvo, eli 0,2x0,5x0,2x0,5x0,25x0,6x0,7x0,6x0,3x0,85x0,8=0,00012852
      Tämä tarkoittaa, että noin 0,1 promillea miehistä täyttää aloittajan kriteerit – siis yksi kymmenestä tuhannesta. Edellisissä laskelmissakin arvioitiin vain nuorehkoja alle 35-vuotiaita miehiä, sillä tuskin aloittaja oli mitään pappaa etsimässä, vaikkei ikäkriteereitä kirjoittanutkaan. Kun tasokkaista miehistä valtaosa on varattuja, lienee vapaiden kriteerit täyttävien ja sopivaan ikäryhmään kuuluvien miesten osuus vain 1/1000000 kaikista miehistä. Koska ihmisistä vain puolet on miehiä, aloittajan kuvailemia vapaita ihannemiehiä voisi kenties joku yksittäinen löytyä Tampereen tai Espoon kokoisesta kaupungista.

      Toki suurin osa laskelman kohdista voi heittää merkittävästikin suuntaan tai toiseen, mutta kokonaiskuvaa se ei muuta. Kuvailtu ihannemies kilpailee tuhansien muidenkin naisten suosiosta. Siksi listan kirjoittajalla ei ole käytännössä mitään mahdollisuuksia löytää kriteeriensä ihannemiestä, vaan kriteereitä on löysättävä monestakin kohtaa, mikäli aikoo kumppanin löytää.

      Tätä laskelmaa oli oikeastaan ihan hausta tehdä. Kriteerilistan kirjoittajakaan ei varmasti usko, että hän tuollaista miestä löytää. Silti rivien välistä voidaan tulkita, että hänen vaatimustasonsa on äärimmäisen kova, ja jopa aivan liian kova ollakseen realistinen, kuten tämä laskelma osoitti.

      • Plusmiinusnolla

        Laskelmistasi puuttui vielä virhearviointi. Teepä se niin saadaan lisää nakökulmaa!


      • plusmiinusnollalle

        Tee itse jos jaksat! Eiköhän tuo anna näkökulmaa ihan tarpeeksi. Oliko se Stephen Hawking, joka sanoi, että jokainen kaava kirjassa vähentää lukijoita 50%. Kyllä tuo laskelma osoitti ihan riittävän hyvin, ettei aloittaja miestä saa, jollei rima laske ja reilusti.


      • SuponProfiloija

        Loistavaa <3


    • häpeäitseäsi

      AP on perkeleen kullankaivaja, et ansaitse edes ketään.

      • wwwppw

        Ei koske vain ap,tä. Suurin osa naisista kuvittelee löytävänsä samanlaisen, ellei löydy niin sitten on mieluummin yksin.
        Tuollaisen takia nettitreffeilläkin roikutaan vuosikausia, miksi ihmeessä ap,n etsinnän kohde edes olisi nettitreffeillä? Liian moni nainen kuvittelee niin, todistaa näiden naisten todellisen älykkyyden.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      278
      3018
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      78
      1547
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1470
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      36
      1276
    5. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1200
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1197
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1119
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1077
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1013
    Aihe