pussasi mua hetki sitten 😣😣😣
Oli kuulemma saanut palkankorotuksen ja oli siitä ihan innoissaan.
Ja nyt sitä ollaan niin suurta ja mahtavaa miestä että heti ollaan siinä luulossa että tollanen oikeuttaisi kähmintään saantilauantaiden välissä 😣😣😣
#MeToo
MeToo: Mieheni Timppa halasi ja
13
322
Vastaukset
Olin tosiaan ensin ihan innostunut kun bruttotuntipalkkani nousi 22 eurosta 24 euroon. Ja halusin jakaa ilon vaimoni kanssa. Mutta tottakai minun olisi ensin pitänyt pyytää lupa kosketteluun. Anteeksi Jansku.
Mutta myöhemmin tajusin että progressiivisen verotuksen ansiosta nettotuloni pienenivät muutaman kympin kuukaudessa.
Oivoi.. voi...Tänään on prismaperjantai, mutta onko sulla huomenna saantilauantai? :))))))))))) Vai onko maaliskuun saantilauantai jo käytetty? :))))))))))))))
Heh, käytetty... :))))))))))))))))peris234 kirjoitti:
Tänään on prismaperjantai, mutta onko sulla huomenna saantilauantai? :))))))))))) Vai onko maaliskuun saantilauantai jo käytetty? :))))))))))))))
Heh, käytetty... :))))))))))))))))Ajattelin itse käydä huomenna Prismassa:))))))))))))))))))
Timpalla kyllä hyvä palkka, kun melkein puolet parempi tunti palkka kun mitä itselläni. Tosin Timpalla sen sijaan on kyllä myös ne menot huomattavasti suuremmat, kun hänen pitää maksaa niitä Älvsby-talon ja Octavian lainanlyhennyksiä ja elättää myös lapsensa, vaikka hän ei heidän OIKEA isä olekaan:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Mutta se onkin ihan totta, että ethän sä liity tähän keskusteluun mitenkään, kun tämähän oli Timpan vaimon Janican aloittama kirjoitus, johon oli myös Timppa ja Bicky Royal-mies kommentoineet.- Khhhg
DarkFear kirjoitti:
Ajattelin itse käydä huomenna Prismassa:))))))))))))))))))
Timpalla kyllä hyvä palkka, kun melkein puolet parempi tunti palkka kun mitä itselläni. Tosin Timpalla sen sijaan on kyllä myös ne menot huomattavasti suuremmat, kun hänen pitää maksaa niitä Älvsby-talon ja Octavian lainanlyhennyksiä ja elättää myös lapsensa, vaikka hän ei heidän OIKEA isä olekaan:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Mutta se onkin ihan totta, että ethän sä liity tähän keskusteluun mitenkään, kun tämähän oli Timpan vaimon Janican aloittama kirjoitus, johon oli myös Timppa ja Bicky Royal-mies kommentoineet.Miten sä missään prismassa käyt koska ethän sä uskalla sitä kaljua päätäsi ulos työntää, vaan äitisi kuskaa sulle ruoat ja tupakat kotiin.
Khhhg kirjoitti:
Miten sä missään prismassa käyt koska ethän sä uskalla sitä kaljua päätäsi ulos työntää, vaan äitisi kuskaa sulle ruoat ja tupakat kotiin.
Totta kai mä Prismassa käyn, kun pitäähän sitä aikuisen miehen hoitaa itse asiansa. Mulla itselläni onkin hyvälaatuinen tukka päässäni.
Silloin kun mä ja Jansku oltiin yhdessä niin ei ollut näitä kaiken maailman #metoo kampanjoita sun muita. En mä pahemmin kysellyt lupaa, mut yleensä sain silloin ku panetti.
Niin eipä silloin ollut tällaista miesten ajojahtia meneillään kuin nyt, mutta tuskinpa Janica nostaa takautuvasti mitään #metoo hässäkkää teidän historiasta :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))
- Mies_86__
Peris, sun juttujen taso laskee laskemistaan. Kannattaisi alkaa kasvattaa vaikka bonsai-pensaita satuilun sijaan.
Miten niin mun juttujen taso laskee laskemistaan? Enhän mä ole edes moneen päivään kirjoittanut palstalle mitään, enkä liity tähän viestiketjuun millään tavalla.
- mies_86__
Ei ne laske. Tuo nimimerkki on feikki, en itse käytä isoja kirjaimia nimimerkissäni (jostain syystä, ehkä vaatimattomuuttani).
Tänään muuten tunsin taas olevani päivän lähempänä aisuriutta kun meiliini ilmestyi kulutusluotto-aiheista roskapostia :))))))))))))))))))))))
No Timppa, onkos viikonlopun ostoslista jo tehty? - BaldFear
peris234 kirjoitti:
Miten niin mun juttujen taso laskee laskemistaan? Enhän mä ole edes moneen päivään kirjoittanut palstalle mitään, enkä liity tähän viestiketjuun millään tavalla.
Liityt sikäli, että kirjoitit jutut timpan ja bicky royalin, noiden mielikuvitusystäviesi, feikkiprofiileilla. Jotenkin äitinsä kanssa asuvan ätmin touhuja :)
BaldFear kirjoitti:
Liityt sikäli, että kirjoitit jutut timpan ja bicky royalin, noiden mielikuvitusystäviesi, feikkiprofiileilla. Jotenkin äitinsä kanssa asuvan ätmin touhuja :)
En mä kirjoita tänne muilla tunnuksilla kuin omillani.
Janica, Timppa ja Bicky ovat kukin ihan eri henkilöitä jotka kirjoittavat oman rekisteröidyn profiilinsa kautta :))))))))))))))- Ksenija_Sobtsak
peris234 kirjoitti:
En mä kirjoita tänne muilla tunnuksilla kuin omillani.
Janica, Timppa ja Bicky ovat kukin ihan eri henkilöitä jotka kirjoittavat oman rekisteröidyn profiilinsa kautta :))))))))))))))Peris valehtelee kuin Putinin hallinto :)))))))
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi433404Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan172622Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!3762516Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!811740- 861395
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541070SEO!! Pyhäsalmi
Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs70975- 74945
Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.26771Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l4724