Miksi nuo ns. viihdeohjelmat on niin...

...surkeita? Katsoin tuota Kingiä sivusilmällä:

Kingi
19:30 - 21:00

Kausi 2, jakso 2/8. Millaisia hahmot todella ovat? Miten he selvisivät ensimmäisestä jaksosta? Kykyohjelmia parodioiva show on täynnä riemukkaita esityksiä, tähteyttä havittelevia hahmoja ja kummallisia pop-uutisia.


Ei aurattanut yhtään missään kohtaa. Ekaa jaksoa en nähnytkään mutta tuskin ollut sen parempi. Putouskin oli ihan p..a, en muista siitäkään mitään hauskaa nähneeni tänä vuonna. Onko tosiaan niin että ihmiset on tyhmentyneet niin paljon että mikä tahansa menee lävitse? Tekaistaan nopsaan jotain muka "hahmoja" joille sitten pitäisi nauraa hohottaa? no ei hohotuta. Sen muuten olen laittanut noista merkille että ns. vähedmmistöjen varjolla ei uskalleta hahmoja laittaa, ei naureta n...le, mus...lle, pakolaisille jne. vaikka semmoisilla hahmoilla varmaan jotain hauskaa saisikin aikaa. Ainoa vähemmistö joista uskalletaan mukahauskaa repiä ovat hintahtavat miehet mutta nekin hahmot on valkoihoisia aina.

46

631

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaikkasamapatuo

      Joskus tuntuu että kaikki on jo sanottu ja tehty. Nyt vain kovaan ääneen mölistään niitä samoja asioita ja toivotaan että paikalle sattuisivat vain huonomuistiset. Ennen tuli sentään esimerkiksi Markus Kajon mukavia ohjelmia joissa oli lämminhenkistä huumoria ja yllättäviä ajatuksia.

      • Sepä se, jollekin v'ähän älykkäämmälle huumorille olisi kyllä tilausta kun ei nuo kertakäyttöhahmot jaksa edes hymyilyttää.


      • lihavihatipunen

        Kajon "Kettusta" voisi kyllä TV:ssä näyttää. Se oli hyvä ohjelma se.


      • Olisi se ainakin älykkäämpää kuin hyysätä ja suvaita niitä jokapaikassa ilman mitään kritiikkiä. Niin joo ja suvakeista, sekä miehsitä että naisista, saisi kyllä revittyä tosi hauskoja hahmoja.


      • lihavihatipunen kirjoitti:

        Kajon "Kettusta" voisi kyllä TV:ssä näyttää. Se oli hyvä ohjelma se.

        Katsos vaan, tuoltahan sitä kettusta löytyi: kun kokeilin:

        https://haku.yle.fi/?category=Elävä arkisto&q=kettunen kajo


    • lihavihatipunen

      Oliko se viime kauden Putouksessa jossa oli hahmo "Abdul Tuisku", jota näytteli tosin itsekin musta Ernest Lawson. Ja ekan Kingin on voittanut "Tsiisus Nieminen, manne, jota näytteli Krista Kosonen.

      • Niin no joo se, varmaan on niin että vähemmistöläinen itse saa tehdä hahnmon vähemmistöstä, tuota Kososen hahmoa en muista nähneeni. Jotenkin tuntuu vain epäreilulta, kansalle tekisi hyvää saada edes joskus nauraa kunniakansalaisille eikä se olisi rasismia, saahan nekin nauraa hohottaa meistä tehdyille hahmoille.


      • lihavihatipunen
        Harmaaritari kirjoitti:

        Niin no joo se, varmaan on niin että vähemmistöläinen itse saa tehdä hahnmon vähemmistöstä, tuota Kososen hahmoa en muista nähneeni. Jotenkin tuntuu vain epäreilulta, kansalle tekisi hyvää saada edes joskus nauraa kunniakansalaisille eikä se olisi rasismia, saahan nekin nauraa hohottaa meistä tehdyille hahmoille.

        Tuossa Tsiisus

        https://youtu.be/B6H48HheFHY


      • hmmmmmmmmm
        Harmaaritari kirjoitti:

        Niin no joo se, varmaan on niin että vähemmistöläinen itse saa tehdä hahnmon vähemmistöstä, tuota Kososen hahmoa en muista nähneeni. Jotenkin tuntuu vain epäreilulta, kansalle tekisi hyvää saada edes joskus nauraa kunniakansalaisille eikä se olisi rasismia, saahan nekin nauraa hohottaa meistä tehdyille hahmoille.

