Raitis mies ei naisille kelpaa. On kokemuksia että kun ei juo niin nainen häippäsee. Raitis on tylsä ja juoppo mies hauska ja sellaisia naiset haluaa.
Naiset onnellisia alkoholistin kanssa
19
515
Vastaukset
- lapsiaetsitään
miehet onnellisia . uörän kaa
- TipatonN
Naiselle kelpaa mies, joka on hänelle sopiva kokonaisuus. Ei yksittäiset tekijät, kuten raittius estä kiinnostumasta. Jos miehessä on riittävästi hyviä ominaisuuksia, niin silloin kiinnostun. Eikä sitäpaitsi raittius ole huono asia.
- valintojavain
Minulle sopii mies, jolla samanlaiset tottumukset myös alkoholin suhteen kanssani. Joskus lasillinen viiniä ruuan kanssa tai saunaolut pari kertaa kuukaudessa. Matkoilla vähän enemmänkin, muttei kännejä koskaan.
En usko yhdenkään naisen toivovan alkoholistia miehekseen, miksi pilata ainoa elämä jonkun juopon ehdoilla. Sama toki toisinkin päin eli alkkisnainen tuskin ihanteellinen puoliso tai äiti. - Tavallinen-tapaus
Känniapinat on naiset mieleen. Örisijät ja oksentajat jotka kohtelee naisia huonosti. Sellaisia suhteita on joka kolmannella naisella.
- raitismiesonparas
Olen koko pienen ikäni etsinyt raitista miestä, mutta niitä ei tunnu löytävän mistään. Minuakin pidetään outona, kun en käytä alkoholia enkä tupakoi. Unelma olisi täysin raitis mies, mutta mistä sellaisen löytää? Kaikki vaan haluaa dokailla ja mokailla. Itse haluaisin viettää rauhallista elämää raittiin ja rauhallisen miehen kanssa, mutta ei oo näkynyt.
- Kiinnostunut.tylsä.mies
Mitä ikäluokkaa olet ja mistä päin valtakuntaa? Oletko ehkä Suoli24:n treffipalstalla ja jos, niin uskallatko antaa nikkisi?
- raitis-nainen
Hyvä huomio aloittajalta. Olen tuumaillut asiaa niin, että raitis mies, siis mies joka on päihteiden osalta raitis sekä myös elämäntavoiltaan muuten raitis eli ei henkisiin riippuvuuksiin taipuvainen, on yleensä itsenäinen eikä kovin ohjailtavissa. Humalahakuisesti juovat ovat usein epävarmempia, heitä on helpompi ohjailla eli vaikka heidän juomisensa saattaa aiheuttaa päänvaivaa ja epävarmuutta naiselle itselleen, raitis on kovempi pala purtavaksi, kun epävarmuus on kokoaikaista, kun raitista ei niin vaan ohjaillakaan kuin jotain marionettinukkea. Joten epävarma nainen ottaa epävarman miehen, jota on helppo ohjailla. Olen toivonut kohdalleni raitista miestä, mutta miehiin pätee sama, lähtevät karkuun raitista naista, joka on raitis niin päihteiden käytön suhteen kuin muutenkin.
- jokumies83
"On kokemuksia että kun ei juo niin nainen häippäsee"
Tää on niin tosi ku vesi. Samanlaisia kokemuksia on... yhdestä naisesta. Kun ois pitäny olla menevä bilettävä mies jne..
Käyn kyllä eri tapahtumissa mutta mihinkään viina baareiluun en lähde siis viihteelle jne. mieluummin käyttää aikansa paremmin kuten katsomalla eri dokumentteja, leffoja jne. - omatupaomalupa
Olen nainen ja onnellinen ilman minkäänlaista miestä.
- ainavalpass
Kun liitossa toinen lopettaa juomisen perheen voimasuhteet järkkyy.
Hyvin usein tämä johtaa eroon vaikka luulisi että raittius parantaa suhdetta.
Puuma nainen ei kestä katsella raitista miestä koska silloin ei pysty lypsämään helposti rahoja pokaltaan ja homma alkaa tuntua työltä.
Puumaa ei ole tehty työntekoon. Vaikka olenkin nainen,en todellakaan haluaisi mieheni olevan täysin raitis. Jos otat joskus lasin tai pari viiniä,ei se tee kenestäkään,edes miehestä alkoholistia,saatika naisesta.
