Järkyttävää

järkyttynyt

Unohdetaanko Posion tk:ssa/hoitokodeissa useinkin potilaat/asukkaat ilman ruokaa/välipalaa/kahvia???Missä hoitajien moraali???Jos tunnet piston sydämessä niin mietithän oletko väärällä alalla. Omaiset pitäkää huoli, kun käytte vierailulla, että potilas/asukas on saanu syödäkseen. Ja pitäkää muistisairaiden lääkkeet pois pöydiltä etteivät toiset muistisairaat niitä syö, jos sattuvat eksymään väärään huoneeseen. Omaiset...kun huomaatte tällaisia huolestuttavia asioita niin ottakaa yhteyttä ylempään johtoon. Ei Posiolle, koska eivät lähde sieltä mihinkään vaan Rovaniemelle ylempään johtoportaaseen. Unohduksen piikkiin ei voi laittaa tällaisia asioita, että asukas/potilas unohdetaan omaan huoneeseen ilman ruokaa, jos omainen ei ole vierailulla samaan aikaan. Vierailijat laittakaa merkille ja merkinnät itselle tällaisista unohduksista. Selitykseksi ei auta se, että se on jokapaikassa samanlaista. Työn jäljen tekee juuri työntekijä itse, ei kukaan muu. Lapin Kansa voisi tulla myös mielellään tekemään juttua tällaisesta asiasta tai joku muu lehti. Kunnan velvollisuus on huolehtia vanhuksista ja sairaista yhtälailla, vaikka olisi kuinka ulkoistettu sairaanhoito.

12

1599

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jippu

      Samaa mieltä täysin. Usein hoitajat kopissa yhdessä ryppäässä. Ja jos jotain kysyttävää/ sanottavaa löytyy on vastaus tympeä. Olemme myös ajatelleet laittaa viestiä coronarian johtoon asiasta. Tuntuu että ,vaikka asiasta huomautettu ei muutu miksikään. Se että potilaat jäävät ilman syötävää on jo JÄRKYTTÄVÄÄ todellakin. Huh huh .... Asioistavaan coronarian johtoon viestiä. Posiolle näkyy turha palautetta jättää.

    • Saseeeee

      Saattaa tulla kalliiksi kirjoittajalle tämmöiset jutut!

      • Omainenmyös

        Eikö sitä oo selkärankaa käyä kysymässä paikanpäällä miksi(jos nyt edes on unohtunut) ei ole annettu ruokaa. Täällä sit vikistään nimimerkin takaa. Mahtaa olla ihan vaan mustamaalamista. Siellä voi olla hoito henkilökunta sen verran tiukilla, ettei ihan sille sekunnille joka paikkaan ratkes vaikka haluais.


    • Xiris

      Onko totta,että tarjotaan vaan yksi lämmin ateria?Kumpi jää tarjoamatta lounas vai päivälminen?Säästetäänkö siellä potilaiden ruokakustannuksilla?Huh huh.onko missään muuaalla yksi lämminateria/pv?

      • Omainenmyös

        Kyllä tk:ssa ainaki on aamupala,lounas,välipala,päivällinen ja iltapala. Ei siellä nälkää nähdä. Tuokaa lisää ruokaa läheisillenne, jos ei riitä. Tyhjää te näillä internetin palstoilla käytte naukumassa.


      • omainen

        Kyllä se tosi on että viikonloppuisin tarjotaan vain yksi lämmin ateria puolen päivän jälkeen.Silloin tällöin viemme itse mukana illemmalla ruokaa lisää.Harmi.


    • Tuttuvapuuha

      Hassua sinänsä kun Posion asukasluku koostuu suurimmaksi osaksi vanhuksista... Kyllä meni ihan päin persiitä kun kunta otti ostopalveluna Coronarian... Voittoa vaan tavotellaan.. vaikka ihmishengen uhala.. Pienet paikkakunnat vielä onnettomammassa tilanteesa ku isot kaupungit joissa valinnanvaraa ja kilpailua on... On se kyllä.. Eikä se hoitajien vika oo kun ihan alivoimalla töitä tekevät.. itsensäkin siinä sairastuttavat.. Isot pomot ne lompakko auki himoittee vaan lissää rahaa...

    • Ex-posiolainen

      Uskon, että Posiolla asiat on paremmin kuin monissa isoissa kaupungeissa. Oma läheiseni on saanut hyvää hoitoa

    • Huonoahoitoa

      Viikonloppuisin ei ole päivällistä tarjolla..

    • Lallukka12

      Onko viikollakin vain yksi lämmin ateria jossain? Onko ihan laillista? Onko omaiset vaatineet laskun missä eritelty kaikki mitä tarjotaan?

    • Possiolainen

      Kamera valvonta huoneisiin ja omaisille sovellus mistä voivat seurata potilaan hoitoa. Kylläpäs olen itsekin omainen ja palautetta jätetty muttei muutoksia näy. Ja kännykät hoitajilta kaappeihin. Ei kaikissa hoitokodeissa / tkssa saa pitää omaa puhelinta työn aikana.

      • Posiolta

        😂😂😅😅


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      353
      4006
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1749
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1520
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      61
      1497
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1328
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      58
      1305
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1302
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      199
      1268
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1177
    Aihe