        Entäs ätmit? Eikös heistäkin saisi mainion huvittavia hahmoja?


      • hauskahahmo

    • Taloustaitopuuttuu

      Työnantajat ovat sitäkin surkeammat.

    • No täällä metsän siimeksessä ei edes töllö näy.

      Mutta surkeaa on television tarjonta nykyään. Varmaan katsojamäärät pudonnut niin, että halvalla pitää saada vaan jotain hähätysproosaa ja laitetaan pikkuisen interaktiivisuutta mukaan. Sitten iltapäivälehdet ja radiot toitottamaan miten jännää on tällä viikolla siellä ja täällä...

      Minä kstselen töllöä tosi vähän nykyään.. Joitain elokuvia ja dokumentteja tulee katsottua. Lasten kanssa ehkä jotain sivusilmällä, jos siihen viereen tälläytyvät...

      Netistä saa nykyään katsottua paremmin sitä mitä haluaa...ja löytyy vanhoja spede-show pätkiäkin ja Heikki Kinnus juttuja...

    • erkki-tätii

      Just katsoin jälkikäteen, ja täytyy sanoa että nauratti moneen otteeseen :D

      On melko harvinaista, että nauran ÄÄNEEN tv-ohjelman vuoksi. Mutta tää Kingi on omaan makuuni just oikealla tavalla kreisihuumoria.

      Parhaiten jäi mieleen se joku Nico Caicu..ei helevetia... : D

      Esitys yhdisti Kirkan ylipirteän, kansainväisestikin hyvin myyneen hitin "Hengaillaan" ja synkistelyn...AAAAHahahahhahahah :D Napakymppi!

      Ja se Viialan kampaaja on huippu!

      Mä kun sitä tykkäänkin kreisihuumorista enkä mistään saarnaavista Tanhupalloista.

      • Minä en tajunnut yhtään nitä juttuja.


      • erkki-tätii
        Harmaaritari kirjoitti:

        Minä en tajunnut yhtään nitä juttuja.

        Just mietin, että ehkä Kingin huumorin avautumiseen vaaditaan jonkinlaista musikaalista herkkyyttä.

        Meinasin ensin kirjoittaa tietämystä musiikista tai kokemusta jonkin instrumentin soitosta...Ei ehkä niinkään.

        Tuon ohjelman komiikka aukeaa varmaan parhaiten ihmisille, jotka ymmärtävät musiikin vivahteita ja sovituksien merkityksen..yhdistetynä kreisiin esitykseen. Kaiken musiikin voi esittää ihan hullulla tavalla.

        Ainoa numero josta en tykännyt, oli se esiintymiskammoinen terveyskeskuslääkäri. Varsinkin, kun se ei edes soittanut sillä kitarallaan vaikka muka opetteli ulkoa koordinaatit :)


    • Surkeeta

      Joka yökyläilijästä ja kuokkavieraasta ei viitsi vääntää.

    • No kotimaisen viihdeohjelman tunnistaa pitkästyneestä yleisöstä. Vaihtoehtoisesti kyseessä saatta olla myös kotimainen korkealaatuinen taide-elokuva.

      Olen katsellut vanhoja brittiläisiä huumori- ja viihdeohjelmia tässä viimeaikoina.

      Mennään bussilla jaksaa huvittaa edelleenkin, mutta siinä ollaan turhan ilkeitä ilman syytä tarkastajalle ja Olivelle.

      Mustan kyyn kaudet 2-4 saivat minut hirnumaan välillä vedet silmissä. Oletan, että naapurit ajattelevat minun hankkineen hevosen sisätiloihin. Ensimmäinen kausi oli kehnohko/keskinkertainen.

      Pitkän Jussin majatalon (Fawlty Towers) ensimmäinen kausi oli nautinnollinen. Toisessa kaudessa alkoi liedosti harmittaa Basilin tapa hommata itselleen turhia vaikeuksia.

      Kyllä, herra ministeri ei naurattanut lainkaan. Kasarin poliittinen satiiri on muuttunut nykyajan valtavirraksi. Jätin kesken.

