Menin ja päästin itseni ihastumaan!

Lahjaton666

Olen naimisissa oleva mies. Avioliittoni on viimeiset vuodet alkanut vedellä viimeisiään. Vaimon kanssa ollaan kuin kämppikset. Yrittänyt keskustella asiasta ja nostaa kissaa pöydälle, mutta rouvan mielestä ei ole missään mitään vikaa. Välillä menee parikin viikkoa kun edes fyysisesti kosketamme toisiamme ja tästäkin vaimo oli sitä mieltä että ei ole mitään vikaa. Viimeiset vuodet elänyt lapsien ehdoilla ja ollut periaatteessa aivan turta. Elänyt sellaisessa usvassa kunnes olin firman virkistyspäivillä joku kuukausi takaperin. Aloin juttelemaan naispuolisen työkaverin kanssa kaikesta maan ja taivaan välillä. Tajusin kuinka yksinäinen oikeasti olen. Jotenkin päästin tämän työkaverin ihon alle ja nyt en pysty edes nukkumaan kunnolla kun hän pyörii mielessä. Elämästä on tullut aivan helvettiä. En tiedä onko tunne molemminpuolinen mutta ainakin hänen katseensa viipyy minussa aika pitkään ja hän hymyilee silmät loistaen minulle. Olen niin ujo etten pysty edes katsomaan häneen kun hän hymyilee minulle etten vaan paljasta että olen ihastunut häneen. En ole ikinä pettänyt ketään ja en kyllä aiokaan. Olen aivan hukassa. En tiedä mitä hemmettiä tässä pitäisi tehdä? Nyt kun ei pysty edes nukkumaan niin tuntuu että alkaa oikeasti pää hajoamaan.

28

3306

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • onnetonukkomieskö

      Onpas kurja tilanne. Eiköhän sinun pitäisi hoitaa ensin se avioliittosi kuntoon ja katsoa missä vika. Jos vaimo ei näe samaa syytä mikä vialla kerrot sen sille. Jos kosketusta kaipaat pyydä sitä vaimolta? Onko vaikeaa? Ihastumista tulee kun kyllästyy arjen harmauteen eikä kerro totuudella vaimolle että kyllästyttää. Työkaveri jonka tuntee niin sielullisesti kuinka hyvin synkkaa on monesti se hyvän olon tunne uudesta ihmisestä. Mieti tarkkaan onko liittosi millä kanilla ja mitä tunnet vaimoasi kohtaan. Äläkä sille työkaverille ala kertoilemaan tunteitasi tai mitä kotona tapahtuu. Sinä sen päätät mitä teet. Kummallista kuinka kerrot kosketuksen ja tunteiden kadonneen vaimostasi joka taas ei näe mitään vikaa. Mikä tässä kuviossa on väärin? Se kun et ole kertonut vaimolle mitä tunnet ja mitä kaipaat. Ja varsinkin mitä haluat. Haluaako vaimosi olla liitossa kanssasi jos olet onneton? Kysy? Toivotaan että et ole minun mies. Ja jos oletkin niin aiks paha tulla itkemään ja vaatimaan eroa sen mitä olet näyttänyt. Itse sinä esität ja näytät mitä liitolta haluat. Selkeästi ruinast helppoa eroa jota et saa kun itse et totuutta kerro.

      • Lahjaton666

        Kyllä sitä on kissaa yritetty nostaa pöydälle monta kertaa. Myös tunteiden laimenemisesta olen sanonut suoraan. Olen myös huomauttanut että ei varmaan vaimollakaan hirveitä tunteiden paloa ole ollut jos pystyy monta viikkoa menemään ilman että koskee toiseen. Näistä on puhuttu jo kauan ennen tätä ihastumista. En hae täältä mitään helppoa syytä eroon vaan kysyin millä helvetillä tämän pään saa kuntoon ja entä kun tapahtuu seuraava ihastuminen. Toista tuntuu tyydyttävän tämä taloudellinen varmuus ja siitäkin olen sanonut että minusta se ei ole kumpaakaan kohtaan reilua että ollaan vaan rahan takia tässä. Se on helvetin vaikea selvittää asioita kun toinen leikkii tyhmää eikä muka ymmärrä mistä puhutaan.


