Kun otin kuppia eilen, kiitos viinamies.
En selvinnyt töihin
12
212
Vastaukset
- juuso25
Juttelin kyllä yhden kurpan kanssa, mutta en saanut siltä.
- Meehoitoon
Kun noin käy useammin ne heittää sut pihalle ja ottaa sellasen joka suoriutuu työpaikalle .tulijoitahän on.
- konsernijohtajaheti
Ei ole tulijoita varmastikaan ellei sitten toimitusjohtajan paikalle, kun muuta työtä ei ole enää varaa tehdä Suomessa.
Konsernin johtaja pitää olla jo heti jotta on varaa elää.
No niin. Siitäs näette! Kannattas ennemmin kipaista seinään, kun alkaa ryypätä.
Työterveyslääkärikin antaa saikkua ennemmin, kun ei löyhkää vanhalle viinalle, kun on ansiokkaasti juossut nenän poskelle vaikka maanantai-iltana.
Sitten on kiva misu kainalossa olla seuraavat pari viikkoa...- Klhdjklöä
Noinko neuvoisit poikaasi?
Klhdjklöä kirjoitti:
Noinko neuvoisit poikaasi?
No ennemmin seinäänkinpäin juoksis naisen takia kun juopottelis. Siinä huomais nopeammin sen älyttömyyden.
Kyllä toinen ihminen löytyy elämään ihan ilman vippaskonsteja.
Että voisin neuvoakin....
- crux
Viinamiehen neuvoilla voitosta voittoon elämässä ✌️Ätmi H. Laasanen on out.
- viinamies
On aina parempi juoda viinaa ja olla työtön kuin käydä töissä ja olla raitis.
Työtönkin voi saada naisen kun juo viinaa mutta raitis mies on yksin vaikka omaisi miten hyvän työpaikan. - Karvamies
Kyllä sinä olet aivan itse vastuussa siitä mitä itse teet. Älä syytä muita.
- viinamies
Tänäänkin kannattaa juoda viinaa niin voi löytää naisen.
Alkoholismi on alkoholistien sairaus, sanokaa mun sanoneen.
- viinamies
Alkoholisteillakin on yleensä parisuhde ja perhe.
Raitis mies taas viettää koko elämänsä yksin.
Parempi olla alkoholisti jolla on nainen kuin raitis yksinäinen mies.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1453076- 1082503
- 502492
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2402168Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2461781Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä4631749- 1011729
Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j91624Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää151567R.I.P. Kristian Antila
Entinen huippumaalivahti ja -kiekkoilija menehtyi äkillisesti 44-vuotiaana. Kunnia muistolleen. https://www.iltalehti.fi221384