Lauantain paras leffa

Kaisanoasaa

Titanic - Ätmi pelastaa jännämiehen nussiman naisen hukkumasta Subilta 21.05

13

211

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eioleätmi

Ei ole ätmi vaan komea nuori jännäori, jonka upporikas yt-nainen kelpuuttaa yhden yön panopuukseen, ja joka joutaa kuolla käytön jälkeen.

• hyvä.hyvä

Ätmi, tuo kaikkien subilaisten palvottu sankari.

• Pillujen--asiantuntija

Katen tissit vilahtaa. Se on leffan paras kohta. Muuten leffa onkin aivan perseestä. Nykyään kate on kurppa

• Naisasialooser11

Totta ja Leo on komistunut ja miehistynyt vanhetessaan

• ainatuleeelokuvia

Paitsi se irvistely ryömimiselokuva, mistä sai oscarin oli aika huono "Leopoldilta".
        Irvistelemisestä ja mudassa ryömimisestä saa näemmä huomattavan helposti oskareita.

David Lynchin vanha Dune tulee myös, tästä on tehty kyllä ehkä parempi uudempi minisarjakin. Tämä leijuva paroni Harkonnen on hyvä hahmo tässä.

• m.wurst

jaa, minä ku olisin aatellu et tän palstan mittapuun mukaan Jack olis täs nimenomaan se jännämies. ku onhan se kuitenki vaan matkusteleva työtön taiteilijarenttu, komeeki vielä ja osaa hurmata naisia..
      ja (jos ny siis kuvitellaan et nää olis todellisia henkilöitä, nii) tuohon maailmanaikaan esiaviollinen seksi oli vielä hyihyi ja synti ja maineen menetys, et tuskimpa oli Rose tämän hienostonilkki-kihlattunsa kanssa vielä pannut,

"tiitaanik rautavuori, tiitaanik rautakuori.. ttu en muista sanoja..."

• Muutamasti-nähty

Hyvää viihdettä. En pilaa ajattelemalla ätmejä.
      Tämän leffan voi katsoa monta kertaa.

• Ätmi-sinkku

Vittu mitä paskaa, pleikka ja viina parempi viihdyke

• mitesrunkku

Eikö runkku?

• Pitch perfect 2 ois tarkotus kattoa

• Oon itekki herrasmies mutta en kuitenkaan niin herrasmies että jäätysin kuoliaaksi jonku eukon takia.

:D

Kate Winsletillä/Rosella on täydellinen kroppa.. Aivan järjettömän seksikäs. :D

• En halua itkeä, niin en katso. Se loppu on minusta aina niin traaginen. Nainen selviää jäälautalla, mutta mies jäätyy. Epäreilua.

Mä tykkään enemmän romanttisista lopuista, missä kumpikin, mies ja nainen saavat toisensa. 💏 Ikihyviksi😍

Oikeessa elämässä taas haluisin molempien selviivän, mutta jos toisen on pakko kuolla se olisin minä. Ja mies saisi elää. Rakastetulle haluu antaa elämän ja ylläpitää sitä.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      64
      3305
    2. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      43
      3127
    3. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      43
      2498
    4. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      109
      2381
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1923
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      27
      1820
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1626
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      85
      1435
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1300
    10. Lähtikö korvat

puhtaaksi vaikusta?
      Tuusniemi
      82