      • keskiänkriisisulla
        Lahjaton666 kirjoitti:

        Kyllä sitä on kissaa yritetty nostaa pöydälle monta kertaa. Myös tunteiden laimenemisesta olen sanonut suoraan. Olen myös huomauttanut että ei varmaan vaimollakaan hirveitä tunteiden paloa ole ollut jos pystyy monta viikkoa menemään ilman että koskee toiseen. Näistä on puhuttu jo kauan ennen tätä ihastumista. En hae täältä mitään helppoa syytä eroon vaan kysyin millä helvetillä tämän pään saa kuntoon ja entä kun tapahtuu seuraava ihastuminen. Toista tuntuu tyydyttävän tämä taloudellinen varmuus ja siitäkin olen sanonut että minusta se ei ole kumpaakaan kohtaan reilua että ollaan vaan rahan takia tässä. Se on helvetin vaikea selvittää asioita kun toinen leikkii tyhmää eikä muka ymmärrä mistä puhutaan.

        Ei muka vaimo ymmärrä mistä puhuu sinun kanssasi kun puhutte kosketuksesta ym. Kerro suoraan että haluat läheisyyttä ja kosketusta enemmän ja jos vaimo ei kykene siihen pyyntöön ota ero. Ihastumista toki tulee varattuna ja milloin niitä yleensä ilmaantuu on se kun omassa suhteessa tuntee kyllästymistä, arjen harmautta, tai jotain muuta ongelmaa. Mieti kumpi sulle tärkeämpi tuo ihastuminen vai vaimosi. Kun ymmärrät kumman haluat ja teet päätöksen on se helpompi tuntea silloin mitä haluat ja varsinkin kuinka paljon. Uusi on monesti laastari ja kun alkuihastus kuivuu kuten vaimosi kanssa olet samassa pisteessä. Olet sen ikäinen että olet varmaan ollut jo pitkään vaimosi kanssa. Joten ratkaiset kyllä ongelmasi kunhan ymmärrät tuon ihastumisen toiseen ja sen syyn siihen. Mutta jos vaimo on jo ilmoittanut ettei näe ongelmaa en suosittele eron ottamista. Saat katkeran ja huonon eron. Mieti siis mitä haluat.


      • eppypu

        onnetonukkomieskö
        20.3.2018 12:41
        Toivotaan että et ole minun mies.

        Teillä siis samanlaista, pari viikkoa ilman kosketuksia yms. Mutta neuvoja osaat ja haluat antaa vieraille muttei itsellenne..


    • Naineenn

      Ei uusi suhde välttämättä ole se paras vaihtoehto. Sinuna miettisin mihin rakastuit vaimoosi aikoinaan. Ja sitä kautta lähtisit etsimään sitä uutta kipinää vaimoasi kohtaan johon aikoinaan rakastuit. Jos et työstä näitä asioita niin ei uusi suhdekkaan välttämättä kauan kestä kun jokaiseen suhteeseen tulee arki kuvioihin mukaan niin vanhaan kuin myös uuteen suhteeseen. Tsemppiä sinulle!

    • hengissävielä

      Avioero ensin ja sitten uutta matoa koukkuun. "Kunnes kuolema meidät erottaa" ajattelu on jäänne ajalta, jolloin ihmiset kupsahtivat noin kolmikymppisinä.

    • Nainenmiettii

      Itse ihastuin itseä noin kymmenen vuotta vanhempaan varattuun äärimmäisen charmikkaaseen mieheen. Olen aina pitänyt hänestä mutten koskaan tajunnut että hän voisi ajatellakaan mitään sellaista. Virkistyspäivillä juurikin jutteli, kuunteli, kosketti. Toi viimeinen oli se vika niitti tässä. Nyt harmittaa kun tiedän et ei toi tuu toistuun eikä saada uutta tilaisuutta..

      • Lahjaton666

        Siis missä päin ja milloin ne sinun virkistyspäivät oli?


      • Miehenmietteitä

        Itselläni on pikkuisen samankaltaisia tuntemuksia ainoastaan toistepäin.

