Missin miesviha

Pillujen--asiantuntija

11

248

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .. No ei tuo kovinkaan väärässäkään ole, mutta unohti sen seikan ettei omassakaan sukupuolessa sen enempää kehumista ole tämän(kään) asian suhteen.. Aikast paljon on molemmissa sukupuolissa näitä PettäjäLuonteisia, jotka ovat olleet ja/tai tulevat olemaan osallisena PettämisJutuissa jne.. ;P

      .. Ja PettäjäLuonteinen on sellainenkin Yksilö, joka PettämisEpisodiin osallistuisi tiettyjen Elementtien täyttyessä vaikkei vielä olisikaan sellaiseen osallistunut.. ;P

    • EdesUnissa

      Kaikki vihaa jotakin. Antaa missin vihata miehiä. Minä vihaan julkisuushakuisia selittelijöitä ja parkkipirkkoja sukupuoleen katsomatta.

      • Komppaan, mutta toisessa järjestyksessä.


    • Raitis-ätmi

      Uskollinen raiti mies ei naisille kelpaa.

    • Auuts

      Enhän minä mitään stereotypioita harrasta, mutta ei hän nyt ainakaan potentiaalisesti uskollisinta miestä ainakaan ottanut.
      Tai ehkä se nimi olikin tärkeämpi kuin siipan ammatti.

    • 765

      No mutta eikös hän ole oikeassa?
      Tälläkin palstalla miehet aina selittävät, että heidän sukupuolensa edustajat ovat uskollisia vain, jos ovat niin rumia, ettei heillä ole mahdollisuutta pettämiseen. Tuon mukaanhan kaikki miehet ovat pohjimmiltaan pettäjiä.

      • pitkätukka-68

        Älä yleistä palstalaisia koskemaan kaikkia miehiä. Eikä kaikki palstalaisetkaan tuollaista selitä.


      • Hyvä huomio. Palstalta puuttuvat tyystin esimerkit ja tarinat miehistä, jotka olisivat uskollisia ja joita naiset eivät tuon takia käyttäisi kynnysmattoina.

        Toisaalta naisten valintojen taustalla näyttää olevan pyrkimys maksimoida hyöty, joka saadaan miehen kyvykkyyksistä ja tämän tuottamista resursseista.


    • Totuus-

      Jännämiehen käyttämä tuokin nainen.

    • Pertsan mukaan miesvihaa ei ole olemass ja miksi emme uskoisi häntä?

    • 67jkj6j356j35j35j35j

      Moni mies voi panna vierasta seksin takia mutta naiset taas pyörittävät miehiä tunteella mikä on huomattavasti pahempaa. Melkein kaikilla naisilla on uusi ukko jo katsottuna ennenkuin vanhalle annetaan lähdöt, ja tuolloinkin syy on miehen koska ei rakasta tarpeeksi yms..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      574
      3814
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2719
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2114
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1917
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1835
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1770
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1729
    Aihe