      Katsoin myös liudan Monty Pythonin hengentuotteita. Melkoisen vaihtelevaa tasoltaan. Life of Brian on kuitenkin erinomainen suoritus.

      Viimeisenä Benny Hill Show. Kasarin alun jakso alkoi nerokkaalla visiolla siitä, mitä on sosiaalinen häpeä. Paljon huonommaksi ei jäänyt tirkistelijän tapaturma ja Hill's Angels tanssi hienosti.

      Tästä ilahtuneena katsomaan seuraavaa saatavissa olevaa jaksoa vuodelta -88. Voi Erkki-tädin toisen maailmansodan aikan hiihtomonossaan käyttämä villasukka kuitenkin. Oli todella surkea. Huono. Kurja. Tai vielä pahempaa. Säälittävä.

      Mitäs sitten pitäisi katsoa britti-huumorin suunnalta?

      Teemaan liittyen https://www.youtube.com/watch?v=ZnHmskwqCCQ

      • erkki-tätii

        Mäkin olen harrastanut viime aikoina enimmäkseen antiikkista dataa mitä tuubissa on tarjolla. En kylläkään huumoria, vaan lähinnä pre-code Hollywoodia.

        Tsekkaa Victoria Wood vielä ennenkuin heität kaiken toivosi, heh. Suomessa ei ole koskaan jostain syystä hänen huumorijuttujaan esitetty.

        Ja sitten, ikisuosikkini: Sir Leslie Patterson, Dame Edna tai Sandy Stone..Barry Humphriesin hahmoja, mutta niin aitoja ja Barryn huumorin kukasta löytyy yhä vain uusia ulottuvuuksia.


      • Mitäs tykkäät todella upeeta -sarjasta? se alunperin jostain kasarilta mutta vuosi-pari sitten taisi tulla taas telkkarista, minusta ihan hauska. Suomalaisista muuten tuli nyt mieleen kumman kaa, sehän taas näyttää pyörivän ja toimii näin 2000-luvullakin.


      • Kiitoksia hyvästä muistin virkistyksestä.

        Barry Humphries sekä Todella upeeta ovat vanhoja tuttuja ja nyt täytyy heittää kolikkoa siitä, että katsonko Dame Ednaa vai Todella upeeta.

        Jos kolikko jää levitoimaan aloitan Pokka Pitää sarjalla.


      • erkki-tätii
        PalstaTrolli kirjoitti:

        Kiitoksia hyvästä muistin virkistyksestä.

        Barry Humphries sekä Todella upeeta ovat vanhoja tuttuja ja nyt täytyy heittää kolikkoa siitä, että katsonko Dame Ednaa vai Todella upeeta.

        Jos kolikko jää levitoimaan aloitan Pokka Pitää sarjalla.

        Katso joskus myös Sandy Stonen höpinöitä..se on Barryn jäähyväiset, koska vanhuus. Hauskaa, haurasta, kaunista ja vähän surullistakin. Vähän niin kuin suurten säveltäjien hienot teokset....kaikki tunteet mukana.


      • lihavihatipunen
        Harmaaritari kirjoitti:

        Mitäs tykkäät todella upeeta -sarjasta? se alunperin jostain kasarilta mutta vuosi-pari sitten taisi tulla taas telkkarista, minusta ihan hauska. Suomalaisista muuten tuli nyt mieleen kumman kaa, sehän taas näyttää pyörivän ja toimii näin 2000-luvullakin.

        "Suomalaisista muuten tuli nyt mieleen kumman kaa, sehän taas näyttää pyörivän ja toimii näin 2000-luvullakin."

        Johtuiskohan vaikka siitä, että se on tehty 2000-luvulla...Alussa kylläkin mutta 2000-luvulla nimenomaan.


      • erkki-tätii
        PalstaTrolli kirjoitti:

        Kiitoksia hyvästä muistin virkistyksestä.

        Barry Humphries sekä Todella upeeta ovat vanhoja tuttuja ja nyt täytyy heittää kolikkoa siitä, että katsonko Dame Ednaa vai Todella upeeta.

        Jos kolikko jää levitoimaan aloitan Pokka Pitää sarjalla.

