https://www.mtv.fi/tv/ohjelmat/kaunis-elama/uutiset/artikkeli/missikaunotar-lotta-nakyva-avautuu-miesvihastaan-ajattelin-etta-jokainen-mies-on-pettaja/6806148
Ei ole varmaan ainoa nainen joka ajattelee että jokainen mies on pettäjä.
Missin miesviha
11
308
Vastaukset
.. No ei tuo kovinkaan väärässäkään ole, mutta unohti sen seikan ettei omassakaan sukupuolessa sen enempää kehumista ole tämän(kään) asian suhteen.. Aikast paljon on molemmissa sukupuolissa näitä PettäjäLuonteisia, jotka ovat olleet ja/tai tulevat olemaan osallisena PettämisJutuissa jne.. ;P
.. Ja PettäjäLuonteinen on sellainenkin Yksilö, joka PettämisEpisodiin osallistuisi tiettyjen Elementtien täyttyessä vaikkei vielä olisikaan sellaiseen osallistunut.. ;P- EdesUnissa
Kaikki vihaa jotakin. Antaa missin vihata miehiä. Minä vihaan julkisuushakuisia selittelijöitä ja parkkipirkkoja sukupuoleen katsomatta.
- Raitis-ätmi
Uskollinen raiti mies ei naisille kelpaa.
- Auuts
Enhän minä mitään stereotypioita harrasta, mutta ei hän nyt ainakaan potentiaalisesti uskollisinta miestä ainakaan ottanut.
Tai ehkä se nimi olikin tärkeämpi kuin siipan ammatti. - 765
No mutta eikös hän ole oikeassa?
Tälläkin palstalla miehet aina selittävät, että heidän sukupuolensa edustajat ovat uskollisia vain, jos ovat niin rumia, ettei heillä ole mahdollisuutta pettämiseen. Tuon mukaanhan kaikki miehet ovat pohjimmiltaan pettäjiä.- pitkätukka-68
Älä yleistä palstalaisia koskemaan kaikkia miehiä. Eikä kaikki palstalaisetkaan tuollaista selitä.
Hyvä huomio. Palstalta puuttuvat tyystin esimerkit ja tarinat miehistä, jotka olisivat uskollisia ja joita naiset eivät tuon takia käyttäisi kynnysmattoina.
Toisaalta naisten valintojen taustalla näyttää olevan pyrkimys maksimoida hyöty, joka saadaan miehen kyvykkyyksistä ja tämän tuottamista resursseista.
- Totuus-
Jännämiehen käyttämä tuokin nainen.
Pertsan mukaan miesvihaa ei ole olemass ja miksi emme uskoisi häntä?
- 67jkj6j356j35j35j35j
Moni mies voi panna vierasta seksin takia mutta naiset taas pyörittävät miehiä tunteella mikä on huomattavasti pahempaa. Melkein kaikilla naisilla on uusi ukko jo katsottuna ennenkuin vanhalle annetaan lähdöt, ja tuolloinkin syy on miehen koska ei rakasta tarpeeksi yms..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242381Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3441971Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä241856Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101663Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581478Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121022Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu17990- 63855
- 55840
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2798