        Nainen on itseäni n. kymmenen vuotta nuorempi ja aluksi en oikeastaan ajatellut hänestä mitään, mutta viime vuoden lopulla oli tilaisuus missä tapasimme ja oli ehkä kevyttä flirttiä ilmassa sekä mielestäni oli pientä molemminpuolista ihastusta ilmassa, mutta asia jäi pelkästään vitsailuksi. Nyt tapasimme uudestaan helmikuun alussa ja itse olin aika hilpeällä päällä (jos voi noin sanoa) ja annoin pienen pusun naisen poskelle ja tämän jälkeen on kyseinen nainen ollut enemmän ja vähemmän mielessä.... Voisi jo pikku hiljaa alkaa nämä tuntemukset loppua enkä oikein tiedä mitä pitäisi tehdä.

        Itse olen siis naimisissa ja tapahtumat missä olemme tavanneet on olleet aina ns. virkistyspäiviä.


      • Nainenmiettii
        Lahjaton666 kirjoitti:

        Siis missä päin ja milloin ne sinun virkistyspäivät oli?

        Ihan tässä hiljattain, en oikeastaan kehtaa tarkemmin kertoilla kun pelkään että joku hoksaa. Vaikka mitenpä kukaan hoksaisi. Mies muisti jälkeenpäin kaiken mistä puhuttiin koska viittasi niihin asioihin uudestaankin töissä. Muisti kysymättä missä asun, muiden kohdalla piti kysellä neuvoja. En tiedä, varmaan ylitulkitsen näitä asioita. Otti siis silloin aiemmin vyötäröltä, lantiosta, takapuolesta kiinni halatessa, halasi ensin (tilanteessa oli muitakin) ja sitten liu'utti kätensä alemmas. Eikä vältellyt tämänkään jälkeen mut epäilen liekö muistaa tai haluaa muistaa. Koitan itse nyt käyttäytyä lähinnä mahdollisimman mukavasti ja normaalisti, en halua mitään vaikeutta välillemme, menisi asiat miten vain. Mitä luulette, voiko mies unohtaa / haluta unohtaa kyseisen tapauksen? Tietysti toivoisin ettei vaikka kaikenlaisia esteitä on eikä mikään ole oikein soveliasta, mutta olen myös täysin fine sen asian kanssa että haluaisi pyyhkiä tapahtuneen olemattomiin.


      • Lahjaton666
        Nainenmiettii kirjoitti:

        Ihan tässä hiljattain, en oikeastaan kehtaa tarkemmin kertoilla kun pelkään että joku hoksaa. Vaikka mitenpä kukaan hoksaisi. Mies muisti jälkeenpäin kaiken mistä puhuttiin koska viittasi niihin asioihin uudestaankin töissä. Muisti kysymättä missä asun, muiden kohdalla piti kysellä neuvoja. En tiedä, varmaan ylitulkitsen näitä asioita. Otti siis silloin aiemmin vyötäröltä, lantiosta, takapuolesta kiinni halatessa, halasi ensin (tilanteessa oli muitakin) ja sitten liu'utti kätensä alemmas. Eikä vältellyt tämänkään jälkeen mut epäilen liekö muistaa tai haluaa muistaa. Koitan itse nyt käyttäytyä lähinnä mahdollisimman mukavasti ja normaalisti, en halua mitään vaikeutta välillemme, menisi asiat miten vain. Mitä luulette, voiko mies unohtaa / haluta unohtaa kyseisen tapauksen? Tietysti toivoisin ettei vaikka kaikenlaisia esteitä on eikä mikään ole oikein soveliasta, mutta olen myös täysin fine sen asian kanssa että haluaisi pyyhkiä tapahtuneen olemattomiin.

        Jos se oikeasti kolahtaa kunnolla niin en usko että voi unohtaa. Sitä voi valehdella itselleen ja leikkiä että ei tässä mitään ja silti kuitenkin valvoa unettomana ja miettiä että mitä jos.....


