...sopii hyvin 2000-luvun naisiin:
http://www.iltalehti.fi/fiidi/201803072200794199_fb.shtml
"Isoäiti muistutti lapsenlasta tärkeästä asiasta.
- Kulta, muista, että sinulla oli syy eroon!
- Kyllä tiedän sen, mutta rakastan häntä edelleen.
- Älä sorru kylmän kakan syndroomaan.
- Mikä se on?
- Kylmän kakan syndrooma menee näin: Kun kakka on lämmintä, tiedät, että se on kakkaa, etkä mene sitä lähelle. Kun siitä tulee kylmää ja kovaa, se näyttää aivan suklaalta. Haukatessa kuitenkin huomaa, että ulostettahan se oli koko ajan. Hän petti sinua. Hän on kakkaa. Ei suklaata. Muista se."
2000-luvun nainen on kylmä ja kova, moni erehtyy luulemaan sitä herkulliseksi suklaaksi mutta sittemminhän se totuus paljastuu. Jutun isoäiti on viisas nainen, varmaan 50-luvun tyttöjä :)
Isoäidin hyvä neuvo...
5
166
Vastaukset 5
- saamitätilaa
Mielelläni olen kylmä ja kova. Vaikka pakotan itseni siihen.
.. Juuri tuollaisia HyviäNeuvoja kaikki HyvätIsoÄidit aina Antaa.. =)
Eikö se keltainen hangellakaan ole sitten jaffamehujäätä?
Kyllähän täällä kaikenlaista vipeltäjää löytyy maailmasta. Mutta en kovin inhottaviin ole törmännyt....siis naisiin.
Kaikki tietenkään ei sovellu mun elämään ja toistepäin.
Ja pastonaadohan jää käteen vasta sitten, jos ei tiedosta itse mitä haluaa ja purppurasydämmet silmissään vaan leijuu toisen ihanuudesta sokeana.- Totuus-
Nykyään naiset ei kuuntele isoäitiä, tuskin näkevät kun kerran 10 vuodessa. Isoäiti kyllä tietäisi että että jännämiehen kanssa ei kannata seurustella.
- JännäJensku
Ätmit on niin tylsiä ettei niiden kanssa pygee seukata.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3741220- 71768
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37716- 50622
- 44615
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri21554SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht346546- 63533
- 84498
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22469