...sopii hyvin 2000-luvun naisiin:
http://www.iltalehti.fi/fiidi/201803072200794199_fb.shtml
"Isoäiti muistutti lapsenlasta tärkeästä asiasta.
- Kulta, muista, että sinulla oli syy eroon!
- Kyllä tiedän sen, mutta rakastan häntä edelleen.
- Älä sorru kylmän kakan syndroomaan.
- Mikä se on?
- Kylmän kakan syndrooma menee näin: Kun kakka on lämmintä, tiedät, että se on kakkaa, etkä mene sitä lähelle. Kun siitä tulee kylmää ja kovaa, se näyttää aivan suklaalta. Haukatessa kuitenkin huomaa, että ulostettahan se oli koko ajan. Hän petti sinua. Hän on kakkaa. Ei suklaata. Muista se."
2000-luvun nainen on kylmä ja kova, moni erehtyy luulemaan sitä herkulliseksi suklaaksi mutta sittemminhän se totuus paljastuu. Jutun isoäiti on viisas nainen, varmaan 50-luvun tyttöjä :)
Isoäidin hyvä neuvo...
5
166
Vastaukset 5
- saamitätilaa
Mielelläni olen kylmä ja kova. Vaikka pakotan itseni siihen.
.. Juuri tuollaisia HyviäNeuvoja kaikki HyvätIsoÄidit aina Antaa.. =)
Eikö se keltainen hangellakaan ole sitten jaffamehujäätä?
Kyllähän täällä kaikenlaista vipeltäjää löytyy maailmasta. Mutta en kovin inhottaviin ole törmännyt....siis naisiin.
Kaikki tietenkään ei sovellu mun elämään ja toistepäin.
Ja pastonaadohan jää käteen vasta sitten, jos ei tiedosta itse mitä haluaa ja purppurasydämmet silmissään vaan leijuu toisen ihanuudesta sokeana.- Totuus-
Nykyään naiset ei kuuntele isoäitiä, tuskin näkevät kun kerran 10 vuodessa. Isoäiti kyllä tietäisi että että jännämiehen kanssa ei kannata seurustella.
- JännäJensku
Ätmit on niin tylsiä ettei niiden kanssa pygee seukata.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja3031250Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3111211Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔50968- 88941
- 106909
- 101899
- 111752
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh14638- 64588
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh3587