      • Miehenmietteitä
        Nainenmiettii kirjoitti:

        Ihan tässä hiljattain, en oikeastaan kehtaa tarkemmin kertoilla kun pelkään että joku hoksaa. Vaikka mitenpä kukaan hoksaisi. Mies muisti jälkeenpäin kaiken mistä puhuttiin koska viittasi niihin asioihin uudestaankin töissä. Muisti kysymättä missä asun, muiden kohdalla piti kysellä neuvoja. En tiedä, varmaan ylitulkitsen näitä asioita. Otti siis silloin aiemmin vyötäröltä, lantiosta, takapuolesta kiinni halatessa, halasi ensin (tilanteessa oli muitakin) ja sitten liu'utti kätensä alemmas. Eikä vältellyt tämänkään jälkeen mut epäilen liekö muistaa tai haluaa muistaa. Koitan itse nyt käyttäytyä lähinnä mahdollisimman mukavasti ja normaalisti, en halua mitään vaikeutta välillemme, menisi asiat miten vain. Mitä luulette, voiko mies unohtaa / haluta unohtaa kyseisen tapauksen? Tietysti toivoisin ettei vaikka kaikenlaisia esteitä on eikä mikään ole oikein soveliasta, mutta olen myös täysin fine sen asian kanssa että haluaisi pyyhkiä tapahtuneen olemattomiin.

        No mielestäni kertomasi perusteella, et ylitulkitse ja voi olla, että haluaisi unohtaa, muttei ole välttämättä niin helppoa, kuten lahjaton yllä mainitsee. Kummasti ainakin itselleni jäi myös mieleen oman ihastuksen kertomukset ja lämmitti kummasti huomio mielenkiintoiselta naiselta, mutta voin vaan puhua omasta puolesta. Millaisia ajatuksia herää naisilla vastaavista tilanteista, kun mies on juuri sen 10v vanhempi, naimisissa ja muutama lapsikin on suotu matkan varrella?


      • Nainenmiettii

        No omasta puolesta voin sanoa että tässä kohtaa ikäero noin 10 v ei ole mitään. Minä siis nuorempi ja mies vanhempi. Melkoinen jännite välillä tuntuu olevan ja toivoisin välillä hetkiä kahden. Työt sujuu jopa paremmin kuin aiemmin. Tekisi mieli jäädä venymään työaikaa pidemmäksi kun muut häipyy. Hän myös tulee usein syömään yhtäaikaa. Olisi kiva jos järjestyisi joku projekti jota voisi tehdä yhdessä niin näkisi samalla toisesta lisää.


      • Sellaistaseon

        Sama täällä, itsekin menin ihastumaan itseäni 10 vuotta vanhempaan mieheen työpaikalla. Tai ainahan minä häntä kohtaan vetoa olen tuntenut, en ole vain uskaltanut ajatell että tunne on molemmin puolista vaikka hänen käytös välillä herätti epäilyksiä. Tajusin asian vasta tässä työpaikan virkistyspäivän jälkeen kun rupesin muisteleen hänen köytöstään siellä. Ja sen jälkeen onkin ollut aika selvää että miesrukka on aivan lääpällään minuun. Harmi vain kun hän on meistä se varattu sillä hänen kanssa jutut menee niin yksiin että tuntuu kuin olisimme tunteneet aina :/


    • hellerajaa

      On aina helppo jakaa ohjeita ja moralisoida asioita jos niitä ei ole itse kokenut.
      Mielestäni annat oman kynttilän liekin alkaa lepattaa ja alat elämään.
      Katsot tämän toisen naisen siinä sivussa ja siinä huomaat mitkä ovat omat tuntemukset.
      Jos tulee syyllinen olo ja seksin jälkeen painaa mieli maata, niin silloin sydän saattaa olla toisaalla ja tällöin teet päätökset sen perusteella.
      Avioeroa en itse edes harkinnut asiassa, koska miksi ihmismielen ihastusten vuoksi pitäisi aina erota. On monia muitakin tapoja.

      • Hgfhgfd

        Mistä sä voit tietää onko kokemusta vai ei!! Eli turha sun on tänne tulla omia päätelmiä tekemään jos et toisten asioista/kokemuksista tiedä mitään.