Samansuuntaiset elämäntavat ja elämänkatsomus ylipäätään,huumorintaju yms seikat ovat tärkeämpiä asioita parisuhteessa,jos ne eivät natsaa ei suhdettakaan ole järkevää jatkaa.
Kaikki ei valitettavasti sovi keskenään,olivat he kuinka raittiita tahansa.
Raittius ei ole este löytää elämänkumppani,se on luonne ja tavat mitkä vaikuttaa.- SeksiTärkeämpää
Runsas alkoholin käyttö vie potenssin, joten ei kiitos juomaria.
- Tätäseon
Vanhin narttu haluaa aina olla laumanjohtajana myös ihmisten maailmassa. Ja alkoholisti on valmiiksi alistettu jonkin riippuvuuden alle ja usein myös naisen tahdon alle.
- Sinkkumies42-
Kaikenlaiset miehet jotka harrastaa juoppo häsläämistä on naisille mieleen. Ei kelpaa mies joka harrastaa muuta kun juopottelua. Semmosta se vaan on suomessa. Ei sitä voi muuta kun ihmetellä miten jotkut elää elämäänsä juopon kanssa kun elämä olis paljon parempaa ilman viinaa.
- 64ikäisenNaisnäkökulmaa
Raittiit miehet ovat puhumattomia tuppisuita, eikä nainen voi saada miehestä selvää onko tänään miehen mieli pahantuulinen vai mitä on menossa.
Juovien kanssa ei tarvitse koko ajan olla varpaillaan sen suhteen että missä mennään.
Juovat miehet ovat puheliaita ja vapautuneita, ja lisäksi helpommin kierrettävissä naisen pikkusormen ympärille.
Kun nainen itsekin tykkää ottaa ruoan kanssa viiniä, ja saunassa kaljaa, on parempi olla samanhenkisen miehen kanssa, kuin se että olisi joku raivoraitis puhumaton nipottaja mies, jonka edessä joutuisi omiakin ruokaviinejä nauttia pieni häpeäntunne päällänsä koko ajan. - kevinmccallister
Jotkut selvästi nauttii alkoholistin aiheuttamasta draamasta, jatkuvasti on joku juttu meneillään ravataan käräjillä milloin minkäkin asian takia. Vaikka mies vaihtuu niin sama meininki jatkuu...
Mielestäni paras mies on sellainen joka ei ole koukussaa viinaan, lääkkeisiin, uhkapeliin, muitakin riippuvuuksia on, kaikki ovat pahasta. Jos on taipumusta riippuvuuksiin niin entisen tilalle tulee yleensä uusi.
Liiallinen tiukkapipoisuus ei ole hyvä asia, entiset alkoholistit tahtovat olla kuin kiihkouskovaiset, heillä on ainoa oikea totuus.
Sellainen kumppani on paras joka pystyy nauttimaan alkon tuotteista vapautuneesti ja maltillisesti ilman pelkoa retkahtamisesta. Itse olen löytänyt sellaisen, hänellä konjakkipullo kestää pitkän aikaa, saunaoluet jäävät kahteen tölkkiin.
Syyttely ja vian etsiminen kumppanista on alkoholistille tyypillistä.
Siinä joku oli oikeassa että alkoholistin juomisen lopettaminen voi johtaa avioeroon, yhtä hyvin kuin juominenkin. Kukaan ei jaksa koko aikaa kehua kuinka ihanaa että et enää juo, vaikka holisti yrittää elää kuten ihmisten kuuluukin, ilman että ensimmäisenä aamulla on viina mielessä. Jos retkahtaa niin ei ole kannustettu tarpeeksi tai jotain muuta vikaa kumppanissa on . Harvemmin juopolla on rahaa, ei heidän kanssaan moni ole rahan takia. Yleensä käyttävät vielä kumppanin rahoja jos pääsevät niihin käsiksi.
Raitis mies on ihan hyvä, jos ei ole sellainen että kieltää vaimolta viinilasillisen kun ei itsekään juo. Ei juoppoa naista kukaan halua, mutta kannattaa tehdä ero erilaisten juomatapojen suhteen.- Kiltti-ja-Kunnollinen
Naiset ei halua raitista miestä. Kännäävän jännämiehen naiset haluaa heti.
- Kiltti-ja-Kunnollinen
Tässä maassa joka kolmas seurusteleva nainen seurustelee alkoholisti jännämiehen kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei184721Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1271535- 1011430
Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi671323Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli3261289- 481256
Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk721170Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/1253991- 86925
Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?
En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?49894