Tämmöinen juttu, jos ja kun pitäisi teoriassa harkita seuralaiskäyttöä, niin eikö se todellakin pitäisi olla homolesbo tyyppinen, eli vastakkaista sukupuolta mutta se henkilö pitää oikeasti vain samasta sukupuolesta? En sitten tiedä, ehkä mieluummin silti vanhempi lesbo nainen kuin nuori? Kun nämä naiset kerta kehui miten he juuri siksi fiksun nuoren homopojan ottaa maksullisena seuralaisena.
Tässä lienee se ajatus että kun se seuralainen ei oikeasti pidä eri sukupuolesta, painottuu 100% tämä homma että hän vain tekee työtään, eli rahaa vastaan, tällöin tekee työnsä paremmin mitä eri sukupuolesta pitävä tekisi. Joku voi sitten ajatella että ei homo lesbo olisi yhtä taitava mutta se lienee sivuseikka näille ketkä tuolla logiikalla käyttäisi ollenkaan seuralaispalvelua. Heidän hakunsa tarve on se neutraalius ja varmistaa että korostuu se että toinen tienaa rahaa seuralaistyötä vastaan.
maksullinen seuralainen jos?
1
117
Vastaukset
Aika erikoinen ajatus. Mietin asiaa ja tulin siihen lopputulokseen, että jos itse heteronaisena olisin asiakas ja hakisin maksullista seuraa niin haluaisin kyllä heteromiehen tai naisen joka omalta seksuualiselta suuntautumiseltaan olisi lesbo tai bi.
Ja jos tarjoaisin itse tällaisia palveluita niin asiakkaiksi haluaisin myös vain heteromiehiä, ja naisia jotka ovat joko lesbo tai bi.
Ehkä tämä kertoo vain minusta ja sellaisen asian etten pystyisi niin intiimiä asiaa pitämään työnä josta pitäisi saada rahaa.
Laadukkaat kokemukset vähäisyydessään korvaavaat ne lukuisammat laaduttomat kokemukset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384659Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203195Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2722376Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532247- 1652079
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131642M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151289