        Ja kunnollista stand-up-komiikkaa tarjoaa tuubissa Diana Spencer! Yes, that's her real name!


      • lihavihatipunen kirjoitti:

        "Suomalaisista muuten tuli nyt mieleen kumman kaa, sehän taas näyttää pyörivän ja toimii näin 2000-luvullakin."

        Johtuiskohan vaikka siitä, että se on tehty 2000-luvulla...Alussa kylläkin mutta 2000-luvulla nimenomaan.

        Jaa, no minä aina tarkoitan 2000-luvulla about -5v. tästä hetkestä :)


      • Diana Spencer(!) ei ole tuttu, mutta vielähän sitä voisi katsoa Ruutiukot sekä Maanalainen armeija iskee jälleen.

        No ei tässä taida katsottava loppua kesken.

        Vaan hyvää yötä kaikille, on ilkeän ätmi-sedän nukkumaanmeno aika.


      • lihavihatipunen
        Harmaaritari kirjoitti:

        Jaa, no minä aina tarkoitan 2000-luvulla about -5v. tästä hetkestä :)

        Ok, tätä 2000-lukua on jo kuitenkin kulunut jo 18 vuotta.


      • erkki-tätii
        Harmaaritari kirjoitti:

        Mitäs tykkäät todella upeeta -sarjasta? se alunperin jostain kasarilta mutta vuosi-pari sitten taisi tulla taas telkkarista, minusta ihan hauska. Suomalaisista muuten tuli nyt mieleen kumman kaa, sehän taas näyttää pyörivän ja toimii näin 2000-luvullakin.

        Todella upeeta on hauska ja hyvin rakennettu juttu. Se on 90-luvulta. Käsikirjoittajat muistaakseni olivat pääosien esittäjät Joanna Lumley ja se pullukampi jonka nimeä en nyt jaksa muistaa.

        Kässäreistähän huumori on paljon kiinni, mutta myös rytmityksestä. Paras tulos syntyy, kun kirjoittajat esittävät itse, silloin oikea rytmi löytyy pakottamatta.

        Huumori on vaikea laji, sanotaan. Itse olen sitä mieltä, että kun sen tietyn vireen löytää, niin huumorin tapaista höpinää vain tulee ja tulee, se tavallaan ruokkii itse itseään kuin jokin taikina. Joskus olen nauranut omille jutuillekin ihan kippurassa kun olen kirjoittanut niitä. Ihan in cognitona olen jotain kirjoitellut, ja palautteesta päätellen myös lukijoilla on joskus ollut hauskaa. Ja se on tuntunut kivalta, en kiellä.

        Arkielämässä olen tunnettu tosikkona. (Ne ei tiedä, että mä tarkkailen kaikkea naama peruslukemilla :D )


      • lihavihatipunen kirjoitti:

        Ok, tätä 2000-lukua on jo kuitenkin kulunut jo 18 vuotta.

        Ei ole, minun havaintojen mukaan 2000-lukua on eletty 5v. suunnilleen :) Sitä ennen oli pitkä harmaa kausi jossa ei tapahtunut mitään mainittavaa ja sitä ennen on olleet taas 1930 - 1970 joista muodostuu käsite 50-luku.


      • erkki-tätii kirjoitti:

        Todella upeeta on hauska ja hyvin rakennettu juttu. Se on 90-luvulta. Käsikirjoittajat muistaakseni olivat pääosien esittäjät Joanna Lumley ja se pullukampi jonka nimeä en nyt jaksa muistaa.

        Kässäreistähän huumori on paljon kiinni, mutta myös rytmityksestä. Paras tulos syntyy, kun kirjoittajat esittävät itse, silloin oikea rytmi löytyy pakottamatta.

        Huumori on vaikea laji, sanotaan. Itse olen sitä mieltä, että kun sen tietyn vireen löytää, niin huumorin tapaista höpinää vain tulee ja tulee, se tavallaan ruokkii itse itseään kuin jokin taikina. Joskus olen nauranut omille jutuillekin ihan kippurassa kun olen kirjoittanut niitä. Ihan in cognitona olen jotain kirjoitellut, ja palautteesta päätellen myös lukijoilla on joskus ollut hauskaa. Ja se on tuntunut kivalta, en kiellä.

