MeToo: Mieheni Timppa halasi ja

pussasi mua hetki sitten 😣😣😣

Oli kuulemma saanut palkankorotuksen ja oli siitÀ ihan innoissaan.

Ja nyt sitĂ€ ollaan niin suurta ja mahtavaa miestĂ€ ettĂ€ heti ollaan siinĂ€ luulossa ettĂ€ tollanen oikeuttaisi kĂ€hmintÀÀn saantilauantaiden vĂ€lissĂ€ 😣😣😣

#MeToo

13

389

6ÄÀnestĂ€

Vastaukset

5000
    • Olin tosiaan ensin ihan innostunut kun bruttotuntipalkkani nousi 22 eurosta 24 euroon. Ja halusin jakaa ilon vaimoni kanssa. Mutta tottakai minun olisi ensin pitĂ€nyt pyytÀÀ lupa kosketteluun. Anteeksi Jansku.

Mutta myöhemmin tajusin ettÀ progressiivisen verotuksen ansiosta nettotuloni pienenivÀt muutaman kympin kuukaudessa.

Oivoi.. voi...

• TĂ€nÀÀn on prismaperjantai, mutta onko sulla huomenna saantilauantai? :))))))))))) Vai onko maaliskuun saantilauantai jo kĂ€ytetty? :))))))))))))))

Heh, kÀytetty... :))))))))))))))))

• peris234 kirjoitti:

TÀnÀÀn on prismaperjantai, mutta onko sulla huomenna saantilauantai? :))))))))))) Vai onko maaliskuun saantilauantai jo kÀytetty? :))))))))))))))

Heh, kÀytetty... :))))))))))))))))

Ajattelin itse kÀydÀ huomenna Prismassa:))))))))))))))))))

Timpalla kyllĂ€ hyvĂ€ palkka, kun melkein puolet parempi tunti palkka kun mitĂ€ itsellĂ€ni. Tosin Timpalla sen sijaan on kyllĂ€ myös ne menot huomattavasti suuremmat, kun hĂ€nen pitÀÀ maksaa niitĂ€ Älvsby-talon ja Octavian lainanlyhennyksiĂ€ ja elĂ€ttÀÀ myös lapsensa, vaikka hĂ€n ei heidĂ€n OIKEA isĂ€ olekaan:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Mutta se onkin ihan totta, ettÀ ethÀn sÀ liity tÀhÀn keskusteluun mitenkÀÀn, kun tÀmÀhÀn oli Timpan vaimon Janican aloittama kirjoitus, johon oli myös Timppa ja Bicky Royal-mies kommentoineet.

• Khhhg
        DarkFear kirjoitti:

Ajattelin itse kÀydÀ huomenna Prismassa:))))))))))))))))))

Timpalla kyllĂ€ hyvĂ€ palkka, kun melkein puolet parempi tunti palkka kun mitĂ€ itsellĂ€ni. Tosin Timpalla sen sijaan on kyllĂ€ myös ne menot huomattavasti suuremmat, kun hĂ€nen pitÀÀ maksaa niitĂ€ Älvsby-talon ja Octavian lainanlyhennyksiĂ€ ja elĂ€ttÀÀ myös lapsensa, vaikka hĂ€n ei heidĂ€n OIKEA isĂ€ olekaan:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Mutta se onkin ihan totta, ettÀ ethÀn sÀ liity tÀhÀn keskusteluun mitenkÀÀn, kun tÀmÀhÀn oli Timpan vaimon Janican aloittama kirjoitus, johon oli myös Timppa ja Bicky Royal-mies kommentoineet.

Miten sÀ missÀÀn prismassa kÀyt koska ethÀn sÀ uskalla sitÀ kaljua pÀÀtÀsi ulos työntÀÀ, vaan Àitisi kuskaa sulle ruoat ja tupakat kotiin.

• Khhhg kirjoitti:

Miten sÀ missÀÀn prismassa kÀyt koska ethÀn sÀ uskalla sitÀ kaljua pÀÀtÀsi ulos työntÀÀ, vaan Àitisi kuskaa sulle ruoat ja tupakat kotiin.

Totta kai mÀ Prismassa kÀyn, kun pitÀÀhÀn sitÀ aikuisen miehen hoitaa itse asiansa. Mulla itsellÀni onkin hyvÀlaatuinen tukka pÀÀssÀni.

• Silloin kun mĂ€ ja Jansku oltiin yhdessĂ€ niin ei ollut nĂ€itĂ€ kaiken maailman #metoo kampanjoita sun muita. En mĂ€ pahemmin kysellyt lupaa, mut yleensĂ€ sain silloin ku panetti.

• Niin eipĂ€ silloin ollut tĂ€llaista miesten ajojahtia meneillÀÀn kuin nyt, mutta tuskinpa Janica nostaa takautuvasti mitÀÀn #metoo hĂ€ssĂ€kkÀÀ teidĂ€n historiasta :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))

• Mies_86__

Peris, sun juttujen taso laskee laskemistaan. Kannattaisi alkaa kasvattaa vaikka bonsai-pensaita satuilun sijaan.