    • näinvuodet

      Avioero ja puolet omaisuudesta menee vaimollesi. Et taida käsittää vaihdevuosista yhtään mitään

      • Lahjaton666

        Ei ole vaihdevuodet lähimaillakaan. Raha ja omaisuus ei ole merkinnyt minulle ikinä mitään. Olen ehkä enemmän sellainen romantikko jota ei käteinen tai kylmä omaisuus lämmitä yhtään. Menin vuosia sellaisessa puolikuolleessa horroksessa jossa en edes tajunnut olevani. Ennenkuin heräsin virkistyspäivillä ja tajusin kuinka yksinäinen olen ollut.


      • jamas

        Hei täällä yks tylsistynyt vaimo vaan kotona kirjoittelee. Oletpa sinä mies onnekas kun menit niille virkistyspäiville, sehän muutti sun koko elämän. Itsekin haluaisin jotain tälläistä, jotakin mitä ei kotoa saa.


    • ihastumisenero

      Tarvitsit sitä läsnäoloa ja kohtaamista. Tuo nainen tuskin on sellainen, jonka kanssa päätyisit oikeasti yhteen, jos olet rehellinen itsellesi. Hän on vain laastari. Katso tilannetta suoraan silmiin: todennäköisesti hänkin nauttii tilanteesta että on ihastusta ilmassa mutta ei pelkoa siitä että tarvitsee edetä pidemmälle.

      Vaimosi kanssa sinun pitää selvittää asiat, sekä itsesi. Parisuhdeterapia on juuri sitä varten. Jos vaimo ei ole kiinnostunut panemaan liittoa kuntoon, ero sitten. Mutta älä ala sähläämään selän takana, tai se seuraa sinua aina mahdolliseen seuraavaan suhteeseen saakka, tieto siitä että olisit selkärangaton lurjus.

      Tuota tapahtuu niin usein ja työkaverit ovat "luonnollinen kohde" koska tapaamisia on aina tulossa seuraavia, mutta toisaalta on se pieni este aina välillä kun "kuormasta ei saa syödä". On turvallista ihastua, samoin kuin teinivuosina ihastui kaukaisiin julkkiksiin. Mutta ihastuminen on aina itsekästä ja omista tarpeista lähtevää, eikä siitä ihastumisen kohteen suuresta ihanuudesta kumpuavaa. Rakastuminen on sitten eri juttu kun oikeasti se ihminen on ihmisenä vetoava ja haluaisi hänelle olla myös oikea ihminen, eikä halua hänelle ketään muuta antaa kuin itsensä.

    • Kohtalotoveri2017

      Näetkö tätä naista töissä päivittäin?

      • Lahjaton666

        En näe. Työni on sen verran liikkuvaa että olen erittäin harvoin toimistolla. Se tässä vähän häiritseekin kun hän pääsi näin pahasti ihon alle vaikka ei olla periaatteessa tekemisissä töissä juuri ollenkaan. Olen yrittänyt kaikki keksimäni keinot yrittää päästä tästä yli. Välillä tuntuu että alkaa helpottaa niin sitten jotenkin hän vaan pääsee uniini tai sitten näen hänet töissä ja mielenrauhani on mennyttä.


      • Kukatietääsen

        Mistä tiedät onko kyseinen nainen edes sinkku?Tai onko hän kiinnostunut sinusta.


      • Lahjaton666

        Siis on sinkku koska siitä oli puhetta. Tuosta kiinnostuksesta en tiedä varmasti mutta ainakin hänen katseensa on vähän sellainen. Hän myös kääntää katseensa pois heti kun käännyn katsomaan takaisin.


    • arvostanvaimoani

      Minua aina sylettää nämä selitykset, miten vaimo elää vain lasten ehdoilla, miten vaimo ei anna, ei kosketa eikä osoita rakkautta. Vaimolle on lapset ja koti prioriteetti ykkösenä eikä miestä ehdi enää huomioida.

      Tietenkin on päivänselvää, että sinusta on mukavaa kun työkaverisi osoittaa kiinnostusta, koska eihän tällä uudella naisella ole minkäänlaisia velvollisuuksia sinun lapsiasi tai kotiasi kohtaan. Ihastuksesi ei tunne sinua, joten of course, hän kuuntelee haltioituneena sinun juttujasi. Hän on yksinäinen, joku olisi kiva olla, sinä olet tarjolla, miksei kokeilisi.