        Arkielämässä olen tunnettu tosikkona. (Ne ei tiedä, että mä tarkkailen kaikkea naama peruslukemilla :D )

        Juu, sinä varmaan taidat juurikin englesmannityyppisen huumorin, ei niin mahdottoman räiskyvää mutta osuvai lohkaisuja siellä täällä, sikäli vähän yllätti kun kerroit kingistä tykänneesi, epäilin jopa trollin ilmoitukseksi.


      • lihavihatipunen
        PalstaTrolli kirjoitti:

        Kiitoksia hyvästä muistin virkistyksestä.

        Barry Humphries sekä Todella upeeta ovat vanhoja tuttuja ja nyt täytyy heittää kolikkoa siitä, että katsonko Dame Ednaa vai Todella upeeta.

        Jos kolikko jää levitoimaan aloitan Pokka Pitää sarjalla.

        Pokka pitää on ihan mahtava sarja.

        Todella upeeta katselun aikanaan paljonkin mutta nyt kun sitä tuli telkusta, en vaan jaksanut sitä kohkaamista ja Edinan tyttären haukkumista/lyttäämistä.


      • erkki-tätii
        Harmaaritari kirjoitti:

        Juu, sinä varmaan taidat juurikin englesmannityyppisen huumorin, ei niin mahdottoman räiskyvää mutta osuvai lohkaisuja siellä täällä, sikäli vähän yllätti kun kerroit kingistä tykänneesi, epäilin jopa trollin ilmoitukseksi.

        Varmaan mua naurattaa siinä Kingissä just ne ristiriitaisuudet.

        Vielä kun olisivat tehneet jonkun hahmon, joka laulaa klassista oopperaa...ja joku limainen ja kliseinen tanssilavatähti olis myös herkullinen lähtökohta...

        Nyt kun mietin, niin Suomessa ollaan ihan liian kilttejä julkkiksia kohtaan. Niistä saisi tehtyä huikeita parodiahahmoja...hmm...julkkikset on usein melkoisia ilkimyksiä kulissien takana. Tarttisivat vähän palautetta :D


    • Pillujen--asiantuntija

      Oon katsonut ensitreffit alttarilla usaa. Siis järkyttäviä naisia ne miehet saivat. Hirveetä dissaamista naisilta miehelleen eikä ne sovi ollenkaan yhteen todellakaan. Todella pinnallista touhua ja lunttasin netistä tietoa niin eivät ainakin kaksi paria erosi. Sellaista se on kun ulkonäön perusteella valitaan kumppani eikä silloin luonteet sovi yhteen millään.

    • Jonkun pätkän siitä näin, näytti olevan aika mukavan näköinen pyllynketkuttaja nainen

      • lihavihatipunen

        Se oli varmaan se Anna-Maija Tuokon esittämä Viialalainen kampaaja? Se on kyllä aika hyvä hahmo ja toinen on se lievästi angstinen teini Nipa Caicu.


      • erkki-tätii

        No kyllähän Viialan kampaaja on hyvännäköinen kropaltaan! Älä yhtään vähättele, vai ootko joku hämäläinen?


      • erkki-tätii kirjoitti:

        No kyllähän Viialan kampaaja on hyvännäköinen kropaltaan! Älä yhtään vähättele, vai ootko joku hämäläinen?

        Kai se sitten se kampaaja oli. Enhän minä nyt joku hämäläinen ole, olen kymenlaaksolainen


      • lihavihatipunen
        erkki-tätii kirjoitti:

        No kyllähän Viialan kampaaja on hyvännäköinen kropaltaan! Älä yhtään vähättele, vai ootko joku hämäläinen?

        Oliko tämä kummalle tarkoitettu? Meni nimittäin multa ainakin ohi.


      • erkki-tätii
        pujotteIija kirjoitti:

        Kai se sitten se kampaaja oli. Enhän minä nyt joku hämäläinen ole, olen kymenlaaksolainen

        Mutta mites se karjalaisuus?

        Oot melko vähäsanainen shemeikka noin niinku etelä-karjalaiseksi hepuksi. Eikös Kymenlaakso ole etelä-karjalaa? Vai oonko ihan väärässä?


      • erkki-tätii kirjoitti:

        Mutta mites se karjalaisuus?

