Ihan puun takaa

shokkiz

Illalla katseltiin yhdessä tv:stä erodraamaa. Kun mentiin nukkumaan, N kertoi pettäneensä minua naapurin kanssa yli vuosi sitten. Naapuri jo muuttanut ties minne.
N pyysi anteeksi, sanoi asian vaivanneen häntä. En oo nukkunut ja ihan sekaisin. Jotenkin nolattu olo. Pitäisi kai lähteä as.toimistoon kyseleen omaa asuntoa. Miten mä voin enää luottaa tuohon, keneenkään.. Lääkäriä kai tässä kohta tarvii.

3

1393

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lääkäri ei ole huono idea.

• Seko

Täällä vertaistukea, sain kaksi päivää sitten puolison kiinni suutelemasta toista. Ihan sekainen olo, itkettää ja raivostuttaa vuoron perään, unta on ihan turha edes haaveilla.
      Kuis sinä jakselet?

• sielläolinmyös

Olen tuolla uskottomuus palstalla kirjoitellut omaa ahdistusta. Kiinnijäämisestä alkaa olla puoli vuotta. Kyllä se ajan kanssa helpottaa, jos tuo toinen on valmis yrittämään tosissaan panostaa sinuun ja huomaa että et ole itsestäänselvyys.
      Itse ilmoitin heti että ero tulee, mutta mies katui, itki, teki selväksi tuolle toiselle miten ei halua enää olla tekemisissä, piti yhtedenpidon avoimena niin että minä näin ne viestit myös ja olin omasta puolestani myös yhteydessä tuohon toiseen naiseen.

Unettomuutta kesti toista vikkoa, mutta nousin ylös ja menin lenkille jos ei uni tullut ja otin nokoset myöhemmin iltapäivällä. Itkin kuuman suihkun alla ennen töihin lähtöä ja kyllä se aina siitä, järkeä löytyi muualta elämästä onneksi eikä koko maailma romahtanut kerralla niskaan. Puhuin omille läheisille avoimesti ja sain neutraalia tukea, kukaan ei halunnut kääntyä miestä vastaan mutta lohduttivat.

Kannattaa puhuapuhuapuhua eikä jäädä yksin. Lääkäri on hyvä idea ja sairasloma jos ei koe työkuntoiseksi itseään. Omalla kohdallani lääkärin asenne oli vähän "no näitä sattuu" mutta antoi kuitenkin oireen mukaiset ohjeet eikä jättänyt oman onnen nojaan, joten suosittelen!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sä et pääse yli, mä en pääse yli

Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V
      Ikävä
      128
      1488
    2. Hirvittävä onnettomuus.

Voimia ja lohdutusta suuressa surussanne🙏🙏.
      Rovaniemi
      37
      1401
    3. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      67
      1215
    4. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      54
      1149
    5. Riittääkö vielä

Pelkät kuvat? 😉
      Ikävä
      69
      994
    6. Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?

Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi
      Maailman menoa
      255
      961
    7. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      195
      948
    8. Mitä toivot

Välienne olevan?
      Ikävä
      73
      911
    9. Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää
      Suomalaiset julkkikset
      16
      830
    10. Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta

Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps
      Maailman menoa
      106
      818
    Aihe