Meinaatteko sammuttaa tänään valot tunniksi, klo. 20:30 alkaen?
Valot pois
19
196
Vastaukset
- erkki-tätii
En.
Sammutan vasta sitten, kun kaikki kiinalaiset ja intialaiset suostuvat samaan.
Ja silloinkin teen sen vain symbolisena eleenä. Meidän suomalaisten energiankulutus ja hiilijalanjälki on globaalissa mittakaavassa kuin hiirenpapana tallin tunkiolla.pujotteIija kirjoitti:
En minäkään sammuta, vaikka eipä tuo nyt paljoa haittaisi vaikka sammuttaisikin
Kiva äkkipudotus ja piikki sähköverkkoon.
Mä laitan kiukaat ja hellät päälle tasapainottamaan. Jonkun on kannettava vastuuta. Vähä.scrg kirjoitti:
Kiva äkkipudotus ja piikki sähköverkkoon.
Mä laitan kiukaat ja hellät päälle tasapainottamaan. Jonkun on kannettava vastuuta. Vähä.Sulla on sitten varmaankin sähkökiuas, mulla on puutoiminen
Miks?
Okei, kiitos se on tänään ja niin se kellojen siirto myös. Täytyypä kuunnella musiikkia pimeässä :D
Miksi sammuttaisin, kun en niitä muutenkaan juuri polta, mutta jos mennään yleislakkoon vaikka liian suurten energiaverojen tai eduskunnan itselleen maksamien mielivaltaisten ja ylisuurten etuuksien vuoksi, niin mukana ollaan.
- lihavihatipunen
En, koska sitten en näe mitään. Ei mulla tosin muutenkaan ole paljon valoja päällä.
- lihavihatipunen
pujotteIija kirjoitti:
Jos TV on auki, niin sehän valaisee, tai tietokone
TV on siihen aikaan kyllä auki mutta en halua olla niin pimeässä. On mulla kyllä paristokäyttöiset koristevalot yhdessä ikkunassa eli ne valaisee kyllä jonkin verran.
- seisottajaätmi
Muna osaa seistä pimeessäkin.
- Kaisanoasaa
En koska haluan kuluttaa sähkö jotta veronmaksajille tulisi lisää maksettavaa.
- kyllä.sammuu
kyllä monella tinderinaisella valot sammuu kun arabi tai tinderimies rakastelee heitä hekuman huipulle
- Vallookansalle
Paskkahuussissa pittää olla kulukuvalo. Ov on rakosalla sentähe.
Saakohan iltauutiset katsoa?
- erkki-tätii
Saa, mutta suosittelen välttämään Ylen uutisia. Tuottaa liikaa työtä lisämunuaisille, kun adrenaliini kohoaa.
erkki-tätii kirjoitti:
Saa, mutta suosittelen välttämään Ylen uutisia. Tuottaa liikaa työtä lisämunuaisille, kun adrenaliini kohoaa.
Ei huolta, palstakeskustelut on aiheuttaneet sen että adrenaliini ei enää kohoa vaan tulee lähinnä ilmavaivoja.
Sammutan valot ja katselen uutisia kriittisesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1453016- 502472
- 1072441
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382131Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2371679- 1001678
Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä4361596Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j91544Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää141512R.I.P. Kristian Antila
Entinen huippumaalivahti ja -kiekkoilija menehtyi äkillisesti 44-vuotiaana. Kunnia muistolleen. https://www.iltalehti.fi201319