        Oot melko vähäsanainen shemeikka noin niinku etelä-karjalaiseksi hepuksi. Eikös Kymenlaakso ole etelä-karjalaa? Vai oonko ihan väärässä?

        Juu ei ole etelä-karjalaa


      • erkki-tätii
        pujotteIija kirjoitti:

        Juu ei ole etelä-karjalaa

        No samalla suunnalla kuitenkin :)

        Kumman totista sakkia sitten kymenlaaksossa verrattuna eteläiseen karjalaan..Olen meinaan joskus Etelä-Karjalassa vieraillut, ja olivat mukavaa, hauskaa ja varsin puheliasta sakkia.

        No, suvaitaan nyt suomalaisia, vaikka olisivatkin mörököllejä!

        Missä se raja kulkee?


      • erkki-tätii kirjoitti:

        No samalla suunnalla kuitenkin :)

        Kumman totista sakkia sitten kymenlaaksossa verrattuna eteläiseen karjalaan..Olen meinaan joskus Etelä-Karjalassa vieraillut, ja olivat mukavaa, hauskaa ja varsin puheliasta sakkia.

        No, suvaitaan nyt suomalaisia, vaikka olisivatkin mörököllejä!

        Missä se raja kulkee?

        Olen vaan palsta mörökölli, todellisuudessa todellinen ilopilleri


      • erkki-tätii kirjoitti:

        No samalla suunnalla kuitenkin :)

        Kumman totista sakkia sitten kymenlaaksossa verrattuna eteläiseen karjalaan..Olen meinaan joskus Etelä-Karjalassa vieraillut, ja olivat mukavaa, hauskaa ja varsin puheliasta sakkia.

        No, suvaitaan nyt suomalaisia, vaikka olisivatkin mörököllejä!

        Missä se raja kulkee?

        "Missä se raja kulkee?"

        Eikö tasot ole vieläkään selkäytimessä?


      • erkki-tätii
        A.Palstamäki kirjoitti:

        "Missä se raja kulkee?"

        Eikö tasot ole vieläkään selkäytimessä?

        Tarkoitin Kymenlaakson ja Etelä-Karjalan rajaa.

        Joo, ei ole tasot selkäytimessä. Ainakaan siis nämä palstan tasoteoriat.


      • erkki-tätii kirjoitti:

        Tarkoitin Kymenlaakson ja Etelä-Karjalan rajaa.

        Joo, ei ole tasot selkäytimessä. Ainakaan siis nämä palstan tasoteoriat.

        "Tarkoitin Kymenlaakson ja Etelä-Karjalan rajaa."

        Olisihan tuo tietenkin ollut tulkittavissa kommenttiasi tarkemmin lukemalla.

        Toivottavasti Kymenlaakson ja Etelä-Karjalan raja on selkeämpi ja vähemmän skismaa aiheuttava kuin palstan tasoteoriat. Toisaalta kaikki rajat jotka on tehty hallinnon tarpeisiin, ovat hyvin helposti todennettavissa.

        Eikös tuo puhe ihmisten vilkkauseroista alueellisen jaon perusteella ole enempi stereotyyppistä ajattelua?


    • Oliha siinä viime vuonna suomenruotsalaisia koiriinsekaantujia vähemmistönä.

      • Tai mikä vuos sitte viime kaus olikaa.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      445
      13966
    2. Romaanien ammuskelu

      Romaanit vähän ammuskeli härmän häjy,osu sivullisiin,ja nyt nää romanit ihmettelee miksi heitä ei päästetä ravintoloihin
      Seinäjoki
      164
      3108
    3. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      62
      2761
    4. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      83
      2652
    5. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      38
      2127
    6. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      171
      2098
    7. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      81
      1987
    8. Mitä sitten ikinä teetkin

      Mun on aika mennä J mies. Olen ollut niin tyhmä. Kaikkea mukavaa elämääsi edelleen toivotan ja ihanaa elämän jatkoa. Mei
      Ikävä
      42
      1585
    9. Saanko selityksen?

      Mikä minus oli vialla? Ulkonäkö, teinkö jotain väärin, sanoinko jotain..? Haluisin vaa tietää :(
      Ikävä
      64
      1547
    10. Mies mistä oikein suutuit?

      Yhtäkkiä vaan häippäsit täältä... 😢
      Ikävä
      23
      1512
    Aihe