• Miten niin mun juttujen taso laskee laskemistaan? EnhĂ€n mĂ€ ole edes moneen pĂ€ivÀÀn kirjoittanut palstalle mitÀÀn, enkĂ€ liity tĂ€hĂ€n viestiketjuun millÀÀn tavalla.

• mies_86__

Ei ne laske. Tuo nimimerkki on feikki, en itse kÀytÀ isoja kirjaimia nimimerkissÀni (jostain syystÀ, ehkÀ vaatimattomuuttani).

TÀnÀÀn muuten tunsin taas olevani pÀivÀn lÀhempÀnÀ aisuriutta kun meiliini ilmestyi kulutusluotto-aiheista roskapostia :))))))))))))))))))))))

No Timppa, onkos viikonlopun ostoslista jo tehty?

• BaldFear
        peris234 kirjoitti:

Miten niin mun juttujen taso laskee laskemistaan? EnhÀn mÀ ole edes moneen pÀivÀÀn kirjoittanut palstalle mitÀÀn, enkÀ liity tÀhÀn viestiketjuun millÀÀn tavalla.

Liityt sikÀli, ettÀ kirjoitit jutut timpan ja bicky royalin, noiden mielikuvitusystÀviesi, feikkiprofiileilla. Jotenkin ÀitinsÀ kanssa asuvan Àtmin touhuja :)

• BaldFear kirjoitti:

Liityt sikÀli, ettÀ kirjoitit jutut timpan ja bicky royalin, noiden mielikuvitusystÀviesi, feikkiprofiileilla. Jotenkin ÀitinsÀ kanssa asuvan Àtmin touhuja :)

En mÀ kirjoita tÀnne muilla tunnuksilla kuin omillani.

Janica, Timppa ja Bicky ovat kukin ihan eri henkilöitÀ jotka kirjoittavat oman rekisteröidyn profiilinsa kautta :))))))))))))))

• Ksenija_Sobtsak
        peris234 kirjoitti:

En mÀ kirjoita tÀnne muilla tunnuksilla kuin omillani.

Janica, Timppa ja Bicky ovat kukin ihan eri henkilöitÀ jotka kirjoittavat oman rekisteröidyn profiilinsa kautta :))))))))))))))

Peris valehtelee kuin Putinin hallinto :)))))))

Ketjusta on poistettu 1 sÀÀntöjenvastaista viestiÀ.

Luetuimmat keskustelut

1. SelvÀsti nÀyttÀÀ siltÀ, ettÀ SDP:n kannattajat hyvÀksyy kiusaamisen

ja seksuaalisen ahdistelun, kun puolueen kannatus pysyy korkealla. MitÀ tÀmÀ kertoo demari-ÀÀnestÀjien moraalista?
      Maailman menoa
      95
      3090
    2. PÀivi RÀsÀsen seksipaljastus loksauttaa Katja StÄhlin leuat! ElÀmÀni biisi kohujakso tv:ssÀ!

ElÀmÀni biisi -suosikkisarjan uusinnat ovat startanneet ja nyt vuorossa on sarjan 2. jakso v. 2019. Sinisille sohville
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2614
    3. Muistan vuosikymmenten takaa

Toivottavasti voit hyvin ja jaksat työssÀsi. Olet upea ja erinomainen ihminen, toivon kaikkea hyvÀÀ.
      IkÀvÀ
      12
      2254
    4. Montako mitalia Suomi saa talviolympialaisista?

Nyt heittÀkÀÀ veikkaus Suomen mitalisaldosta ja mistÀ lajeista metallilÀtkÀt tulevat. Oma veikkaukseni on 6 mitalia. -
      Maailman menoa
      111
      1792
    5. Voiko kaivattu olla liian vanha?

Tai muuten huonokuntoinen...
      IkÀvÀ
      168
      1444
    6. Kokemuksia Rehux Oy yrityksestÀ työpaikkana?

Jonkin aikaa seurannut kyseistÀ firmaa sivusta, nÀyttÀisi, ettÀ tÀllÀkin hetkellÀ olisi perÀti 3 eri roolia tai paikkaa
      Työpaikat
      30
      1198
    7. MissÀ nÀit viimeksi kaivattusi?

Menikö kohtaaminen hyvin vai ujousko esti lÀhestymÀstÀ?
      IkÀvÀ
      52
      1092
    8. IS: Riitta VÀisÀnen kÀrsii ikÀvÀstÀ vaivasta - Vaipparalli ja 40 antibioottikuuria takana...

71-vuotias Riitta VÀisÀnen on kertonut tuoreista terveysongelmistaan. VÀisÀnen on kertonut julkisuudessa jo aiemmin vaih
      Terveys
      15
      896
    9. Jos mies oikeasti haluaa sinut

HÀn ei ota riskiÀ ettÀ menettÀisi sinut. Ei pienintÀkÀÀn. Mies ei jÀtÀ vastaamatta viesteihin eikÀ pidÀ sinua epÀtietois
      IkÀvÀ
      112
      873
    10. Polvinen hylkÀsi Persut

Polvinen teki ratkaisun, lÀhti Persujen paraati paikalta. Moni on jÀttÀnyt puolueen tavallisten kansalaisten joukosta.
      Kajaani
      139
      788
    Aihe