Hullu kissanainen...

12

543

Vastaukset 12

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lihavihatipunen

Joo joo. Mä tiedän monta alkotonta "kissanaista". Kuten myös mun lapsuuden kodissa, itselläni ja vanhemmilla oli vuosikymmenet enemmän tai vähemmän kissoja. No mä olen kyllä meidän perheestä eniten käyttänyt alkoa, silleen normaalisti miten nyt ihmiset juo tietyssä iässä. Nykyäänhän mä olen lähes raitis.

Mut sitä mä olen aina ihmetellyt, että miksi alkoholistimiehillä on rotwailereita, dobermanneja ym. "tappajakoiria" joita "kouluttavat" kyseenalaisin menetelmin?

• .. Otsikko on muuten virheellinen.. ;D.. Ei tuo tartu vain NaarasOletettuihin.. Ja voihan se olla sullakin.. Mistäs sitä tietää vaikka olisit itsekin jo saanut infektion jostain.. ;P

• NuuskaMuikkune kirjoitti:

.. Otsikko on muuten virheellinen.. ;D.. Ei tuo tartu vain NaarasOletettuihin.. Ja voihan se olla sullakin.. Mistäs sitä tietää vaikka olisit itsekin jo saanut infektion jostain.. ;P

Vaikuttaako siltä :D Kyllä meillä oli koira ja kissojen kanssa aika vähän kuiteskin ollut tekemisissä niin ei kai se ois voinu tarttua.

• Harmaaritari kirjoitti:

Vaikuttaako siltä :D Kyllä meillä oli koira ja kissojen kanssa aika vähän kuiteskin ollut tekemisissä niin ei kai se ois voinu tarttua.

.. Lue nyt ainakin toi WikinTeksti.. Eli miten voi tarttua ja mitä voi seurata jne.. Oireet kun voi olla muutakin ja/tai se voi olla oireeton aluksi tai vaikka oireeton lähes kokonaan jne.. ;P

• Kaisanoasaa

Naiset on muutenkin hulluja ilman kissaa

• Kissallahan on oikeesti aika narsistinen luonne. Se kiehnää ja on oikein kaveria, kun tarvitsee jotain. Mutta muuten piutpaut välittää kenestäkään.

Koira taas on lojaali ja uskollinen laumaeläin. Ja se välittää laumastaan, eli omistajastaan.

Voisin kuvitella, että jos kissan ottaa ihminen, joka kuvittelee, että siitä tulee kumppani, joka välittää ja kokee jotain yhdessä, erehtyy takuulla. Kissaa v.tuttaa omistajan kuolema vain, jos ei saa sapuskaa ja paijausta... mutta sinnikkäästihän ne elää pitkään ruuattakin. Eli luultavasti ovat hengissä vielä kun omistajanraato kannetaan pois ja kolli viedään hoitolaan. Siellä se taas mouruaa pokkana häntä pystyssä muille...

Ihmekään jos tuollaisen mulkkuelukan takia alkoholisoituu...

• lihavihatipunen

Mulkkuelukka sulla on housuissas....

• lihavihatipunen kirjoitti:

Mulkkuelukka sulla on housuissas....

Jep! Oikeen kunnon liero!

• Kisu ois kiva

• hienoahienoa

"Tutkijat nostavat esiin sen mahdollisuuden, että kissan mahdollisesti negatiivinen vaikutus lapsen mielenterveyteen voisi olla yhteydessä kissojen ulosteen kautta leviävään Toxoplasma gondii -alkueläimeen."
      Ei mikään ihme, jos kissanaiset ovat hulluja. Hehän syövät kissojensa paskaa! :D :D :D

• syset

Syyt ja seuraukset varmaan eri järjestykseen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      165
      1414
    2. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      705
    3. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      87
      657
    4. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      203
      548
    5. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      48
      506
    6. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      37
      496
    7. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      112
      473
    8. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      15
      470
    9. toivottavasti kohta jo kohdataan

😍😍😍😍😍 sinua olen odottanut varmasti koko elämäni
      Ikävä
      25
      463
    10. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      50
      434
    Aihe