      Vaimosi on elänyt kanssasi jo vuosia, hän tuntee ja tietää sinun ärsyttävät piirteesi, on kuullut kaikki juttusi sataan kertaan, tuntee tapasi kuin omat taskunsa, seksikin voi olla sitä samaa perusseksi kun on niitä lapsia jotka voivat törmätä sisään koska tahansa, joten.. tällä hetkellä sinussa ei ole vaimollesi mitään uutta eikä mielenkiintoista.
      Koeta asettua vaimosi asemaan, mieti miksi hän ei aseta sinua ensimmäiselle sijalle. Johtuuko se lapsistanne, onko hän väsynyt, mitä häiriötekijöitä elämässänne on, oletko sinä läsnä vaimollesi kotona ollessasi.
      Sitten mieti, onko tällä työkaverillasi samoja vastuita kuin sinun vaimollasi on kotonaan.

      Ainakin meillä, minun vaimo on olosuhteitten pakosta ollut kotona useamman vuoden ja kyllä siinä kenen tahansa pää kypsyy kun on vuorokaudet läpeensä 1-5 vuotiaiden seurassa. Väkisinkin minä, aikuinen ihminen, jään vähemmälle. Lasten tarpeet ajavat minun vaimon mielessä edelleni sata nolla- ja niin sen pitääkin olla, koska kyllähän se on niin, että jos nainen on nukkunut katkonaisesti 6 viimeistä vuotta, vääntänyt 3 muksua maailmaan omasta kropastaan, imettänyt niitä kuukausia, eli ollut kersoissa kiinni fyysisesti kellon ympäri, tehnyt kaikki kotiduunit siinä sivussa silloin kun minä olen töissä sen 8-12 tuntia päivässä lepäämässä, niin ei siinä nainen ihan täysillä valoilla jaksa enää käydä iltaisin aikuista miestä vielä viihdyttämään.
      Eikä ihan heti lasten kasvettuakaan, kun pitää toipua noista edellisistä vuosista ja aloittaa työn tekeminen jne.

      Sen sijaan että ruikutat ja vilkuilet vieraita naisia, keskitä focus siihen, että se olet sinä joka järjestät yhteistä aikaa vaimosi kanssa. Järjestät konkreettisesti, varaat lapsille hoitajan, varaat hotellit, illalliset, jotain kivaa kuten esim. hieronnan vaimollesi tai jalkahoidon. Ostat jotain kaunista vaatetta.
      Pidä huolta lastesi äidistä, vaimostasi, arvosta häntä ja järjestä hyviä yhteisiä hetkiä hänen kanssaan.
      Minä olen jopa mennyt niin pitkälle tässä vaimon hemmottelussa, että vuokrasin viime kesänä kesämökin kahdella erillisellä mökillä 4:ksi viikoksi ja annoin toisen mökin "lahjaksi" eläkkeellä oleville vanhemmilleni, sillä ehdolla että hoitavat lapsia aina silloin kun me käymme vaimon kanssa kalalla. Hyvin meni loma, kalastettiin päivittäin 3-4h, pienimmän nukkuessa päiväunia ja lähennyttiin vaimon kanssa erittäin hyvin, käytiin panemassa lähellä olleessa tyhjässä saaressa. Oltiin kuin teini-ikäiset ja kyllähän siinä vähän puhuttiinkin :).

      • Sivustatulin

        Kauniisti kirjoitit. Vaimosi voi olla sinusta ylpeä. Kiitos ja upeaa elämää sinulle ja perheellesi


      • Onnellista.elämää

        Todella, olet viisas mies. Miksi se on joidenkin miesten niin vaikea ymmärtää mistä se onni tulee. Liialliset vaatimukset tuhoaa suhteen.
        Toivotan onnellista jatkoa sinulle ja perheellesi.


    • Nainentyöpaikalla

      Selvitä ensin mitä oikeasti haluat ja jos ero on sinusta oikea ratkaisu niin älä jää onnettomaan avioliittoon roikkumaan vaan ota ero, mutta tee myös surutyöt loppuun ennen kuin pyydät ihastuksesi treffeille.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1445
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1281
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1235
    4. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      29
      1184
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1175
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1077
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1073
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1064
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1053
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1042
    Aihe